Maar kennelijk niet in die mate dat de theorieën van o.a. Peter R de Vries, Geert Mak en Paul Scheffer, die eerder zijn aangehaald, nog geloofwaardig zijn.quote:Op vrijdag 10 juni 2016 14:13 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja en ik zeg je nu voor de 4e keer dat het Marokkanen ook lukt.
Tering he
Dat is nogal algemeen. Kun je iets aanhalen?quote:Op vrijdag 10 juni 2016 14:14 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Trouwens lees nu dat je allemaal zegt. Grote bullshit natuurlijk.
En nee ben ik niet.
Sociaal-economisch behelst meer dan alleen inkomen. Vandaar dat deze combinatie van woorden begint met 'sociaal'.quote:Op vrijdag 10 juni 2016 14:11 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Nee. Ik zie gewoon het probleem bij bepaalde Marokkanen en geef dan aan dat het vaak niet met geld te maken heeft.
Ben niet bekend met hun theorien. Weet niet eens wie die laatste 2 zijn :pquote:Op vrijdag 10 juni 2016 14:15 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Maar kennelijk niet in die mate dat de theorieën van o.a. Peter R de Vries, Geert Mak en Paul Scheffer, die eerder zijn aangehaald, nog geloofwaardig zijn.
Wat moet ik aanhalen? Was toch jouw argument?quote:Op vrijdag 10 juni 2016 14:15 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Dat is nogal algemeen. Kun je iets aanhalen?
Ook voor jou: de sociaal-economische positie behelst meer dan alleen inkomen. Tevens beweer ik nergens dat armen per definitie crimineel zijn.quote:Op vrijdag 10 juni 2016 14:12 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Overigens de correlatie moreel verderfelijk gedrag en een lage sociaal-economische positie is niet 1 op 1. Dat is juist zo'n stukje ingeslepen protestant-gristelijke theologie die m.i. niet klopt. Arm zijn betekent niet dat je moreel slecht bent.
Dat is niet met elkaar te vergelijken. De Nederlander staan niet in een kwaad dag licht. De Marrokanen wel en daar lijden de goede eronder. Een mooi voorbeeld is afgwezen worden voor een baan omdat, je een marrokaanse afkomst heb.quote:Op vrijdag 10 juni 2016 14:12 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Waarom zouden ze? Ik ga toch niet het gedrag van Nederlanders proberen te compenseren ofzo?
Dat zeg ik niet. Ik zeg dat een relatief groot deel crimineel is. Statistieken geven dat ook aan. En dat onder aan de ladder staan ook soms een keuze is.quote:Op vrijdag 10 juni 2016 14:16 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Sociaal-economisch behelst meer dan alleen inkomen. Vandaar dat deze combinatie van woorden begint met 'sociaal'.
Waarom ik hierover begin, is omdat jij hier het beeld neerzet dat Marokkanen inherent crimineel zijn. En op basis van bepaalde statistieken, zou je haast gaan denken dat je gelijk hebt. Maar als je de nationaliteit weg laat en dus ook kijkt naar de sociaal-economische positie, dan merk je dat de mensen onderaan de ladder doorgaans crimineler zijn.
Ja en dan vreemd staan te kijken dat Marokkanen niet meer zoveel op hebben met Nederlanders.quote:Op vrijdag 10 juni 2016 14:17 schreef nick202 het volgende:
[..]
Dat is niet met elkaar te vergelijken. De Nederlander staan niet in een kwaad dag licht. De Marrokanen wel en daar lijden de goede eronder. Een mooi voorbeeld is afgwezen worden voor een baan omdat, je een marrokaanse afkomst heb.
Ik schrijf onzin. Dan hoor ik graag war.quote:Op vrijdag 10 juni 2016 14:16 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Wat moet ik aanhalen? Was toch jouw argument?
Je zegt dat serieus alle andere buitenlanders het wel goed doen...quote:Op vrijdag 10 juni 2016 14:18 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Ik schrijf onzin. Dan hoor ik graag war.
Ik had ze vermeld stukje eerde. Uiteindelijk zou dat probleem van tussen twee culturen leven (de één repressief, de ander permissief, waardoor problemen ontstaan) na een paar generaties opgelost zijn. Ik zie dat er niet van komen binnenkort. Misschien moeten we gewoon nog een keer 50 jaar geduld hebben. En als het dan niet lukt, nog een keer 50 jaar. En als het dan nog niet lukt, kom plakken we er nog een keer 50 jaar aan vast?quote:Op vrijdag 10 juni 2016 14:16 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ben niet bekend met hun theorien. Weet niet eens wie die laatste 2 zijn :p
Dat hadden de meeste Marokkanen al nooit. Men heeft (deel) ook niets met ander allochtonen trouwens.quote:Op vrijdag 10 juni 2016 14:18 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja en dan vreemd staan te kijken dat Marokkanen niet meer zoveel op hebben met Nederlanders.
Als je dat niet beweert, is dus de correlatie die je als verklaring neemt zwak.quote:Op vrijdag 10 juni 2016 14:17 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ook voor jou: de sociaal-economische positie behelst meer dan alleen inkomen. Tevens beweer ik nergens dat armen per definitie crimineel zijn.
Hoe zou dat nou moeten komen. Als je het vanaf het begin bekijkt dan ligt de schuld niet bij ons.quote:Op vrijdag 10 juni 2016 14:18 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja en dan vreemd staan te kijken dat Marokkanen niet meer zoveel op hebben met Nederlanders.
Nee als je ze constant blijft zien als Marokkaan komen we ook nergens nee.quote:Op vrijdag 10 juni 2016 14:18 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ik had ze vermeld stukje eerde. Uiteindelijk zou dat probleem van tussen twee culturen leven (de één repressief, de ander permissief, waardoor problemen ontstaan) na een paar generaties opgelost zijn. Ik zie dat er niet van komen binnenkort. Misschien moeten we gewoon nog een keer 50 jaar geduld hebben. En als het dan niet lukt, nog een keer 50 jaar. En als het dan nog niet lukt, kom plakken we er nog een keer 50 jaar aan vast?
Logisch natuurlijk, gezien hun racistische opvoeding.quote:Op vrijdag 10 juni 2016 14:18 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Een Thai of Chinees zie je toch ook zo? Die doen er niet moeilijk over. En het werkt wel.quote:Op vrijdag 10 juni 2016 14:20 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Nee als je ze constant blijft zien als Marokkaan komen we ook nergens nee.
Ze zijn nooit als Nederlander gezien toch? De gastarbeider niet want die zouden weer terug gaan en hun kinderen ook niet...quote:Op vrijdag 10 juni 2016 14:19 schreef nick202 het volgende:
[..]
Hoe zou dat nou moeten komen. Als je het vanaf het begin bekijkt dan ligt de schuld niet bij ons.![]()
Lees je wel wat ik schrijf?quote:Op vrijdag 10 juni 2016 14:17 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet. Ik zeg dat een relatief groot deel crimineel is. Statistieken geven dat ook aan. En dat onder aan de ladder staan ook soms een keuze is.
En men koos te blijven en zich deels niet aan te passen.quote:Op vrijdag 10 juni 2016 14:21 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ze zijn nooit als Nederlander gezien toch? De gastarbeider niet want die zouden weer terug gaan en hun kinderen ook niet...
Die integreren nauwelijks? In Den Haag hebben ze hun fucing eigen China Town. Spreken geen woord Nederlands...quote:Op vrijdag 10 juni 2016 14:21 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Een Thai of Chinees zie je toch ook zo? Die doen er niet moeilijk over. En het werkt wel.
Beweren dat armen per definitie crimineel zijn, is dan ook debiel.quote:Op vrijdag 10 juni 2016 14:19 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Als je dat niet beweert, is dus de correlatie die je als verklaring neemt zwak.
Dat is het probleem niet. Men creëert geen probleem.quote:Op vrijdag 10 juni 2016 14:22 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Die integreren nauwelijks? In Den Haag hebben ze hun fucing eigen China Town. Spreken geen woord Nederlands...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |