En dat natuurlijk. Gefeliciteerd Symphquote:
quote:Op zaterdag 11 juni 2016 00:22 schreef LittleBrownie het volgende:
That moment dat je gelijk aan skaten denkt
quote:Op zaterdag 11 juni 2016 00:27 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Op deze manier bekijk je het vast wel
Oeh, dat heb ik ook nog gespeeldquote:Op zaterdag 11 juni 2016 00:22 schreef Geo4kant het volgende:
[ afbeelding ]
[ [url=https://res.cloudinary.com/jpress/image/fetch/https://www.wow247.co.uk/(...)1_500.gif]afbeelding[/url] ]
[ afbeelding ]
Ik had echt een dikke score op de hangarquote:
Hij gaat niet zo snelquote:Op zaterdag 11 juni 2016 00:28 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Klopt, en toen deed Nyjah dat na hem.. met een flip erbij(wel een kortere gap tho)
Het is druk met verjaardagen in juni.quote:Op zaterdag 11 juni 2016 00:26 schreef knokkels het volgende:
[..]
En dat natuurlijk. Gefeliciteerd Symph
Geen idee meer op welk platform ik het heb gespeeld. Ik had hem zelf zeker niet.quote:Op zaterdag 11 juni 2016 00:29 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Oh man THPS2tijd terug nog met Brownie via emulator gedaan
Ik had hem op GBAquote:Op zaterdag 11 juni 2016 00:30 schreef knokkels het volgende:
[..]
Geen idee meer op welk platform ik het heb gespeeld. Ik had hem zelf zeker niet.
Maar ja, ik ben dan ook home computer / pc nerd
Vandaag was het geen open huis bij mij. Nou ja, het lag nog net niet open hierquote:Op zaterdag 11 juni 2016 00:29 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Het is druk met verjaardagen in juni.
volgens mij heb ik op console gespeeld. Wat redelijk lastig was met al die knopjes. Kwam er net niet bij steedsquote:
Door wie?quote:
Er kwam hier net een mug aan, die heb ik een vuile blik toegeworpen en toen is die afgedropenquote:
Door muggenquote:
PS1/2quote:Op zaterdag 11 juni 2016 00:30 schreef knokkels het volgende:
[..]
Geen idee meer op welk platform ik het heb gespeeld. Ik had hem zelf zeker niet.
Maar ja, ik ben dan ook home computer / pc nerd
ikrquote:
quote:Op zaterdag 11 juni 2016 00:35 schreef Geo4kant het volgende:
Touch my genitals..
WAT..
My genitals.. my genitaliaaaaaaaaaaa
* Fogel moet zich inhouden om geen foute opmerking te makenquote:Op zaterdag 11 juni 2016 00:33 schreef LittleBrownie het volgende:
Vroegah werd ik nooit gestoken, nu heb ik al 3 bulten
quote:Op zaterdag 11 juni 2016 00:36 schreef Fogel het volgende:
[..]
* Fogel moet zich inhouden om geen foute opmerking te maken
lastig is dat hequote:Op zaterdag 11 juni 2016 00:36 schreef Fogel het volgende:
[..]
* Fogel moet zich inhouden om geen foute opmerking te maken
Ditquote:
quote:
Goed bezig, sowieso. Welk nummer?quote:Op zaterdag 11 juni 2016 00:24 schreef knokkels het volgende:
[..]
ElfDanku
Ik heb in jouw absentie een PSB nummer gedraaid
Pet Shop Boys - Party Songquote:Op zaterdag 11 juni 2016 00:40 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Goed bezig, sowieso. Welk nummer?
Ik lees trouwens dat Symph jarig is. Uiteraard ook gefeliciteerd.
Hoe gaat het nu met de slaap?quote:
Wil je af en toen slecht doen?quote:Op zaterdag 11 juni 2016 00:44 schreef knokkels het volgende:
[..]
Hoe gaat het nu met de slaap?Betere kant op?
Que?quote:
Ik doe nog even lief, maar morgen ben ik anti.quote:
Dat dan ook weer. Net voor de wekker helemaal.quote:Op zaterdag 11 juni 2016 00:51 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
In de ochtend slaap ik het lekkerst.
quote:
Klonk zeker niet verkeerdquote:
quote:
eckte zolderkamerautistquote:
quote:
Piet, ik weet dat jij nog vast wel een goed douchenummer hebtquote:Op zaterdag 11 juni 2016 01:30 schreef Piet_Piraat het volgende:
Ik ben zelf ook niet zo fanatiek met posten tijdens draaien meestal.
Reggae doet het altijd goed onder de douche en in bad.quote:Op zaterdag 11 juni 2016 01:32 schreef knokkels het volgende:
[..]
Piet, ik weet dat jij nog vast wel een goed douchenummer hebt![]()
Maar eerst, meer water
Die kleinzoon rockt de pan uit, nu al.quote:Op zaterdag 11 juni 2016 01:51 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Mijn kleinzoon ook al, het zit in de genen.
Die is nog eigenwijzer dan zijn opa en vader bij elkaar.quote:Op zaterdag 11 juni 2016 02:00 schreef knokkels het volgende:
[..]
Die kleinzoon rockt de pan uit, nu al.
Zo danquote:Op zaterdag 11 juni 2016 02:01 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Die is nog eigenwijzer dan zijn opa en vader bij elkaar.
quote:
Gewoon morgenochtend om 6 uur wakker bellen.quote:
Dat durf ik niet, heb ik DDM in mijn nek.quote:Op zaterdag 11 juni 2016 02:37 schreef knokkels het volgende:
[..]
Gewoon morgenochtend om 6 uur wakker bellen.
Niet dat ik zijn telefoonnummer heb, maar dat is een detail
Dit hadden we beter kunnen coördineren, op zichquote:Op zaterdag 11 juni 2016 02:39 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Dat durf ik niet, heb ik DDM in mijn nek.
Ik coördineer me al helemaal suf, een vrouw met 3 oudere zussen, schoonmoeder, mijn moeder, dochter, schoonzoon en kleinzoon.quote:Op zaterdag 11 juni 2016 02:40 schreef knokkels het volgende:
[..]
Dit hadden we beter kunnen coördineren, op zich
Dj pal elstak gooi die turbo er eens in jonguh!!!quote:Op zaterdag 11 juni 2016 02:53 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ja je moet toch wat zo in de nacht.
Ben al dagje ouder, doe zo wat treinmuziek.quote:Op zaterdag 11 juni 2016 02:59 schreef Geerd het volgende:
[..]
Dj pal elstak gooi die turbo er eens in jonguh!!!
Night train ,???quote:Op zaterdag 11 juni 2016 03:05 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ben al dagje ouder, doe zo wat treinmuziek.
Ik hoor een neger zingenquote:Op zaterdag 11 juni 2016 03:19 schreef Piet_Piraat het volgende:
Deze is omdat Frankrijk wel mooi land is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |