Het is nog erger dan een scooter, het is een snor'fiets' (de juridische term), het mag maximaal 25 km/u rijden, met een fiets ben je sneller op een 10-20 kilometer als je een normale fatsoenlijke conditie hebt.quote:Op vrijdag 10 juni 2016 14:57 schreef wolkentoetje het volgende:
twitter:ldekleijn twitterde op vrijdag 10-06-2016 om 09:50:35Mag ik het zo zeggen? Ook dit eens zeggen. Ik begrijp de frustratie over #pownews van mensen die op scooters zitten. reageer retweet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als je op zo'n ding rijdt dan geef je aan dat je te lui bent om te fietsen, te arm bent om een auto te betalen en te incapabel bent om een rijbewijs voor de motor te halen.
Maar goed, ik kan me geen item herinneren waarin PowNews kritisch was richting bromfietsmongooltjes, jij wel? Ik zou het van harte toejuichen als ze dat doen maar ik heb het nog niet gezien. Wat is precies het verband tussen bromfietsmongooltjes en anti-PowNews zijn?
Ik kan me toch echt geen item herinnerING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL
Genoeg scootersrijders het gewoon leuk vinden.quote:Op vrijdag 10 juni 2016 17:15 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Het is nog erger dan een scooter, het is een snor'fiets' (de juridische term), het mag maximaal 25 km/u rijden, met een fiets ben je sneller op een 10-20 kilometer als je een normale fatsoenlijke conditie hebt.
Als je op zo'n ding rijdt dan geef je aan dat je te lui bent om te fietsen, te arm bent om een auto te betalen en te incapabel bent om een rijbewijs voor de motor te halen.
Maar goed, ik kan me geen item herinneren waarin PowNews kritisch was richting bromfietsmongooltjes, jij wel? Ik zou het van harte toejuichen als ze dat doen maar ik heb het nog niet gezien. Wat is precies het verband tussen bromfietsmongooltjes en anti-PowNews zijn?
Ik kan me toch echt geen item herinner
Geen scooter, een snorfiets!quote:Op vrijdag 10 juni 2016 17:16 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Genoeg scootersrijders het gewoon leuk vinden.
Wat een negatief persoon ben jij.quote:Op vrijdag 10 juni 2016 17:18 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Dat heeft er volgens mij niets mee te maken (misschien vinden ze het leuk maar dat is niet het primaire motief om je zo te verplaatsen), als je dat leuk vindt dan ben je een erg sneu figuur. Het milieu verkloten, kostbare grondstoffen verspillen, de samenleving opzadelen met extra medische kosten (obesitas, diabetes etc.), je geld verspillen en blijkbaar zo weinig interessants doen in je leven dat je kickt op een vroemvroemgeluidje.
Nee hoor, ik ben niet negatief in het algemeen, ik ben negatief richting bromfietskneusjes.quote:
Ik heb er ook een. En ben er blij mee.quote:Op vrijdag 10 juni 2016 17:22 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Nee hoor, ik ben niet negatief in het algemeen, ik ben negatief richting bromfietskneusjes.
Helaas mag jij dat, helaas mag jij het milieu verkloten omdat jij te lui bent om te fietsen.quote:Op vrijdag 10 juni 2016 17:22 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ik heb er ook een. En ben er blij mee.
Uhuh.quote:Op vrijdag 10 juni 2016 17:23 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Helaas mag jij dat, helaas mag jij het milieu verkloten omdat jij te lui bent om te fietsen.
Verbetering hopen voor zulke teringlijers die al bijna volgroeid zijn?quote:Op vrijdag 10 juni 2016 14:44 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Misschien maar hoeven we er toch niet mee door te gaan. We willen toch verbetering?
En ik heb geen enkele status naar mij toe getrokken. Andere vonden het zeer belangrijk dat ik geen autochtoon was.
Wat deed Powned daar in Gouda?quote:Op vrijdag 10 juni 2016 17:27 schreef tong80 het volgende:
Weer is een verslaggever door Marokkaanse jongeren bedreigd. Eerder was dat in Rotterdam en nu in Gouda waar tijdens de ramadan een samenscholingsverbod geldt. De journalist van Powned wordt de wijk Goverwelle uitgescholden.
Met beelden. Pareltjes....
http://www.telegraaf.nl/t(...)ever_bedreigd__.html
En mensen die vet eten, die roken, die drinken, die niet sporten, die autorijden, die...quote:Op vrijdag 10 juni 2016 17:22 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Nee hoor, ik ben niet negatief in het algemeen, ik ben negatief richting bromfietskneusjes.
Die gastjes op die scooter die zich alleen al bij het zien van een roze microfoon geprovoceerd voelen en hun totale zelfbeheersing verliezen?quote:
De meeste Nederlanders kennen minstens 1 Marokkaan of hebben minstens 1 Marokkaan gekend, daar ontkom je bijna niet aan.quote:
Mietjes met het fietsen/wandelen, mietjes met microfoons, mietjes met roze.quote:Op vrijdag 10 juni 2016 17:43 schreef Childofthe90s het volgende:
[..]
Die gastjes op die scooter die zich alleen al bij het zien van een roze microfoon geprovoceerd voelen en hun totale zelfbeheersing verliezen?
Nee hoor. Enkel het roken en het zuipen als je vervolgens achter het stuur van een auto stapt. Ik heb niets tegen autorijden (enkel als je dat niet-functioneel doet), ik heb er niets op tegen als je niet sport en vet eet maar betaal dan wel zelf de rekening.quote:Op vrijdag 10 juni 2016 17:36 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
En mensen die vet eten, die roken, die drinken, die niet sporten, die autorijden, die...
Niet goed maar waarom die eenzijdige focus van Powned op Marokkanen? Ja, je loopt een achterstandswijk in en er goh! Er zijn problemen. En hoera! je hebt weer een 'item'.quote:Op vrijdag 10 juni 2016 17:43 schreef Childofthe90s het volgende:
[..]
Die gastjes op die scooter die zich alleen al bij het zien van een roze microfoon geprovoceerd voelen en hun totale zelfbeheersing verliezen?
De grap is dat PowNed (de n moet je met een hoofdletter schrijven) helemaal niet een eenzijdige focus heeft op die nepMarokkaantjes, deze knulletjes zoeken zelf de hele tijd PowNed op, bedoeld en onbedoeld (PowLitiequote:Op vrijdag 10 juni 2016 17:49 schreef skrn het volgende:
Niet goed maar waarom die eenzijdige focus van Powned op Marokkanen?
Aangezien de website van De Telegraaf niet goed werkt als je een scriptblocker gebruikt en dit krantje toch de video jat hier de link naar Youtube: "Dat is een probleem van de politie, niet van ons". Daar gaat het dus mis!quote:Op vrijdag 10 juni 2016 17:27 schreef tong80 het volgende:
Weer is een verslaggever door Marokkaanse jongeren bedreigd. Eerder was dat in Rotterdam en nu in Gouda waar tijdens de ramadan een samenscholingsverbod geldt. De journalist van Powned wordt de wijk Goverwelle uitgescholden.
Met beelden. Pareltjes....
http://www.telegraaf.nl/t(...)ever_bedreigd__.html
Valt wel mee, maar bij deze types is het kennelijk makkelijk scoren, die laten zich makkelijk uit de tent lokken en laten zich snel kennen.quote:Op vrijdag 10 juni 2016 17:49 schreef skrn het volgende:
Niet goed maar waarom die eenzijdige focus van Powned op Marokkanen?
Dat er daar problemen rondlopen valt inderdaad te verwachten.quote:Op vrijdag 10 juni 2016 17:49 schreef skrn het volgende:
Ja, je loopt een achterstandswijk in en er goh! Er zijn problemen. En hoera! je hebt weer een 'item'.
Je hoeft ook geen onderzoeksjournalist te zijn om een probleem bloot te leggen, soms is met een camera filmen al genoeg.quote:
Klopt idd, dit is het probleem in één korte clip.quote:Op vrijdag 10 juni 2016 17:55 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Aangezien de website van De Telegraaf niet goed werkt als je een scriptblocker gebruikt en dit krantje toch de video jat hier de link naar Youtube: "Dat is een probleem van de politie, niet van ons". Daar gaat het dus mis!
Zij doen het (opvoeden) niet, wij mogen het niet en de politie kan het niet.
Je ziet NOS dit soort dingen niet filmen. Die kijken liever weg.quote:Op vrijdag 10 juni 2016 17:49 schreef skrn het volgende:
[..]
Niet goed maar waarom die eenzijdige focus van Powned op Marokkanen? Ja, je loopt een achterstandswijk in en er goh! Er zijn problemen. En hoera! je hebt weer een 'item'.
Kan het geen journalistiek noemen.
quote:Op vrijdag 10 juni 2016 17:55 schreef Bram_van_Loon het volgende:
Aangezien de website van De Telegraaf niet goed werkt als je een scriptblocker gebruikt en dit krantje toch de video jat hier de link naar Youtube: "Dat is een probleem van de politie, niet van ons". Daar gaat het dus mis!
Later een nepMarokkaan:
"Wat komen jullie doen?"
"Wat voor kankervraag ga je stellen dan?"
"Kanker op uit deze kankerbuurt, anders heb jij een kankerprobleem".
"Opgekankerd dan, opkankeren!"
Er wordt nog wat meer gekankerd.
Grammatica en vocabulaire, het blijft moeilijk.
En weer kanker-dit, kanker-dat.![]()
Het lijkt wel op gesmurf, maar dan wat minder onschuldig.
Cultuurverrijkende mensen dit.quote:Op vrijdag 10 juni 2016 18:00 schreef Bram_van_Loon het volgende:
Even een verslachje van het filmpje toegevoegd voor wie niet kan kijken.
[..]
Later een nepMarokkaan:
"Wat komen jullie doen?"
"Wat voor kankervraag ga je stellen dan?"
"Kanker op uit deze kankerbuurt, anders heb jij een kankerprobleem".
"Opgekankerd dan, opkankeren!"
Er wordt nog wat meer gekankerd.
Grammatica en vocabulaire, het blijft moeilijk.
En weer kanker-dit, kanker-dat.![]()
Het lijkt wel op gesmurf, maar dan wat minder onschuldig.
Waarom zouden ze?quote:
Een variant op het gesmurf.quote:
De tweets van deze gast zijn ook om in te lijsten. Net als die van Sargentini.quote:Op vrijdag 10 juni 2016 14:57 schreef wolkentoetje het volgende:
twitter:ldekleijn twitterde op vrijdag 10-06-2016 om 09:50:35Mag ik het zo zeggen? Ook dit eens zeggen. Ik begrijp de frustratie over #pownews van mensen die op scooters zitten. reageer retweet
Het is een gebrek aan intelligentie denk ik.quote:Op vrijdag 10 juni 2016 18:04 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Een variant op het gesmurf.![]()
In alle ernst, gebruiken ze zoveel het woord kanker omdat ze een te gebrekkige woordenschat hebben om uit te drukken wat ze bedoelen?
Volgens mij ging PowNed daar in Rdam vragen of burgemeester Aboutaleb de sprong naar het lijsttrekkerschap van PvdA moest maken of niet.quote:Op vrijdag 10 juni 2016 17:49 schreef skrn het volgende:
[..]
Niet goed maar waarom die eenzijdige focus van Powned op Marokkanen? Ja, je loopt een achterstandswijk in en er goh! Er zijn problemen. En hoera! je hebt weer een 'item'.
Kan het geen journalistiek noemen.
Nogmaals, de NOS maakt dit ook regelmatig mee (elke omroep die in Nederland filmt maakt dit mee), alleen kiest de NOS ervoor om dit niet uit te zenden waar PowNed dit wel uitzendt.quote:Op vrijdag 10 juni 2016 17:59 schreef Tamabralski het volgende:
[..]
Je ziet NOS dit soort dingen niet filmen. Die kijken liever weg.
Het was bovendien geen achterstandswijk.quote:Op vrijdag 10 juni 2016 18:06 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Volgens mij ging PowNed daar in Rdam vragen of burgemeester Aboutaleb de sprong naar het lijsttrekkerschap van PvdA moest maken of niet.
Zijn vraag ging over Gouda, niet over Rotterdam.quote:Op vrijdag 10 juni 2016 18:06 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Volgens mij ging PowNed daar in Rdam vragen of burgemeester Aboutaleb de sprong naar het lijsttrekkerschap van PvdA moest maken of niet.
die agenten en burgemeester werken samen met de salafisten daar. Lijkt me ook niet echt de bedoeling.quote:Op vrijdag 10 juni 2016 16:06 schreef Superpush het volgende:
De politie in den haag in het schilderswijk. DIe geven het voorbeeld van hoe het kan. EN de marrokaantjes houden van ze. Waarom? Ze zijn duidelijk. ben je lastig? Krijg je klappies!
De goeden moeten helaas onder de kwaden lijden, maar het wordt wel ook tijd dat de goeden binnen de Marokkaanse gemeenschap hier wat aan gaan doen, ipv wegkijken of zeggen dat moet de politie oplossen, zoals in dat andere clipje.quote:Op vrijdag 10 juni 2016 14:39 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Eerlijk; ik beschouwde mij zelf altijd als Nederlander en naar mate dat ik ouder werd. Zo rond 13 jaar werd mij constant verteld dat ik dat niet was. Nu gedraag ik mij gewoon normaal en heb werk en zo maar het is serieus wel een probleem in Nederland.
Je hoort je gewoon te gedragen. En we moeten kappen om bij Marokkanen hun misdragingen elke keer te linken aan het feit dat ze van Marokkaanse afkomst zijn. Het is een wisselwerking.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
[ Bericht 15% gewijzigd door Childofthe90s op 10-06-2016 18:15:33 ]
Dat is ook een beetje onze eigen fout, met name die van de VVD'ers en CDA'ers die in de jaren 60 en 70 leefden en o.a. de PvdA'ers die later van de gastarbeiders permanente immigranten maakten. Wij selecteerden juist de mensen met een lagere intelligentie om hier te komen werken. Natuurlijk zaten er ook enkele slimmere mensen tussen die pech hadden met waar ze waren geboren en dergelijke, natuurlijk zijn er ook enkele jonge Poldermarokkanen die het wel goed doen (ik ken 1 Marokkaanse jongen die succesvol geneeskunde studeerde en op een goed niveau voetbalde) maar op groepsniveau speelt dit nu eenmaal een grote rol.quote:Op vrijdag 10 juni 2016 18:06 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Het is een gebrek aan intelligentie denk ik.
Daar gaat filmpje in OP over: Rdam.quote:Op vrijdag 10 juni 2016 18:08 schreef Childofthe90s het volgende:
[..]
Zijn vraag ging over Gouda, niet over Rotterdam.
Ze...quote:Op vrijdag 10 juni 2016 14:43 schreef nick202 het volgende:
[..]
Wat ik net ook al zei. Ze hebben die status zelf naar hun toe getrokken.
Die jongeren blijven dan ook niet 24/7 in hun kansenwijk.quote:Op vrijdag 10 juni 2016 18:07 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Het was bovendien geen achterstandswijk.
Klopt, ik ken verscheidene HTS'ers, die het echt goed doen en waar je ook echt interessant mee kunt discussiëren.quote:Op vrijdag 10 juni 2016 18:10 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Dat is ook een beetje onze eigen fout, met name die van de VVD'ers en CDA'ers die in de jaren 60 en 70 leefden en o.a. de PvdA'ers die later van de gastarbeiders permanente immigranten maakten. Wij selecteerden juist de mensen met een lagere intelligentie om hier te komen werken. Natuurlijk zaten er ook enkele slimmere mensen tussen die pech hadden met waar ze waren geboren en dergelijke, natuurlijk zijn er ook enkele jonge Poldermarokkanen die het wel goed doen (ik ken 1 Marokkaanse jongen die succesvol geneeskunde studeerde en op een goed niveau voetbalde) maar op groepsniveau speelt dit nu eenmaal een grote rol.
Ik vind dat inderdaad een ander verhaal.quote:Op vrijdag 10 juni 2016 18:06 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Die mensen hoeven nooit bang te zijn om niet welkom te zijn, dat zijn gewoon Nederlanders. De jongens die zich niet gedragen mogen van mij stevig (maar effectief!) worden aangepakt en ik vind het prima als sneller de Nederlandse nationaliteit wordt ingetrokken (bijv. bij het tweede misdrijf) als ze enkel een last zijn voor het land.quote:Op vrijdag 10 juni 2016 18:12 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Klopt, ik ken verscheidene HTS'ers, die het echt goed doen en waar je ook echt interessant mee kunt discussiëren.
Interessante vraag sws. Ik las dat de PvdA daarvan behoorlijk zou kunnen profiteren. echter ik denk dat Rdam die Aboutaleb nog wel kan gebruiken. Had laatst eindelijk die docu van Frénk v/d Linde gezien over Aboutaleb en ben daardoor best positief over hem, ondanks dat-ie docu heel veel kritiek oogstte toen hij afgelopen december werd uitgezonden...quote:Op vrijdag 10 juni 2016 18:14 schreef skrn het volgende:
[..]
Ik vind dat inderdaad een ander verhaal.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |