Nee deze heb ik vorig jaar bijna een jaar lang elke keer in de sportschool gezien. Vroeg me al af waar ze gebleven was.. weet het nu.quote:Op vrijdag 10 juni 2016 17:12 schreef Bananenpap het volgende:
Ergens ook wel hilarisch dat je een halfjaar bij iemand in de UB zit en die persoon helemaal aanbid en analyseer, maar je telkens de stap niet durft te zetten. En je dan net de laatste dag moet toe zien dat ze er met een ander vandoor gaat.Als dit geen levensles is.
Ze moest eens weten hoe uitgebreid ze wordt bediscussieerd op dit forum. Als ze daar achter kwam werd er meteen een restrainings-order aangevraagd voor TSquote:Op vrijdag 10 juni 2016 17:12 schreef Bananenpap het volgende:
Ergens ook wel hilarisch dat je een halfjaar bij iemand in de UB zit en die persoon helemaal aanbid en analyseer, maar je telkens de stap niet durft te zetten. En je dan net de laatste dag moet toe zien dat ze er met een ander vandoor gaat.Als dit geen levensles is.
Was dat dat meisje dat vroeg op welke tijden jij de sportschool bezocht om zich vervolgens nooit meer op die tijdstippen te laten zien?quote:Op vrijdag 10 juni 2016 18:48 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Nee deze heb ik vorig jaar bijna een jaar lang elke keer in de sportschool gezien. Vroeg me al af waar ze gebleven was.. weet het nu.
Ok, je weet het nu, zult haar waarschijnlijk niet meer zien, afgesloten hoofdstuk dus.quote:Op vrijdag 10 juni 2016 18:48 schreef Deezertje het volgende:
Vroeg me al af waar ze gebleven was.. weet het nu.
Dat lijkt me wel creepy als een meisje dat zou vragen.quote:Op vrijdag 10 juni 2016 18:51 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Was dat dat meisje dat vroeg op welke tijden jij de sportschool bezocht om zich vervolgens nooit meer op die tijdstippen te laten zien?
Ja, er zit een dude iedere keer te staren maar dat meisje is the creepy one ...quote:Op vrijdag 10 juni 2016 19:03 schreef syndroom het volgende:
[..]
Dat lijkt me wel creepy als een meisje dat zou vragen.
That escalated quicklyquote:Op vrijdag 10 juni 2016 19:05 schreef the85mc het volgende:
[..]
Ja, er zit een dude iedere keer te staren maar dat meisje is the creepy one ...
Ohjaquote:Op vrijdag 10 juni 2016 18:51 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Was dat dat meisje dat vroeg op welke tijden jij de sportschool bezocht om zich vervolgens nooit meer op die tijdstippen te laten zien?
Dit is niet ooit echt gebeurd, toch?quote:Op vrijdag 10 juni 2016 18:51 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik weet niet... blijkbaar vond dat Franse meisje de ontmoeting/Deezertje helemaal niet zo leuk, want anders had ze echt nog wel op zijn minst één berichtje (terug)gestuurd...quote:Op vrijdag 10 juni 2016 19:13 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
That escalated quicklyMaargoed.. D kan beter gewoon vaker zulke matches via Tinder fixen als met die ene Française. Heeft ie leuke momenten en hoe meer van zulke momenten hoe meer ervaring ie op doet. Werkt iig beter dan de andere pogingen.
Is dit echt?quote:Op vrijdag 10 juni 2016 18:51 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Vergis je daar niet in....quote:Op vrijdag 10 juni 2016 20:10 schreef Forbry het volgende:
want anders had ze echt nog wel op zijn minst één berichtje (terug)gestuurd...
Ze heeft niks meer van zich laten horen, reageerde ook niet meer op een berichtje/vraag van hem en de match was opeens zelfs opgeheven, toch? In dat geval lijkt de kans mij toch erg groot dat ze het niet zo'n leuke ontmoeting vond...quote:
Wel als je op doorreis bent en toch al weet dat je de meeste mensen nooit meer tegenkomt.quote:Op vrijdag 10 juni 2016 20:17 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Als je het echt leuk vond met iemand ga je die persoon niet zomaar verwijderen.
Dat ze geen behoefte meer heeft aan contact betekent nog niet dat ze het niet leuk vond. Ze was toch een behoorlijk impulsief type?quote:Op vrijdag 10 juni 2016 20:18 schreef Forbry het volgende:
[..]
Ze heeft niks meer van zich laten horen, reageerde ook niet meer op een berichtje/vraag van hem en de match was opeens zelfs opgeheven, toch? In dat geval lijkt de kans mij toch erg groot dat ze het niet zo'n leuke ontmoeting vond...
Ding ding ding.quote:Op vrijdag 10 juni 2016 20:23 schreef Faxie het volgende:
Of Deezer heeft het wat mooier laten klinken dan het was...
Nee, niet echt. Zo snel deleten is dan onnodig.quote:Op vrijdag 10 juni 2016 20:18 schreef Faxie het volgende:
[..]
Wel als je op doorreis bent en toch al weet dat je de meeste mensen nooit meer tegenkomt.
Was leuk, delete, op naar de volgende.
Tja we zullen het nooit weten.quote:Op vrijdag 10 juni 2016 20:24 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ding ding ding.
Of hij heeft zelf bepaalde signalen verkeerd gelezen.
Laten staan is ook nutteloos danquote:Op vrijdag 10 juni 2016 20:25 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Nee, niet echt. Zo snel deleten is dan onnodig.
Tja, ik zie dat toch anders. Als ze het echt een leuke ontmoeting had gevonden, had er ook in zo'n geval op zijn minst nog wel een antwoord op zijn berichtje/vraag vanaf gekund...quote:Op vrijdag 10 juni 2016 20:23 schreef Faxie het volgende:
[..]
Dat ze geen behoefte meer heeft aan contact betekent nog niet dat ze het niet leuk vond. Ze was toch een behoorlijk impulsief type?
Tuurlijk is de kans er, maar dan heeft ze de boel behoorlijk staan belazeren...
Of Deezer heeft het wat mooier laten klinken dan het was...
Nou.. als je op doorreis bent zie je degene toch niet meer terug. Dus waarom meer energie in stoppen de day after? Zij heeft de stad kunnen zien en D heeft daarbij als gids gefunctioneerd. Meer niet, c'est ça, c'est tous.quote:Op vrijdag 10 juni 2016 20:10 schreef Forbry het volgende:
Ik weet niet... blijkbaar vond dat Franse meisje de ontmoeting/Deezertje helemaal niet zo leuk, want anders had ze echt nog wel op zijn minst één berichtje (terug)gestuurd...
Ik ben van mening dat hij eerst maar eens echt aan zijn ASS moet gaan werken... dit soort 'dates' hebben volgens mij (nog) geen enkele zin...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |