Hoogvliet is wel pure aids verderquote:
En van alle Hollandse accenten is alleen Leids nog lelijker dan Rotterdams.quote:Op zaterdag 11 juni 2016 00:19 schreef Eejit het volgende:
[..]
Deze man weet.
Maar TS zal de Huilende Rappers ook wel te boers vinden...![]()
Veel mensen hier in het noorden, en zeker rondom Emmen praten inderdaad met een accent (in het noorden van Drenthe valt dat nog wel mee). Maar ik moet altijd wel lachen om westerlingen die klagen over het dialect/accent van de mensen in de provincie, ze hebben vaak zelf een veel zwaarder dialect/accent.
Leids is, net als Rotterdams en Haags, juist hartstikke mooi.quote:Op zaterdag 11 juni 2016 22:58 schreef AgLarrr het volgende:
[..]
En van alle Hollandse accenten is alleen Leids nog lelijker dan Rotterdams.
Maar goed, TS is dus een tokkie Rotterdammer die niet gewend is dat als hij zich als een pauper gedraagt mensen er wat van zeggen.
't is me wat. Terug naar die treurige hoop bakstenen die jij een stad noemt dat maar. Zeeeeu, ja toch, niet dan?
Zegt een 010'erquote:Op maandag 13 juni 2016 22:22 schreef Roland010 het volgende:
Zo'n enorm herkenbare klacht dit... oosterlingen en Noorderlingen komen zo.. zwakbegaafd en deprimerend over. Dat gemompel en geknauw als ze praten alleen al
quote:Op maandag 13 juni 2016 21:47 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Leids is, net als Rotterdams en Haags, juist hartstikke mooi.![]()
Provincialen met een minderwaardigheidscomplex.![]()
![]()
Ja, Rotterdam heeft veel debielen. Maar als ze ergens duidelijk kunnen articuleren is het wel hier.quote:
nou dat valt wel mee hoor. Op het platteland wel maar in de stad praat het grootste gedeelte gewoon normaal.quote:Op maandag 13 juni 2016 23:25 schreef Roland010 het volgende:
[..]
Ja, Rotterdam heeft veel debielen. Maar als ze ergens duidelijk kunnen articuleren is het wel hier.
In Assen of Enschede praten ze alsof ze niet helemaal goed zijn.
Leuke knul ben jequote:Op vrijdag 10 juni 2016 19:37 schreef Zalmplaat010 het volgende:
Maar ik kan niet tegen negativiteit van vreemde, ik kan echt gigantisch boos worden, heb vorige week zaterdag ook iemand (een oude man) geduwd, hij viel niet , maar hij voelde zich wel zo bedreigd dat hij de politie belde, ook weer omdat hij mij corrigeerde op een zeer kinderachtige manier.
Volgens mij zegt dit commentaar meer over jouw zwakbegaafdheid...quote:Op maandag 13 juni 2016 22:22 schreef Roland010 het volgende:
Zo'n enorm herkenbare klacht dit... oosterlingen en Noorderlingen komen zo.. zwakbegaafd en deprimerend over. Dat gemompel en geknauw als ze praten alleen al
Waar je maar trots op kan zijn..quote:
Dizze keerl wetquote:Op dinsdag 14 juni 2016 09:29 schreef Rauw. het volgende:
Ik als provinciaal heb juist het omgekeerde. Ik werk ver van thuis (Thuis=Emmen), moet met enige regelmaat in het westen zijn, en elke keer als ik de IJsselbrug weer over ben word ik weer een stukje gelukkiger.
Blij dat ik weer onder de normale mensen ben, blij dat ik gewoon mensen kan aanspreken op asociaal gedrag, blij dat ik een dankend handje terug krijg als ik iemand wijs op slechte zichtbaarheid in 't verkeer.
De plek waar ik m'n kennissen gewoon kipp'mneuker kan noemen
De plek waar ik m'n eigen dialect kan spreken en een wereldvreemde boer kan uithangen.
DrentheThuis
jij trekt wel meer heb ik gehoordquote:Op vrijdag 10 juni 2016 21:35 schreef dcadapter het volgende:
Op het platteland geboren, wist niet hoe snel ik moest vluchten dus studie aangegrepen als goede reden
Daarna overigens wel terug verhuisd naar het Oosten. Trek allebei erg goed moet ik zeggen
Ik luister bijna alleen naar Rotterdamse rappersquote:Op vrijdag 10 juni 2016 23:12 schreef spiritusbus het volgende:
Mensen die naar hiphop luisteren moeten eigenlijk worden opgeborgen.
Mensapen die mensen lastig vallen met hiphop moeten afgezonken worden.
Wel goed nummer, maar jammer dat het nederlandstalig isquote:Op dinsdag 14 juni 2016 12:23 schreef Zalmplaat010 het volgende:
[..]
Ik luister bijna alleen naar Rotterdamse rappers
Broederliefde
Feis
Hef Bundy & freddy / killahkeezy
Rotterdam Airlines
Winne
Mosheb (Wie kan moshebs muziek nou niet waarderen)
PDD-Nos welquote:Op dinsdag 14 juni 2016 09:16 schreef 2NutZ het volgende:
Mijn god wat een jankert![]()
heb je asperger?
Lekker naar het afvoerputje Rotterdam, en blijf daar ook zeg... jankbek.
Jouw ondertitel johquote:
Ken ook iemand persoonlijk die dat heeft maar dat is niet zo'n jankbal.quote:
Hoezo minderwaardigheidscomplex? Het is toch echt TS die komt mekkeren over het feit dat Drenten in Drenthe met een Drents accent praten. Of we wel even netjes overal kanker bij willen zeggen en een t achter willen plakken zoals ze dat in Rotterdam ook doen?quote:Op maandag 13 juni 2016 21:47 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Leids is, net als Rotterdams en Haags, juist hartstikke mooi.![]()
Provincialen met een minderwaardigheidscomplex.![]()
![]()
Succes ermee!quote:Op woensdag 15 juni 2016 15:02 schreef AgLarrr het volgende:
[..]
Hoezo minderwaardigheidscomplex? Het is toch echt TS die komt mekkeren over het feit dat Drenten in Drenthe met een Drents accent praten. Of we wel even netjes overal kanker bij willen zeggen en een t achter willen plakken zoals ze dat in Rotterdam ook doen?
Wie heeft er hier nou precies een complex?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |