Nee maar als mensen dan ook aankomen met het argument mijn Thaise vrouw kan het ook is het misschien nog ondoordacht allemaal.quote:Op vrijdag 10 juni 2016 14:05 schreef ems. het volgende:
[..]
Die mening wordt niet heel breed gedragen
En een te grote groep niet. De top 600 in Amsterdam werd er speciaal voor uitgevonden. Nee. Thai misdragen zich hier bijna niet. Ook relatief niet op het niveau van de Marokkaan.quote:Op vrijdag 10 juni 2016 14:02 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ik zeg je net dat er genoeg Marokkanen zijn die zich wel normaal gedragen... Net zoals dat er genoeg Thai zullen zijn die zich misdragen.
Mensen hebben het een ziekelijke obsessie met het woord Marokkaan. Te pas en te on pas wordt het benoemd.quote:Op vrijdag 10 juni 2016 14:05 schreef nick202 het volgende:
[..]
Ja maar hoe komt het dat ze steeds benoemd worden. Het probleem onder de jongere generatie houd niet op en daardoor komen ze ook steeds meer in het beeld. Het nieuws gaat zich er mee op focussen en dat vinden ze blijkbaar stoer.
Ik had het ook over Chinesen of Zweden kunnen hebben. Die scoren ook niet zo hoog in het niet willen aanpassen.quote:Op vrijdag 10 juni 2016 14:05 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Nee maar als mensen dan ook aankomen met het argument mijn Thaise vrouw kan het ook is het misschien nog ondoordacht allemaal.
Zijn ook super veel Thai in Nederland ja.quote:Op vrijdag 10 juni 2016 14:05 schreef Jaroon het volgende:
[..]
En een te grote groep niet. De top 600 in Amsterdam werd er speciaal voor uitgevonden. Nee. Thai misdragen zich hier bijna niet. Ook relatief niet op het niveau van de Marokkaan.
Nee jij hebt hebt het alleen over jouw Thaise vrouw. Dat doet er toch niet toe?quote:Op vrijdag 10 juni 2016 14:07 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Ik had het ook over Chinesen of Zweden kunnen hebben. Die scoren ook niet zo hoog in het niet willen aanpassen.
Je kent het woord relatief? Het is raar dat een nieuwe groep het relatief zo slecht doet.quote:Op vrijdag 10 juni 2016 14:07 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Zijn ook super veel Thai in Nederland ja.
Dus nogmaals: laten we voor de grap eens kijken naar de sociaal-economische positie van de groepen minderheden die jij noemt.quote:Op vrijdag 10 juni 2016 14:08 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Je kent het woord relatief? Het is raar dat een nieuwe groep het relatief zo slecht doet.
Het was gewoon een vb. Als zij het kan na 12 jaar waarom dan niet iemand anders?quote:Op vrijdag 10 juni 2016 14:07 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Nee jij hebt hebt het alleen over jouw Thaise vrouw. Dat doet er toch niet toe?
Ja ik ken dat woord maar jij bent niet verder gekomen dan de enige Thai die jij kent. Dus het argument slaat nergens op.quote:Op vrijdag 10 juni 2016 14:08 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Je kent het woord relatief? Het is raar dat een nieuwe groep het relatief zo slecht doet.
Die zijn allemaal rijk?quote:Op vrijdag 10 juni 2016 14:08 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Dus nogmaals: laten we voor de grap eens kijken naar de sociaal-economische positie van de groepen minderheden die jij noemt.
Zeg je net al 2 keer dat ik ook Marokkanen ken die het ook goed doen dus...quote:Op vrijdag 10 juni 2016 14:08 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Het was gewoon een vb. Als zij het kan na 12 jaar waarom dan niet iemand anders?
Ik ken hele groepen. Ook Chinese mensen uit Amsterdam. Die doen het wel goed. .quote:Op vrijdag 10 juni 2016 14:08 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja ik ken dat woord maar jij bent niet verder gekomen dan de enige Thai die jij kent. Dus het argument slaat nergens op.
Zwart-wit denken is echt helemaal jouw ding, of niet?quote:
Genoeg criminaliteit onder Chinezen hoor :pquote:Op vrijdag 10 juni 2016 14:10 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Ik ken hele groepen. Ook Chinese mensen uit Amsterdam. Die doen het wel goed. .
Dat ontken ik niet. Die ken ik ook. Maar jij maakt er nu een probleem van dat ik commentaar heb.quote:Op vrijdag 10 juni 2016 14:09 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Zeg je net al 2 keer dat ik ook Marokkanen ken die het ook goed doen dus...
Maar dat negeer je.
Nee maak een probleem van je argument :pquote:Op vrijdag 10 juni 2016 14:10 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Dat ontken ik niet. Die ken ik ook. Maar jij maakt er nu een probleem van dat ik commentaar heb.
Daar ben ik het deels mee eens. Namelijk dat het zo nu en dan overdreven word gedaan over bepaalde incidenten waar een marrokaan bij betrokken is geweest. Maar al die negativiteit hebben de jongere generatie wel allemaal naar hun eigen toe getrokken. De goeden lijden onder de slechte noemen ze dat maarja, de goede laten ook niks van hun horen.quote:Op vrijdag 10 juni 2016 14:06 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Mensen hebben het een ziekelijke obsessie met het woord Marokkaan. Te pas en te on pas wordt het benoemd.
Nee. Ik zie gewoon het probleem bij bepaalde Marokkanen en geef dan aan dat het vaak niet met geld te maken heeft.quote:Op vrijdag 10 juni 2016 14:10 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Zwart-wit denken is echt helemaal jouw ding, of niet?
In jouw wereld ben je ofwel straatarm of je bent 'rijk'.
Waarom zouden ze? Ik ga toch niet het gedrag van Nederlanders proberen te compenseren ofzo?quote:Op vrijdag 10 juni 2016 14:11 schreef nick202 het volgende:
[..]
Daar ben ik het deels mee eens. Namelijk dat het zo nu en dan overdreven word gedaan over bepaalde incidenten waar een marrokaan bij betrokken is geweest. Maar al die negativiteit hebben de jongere generatie wel allemaal naar hun eigen toe getrokken. De goeden lijden onder de slechte noemen ze dat maarja, de goede laten ook niks van hun horen.
Overigens de correlatie moreel verderfelijk gedrag en een lage sociaal-economische positie is niet 1 op 1. Dat is juist zo'n stukje ingeslepen protestant-gristelijke theologie die m.i. niet klopt. Arm zijn betekent niet dat je moreel slecht bent.quote:Op vrijdag 10 juni 2016 14:08 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Dus nogmaals: laten we voor de grap eens kijken naar de sociaal-economische positie van de groepen minderheden die jij noemt.
Ik geef aan dat het andere allochtonen wel allemaal lukt.quote:Op vrijdag 10 juni 2016 14:11 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Nee maak een probleem van je argument :p
Ja en ik zeg je nu voor de 4e keer dat het Marokkanen ook lukt.quote:Op vrijdag 10 juni 2016 14:12 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Ik geef aan dat het andere allochtonen wel allemaal lukt.
Een deel. En een deel duidelijk niet. Daar hebben we problemen mee. Ben jij Marokkaanse?quote:Op vrijdag 10 juni 2016 14:13 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja en ik zeg je nu voor de 4e keer dat het Marokkanen ook lukt.
Tering he
Trouwens lees nu dat je allemaal zegt. Grote bullshit natuurlijk.quote:Op vrijdag 10 juni 2016 14:14 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Een deel. En een deel duidelijk niet. Daar hebben we problemen mee. Ben jij Marokkaanse?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |