abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_163282629
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juni 2016 00:08 schreef Droopie het volgende:
Hoe gaat het met Renwan, Milan en DNS
Hoi! Leuk dat je het vraagt, zou bijna denken dat iedereen hier mij was vergeten. :P
Gaat nog steeds goed hier, nu langer dan 3 weken alcoholvrij (3 juni voor het laatst). De afgelopen week ben ik ook best druk geweest en voor je het weet, ben je weer een week verder. De behoefte naar alcohol is er wel regelmatig 's avonds, maar dat kan ik vrij snel weer uit mijn hoofd zetten.
Ik had met mijn psycholoog afgesproken dat ik na 3 augustus (na 2 maanden dus) voor de theorie van A mocht gaan, anders niet. En dat wil ik wel graag, dus daar gaan we voor. :)
Het blowen is nog steeds een probleem, misschien moet ik maar een topic openen daarvoor.
pi_163282637
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juni 2016 05:49 schreef Milan. het volgende:

[..]

Hoi! Leuk dat je het vraagt, zou bijna denken dat iedereen hier mij was vergeten. :P
Gaat nog steeds goed hier, nu langer dan 3 weken alcoholvrij (3 juni voor het laatst). De afgelopen week ben ik ook best druk geweest en voor je het weet, ben je weer een week verder. De behoefte naar alcohol is er wel regelmatig 's avonds, maar dat kan ik vrij snel weer uit mijn hoofd zetten.
Ik had met mijn psycholoog afgesproken dat ik na 3 augustus (na 2 maanden dus) voor de theorie van A mocht gaan, anders niet. En dat wil ik wel graag, dus daar gaan we voor. :)
Het blowen is nog steeds een probleem, misschien moet ik maar een topic openen daarvoor.
Het topic is een beetje stil ja, maar wat netjes van je en tof om te horen dat het goed gaat.

Misschien had je het gezegd hoor, welke theorie A wil je halen?

Blowen kan wat mij betreft ook hier hoor ;) Blow je om je hoofd een beetje rustig te krijgen of is het gewenning?
Hell To The Liars
pi_163282796
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 juni 2016 05:58 schreef Droopie het volgende:

[..]

Het topic is een beetje stil ja, maar wat netjes van je en tof om te horen dat het goed gaat.

Misschien had je het gezegd hoor, welke theorie A wil je halen?

Blowen kan wat mij betreft ook hier hoor ;) Blow je om je hoofd een beetje rustig te krijgen of is het gewenning?
Er is één voor theorie en twee voor praktijk voor A (motor), toch? Snap niet wat je met 'welke theorie' bedoelt. :P
Ik blow om inderdaad rust te krijgen in mijn hoofd, maar ook deels gewenning natuurlijk. Beide moeten doorbroken worden, en daar ben ik bang voor. Ik weet niet wat het is, maar het moet anders. Los van het feit dat ik ook wss borderline heb, dus emoties zijn een no go bij mij.
Ik had eens gevraagd of het topic omgedoopt kon worden naar het algemene drugstopic, maar dat wilden ze niet doen. Weet niet hoe de rest tegenover staat. :)
pi_163282978
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juni 2016 07:21 schreef Milan. het volgende:

[..]

Er is één voor theorie en twee voor praktijk voor A (motor), toch? Snap niet wat je met 'welke theorie' bedoelt. :P
Ik blow om inderdaad rust te krijgen in mijn hoofd, maar ook deels gewenning natuurlijk. Beide moeten doorbroken worden, en daar ben ik bang voor. Ik weet niet wat het is, maar het moet anders. Los van het feit dat ik ook wss borderline heb, dus emoties zijn een no go bij mij.
Ik had eens gevraagd of het topic omgedoopt kon worden naar het algemene drugstopic, maar dat wilden ze niet doen. Weet niet hoe de rest tegenover staat. :)
Oh een motor, dat stond er niet.
Nou dat ga ik dus nooit halen, een brommer lukt net haha.

Waarom zijn gevoelens een no-go?
En als je compleet nuchter zou zijn, zou je dan niet anders in het leven staan op de lange termijn.

Gevoelens zijn soms enorm klote, klopt, maar gevoelens laten je wel voelen dat je leeft.
Omgaan met gevoelens uit het verleden en heden waren het aller moeilijkst in mijn herstel, maar tegelijkertijd de mooiste prijs.

Desnoods maken we er een algemeen verslavingstopic, zolang het niet over chocolade gaat ;)
Hell To The Liars
pi_163283566
Ik heb liever niet dat dit een drugstopic wordt of zoiets. Gewoon specifiek op alcohol gericht. Ik ben wel verslavingsgevoelig maar het is juist de alcohol dat een probleem vormt (bij mij).

[ Bericht 12% gewijzigd door #ANONIEM op 25-06-2016 09:49:47 ]
pi_163283571
Wat is dat trouwens met trollen die de behoefte voelen om hier grappig te lopen doen.
pi_163283586
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juni 2016 00:08 schreef Droopie het volgende:
Hoe gaat het met Renwan, Milan en DNS
Ben van de week een paar dagen heel ziek geweest. Niet lichamelijk maar vooral in mijn hoofd. Zat tegen een psychose aan te hikken. Voel me eigenlijk pas sinds gister weer oké.
  zaterdag 25 juni 2016 @ 10:00:28 #258
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_163283659
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 juni 2016 08:22 schreef Droopie het volgende:

[..]

En als je compleet nuchter zou zijn, zou je dan niet anders in het leven staan op de lange termijn.

Gevoelens zijn soms enorm klote, klopt, maar gevoelens laten je wel voelen dat je leeft.
Omgaan met gevoelens uit het verleden en heden waren het aller moeilijkst in mijn herstel, maar tegelijkertijd de mooiste prijs.

Desnoods maken we er een algemeen verslavingstopic, zolang het niet over chocolade gaat ;)
Nee, dat gaan we van dit topic niet maken. Dat heb ik Milan ook gezegd. Hij mocht van mij graag een topic over drugsverslaving openen, maar heeft daar niks mee gedaan.

Dit topic blijft gericht op het stoppen met alcohol :).
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_163283738
Daarnaast waarderen we het als dit topic gebruikt kan blijven worden waarvoor het gemaakt is...trollen doe je maar ergens anders. Aantal posts verwijderd dus. Hou het OT.
pi_163283837
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 juni 2016 10:00 schreef Samzz het volgende:

[..]

Nee, dat gaan we van dit topic niet maken. Dat heb ik Milan ook gezegd. Hij mocht van mij graag een topic over drugsverslaving openen, maar heeft daar niks mee gedaan.

Dit topic blijft gericht op het stoppen met alcohol :).
Er werd helemaal niet uitgelegd wat de beweegredenen waren om het hierbij te laten. Ik heb geprobeerd uit te leggen waarom ik het (nog) niet heb geopend, daarop werd alleen 'ja, snap ik' gezegd. Meer niet.

Dan krijgen we 100 stille topics, iedereen voor zijn eigen verslaving, ook prima.

quote:
1s.gif Op zaterdag 25 juni 2016 08:22 schreef Droopie het volgende:

[..]

A staat voor motor, dacht ik. B voor auto, AM voor brommer/scooterachtigiets. Ik heb altijd al A gewild, maar nooit iets mee gedaan. Leek mij nu een goed moment.
Ik kan niet met gevoelens omgaan en om ze te onderdrukken/weg te stoppen, dronk/blow ik.
Gevoelens uit het verleden (en het recentelijk verliezen van een dierbaar iemand voor mij mede dankzij mijn alcohol/wietgebruik) vind ik heel erg moeilijk los te laten. Daarmee ben ik bezig bij de psycholoog.

[ Bericht 3% gewijzigd door Milan. op 25-06-2016 10:25:17 ]
pi_163284042
Zou iemand mij kunnen uitleggen waarom we hier geen algemeen verslavingstopic van zouden kunnen maken? Er is werkelijk geen verschil tussen alcohol en drugs verslaving.

Het is totaal onzinnig om voor drugsverslaving een nieuw topic te openen terwijl hier een prima lopend topic waar dat prima aan toegevoegd kan worden.

[ Bericht 32% gewijzigd door madam-april op 25-06-2016 10:48:39 ]
pi_163284221
Sowieso horen dat soort posts meer thuis in het feedback topic :) Zullen we het hier gewoon OT houden?
pi_163285110
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juni 2016 10:19 schreef Milan. het volgende:

[..]

Er werd helemaal niet uitgelegd wat de beweegredenen waren om het hierbij te laten. Ik heb geprobeerd uit te leggen waarom ik het (nog) niet heb geopend, daarop werd alleen 'ja, snap ik' gezegd. Meer niet.

Dan krijgen we 100 stille topics, iedereen voor zijn eigen verslaving, ook prima.

[..]

A staat voor motor, dacht ik. B voor auto, AM voor brommer/scooterachtigiets. Ik heb altijd al A gewild, maar nooit iets mee gedaan. Leek mij nu een goed moment.
Ik kan niet met gevoelens omgaan en om ze te onderdrukken/weg te stoppen, dronk/blow ik.
Gevoelens uit het verleden (en het recentelijk verliezen van een dierbaar iemand voor mij mede dankzij mijn alcohol/wietgebruik) vind ik heel erg moeilijk los te laten. Daarmee ben ik bezig bij de psycholoog.
Hey, ik ben ook niet zonder reden gaan drinken he ;)
Daarom had ik heel veel baat bij de dubbele diagnose behandeling.

Die emoties gaan er vroeg of laat uitkomen en als je in goede handen bent een zegen :)
Hell To The Liars
pi_163286295
Hallo, ik lees ook even mee. Sinds latere tienerjaren eigenlijk altijd moeite gehad om controle te houden. Laatste 2 jaar uitgegroeid tot iedere dag 10 bier, valium en wat wiet.

Inmiddels 6 maanden niet gedronken en ook gestopt met valium.

Woon momenteel in het buitenland en kom binnenkort weer thuis. Mijn ouders en broertje weten wel dat ik niet meer drink maar tegen mijn vrienden niks over gezegd. Maakt me nu een beetje nerveus hoe dat te brengen :P

Verder succes en een fijne dag allemaal :)
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!
pi_163286433
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juni 2016 13:08 schreef eNGine10 het volgende:
Hallo, ik lees ook even mee. Sinds latere tienerjaren eigenlijk altijd moeite gehad om controle te houden. Laatste 2 jaar uitgegroeid tot iedere dag 10 bier, valium en wat wiet.

Woon momenteel in het buitenland en kom binnenkort weer thuis. Mijn ouders en broertje weten wel dat ik niet meer drink maar tegen mijn vrienden niks over gezegd. Maakt me nu een beetje nerveus hoe dat te brengen :P

Als je 6 maanden niet gedronken hebt ben je wat mij betreft sowieso een held en mag je sowieso trots op jezelf zijn.
Hell To The Liars
pi_163286871
quote:

6 maanden gestopt zijn is al een hele overwinning, mag je trots op zijn. Gewoon lekker doorgaan zo!
pi_163287714
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juni 2016 10:19 schreef Milan. het volgende:

[..]

[..]

oh..ik begrijp het al :)
Jij mag gewoon ook over je drugszaken erbij hebben hoor volgens mij. Maar het is niet de bedoeling dat mensen met alleen drugs en gokverslavingen hier komen.
Tenzij ze komen om te adviseren natuurlijk.

Zo begreep ik het zojuist, toch Sammz

[ Bericht 1% gewijzigd door Droopie op 25-06-2016 14:45:41 ]
Hell To The Liars
pi_163287844
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 juni 2016 14:38 schreef Droopie het volgende:

[..]

Jij mag gewoon ook over je drugszaken erbij hebben hoor volgens mij. Maar het is niet de bedoeling dat mensen met alleen drugs en gokverslavingen hier komen.

Daar komt het op neer ja.
  zaterdag 25 juni 2016 @ 15:12:50 #269
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_163288338
quote:

[..]

Klopt.
pi_163288475
quote:

6 maanden niks gedronken is echt goed man.
  zaterdag 25 juni 2016 @ 15:28:20 #271
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_163288608
quote:

En een compliment voor deze meneer _O_.
pi_163289081
Mijn buurman is alweer een paar dagen helemaal de weg kwijt. Hij staat hier nog steeds twee keer per dag voor de deur maar laat hem niet meer binnen. Gisteravond kwam ik hem beneden tegen, zijn arm onder de schaafwonden, fiets kapot en hij was naar iedereen aan het brullen op straat. Probleem is dat het echt een aardige kerel is maar hij stevent keihard af naar de afgrond.
pi_163291441
quote:

^O^ wat een geweldige prestatie!

Ik snap dat het spannend kan zijn om het te vertellen, maar mijn ervaring is dat eigenlijk iedereen alleen maar respect heeft voor mensen die zoiets hebben overwonnen! En mensen die dat niet hebben moet je niet in je omgeving willen hebben :)
pi_163293523
quote:

[..]

Flink duidelijker nu idd. :)

quote:
1s.gif Op zaterdag 25 juni 2016 11:58 schreef Droopie het volgende:
Daarom had ik heel veel baat bij de dubbele diagnose behandeling.
Wat bedoel je met dubbele diagnose behandeling?

quote:

6 maanden! Held _O_ Ga zo door.

Vandaag een dagje op Texel geweest met een vriend, naar een speciaalbierbrouwerij. Kregen ook een proefplankje, uiteraard niks genomen en appelsap besteld. :D
pi_163293848
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juni 2016 19:31 schreef Milan. het volgende:

[..]

Flink duidelijker nu idd. :)

[..]

Wat bedoel je met dubbele diagnose behandeling?

[..]

6 maanden! Held _O_ Ga zo door.

Vandaag een dagje op Texel geweest met een vriend, naar een speciaalbierbrouwerij. Kregen ook een proefplankje, uiteraard niks genomen en appelsap besteld. :D
Een behandeling voor psychische klachten icm met verslaving of andersom..net wat je wilt ;)

Een bierbrouwerij, je maakt het jezelf ook niet makkelijk he.
Vond je het niet moeilijk?
Hell To The Liars
pi_163294054
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 juni 2016 19:42 schreef Droopie het volgende:

[..]

Een behandeling voor psychische klachten icm met verslaving of andersom..net wat je wilt ;)

Een bierbrouwerij, je maakt het jezelf ook niet makkelijk he.
Vond je het niet moeilijk?
Ik dacht al. Mijn behandeling voor borderline komt later, eerst van die verslavingen afkomen (is ook weer een lang verhaal, welke ik hier niet ga neerzetten). Dus het is heel bewust zo gekozen :)
Ik was met een vriend, en die weet ervan, dus die wist dat ik toch niks hoefde en hij mocht mijn plankje hebben. Verder niks mis met een informatieve rondleiding. :P
Moet het toch leren, maar de drang viel wel erg mee verder. Buitenhuis afleiding hebben is ook wat anders dan alleen thuis zitten (met alcohol in de voorraadkast). Vind ik dan.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

[ Bericht 3% gewijzigd door Milan. op 25-06-2016 19:56:53 ]
pi_163298097

Vond dit wel een interessante video.
pi_163298159
Dat gehoest van de afgelopen weken is eindelijk minder geworden. Ik merk dat zodra ik drink ik de dag erna meer hoest.
pi_163298239
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juni 2016 19:51 schreef Milan. het volgende:

[..]

Ik dacht al. Mijn behandeling voor borderline komt later, eerst van die verslavingen afkomen (is ook weer een lang verhaal, welke ik hier niet ga neerzetten). Dus het is heel bewust zo gekozen :)
Ik was met een vriend, en die weet ervan, dus die wist dat ik toch niks hoefde en hij mocht mijn plankje hebben. Verder niks mis met een informatieve rondleiding. :P
Moet het toch leren, maar de drang viel wel erg mee verder. Buitenhuis afleiding hebben is ook wat anders dan alleen thuis zitten (met alcohol in de voorraadkast). Vind ik dan.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik associeer bier niet met alcohol 😂
A. Ik lust het niet
B. Dus dat was en zal het probleem ook nooit worden
Hell To The Liars
pi_163298463
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juni 2016 22:15 schreef DansNotreChute het volgende:

Vond dit wel een interessante video.
Korsakov is echt bizar om in je omgeving mee te maken.
Ergste is nog dat de mensen het zelf veroorzaakt hebben, dat maakt het voor familie nog veel triester om mee te maken.
Dan hebben ze waarschijnlijk hun portie van te voren al gehad.
Hell To The Liars
pi_163301142
Grand opening morgen van ons nieuwste topic R&P / Alles over afkicken van een drugs en/of alcoholverslaving

gemaakt door de lieftallige Madam-April
Hell To The Liars
pi_163301286
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 juni 2016 22:27 schreef Droopie het volgende:

[..]

Korsakov is echt bizar om in je omgeving mee te maken.
Ergste is nog dat de mensen het zelf veroorzaakt hebben, dat maakt het voor familie nog veel triester om mee te maken.
Dan hebben ze waarschijnlijk hun portie van te voren al gehad.
Ik ben natuurlijk geen psychiater ofzo maar herken in die video veel van mijn buurman. Als hij hier 10 minuten voor de deur staat vertelt hij 5x hetzelfde verhaal.

Gister zei ik nog letterlijk tegen hem dat hij een staatsdebiel is maar dat ben je morgen toch alweer vergeten. Hij drinkt afgelopen maanden al vanaf het moment dat hij 's ochtends wakker wordt.
pi_163301343
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juni 2016 23:43 schreef Droopie het volgende:
Grand opening morgen van ons nieuwste topic R&P / Alles over afkicken van een drugs en/of alcoholverslaving

gemaakt door de lieftallige Madam-April
Ik snap niet waarom alcoholverslaving er ook bij moet staan. Dit topic heeft toch aardig wat aandacht gekregen van veel mensen. Nota bene nog een naamsverandering gekregen (van AA tot stoppen met alcohol).
pi_163301467
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juni 2016 23:49 schreef DansNotreChute het volgende:

[..]

Ik snap niet waarom alcoholverslaving er ook bij moet staan. Dit topic heeft toch aardig wat aandacht gekregen van veel mensen. Nota bene nog een naamsverandering gekregen (van AA tot stoppen met alcohol).
Omdat we daar wat dieper kunnen discusseren denk ik en minder persoonlijk worden. Maar dat laat ik aan Madam-April of de mods.

Hier moeten we soms op onze woorden letten en daar kunnen we meer theoretisch worden.
Hell To The Liars
pi_163301528
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 juni 2016 23:53 schreef Droopie het volgende:

[..]

Omdat we daar wat dieper kunnen discusseren denk ik en minder persoonlijk worden. Maar dat laat ik aan Madam-April of de mods.

Hier moeten we soms op onze woorden letten en daar kunnen we meer theoretisch worden.
Ah, oke. Dat klinkt logisch.

Ik heb 2 uur geleden een verzoek gedaan bij Tinypic om alle foto's van mijn tekeningen te verwijideren. Wil er geen lief dagboektopic meer van maken en ook geen tekeningen meer posten. Puur over alcoholproblematiek.
pi_163301605
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juni 2016 23:55 schreef DansNotreChute het volgende:

[..]

Ah, oke. Dat klinkt logisch.

Ik heb 2 uur geleden een verzoek gedaan bij Tinypic om alle foto's van mijn tekeningen te verwijideren. Wil er geen lief dagboektopic meer van maken en ook geen tekeningen meer posten. Puur over alcoholproblematiek.
Dat hoeft juist nu niet meer.
Hier kunnen we mensen bv advies geven over hoe ze schuldhulpverlening kunnen vinden of wat ze kunnen verwachten bij een intake gesprek.
Dat andere topic gaan we bijvoorbeeld hebben over de regulering van de dopamine en/ of serotonine afgifte. De uitgeputte bijnier en neurotransmitters.
Hell To The Liars
pi_163301759
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 juni 2016 23:57 schreef Droopie het volgende:

[..]

Dat hoeft juist nu niet meer.
Hier kunnen we mensen bv advies geven over hoe ze schuldhulpverlening kunnen vinden of wat ze kunnen verwachten bij een intake gesprek.
Dat andere topic gaan we bijvoorbeeld hebben over de regulering van de dopamine en/ of serotonine afgifte. De uitgeputte bijnier en neurotransmitters.
Dat is prima man. :) Ik zie de discussies graag tegemoet. Soms ben ik paranoide (jaja, mijn eeuwige excuus) maar zal een algemeen verslavingstopic wel volgen.
pi_163301908
quote:
0s.gif Op zondag 26 juni 2016 00:02 schreef DansNotreChute het volgende:

[..]

Dat is prima man. :) Ik zie de discussies graag tegemoet. Soms ben ik paranoide (jaja, mijn eeuwige excuus) maar zal een algemeen verslavingstopic wel volgen.
Geen enkel probleem, ik heb hem wel gelezen ;)

Beter ten halve gekeerd, dan ten hele gedwaald (ofzo)
Hell To The Liars
pi_163304822
Alle tekeningen zijn verwijderd. 8-)

Vanmiddag ga ik langs familie. Voetbal kijken. Ik weet dat ze mij een biertje gaan aanbieden.
pi_163306142
quote:
0s.gif Op zondag 26 juni 2016 08:30 schreef DansNotreChute het volgende:

Vanmiddag ga ik langs familie. Voetbal kijken. Ik weet dat ze mij een biertje gaan aanbieden.
heb jij wel eens geleerd om je grenzen aan te geven en waarom gaan ze jou een biertje aanbieden denk je?
Hell To The Liars
  zondag 26 juni 2016 @ 10:51:04 #291
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_163306178
quote:

Jammer.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  zondag 26 juni 2016 @ 11:41:54 #292
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_163307069
quote:

Jammer. En niet nodig. Het is niet nodig om rigoureus dit soort stappen te zetten Jouw tekeningen maken dit nog geen DNS-topic. Vertellen dat je ze hebt laten weghalen heeft meer impact.

Hoe ga je om met je familie vanmiddag? En waarom bieden ze je bier aan?
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_163307075
quote:
1s.gif Op zondag 26 juni 2016 10:48 schreef Droopie het volgende:

[..]

heb jij wel eens geleerd om je grenzen aan te geven en waarom gaan ze jou een biertje aanbieden denk je?
Ik kom uit een familie waar uitzonderlijk veel gedronken wordt. Vind het soms moeilijk om "nee" te zeggen.
  zondag 26 juni 2016 @ 11:42:49 #294
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_163307091
quote:
0s.gif Op zondag 26 juni 2016 11:42 schreef DansNotreChute het volgende:

[..]

Ik kom uit een familie waar uitzonderlijk veel gedronken wordt. Vind het soms moeilijk om "nee" te zeggen.
Zou iedereen vinden.
pi_163307135
quote:
9s.gif Op zondag 26 juni 2016 10:51 schreef Copycat het volgende:

[..]

Jammer.
quote:
1s.gif Op zondag 26 juni 2016 11:41 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Jammer. En niet nodig. Het is niet nodig om rigoureus dit soort stappen te zetten Jouw tekeningen maken dit nog geen DNS-topic. Vertellen dat je ze hebt laten weghalen heeft meer impact.

Hoe ga je om met je familie vanmiddag? En waarom bieden ze je bier aan?
Het is ook een stukje paranoia van mijn kant. Ik zet alles maar online zonder na te denken. Een bekende die dit topic leest zou me aan de hand van 1 willekeurige tekening al herkennen.

Wil in het volgende deel gewoon niet zo veel persoonlijke dingen meer zetten.
pi_163307793
quote:

[..]

Als je advies wilt tzt laat het maar weten, succes vanmiddag en gewoon nee zeggen.
Jij wilt verder en niemand anders gaat nee voor jou zeggen blijkbaar.

ps. ik zou lekker thuis blijven trouwens
Hell To The Liars
  zondag 26 juni 2016 @ 13:27:35 #297
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_163309240
quote:

[..]

Zat hier nog eens over na te denken en vind het belachelijk dat ze je bier blijven aanbieden terwijl ze weten dat je wilt (en moet) stoppen.
Een andere, niet drinkende, sociale omgeving zoeken zou heel hulpzaam kunnen zijn.
pi_163321595
Ik heb 10 flesjes bier gedronken. Iedereen dronk en ik vond het ongezellig niet mee te doen. En er heeft weer iemand leverkanker in de familie en ik dacht, fuck it ik drink gewoon mee.
pi_163321629
quote:
1s.gif Op zondag 26 juni 2016 13:27 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Zat hier nog eens over na te denken en vind het belachelijk dat ze je bier blijven aanbieden terwijl ze weten dat je wilt (en moet) stoppen.
Een andere, niet drinkende, sociale omgeving zoeken zou heel hulpzaam kunnen zijn.
Ja, het zou behulpzaam zijn maar het blijft familie. Al dit gedoe komt van mijn vaderskant. Allemaal rokers en drinkers.
pi_163322477
quote:
0s.gif Op zondag 26 juni 2016 20:47 schreef DansNotreChute het volgende:
Ik heb 10 flesjes bier gedronken. Iedereen dronk en ik vond het ongezellig niet mee te doen. En er heeft weer iemand leverkanker in de familie en ik dacht, fuck it ik drink gewoon mee.
Eerlijk gezegd geloof ik niet dat dat je echte motivatie is, gezien je strijd met de drank.
Je hebt inmiddels een aardig beeld van wat drank kapot kan maken (hoestbuien, of leverkanker bij voorbeeld) en daar weegt ''ongezellig zijn' niet tegenop. Geen verwijt, alleen een constatering.

Wat zorgde ervoor dat je mee ging drinken? En dat het 10 flesjes werden en -bij voorbeeld- niet 1. Of 20?
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')