damn, te laat as usualquote:Op zaterdag 11 juni 2016 00:03 schreef knokkels het volgende:
[..]
Vandaag is Symph jarig, ik was tot 3 minuten terug jarig. Nou ja.. 4
Dankuzeerquote:Op zaterdag 11 juni 2016 00:04 schreef Koen66 het volgende:
[..]
damn, te laat as usual![]()
Alsnog gefeliciteerd kerel![]()
![]()
Zag wel vodka hierquote:Op zaterdag 11 juni 2016 00:05 schreef knokkels het volgende:
[..]
Dankuzeer![]()
Bier en taart en dergelijke staat hier ergens, of vorige topic
ik ga het ff ophalenquote:Op zaterdag 11 juni 2016 00:05 schreef knokkels het volgende:
[..]
Dankuzeer![]()
Bier en taart en dergelijke staat hier ergens, of vorige topic
Die is meegegaan naar Space Station Oddityquote:
Gay, confirmedquote:
Gaat over een chick hoorquote:
Ja Geo, waarom?quote:Op zaterdag 11 juni 2016 00:10 schreef LittleBrownie het volgende:
Waarom wil je knokkels zn genitaliën zien ;s
Beetje apart wel, moet ik me zorgen maken?quote:
Knock knockquote:Op zaterdag 11 juni 2016 00:11 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Beetje apart wel, moet ik me zorgen maken?
Who's there?quote:
I have No Control over datquote:Op zaterdag 11 juni 2016 00:11 schreef Geo4kant het volgende:
Bad Religion - You, heb je die? Tony Hawk Pro Skater memories
I'm not Jesus, Jesus wasn't there.quote:
quote:Op zaterdag 11 juni 2016 00:17 schreef Fogel het volgende:
Na 3 Royal Imperial Stouts smaakt een pils opeens als water
proostquote:Op zaterdag 11 juni 2016 00:17 schreef Fogel het volgende:
Na 3 Royal Imperial Stouts smaakt een pils opeens als water
quote:Op zaterdag 11 juni 2016 00:19 schreef Fogel het volgende:
Tevens, de badkamer ziet er weer eens uit als een scene uit een slechte horrorfilm... overal bloed
Ik heb kinderen... en die hebben regelmatig een bloedneus. Deze keer blijkbaar gecombineerd met een niesbui. Dat geeft zooi.quote:
ben je ongesteld?quote:Op zaterdag 11 juni 2016 00:19 schreef Fogel het volgende:
Tevens, de badkamer ziet er weer eens uit als een scene uit een slechte horrorfilm... overal bloed
quote:Op zaterdag 11 juni 2016 00:20 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ik heb kinderen... en die hebben regelmatig een bloedneus. Deze keer blijkbaar gecombineerd met een niesbui. Dat geeft zooi.
Oeh, niet okee inderdaad..quote:Op zaterdag 11 juni 2016 00:20 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ik heb kinderen... en die hebben regelmatig een bloedneus. Deze keer blijkbaar gecombineerd met een niesbui. Dat geeft zooi.
Elfquote:Op zaterdag 11 juni 2016 00:20 schreef Elfletterig het volgende:
Ben natuurlijk weer te laat... Ik was vandaag buiten de deur en zit op dit moment mobiel. Maarrrre: Knokkels, alsnog gefeliciteerd met je verjaardag.
Ha, Pietquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |