Je kan niet blijven klagen dat alles kut is en niks doen om maar te kunnen klagen om te verwachten dat alles dan goed komt.quote:Op vrijdag 10 juni 2016 14:45 schreef Deezertje het volgende:
Die opmerking over laatste dag UB klopt bijna. Het kan haast geen toeval zijn dat de meid die ik maanden tegenkwam in de sportschool en daarna nooit meer (aanstaarmeisje), zojuist tegenkwam. Met een leuke boy aan haar zijde en ja ze herkende me ook nog aan haar blik te zien. En dit vat het wel mooi samen. Ik nog steeds geen stap verder en zij wel aan het feit dat ze hand in hand liepen. Kan ik dat hoofdstuk ook weer afsluiten.
Waarschijnlijk wel.quote:
En die onderste zin, beste Deezer, hoeft niet per se met dates of relaties te maken te hebben.quote:Op vrijdag 10 juni 2016 14:51 schreef MMunkun het volgende:
[..]
Inderdaad, dit achter je laten...Steeds weer terugblikken op het verleden gaat je geen stap verder brengen. Hoe denk je jezelf te verbeteren in de toekomst?
Of, op korte termijn: wat zou ervoor zorgen dat jij vanavond met een fijn gevoel naar bed gaat?
Uuuuuuuuuh, ja dat vertelt iedereen je hier al maanden, maar fijn dat je het zelf inziet.quote:Op vrijdag 10 juni 2016 14:45 schreef Deezertje het volgende:
Die opmerking over laatste dag UB klopt bijna. Het kan haast geen toeval zijn dat de meid die ik maanden tegenkwam in de sportschool en daarna nooit meer (aanstaarmeisje), zojuist tegenkwam. Met een leuke boy aan haar zijde en ja ze herkende me ook nog aan haar blik te zien. En dit vat het wel mooi samen. Ik nog steeds geen stap verder en zij wel aan het feit dat ze hand in hand liepen. Kan ik dat hoofdstuk ook weer afsluiten.
Maanden? Het voelt aan als jaren voor mij...quote:Op vrijdag 10 juni 2016 15:16 schreef Bananenpap het volgende:
[..]
Uuuuuuuuuh, ja dat vertelt iedereen je hier al maanden, maar fijn dat je het zelf inziet.
Praktijk komt harder aan.quote:Op vrijdag 10 juni 2016 15:16 schreef Bananenpap het volgende:
[..]
Uuuuuuuuuh, ja dat vertelt iedereen je hier al maanden, maar fijn dat je het zelf inziet.
Godverdommequote:Op vrijdag 10 juni 2016 14:45 schreef Deezertje het volgende:
Ja. En om dat een beetje te verzachten is het wellicht handig gewoon eens wat meer aan te nemen van de mensen die hier wat zeggenquote:
Of haar weer terugwinnen?quote:Op vrijdag 10 juni 2016 17:12 schreef Bananenpap het volgende:
Ergens ook wel hilarisch dat je een halfjaar bij iemand in de UB zit en die persoon helemaal aanbid en analyseer, maar je telkens de stap niet durft te zetten. En je dan net de laatste dag moet toe zien dat ze er met een ander vandoor gaat.Als dit geen levensles is.
Terugwinnen?quote:
Nee deze heb ik vorig jaar bijna een jaar lang elke keer in de sportschool gezien. Vroeg me al af waar ze gebleven was.. weet het nu.quote:Op vrijdag 10 juni 2016 17:12 schreef Bananenpap het volgende:
Ergens ook wel hilarisch dat je een halfjaar bij iemand in de UB zit en die persoon helemaal aanbid en analyseer, maar je telkens de stap niet durft te zetten. En je dan net de laatste dag moet toe zien dat ze er met een ander vandoor gaat.Als dit geen levensles is.
Ze moest eens weten hoe uitgebreid ze wordt bediscussieerd op dit forum. Als ze daar achter kwam werd er meteen een restrainings-order aangevraagd voor TSquote:Op vrijdag 10 juni 2016 17:12 schreef Bananenpap het volgende:
Was dat dat meisje dat vroeg op welke tijden jij de sportschool bezocht om zich vervolgens nooit meer op die tijdstippen te laten zien?quote:Op vrijdag 10 juni 2016 18:48 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Nee deze heb ik vorig jaar bijna een jaar lang elke keer in de sportschool gezien. Vroeg me al af waar ze gebleven was.. weet het nu.
Ok, je weet het nu, zult haar waarschijnlijk niet meer zien, afgesloten hoofdstuk dus.quote:Op vrijdag 10 juni 2016 18:48 schreef Deezertje het volgende:
Vroeg me al af waar ze gebleven was.. weet het nu.
Dat lijkt me wel creepy als een meisje dat zou vragen.quote:Op vrijdag 10 juni 2016 18:51 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Was dat dat meisje dat vroeg op welke tijden jij de sportschool bezocht om zich vervolgens nooit meer op die tijdstippen te laten zien?
Ja, er zit een dude iedere keer te staren maar dat meisje is the creepy one ...quote:Op vrijdag 10 juni 2016 19:03 schreef syndroom het volgende:
[..]
Dat lijkt me wel creepy als een meisje dat zou vragen.
That escalated quicklyquote:Op vrijdag 10 juni 2016 19:05 schreef the85mc het volgende:
[..]
Ja, er zit een dude iedere keer te staren maar dat meisje is the creepy one ...
Ohjaquote:Op vrijdag 10 juni 2016 18:51 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Was dat dat meisje dat vroeg op welke tijden jij de sportschool bezocht om zich vervolgens nooit meer op die tijdstippen te laten zien?
Dit is niet ooit echt gebeurd, toch?quote:Op vrijdag 10 juni 2016 18:51 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik weet niet... blijkbaar vond dat Franse meisje de ontmoeting/Deezertje helemaal niet zo leuk, want anders had ze echt nog wel op zijn minst één berichtje (terug)gestuurd...quote:Op vrijdag 10 juni 2016 19:13 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
That escalated quicklyMaargoed.. D kan beter gewoon vaker zulke matches via Tinder fixen als met die ene Française. Heeft ie leuke momenten en hoe meer van zulke momenten hoe meer ervaring ie op doet. Werkt iig beter dan de andere pogingen.
Is dit echt?quote:Op vrijdag 10 juni 2016 18:51 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Vergis je daar niet in....quote:Op vrijdag 10 juni 2016 20:10 schreef Forbry het volgende:
want anders had ze echt nog wel op zijn minst één berichtje (terug)gestuurd...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |