In Amsterdam maken ambtenaren de keuze.quote:Op zondag 12 juni 2016 13:39 schreef GSbrder het volgende:
[..]
In the Economist van dit weekeinde stond dat schoolgebouw geen effect hadden op de leerprestaties. Vooral betere docenten helpen. Echter, schoolgebouwen zijn zichtbaar voor de ouders en ouders maken de schoolkeuze.
Je bent de hele tijd aan het ageren tegen mijn stelling dat schoolprestaties beter worden als ouders meer aandacht besteden aan hun kinderen en loopt dat blaiming the poor te noemen. Betere schoolprestaties en vervolgonderwijs lijken mij duidelijk de basis van sociale mobiliteit, en als ik je vraag wat jij dan verbeterd zou willen zien omdat je alleen maar kankert en klaagt, draai je, mompel je wat over gebouwen en infrastructuur als antwoord op sociale mobiliteit te verbeteren.quote:Op zondag 12 juni 2016 13:25 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Ik hoef niet iets uit te leggen dat nooit is gezegd.
Natuurlijk is postcodebeleid, etnisch profileren en apartheid alleen dikke prima wanneer het de machthebbers goed uit komt.quote:Op zondag 12 juni 2016 14:13 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
In Amsterdam maken ambtenaren de keuze.
Apartheid is in Nederland een bewuste keuze van diverse groepen.quote:Op zondag 12 juni 2016 14:55 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Natuurlijk is postcodebeleid, etnisch profileren en apartheid alleen dikke prima wanneer het de machthebbers goed uit komt.
Dat klopt.quote:Op zaterdag 11 juni 2016 22:57 schreef Klopkoek het volgende:
In ieder geval is het vrij dom om nogal blindelings de mores van anderen te volgen. Dan ben je altijd net te laat.
Ja. Het lijkt me verstandig om niet al te veel mensen in de politieke en ambtelijke top te hebben die daar economie of iets dergelijks hebben gestudeerd.quote:Herinner je nog dit voorbeeld?
Dus doen die ambtenaren wat jij wil, en sturen ze dat proces.quote:Op zondag 12 juni 2016 14:58 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Apartheid is in Nederland een bewuste keuze van diverse groepen.
Ambtenaren frustreren de vrije schoolkeuze en verpesten het onderwijs #nederlandisussrquote:Op zondag 12 juni 2016 15:10 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Dus doen die ambtenaren wat jij wil, en sturen ze dat proces.
Nog afgezien van het feit dat het niet waar is. Het is geen optimale en bewuste keuze (in een neutraal vacuum) en het is geen natuurstaat. En het heeft al helemaal niets te maken met vrijheid.
Zegt iemand die de maffia ook een stel ambtenaren vondquote:Op zondag 12 juni 2016 15:18 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Ambtenaren frustreren de vrije schoolkeuze en verpesten het onderwijs #nederlandisussr
Ken heel wat zeer atheïstische linksstemmers die hun kinderen naar roomblanke gristelijke scholen sturenquote:Op zondag 12 juni 2016 14:55 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Natuurlijk is postcodebeleid, etnisch profileren en apartheid alleen dikke prima wanneer het de machthebbers goed uit komt.
Natuurlijk. Die clubs werken precies hetzelfde.quote:Op zondag 12 juni 2016 15:24 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Zegt iemand die de maffia ook een stel ambtenaren vond
Nee, de maffia neemt minder beschermgeld, die hebben belang bij dat je kan groeienquote:Op zondag 12 juni 2016 16:43 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Natuurlijk. Die clubs werken precies hetzelfde.
Ik zou ook de voorkeur aan die club geven boven de overheid. De maffia heeft tenminste menselijke trekjes.quote:Op zondag 12 juni 2016 16:44 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Nee, de maffia neemt minder beschermgeld, die hebben belang bij dat je kan groeien
De maffia en hun jurisdictie is een Libertarisch experiment, maar dat terzijde (en offtopic)quote:Op zondag 12 juni 2016 16:43 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Ja, en de blanke anti-apartheids elite stuurden hun kinderen graag naar de goede scholen.quote:Op zondag 12 juni 2016 16:24 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Ken heel wat zeer atheïstische linksstemmers die hun kinderen naar roomblanke gristelijke scholen sturen
De overheid niet natuurlijkquote:Op zondag 12 juni 2016 16:44 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Nee, de maffia neemt minder beschermgeld, die hebben belang bij dat je kan groeien
De enige types die cash met credit verwarren zijn armen en politici.quote:Op zondag 12 juni 2016 16:43 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Wat is de relevantie van deze opmerking?quote:Op zondag 12 juni 2016 23:31 schreef GSbrder het volgende:
[..]
De enige types die cash met credit verwarren zijn armen en politici.
Je hebt nog steeds geen antwoord gegeven hoe jij sociale mobiliteit zou willen verbeteren.quote:Op zondag 12 juni 2016 18:25 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Ja, en de blanke anti-apartheids elite stuurden hun kinderen graag naar de goede scholen.
Dat maakte hun idealen niet minder oprecht...
Imtech ook...quote:Op zondag 12 juni 2016 23:52 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Wat is de relevantie van deze opmerking?
Het is ook nog eens onwaar. Bankiers horen ook bij deze groep.
Dat heb ik wel gedaan.quote:Op maandag 13 juni 2016 00:04 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Je hebt nog steeds geen antwoord gegeven hoe jij sociale mobiliteit zou willen verbeteren.
Hier is iets dat ik al eerder benoemde: het dankzij VVD usurpators hoge aantal kinderen die opgroeien in armoede (naar westerse maatstaven).quote:Op maandag 13 juni 2016 00:04 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Je hebt nog steeds geen antwoord gegeven hoe jij sociale mobiliteit zou willen verbeteren.
Doe eens een linkje, ik heb het niet gezien tot nu toequote:
Dat is geen antwoord op mijn vraag, wordt eens concreet.quote:Op maandag 13 juni 2016 08:54 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Hier is iets dat ik al eerder benoemde: het dankzij VVD usurpators hoge aantal kinderen die opgroeien in armoede (naar westerse maatstaven).
http://www.rtlnieuws.nl/n(...)gen-over-kansen-kind
Jezelf citeren, altijd goed.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |