Wil je dan daarna mijn golf-sponsor wordenquote:Op vrijdag 10 juni 2016 17:31 schreef Spezza19 het volgende:
Straks maar eens die 22,1 miljoen euro winnen
Als ik win krijg je een jaar contributie van mequote:Op vrijdag 10 juni 2016 17:32 schreef just me het volgende:
[..]
Wil je dan daarna mijn golf-sponsor worden
Ga jij ook al winnenquote:Op vrijdag 10 juni 2016 17:33 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Als ik win krijg je een jaar contributie van me
quote:
Je mag best een golf polo met mijn bedrijfslogo er op hoor.quote:Op vrijdag 10 juni 2016 17:32 schreef just me het volgende:
[..]
Wil je dan daarna mijn golf-sponsor worden
quote:Op vrijdag 10 juni 2016 17:34 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Je mag best een golf polo met mijn bedrijfslogo er op hoor.
Af en toe is er een mazzelpik, maar het gros verliest idd.quote:Op vrijdag 10 juni 2016 17:34 schreef Karzai het volgende:
niemand wint alles gaat naar de roverheid tis allemaal in scene gezet
Met het nieuwe systeem is de kans vanavond 50%.quote:Op vrijdag 10 juni 2016 17:34 schreef Karzai het volgende:
niemand wint alles gaat naar de roverheid tis allemaal in scene gezet
wie niet waagt....quote:Op vrijdag 10 juni 2016 17:35 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Af en toe is er een mazzelpik, maar het gros verliest idd.
Het staat nog wel op mijn lijstje van op te zeggen dingen. Maar andere dingen gaan voor. Heb vandaag FOX opgezegdquote:
quote:Op vrijdag 10 juni 2016 17:40 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Het staat nog wel op mijn lijstje van op te zeggen dingen. Maar andere dingen gaan voor. Heb vandaag FOX opgezegdEerste stap. Wat oude telefoonverzekeringen (lees 10 jaar +) ben ik nu ook vanaf denk ik. Afboekingen geblokkeerd, brieven van incasso bureaus verscheurd. Zit nu te denken om een tegen claim in te dienen, maar dat is denk ik te veel moeite. Want dat zadelt mij ook weer met kosten op. En zo ben ik rustig aan aan het opruimen nu.
Het dat eerder gezegdquote:
Ergens hoop ik dat ze een deurwaarder in gaan zetten.quote:
klopt, maar hoeveel energie wil je erin stoppen ?quote:Op vrijdag 10 juni 2016 17:45 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Ergens hoop ik dat ze een deurwaarder in gaan zetten.
Dan moet ik wel en ik heb aangifte gedaan van beroving en met niet genoeg getuigen is er toen niets uitgekeerd. Maar daarna hebben ze nog jaren geïncasseerd. Ik ben er toen vanuit gegaan dat dat wel zou stopen. En vooral verzekeraars hebben een zorgplicht.
Ben je niet vrijwillig die verzekering aangegaan dan?quote:Op vrijdag 10 juni 2016 17:45 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Ergens hoop ik dat ze een deurwaarder in gaan zetten.
Dan moet ik wel en ik heb aangifte gedaan van beroving en met niet genoeg getuigen is er toen niets uitgekeerd. Maar daarna hebben ze nog jaren geïncasseerd. Ik ben er toen vanuit gegaan dat dat wel zou stopen. En vooral verzekeraars hebben een zorgplicht.
Eigenlijk geen, dus ik heb ze geblokkeerd via de bank en verscheur de brieven van incassobureaus, heb het telefonisch geprobeerd te stoppen en voor mij is het nu klaar.quote:Op vrijdag 10 juni 2016 17:46 schreef just me het volgende:
[..]
klopt, maar hoeveel energie wil je erin stoppen ?
In 2003 ja...quote:Op vrijdag 10 juni 2016 17:47 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ben je niet vrijwillig die verzekering aangegaan dan?
2005 daarna, maar dat verlengen ze dan automatisch.quote:Op vrijdag 10 juni 2016 17:49 schreef MadMaster het volgende:
[..]
En wat was de einddatum van de polis?
Maar heb je ook recent nog opgezegd? Want dit soort verzekering kan je maandelijks opzeggen. Dus als ze nu nog incasseren na opzeggen, dat mogen ze niet.quote:Op vrijdag 10 juni 2016 17:52 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
2005 daarna, maar dat verlengen ze dan automatisch.
En ik heb in die periode een claim ingediend omdat ik beroofd was, diefstal had ik ook verzekerd. Niet voldoende getuigen dus 0,0 uitkering.
Dat ze dan nog even doorgaan prima, maar dat ontslaat hun niet van hun zorgplicht om te kijken of na 13 jaar een verzekering nog gewenst is. Dat ze het tot 5 jaar volhouden prima (buiten het feit van de beroving), maar 13 jaar blijven innen....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |