abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_162895944
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juni 2016 17:12 schreef Bananenpap het volgende:
Ergens ook wel hilarisch dat je een halfjaar bij iemand in de UB zit en die persoon helemaal aanbid en analyseer, maar je telkens de stap niet durft te zetten. En je dan net de laatste dag moet toe zien dat ze er met een ander vandoor gaat. :') Als dit geen levensles is.
Nee deze heb ik vorig jaar bijna een jaar lang elke keer in de sportschool gezien. Vroeg me al af waar ze gebleven was.. weet het nu.
pi_162895968
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juni 2016 17:12 schreef Bananenpap het volgende:
Ergens ook wel hilarisch dat je een halfjaar bij iemand in de UB zit en die persoon helemaal aanbid en analyseer, maar je telkens de stap niet durft te zetten. En je dan net de laatste dag moet toe zien dat ze er met een ander vandoor gaat. :') Als dit geen levensles is.
Ze moest eens weten hoe uitgebreid ze wordt bediscussieerd op dit forum. Als ze daar achter kwam werd er meteen een restrainings-order aangevraagd voor TS _O-
I got two dudes that turned into raspberry slushy and flushed down my toilet. I can't even take a proper dump in there.
pi_162896053
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 juni 2016 18:48 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Nee deze heb ik vorig jaar bijna een jaar lang elke keer in de sportschool gezien. Vroeg me al af waar ze gebleven was.. weet het nu.
Was dat dat meisje dat vroeg op welke tijden jij de sportschool bezocht om zich vervolgens nooit meer op die tijdstippen te laten zien?

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 10-06-2016 18:52:23 ]
pi_162896158
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 juni 2016 18:48 schreef Deezertje het volgende:
Vroeg me al af waar ze gebleven was.. weet het nu.
Ok, je weet het nu, zult haar waarschijnlijk niet meer zien, afgesloten hoofdstuk dus. :9

Heb je vandaag nog contact kunnen leggen met mensen, net als voorgaande dagen? :)
pi_162896350
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juni 2016 18:51 schreef Paxcon het volgende:

[..]

Was dat dat meisje dat vroeg op welke tijden jij de sportschool bezocht om zich vervolgens nooit meer op die tijdstippen te laten zien?
Dat lijkt me wel creepy als een meisje dat zou vragen.
pi_162896432
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juni 2016 19:03 schreef syndroom het volgende:

[..]

Dat lijkt me wel creepy als een meisje dat zou vragen.
Ja, er zit een dude iedere keer te staren maar dat meisje is the creepy one ... :')
pi_162896659
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 juni 2016 19:05 schreef the85mc het volgende:

[..]

Ja, er zit een dude iedere keer te staren maar dat meisje is the creepy one ... :')
That escalated quickly _O- Maargoed.. D kan beter gewoon vaker zulke matches via Tinder fixen als met die ene Française. Heeft ie leuke momenten en hoe meer van zulke momenten hoe meer ervaring ie op doet. Werkt iig beter dan de andere pogingen.
mag het weten
pi_162896985
quote:

[..]

Ohja :')
pi_162897013
Was dit nou Deezer zijn laatste dag in de UB? :o
pi_162897137
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 juni 2016 19:22 schreef Bananenpap het volgende:

[..]

Ohja :')
Dat deel heb ik gemist _O-
pi_162898475
quote:

[..]

Dit is niet ooit echt gebeurd, toch? :')

quote:
1s.gif Op vrijdag 10 juni 2016 19:13 schreef Joosie200 het volgende:

[..]

That escalated quickly _O- Maargoed.. D kan beter gewoon vaker zulke matches via Tinder fixen als met die ene Française. Heeft ie leuke momenten en hoe meer van zulke momenten hoe meer ervaring ie op doet. Werkt iig beter dan de andere pogingen.
Ik weet niet... blijkbaar vond dat Franse meisje de ontmoeting/Deezertje helemaal niet zo leuk, want anders had ze echt nog wel op zijn minst één berichtje (terug)gestuurd...

Ik ben van mening dat hij eerst maar eens echt aan zijn ASS moet gaan werken... dit soort 'dates' hebben volgens mij (nog) geen enkele zin...
Tails tell tales
pi_162898512
quote:

[..]

Is dit echt?
pi_162898579
quote:
9s.gif Op vrijdag 10 juni 2016 20:11 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Is dit echt?
Als ik het me goed herinner wel.
pi_162898598
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juni 2016 20:10 schreef Forbry het volgende:
want anders had ze echt nog wel op zijn minst één berichtje (terug)gestuurd...
Vergis je daar niet in....
pi_162898684
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juni 2016 20:13 schreef DoubleDip het volgende:

[..]

Als ik het me goed herinner wel.
Damn, hoe intens moet zijn gestaar dan wel niet geweest zijn.
pi_162898715
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juni 2016 20:14 schreef Faxie het volgende:

[..]

Als je het echt leuk vond met iemand ga je die persoon niet zomaar verwijderen.
pi_162898728
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juni 2016 20:14 schreef Faxie het volgende:

[..]

Ze heeft niks meer van zich laten horen, reageerde ook niet meer op een berichtje/vraag van hem en de match was opeens zelfs opgeheven, toch? In dat geval lijkt de kans mij toch erg groot dat ze het niet zo'n leuke ontmoeting vond...
Tails tell tales
pi_162898752
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juni 2016 20:17 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Als je het echt leuk vond met iemand ga je die persoon niet zomaar verwijderen.
Wel als je op doorreis bent en toch al weet dat je de meeste mensen nooit meer tegenkomt.

Was leuk, delete, op naar de volgende.
pi_162898919
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juni 2016 20:18 schreef Forbry het volgende:

[..]

Ze heeft niks meer van zich laten horen, reageerde ook niet meer op een berichtje/vraag van hem en de match was opeens zelfs opgeheven, toch? In dat geval lijkt de kans mij toch erg groot dat ze het niet zo'n leuke ontmoeting vond...
Dat ze geen behoefte meer heeft aan contact betekent nog niet dat ze het niet leuk vond. Ze was toch een behoorlijk impulsief type?

Tuurlijk is de kans er, maar dan heeft ze de boel behoorlijk staan belazeren...

Of Deezer heeft het wat mooier laten klinken dan het was...
pi_162898968
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juni 2016 20:23 schreef Faxie het volgende:
Ding ding ding.

Of hij heeft zelf bepaalde signalen verkeerd gelezen.
pi_162898986
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juni 2016 20:18 schreef Faxie het volgende:

[..]

Wel als je op doorreis bent en toch al weet dat je de meeste mensen nooit meer tegenkomt.

Was leuk, delete, op naar de volgende.
Nee, niet echt. Zo snel deleten is dan onnodig.
pi_162899002
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juni 2016 20:24 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Ding ding ding.

Of hij heeft zelf bepaalde signalen verkeerd gelezen.
Tja we zullen het nooit weten.
pi_162899021
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juni 2016 20:25 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Nee, niet echt. Zo snel deleten is dan onnodig.
Laten staan is ook nutteloos dan
pi_162899081
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juni 2016 20:23 schreef Faxie het volgende:

[..]

Dat ze geen behoefte meer heeft aan contact betekent nog niet dat ze het niet leuk vond. Ze was toch een behoorlijk impulsief type?

Tuurlijk is de kans er, maar dan heeft ze de boel behoorlijk staan belazeren...

Tja, ik zie dat toch anders. Als ze het echt een leuke ontmoeting had gevonden, had er ook in zo'n geval op zijn minst nog wel een antwoord op zijn berichtje/vraag vanaf gekund...

Wat je laatste zin betreft... ik denk niet dat Deezer het doelbewust mooier heeft laten klinken dan het was... ik acht de kans echter wel óntzettend groot dat Deezer de ontmoeting heel anders heeft ervaren (veel positiever) dan zij heeft gedaan...
Tails tell tales
pi_162899134
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juni 2016 20:10 schreef Forbry het volgende:

Ik weet niet... blijkbaar vond dat Franse meisje de ontmoeting/Deezertje helemaal niet zo leuk, want anders had ze echt nog wel op zijn minst één berichtje (terug)gestuurd...

Ik ben van mening dat hij eerst maar eens echt aan zijn ASS moet gaan werken... dit soort 'dates' hebben volgens mij (nog) geen enkele zin...
Nou.. als je op doorreis bent zie je degene toch niet meer terug. Dus waarom meer energie in stoppen de day after? Zij heeft de stad kunnen zien en D heeft daarbij als gids gefunctioneerd. Meer niet, c'est ça, c'est tous.

D heeft wel geleerd waar spontaniteit naar toe kan leiden. Dus het heeft wel zin gehad. Maar je moet er niet meer in gaan zien dan er is gebeurd.
mag het weten
pi_162899180
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juni 2016 20:28 schreef Forbry het volgende:

[..]

Tja, ik zie dat toch anders. Als ze het echt een leuke ontmoeting had gevonden, had er ook in zo'n geval op zijn minst nog wel een antwoord op zijn berichtje/vraag vanaf gekund...

Wat je laatste zin betreft... ik denk niet dat Deezer het doelbewust mooier heeft laten klinken dan het was... ik acht de kans echter wel óntzettend groot dat Deezer de ontmoeting heel anders heeft ervaren (veel positiever) dan zij heeft gedaan...
Ik lees en hoor anders vaak genoeg van vrouwen dat ze niet gelijk reageren omdat ze het even druk hebben, of even geen zin hebben, en het vervolgens gewoon vergeten.
pi_162899266
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juni 2016 20:28 schreef Forbry het volgende:

[..]

Ja, dit.
pi_162899415
quote:
9s.gif Op vrijdag 10 juni 2016 20:11 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Is dit echt?
Nee dat was een ander meisje.
pi_162899432
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juni 2016 20:30 schreef Faxie het volgende:

[..]

Ik lees en hoor anders vaak genoeg van vrouwen dat ze niet gelijk reageren omdat ze het even druk hebben, of even geen zin hebben, en het vervolgens gewoon vergeten.
Zoiets had op zich best het geval kunnen zijn, ware het niet dat ze wél de moeite heeft genomen om al heel snel de match op te heffen (en daarbij zijn berichtje/vraag dus compleet negeerde).

Maar goed, mijn kijk hierop is nu wel duidelijk, ik laat het hierbij.
Tails tell tales
pi_162899513
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 juni 2016 20:37 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Nee dat was een ander meisje.
Maar het is dus wel echt gebeurd?
Tails tell tales
pi_162899565
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juni 2016 20:40 schreef Forbry het volgende:

[..]

Maar het is dus wel echt gebeurd?
Ja maar ik heb haar laatst nog gezien tijdens sporten en zij mij ook dus tja. Ik dacht dat ze geïnteresseerd was.
pi_162899737
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juni 2016 20:38 schreef Forbry het volgende:

[..]

Zoiets had op zich best het geval kunnen zijn, ware het niet dat ze wél de moeite heeft genomen om al heel snel de match op te heffen (en daarbij zijn berichtje/vraag dus compleet negeerde).

Maar goed, mijn kijk hierop is nu wel duidelijk, ik laat het hierbij.
Juist, zie de quote van Joosie.

Dan was ze het niet vergeten, maar had ze gewoon geen zin. 'Ik zie 'm toch nooit meer, ik verwijder 'm maar gelijk'
pi_162900032
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 juni 2016 20:41 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Ja maar ik heb haar laatst nog gezien tijdens sporten en zij mij ook dus tja. Ik dacht dat ze geïnteresseerd was.
Ik vind dat, oprecht, best wel sneu voor je. Maar het is je al zo vaak verteld, zoek hulp...
Tails tell tales
pi_162900895
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juni 2016 20:45 schreef Faxie het volgende:

[..]

Juist, zie de quote van Joosie.

Dan was ze het niet vergeten, maar had ze gewoon geen zin. 'Ik zie 'm toch nooit meer, ik verwijder 'm maar gelijk'
Ergens hoop ik nog steeds dat ze gewoon Tinder-moe was en zich heeft uitgeschreven, want de ontmoeting was echt gewoon leuk. . Niet heel romantisch maar dat was ook niet de uitgang. En ik ben dus voor haar voordeur geëindigd, eerst was het plan om in de stad te eindigen, maar toen treuzelde ik en gaf ze aan: als je niet wegmoet kan je wel zien waar ik woon? en zijn we voor haar voordeur gestopt. Geen idee of ik had moeten drammen om ook naar binnen te gaan of achteraf haar nummer daar te vragen, (goede les?) maar voor nu is het klaar ja.
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juni 2016 20:52 schreef Forbry het volgende:

[..]

Ik vind dat, oprecht, best wel sneu voor je. Maar het is je al zo vaak verteld, zoek hulp...
Omdat zij daarvoor 3x zelf het gesprek begon. Dus als ze dan vraagt welke tijden je sport vat je dan als snel op als een move. Maar ik zie haar dus nog regelmatig en er is altijd nog wel een spanning tussen ons, maar ik weet niet hoe of ik nou langs haar moet sporten of niet. Anyway, vanaf nu alleen nog in de weekenden reizen dus als het goed is kom ik dan nieuw volk tegen in de sportschool of nou ja het is dan uitgestorven. UB is trouwens wel open, maar denk ook niet dat het heel druk is dan.
pi_162901061
Klinkt alsof ze wel een kopje koffie wilde zetten :@
pi_162903534
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juni 2016 20:33 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Ja, dit.
Of ze wilde een éénmalig ontmoeting en voelde zich afgewezen.

Ik denk dat jullie allemaal Deezertje te veel afrekenen. Dit kon ons allemaal overkomen....
Croce e delizia cor. Misterioso, Misterioso altero, croce e delizia al cor.
pi_162903619
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juni 2016 21:10 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Ergens hoop ik nog steeds dat ze gewoon Tinder-moe was en zich heeft uitgeschreven, want de ontmoeting was echt gewoon leuk. . Niet heel romantisch maar dat was ook niet de uitgang. En ik ben dus voor haar voordeur geëindigd, eerst was het plan om in de stad te eindigen, maar toen treuzelde ik en gaf ze aan: als je niet wegmoet kan je wel zien waar ik woon? en zijn we voor haar voordeur gestopt. Geen idee of ik had moeten drammen om ook naar binnen te gaan of achteraf haar nummer daar te vragen, (goede les?) maar voor nu is het klaar ja.

[..]

Omdat zij daarvoor 3x zelf het gesprek begon. Dus als ze dan vraagt welke tijden je sport vat je dan als snel op als een move. Maar ik zie haar dus nog regelmatig en er is altijd nog wel een spanning tussen ons, maar ik weet niet hoe of ik nou langs haar moet sporten of niet. Anyway, vanaf nu alleen nog in de weekenden reizen dus als het goed is kom ik dan nieuw volk tegen in de sportschool of nou ja het is dan uitgestorven. UB is trouwens wel open, maar denk ook niet dat het heel druk is dan.
Zoals ik al duizend keer heb verteld. Misschien moet je tijdens de date vertellen dat je sociale signalen niet zo goed oppikt. Dit gaan ze in de GGZ jou ook vertellen...
Croce e delizia cor. Misterioso, Misterioso altero, croce e delizia al cor.
pi_162907232
Hm ja dat ze de match opgeheven heeft zegt wel iets denk ik, vooral omdat ze elkaars nummer niet hebben.
Maar soms kan ontmatchen ook een andere reden hebben, misschien is ze wel helemaal van tinder afgegaan.

[ Bericht 58% gewijzigd door the85mc op 11-06-2016 08:59:23 ]
pi_162909373
quote:

[..]

Drammen lijkt je een goed idee ja?
pi_162909417
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juni 2016 07:57 schreef viceversa het volgende:

[..]

Drammen lijkt je een goed idee ja?
Sommige meiden willen niet expliciet zeggen dat je binnen mag komen maar als je het zelf voorstelt gaan ze wel akkoord?
  zaterdag 11 juni 2016 @ 08:33:09 #266
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_162909509
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juni 2016 08:09 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Sommige meiden willen niet expliciet zeggen dat je binnen mag komen maar als je het zelf voorstelt gaan ze wel akkoord?
Klopt in principe, maar ik zou wel oppassen met die vraag. Maar in dit geval heb je al goede stappen gemaakt. Zie het als een leermomentje voor de volgende keer.

Hoe gaat het met je hulp met je ASS? Al stappen gemaakt daarin?
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_162909565
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juni 2016 08:33 schreef Samzz het volgende:

[..]

Klopt in principe, maar ik zou wel oppassen met die vraag. Maar in dit geval heb je al goede stappen gemaakt. Zie het als een leermomentje voor de volgende keer.

Hoe gaat het met je hulp met je ASS? Al stappen gemaakt daarin?
Nee. maar ik leer wel dat ik echt pas iets moet doen als ik me er fijn bij voel. Vandaag eigenlijk de intentie om te daten maar omdat ik me nog niet helemaal happy voel (nog steeds niks gehoord van school) kan ik nog niet echt genieten en straal ik dat waarschijnlijk toch op de date uit. dus verplaats die naar volgende week denk ik. En ja het zou ook iets zijn om toch te gaan want dan ben je er lekker uit, maar ik vind het allemaal maar lang duren die onduidelijkheid.
  zaterdag 11 juni 2016 @ 08:51:16 #268
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_162909610
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juni 2016 08:43 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Nee. maar ik leer wel dat ik echt pas iets moet doen als ik me er fijn bij voel. Vandaag eigenlijk de intentie om te daten maar omdat ik me nog niet helemaal happy voel (nog steeds niks gehoord van school) kan ik nog niet echt genieten en straal ik dat waarschijnlijk toch op de date uit. dus verplaats die naar volgende week denk ik. En ja het zou ook iets zijn om toch te gaan want dan ben je er lekker uit, maar ik vind het allemaal maar lang duren die onduidelijkheid.
Ik moest 3 maand wachten voor ik uitsluitsel had. Heb geduld, dat je school even niks laat weten betekent niet dat je stil hoeft te staan. Al snap ik wel dat je bericht wil.

Ik denk dat het een goede keuze is niet te gaan daten (met wie wilde je überhaupt gaan daten :?), want dat heeft in je huidige gemoedstoestand toch geen zin.

Hoe helpt de arts/psycholoog je met je ASS? Kun je daar wat meer over vertellen?
pi_162909633
quote:

[..]

Loop je dan niet het risico dat je nog meer gaat ontlopen? Ik bedoel, je kunt vrij snel iets vinden waarom je er niet fijn bij voelt. Juist omdat je zoveel behoefte aan gewenning lijkt nodig te hebben?

Ik snap overigens wel wat je bedoeld met dat uitstralen, maar t moet je toch ook een goed gevoel geven om weer een date te hebben? Dat doen er hier een aantal je toch niet na ;)

Het zet je vizier weer even op de toekomst. Daar ligt je succes.
Your life is your life: go all the way
https://youtu.be/2lK4LrD8Ii4
pi_162910177
quote:
Maar ik zie haar dus nog regelmatig en er is altijd nog wel een spanning tussen ons
Ik denk dat de kans groot is dat zij daar heel anders over denkt.
A man is not old until regrets take the place of dreams.
  zaterdag 11 juni 2016 @ 10:01:47 #271
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_162910203
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juni 2016 09:59 schreef habitue het volgende:

Ik denk dat de kans groot is dat zij daar heel anders over denkt.
Misschien is er wel spanning. Alleen is die vanuit haar eerder negatief. Dat lijkt mij een realistischer scenario.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_162910252
quote:
7s.gif Op zaterdag 11 juni 2016 10:01 schreef Copycat het volgende:

[..]

Misschien is er wel spanning. Alleen is die vanuit haar eerder negatief. Dat lijkt mij een realistischer scenario.
Precies.
A man is not old until regrets take the place of dreams.
pi_162911252
Wel vreemd dat het nu bijna half juni is en je nog niks gehoord hebt over je opdrachten, je moet toch deze maand nog afstuderen? Kun je niet aan zo'n persoon uit de examencommissie vragen of ze achter de betreffende leraren willen zitten? Zo heb ik dat momenteel ook aangepakt. :')
pi_162911315
quote:

[..]

Nee. maar ik leer wel dat ik echt pas iets moet doen als ik me er fijn bij voel.
Is dat ooit anders geweest? Ga je trouwens ook nog eens reageren op mijn uitgebreide post van van de week of blijf je dwars doen?
pi_162911383
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juni 2016 11:19 schreef Bananenpap het volgende:
Wel vreemd dat het nu bijna half juni is en je nog niks gehoord hebt over je opdrachten, je moet toch deze maand nog afstuderen? Kun je niet aan zo'n persoon uit de examencommissie vragen of ze achter de betreffende leraren willen zitten? Zo heb ik dat momenteel ook aangepakt. :')
Ze hebben tot eind juni om de cijfers in te voeren en tot 15 juni om ze na te kijken. Ik ben er helaas nog steeds niet op gerust dat het allemaal goed is.. dus vandaar mijn spanning. En als het niet goed is kan ik pas eind augustus afstuderen als dan alles wel goed is dus kan ik echt de hele zomer niks doen qua school. Komende week rond ik dat essay af en dan is het definitief klaar.
pi_162911448
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 juni 2016 11:24 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Ze hebben tot eind juni om de cijfers in te voeren en tot 15 juni om ze na te kijken. Ik ben er helaas nog steeds niet op gerust dat het allemaal goed is.. dus vandaar mijn spanning. En als het niet goed is kan ik pas eind augustus afstuderen als dan alles wel goed is dus kan ik echt de hele zomer niks doen qua school. Komende week rond ik dat essay af en dan is het definitief klaar.
Ja goed, het is zuur, maar wel een beetje je eigen schuld natuurlijk. Je hebt een heel jaar gehad om die opdrachten af te maken en je hebt tot juni gewacht. (Niet dat het niet herkenbaar is) Kun je natuurlijk ook moeilijk verwachten dat het allemaal super snel wordt nagekeken omdat jij dat wil. :P En als je echt uitsluitsel wilt moet je je leraren stalken, je betaalt immers schoolgeld en mag daar wel wat kwaliteit voor terug verwachten.
pi_162911473
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juni 2016 11:21 schreef Bananenpap het volgende:

[..]

Is dat ooit anders geweest? Ga je trouwens ook nog eens reageren op mijn uitgebreide post van van de week of blijf je dwars doen?
Ik geef je gelijk daar in. Ik kijk nu naar vakantiebaantjes en eventuele stedentrips maar omdat ik nog niet weet hoeveel tijd mijn opleiding kost qua verbeteren of aanpassen vind ik het lastig om te solliciteren ook qua indeling tijd. En nu ik geen weekov meer heb en je bijna nergens reiskosten krijgt moet het wel wat opleveren voor die amper paae flexibele uurtjes per dag.
pi_162911500
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juni 2016 11:26 schreef Bananenpap het volgende:

[..]

Ja goed, het is zuur, maar wel een beetje je eigen schuld natuurlijk. Je hebt een heel jaar gehad om die opdrachten af te maken en je hebt tot juni gewacht. (Niet dat het niet herkenbaar is) Kun je natuurlijk ook moeilijk verwachten dat het allemaal super snel wordt nagekeken omdat jij dat wil. :P En als je echt uitsluitsel wilt moet je je leraren stalken, je betaalt immers schoolgeld en mag daar wel wat kwaliteit voor terug verwachten.
Hier kan je per blok inleveren dus ook al had ik ze eerder ingeleverd, hoefden ze niet sneller na te kijken.
  zaterdag 11 juni 2016 @ 11:29:17 #279
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_162911503
Godverdomme, stop toch eens een keer met die sneue krenterigheid. Dat alleen al maakt je zo onaantrekkelijk en belachelijk.
pi_162911504
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 juni 2016 11:27 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Ik geef je gelijk daar in. Ik kijk nu naar vakantiebaantjes en eventuele stedentrips maar omdat ik nog niet weet hoeveel tijd mijn opleiding kost qua verbeteren of aanpassen vind ik het lastig om te solliciteren ook qua indeling tijd. En nu ik geen weekov meer heb en je bijna nergens reiskosten krijgt moet het wel wat opleveren voor die amper paae flexibele uurtjes per dag.
Ah joh, stel het wordt eind augustus, dan weet je net zoals ik dat je écht niet heel de zomervakantie aan school gaat werken. Gewoon ergens solliciteren en aangeven dat je 2 twee dagen in de week vrij wilt om aan school te kunnen werken.
pi_162911543
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juni 2016 11:29 schreef Bananenpap het volgende:

[..]

Ah joh, stel het wordt eind augustus, dan weet je net zoals ik dat je écht niet heel de zomervakantie aan school gaat werken. Gewoon ergens solliciteren en aangeven dat je 2 twee dagen in de week vrij wilt om aan school te kunnen werken.
Herkansing moet voor half juli worden ingeleverd dus ik weet dat ik van half juli tot na de zomer wel kan werken. Maar deze maand dus nog niet. Twijfel ook nog steeds wat voor baantje.
pi_162911550
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 juni 2016 11:29 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Hier kan je per blok inleveren dus ook al had ik ze eerder ingeleverd, hoefden ze niet sneller na te kijken.
Je bent examenkandidaat en daar wordt rekening mee gehouden en af en toe uitzondering voor gemaakt. Als jij in februari je herkansing al had ingeleverd had je daar nu al een cijfer van als je er een beetje achteraan zat. Je weet zelf ook wel dat je een beetje achter de feiten aanloopt.

En stop met smoesjes om geen baantje te krigjen ivm ov en weet ik veel wat. Je verdient nu 0,0 dus alles is beter.
pi_162911585
quote:
13s.gif Op zaterdag 11 juni 2016 11:29 schreef Copycat het volgende:
Godverdomme, stop toch eens een keer met die sneue krenterigheid. Dat alleen al maakt je zo onaantrekkelijk en belachelijk.
Heel raar hoor dat ik mijn tijd opoffer en daar iets voor terug wil zien natuurlijk. Reiskosten zijn gemiddeld 10 euro per dag. Dat is dus een urloon voor een simpel baantje, maar als je maar 4-5 uurtjes mag werken is dat natuurlijk wel een grote slok.
pi_162911614
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 juni 2016 11:31 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Herkansing moet voor half juli worden ingeleverd dus ik weet dat ik van half juli tot na de zomer wel kan werken. Maar deze maand dus nog niet. Twijfel ook nog steeds wat voor baantje.
Zoals ik van de week al zei: ik adviseer je om achter een bar of kassa te gaan staan zodat je in contact komt met mensen. Anders ergens in een keuken zodat je leert omgaan met collega's. En bevalt het niet, dan stop je er mee na de zomervakantie, ga je echt niet dood van hoor. Vorig jaar heb ik gewerkt in een winkel en ik kwam er achter dat dat gewoon niks voor mij is, boeiend, deze zomer weer wat anders.
pi_162911642
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 juni 2016 11:33 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Heel raar hoor dat ik mijn tijd opoffer en daar iets voor terug wil zien natuurlijk. Reiskosten zijn gemiddeld 10 euro per dag. Dat is dus een urloon voor een simpel baantje, maar als je maar 4-5 uurtjes mag werken is dat natuurlijk wel een grote slok.
'Opoffer' :') Ja als je zo over werken denkt doe jezelf dan een plezier en ga gewoon folders rondbrengen, niemand die een collega wil die zo over zijn werk denkt.
pi_162911653
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juni 2016 11:35 schreef Bananenpap het volgende:

[..]

Zoals ik van de week al zei: ik adviseer je om achter een bar of kassa te gaan staan zodat je in contact komt met mensen. Anders ergens in een keuken zodat je leert omgaan met collega's. En bevalt het niet, dan stop je er mee na de zomervakantie, ga je echt niet dood van hoor. Vorig jaar heb ik gewerkt in een winkel en ik kwam er achter dat dat gewoon niks voor mij is, boeiend, deze zomer weer wat anders.
Oké dan solliciteer ik binnenkort bij een winkel. En dan zie ik het wel met mijn 25 jaar.
pi_162911852
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juni 2016 11:36 schreef Bananenpap het volgende:

[..]

'Opoffer' :') Ja als je zo over werken denkt doe jezelf dan een plezier en ga gewoon folders rondbrengen, niemand die een collega wil die zo over zijn werk denkt.
En het dan uiteindelijk raar vinden dat collega's niet heel erg voor je openstaan.
pi_162911932
Het is echt wel mogelijk hoor. bijbaantjes. PostNL heeft altijd nog mensen nodig, maar ik zou eerder voor een socialer baantje gaan. Hulp bij het huishouden heb je ook sociale skills voor nodig, net als de horeca of verkoopmedewerker in een winkel.

Je kan ook promotiewerk doen, dan moet je wel mensen aanspreken en uit je comfortzone komen. Verdient vaak ook wel goed (mits je bepaalde targets haalt).
  zaterdag 11 juni 2016 @ 11:50:35 #289
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_162911965
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 juni 2016 11:33 schreef Deezertje het volgende:

Ja, het is gezeik. Overal de negatieve kant van naar voren halen, alles vanuit het negatieve beschouwen ipv kijken naar de positieve punten. Zo blijf je altijd dat zeikerige ventje dat voor een duppie op de eerste rang wil zitten en dus altijd alleen blijft zitten. Achteraf.
pi_162912307
nergens reiskosten? zelfs de ah vergoedt reiskosten lol
pi_162912314
Zoek gewoon een baatje op fietsafstand (<15km) dan, dan kost het je 0 euro. Moet zelfs in een dorp te doen zijn.
pi_162912347
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 juni 2016 11:37 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Oké dan solliciteer ik binnenkort bij een winkel. En dan zie ik het w0oel met mijn 25 jaar.
Dan doe je het toch niet. Maar dan niet blijven zeuren over je sociale isolement.
  zaterdag 11 juni 2016 @ 12:31:53 #293
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_162912853
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 juni 2016 11:24 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Nou, dan hebben ze toch nog even. De deadline is nog niet verstreken. Relax.

He, en qua baan, je hoeft niet meteen voor de 40 uur te gaan, hé ;). Ga eerst eens lekker parttime aan de slag, of ga tot je meer weet qua school vrijwilligerswerk doen.

Voordelen: Sociaal contact, je leert in de praktijk, het staat goed op je cv :).

Schop jezelf even onder je hol en post weer wat positiever, staat je veel beter.
pi_162912909
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juni 2016 12:05 schreef Lokasenna het volgende:
Zoek gewoon een baatje op fietsafstand (<15km) dan, dan kost het je 0 euro. Moet zelfs in een dorp te doen zijn.
Ja dit, maar toen dat werd voorgesteld ging ie zitten janken over 10km fietsen.
pi_162912928
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 juni 2016 12:34 schreef Sick_Little_Monkey het volgende:

[..]

Hij is toch zo gierig? Met elke dag 20km op de fiets kan hij meteen zijn sportschoolabonnement opzeggen.
pi_162912966
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 juni 2016 11:37 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Oké dan solliciteer ik binnenkort bij een winkel. En dan zie ik het wel met mijn 25 jaar.
'Bananenpap, bedankt voor je advies, ik zal eens op onderzoek uitgaan' lijkt me een betere reactie...

Deze negativiteit zal je echt niet veel contacten opleveren, probeer die positieve vibe van maandag weer eens terug te vinden. Je ziet dat jouw genegeer en niet-constructief zielig gedrag geen leuke reacties van andere users opleveren, en het brengt je ook niet echt dichter bij een oplossing voor je problemen.

Ach ja, iemand krijgt wat hij verdient enzo... -O- -O-
pi_162912967
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juni 2016 12:35 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Hij is toch zo gierig? Met elke dag 20km op de fiets kan hij meteen zijn sportschoolabonnement opzeggen.
Die loopt al automatisch af aan het eind van de zomer ;)
pi_162913020
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 juni 2016 12:37 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Die loopt al automatisch af aan het eind van de zomer ;)
Nou ja, dan is het toch nog beter als je voor je dagelijks leven ook wat gaat bewegen om dat op te vangen tegen die tijd? :)
pi_162913053
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juni 2016 12:37 schreef MMunkun het volgende:

[..]

'Bananenpap, bedankt voor je advies, ik zal eens op onderzoek uitgaan' lijkt me een betere reactie...

Deze negativiteit zal je echt niet veel contacten opleveren, probeer die positieve vibe van maandag weer eens terug te vinden. Je ziet dat jouw genegeer en niet-constructief zielig gedrag geen leuke reacties van andere users opleveren, en het brengt je ook niet echt dichter bij een oplossing voor je problemen.

Ach ja, iemand krijgt wat hij verdient enzo... -O- -O-
Die positieve vibe was 100% extern, zie hier wat er gebeurt wanneer die externe bevestiging weer weg is.
pi_162913299
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 juni 2016 12:34 schreef Sick_Little_Monkey het volgende:

[..]

Serieus, wat een gezeik. Ik heb op mijn 15e een paar dagen per week gewerkt in de zomer, 10 km fietsen enkele reis. En dan zeuren over een paar km. Koop een fiets met een paar versnellingen, dan ben je er in een uurtje. -O-
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')