abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_162895944
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juni 2016 17:12 schreef Bananenpap het volgende:
Ergens ook wel hilarisch dat je een halfjaar bij iemand in de UB zit en die persoon helemaal aanbid en analyseer, maar je telkens de stap niet durft te zetten. En je dan net de laatste dag moet toe zien dat ze er met een ander vandoor gaat. :') Als dit geen levensles is.
Nee deze heb ik vorig jaar bijna een jaar lang elke keer in de sportschool gezien. Vroeg me al af waar ze gebleven was.. weet het nu.
pi_162895968
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juni 2016 17:12 schreef Bananenpap het volgende:
Ergens ook wel hilarisch dat je een halfjaar bij iemand in de UB zit en die persoon helemaal aanbid en analyseer, maar je telkens de stap niet durft te zetten. En je dan net de laatste dag moet toe zien dat ze er met een ander vandoor gaat. :') Als dit geen levensles is.
Ze moest eens weten hoe uitgebreid ze wordt bediscussieerd op dit forum. Als ze daar achter kwam werd er meteen een restrainings-order aangevraagd voor TS _O-
I got two dudes that turned into raspberry slushy and flushed down my toilet. I can't even take a proper dump in there.
pi_162896053
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 juni 2016 18:48 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Nee deze heb ik vorig jaar bijna een jaar lang elke keer in de sportschool gezien. Vroeg me al af waar ze gebleven was.. weet het nu.
Was dat dat meisje dat vroeg op welke tijden jij de sportschool bezocht om zich vervolgens nooit meer op die tijdstippen te laten zien?

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 10-06-2016 18:52:23 ]
pi_162896158
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 juni 2016 18:48 schreef Deezertje het volgende:
Vroeg me al af waar ze gebleven was.. weet het nu.
Ok, je weet het nu, zult haar waarschijnlijk niet meer zien, afgesloten hoofdstuk dus. :9

Heb je vandaag nog contact kunnen leggen met mensen, net als voorgaande dagen? :)
pi_162896350
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juni 2016 18:51 schreef Paxcon het volgende:

[..]

Was dat dat meisje dat vroeg op welke tijden jij de sportschool bezocht om zich vervolgens nooit meer op die tijdstippen te laten zien?
Dat lijkt me wel creepy als een meisje dat zou vragen.
pi_162896432
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juni 2016 19:03 schreef syndroom het volgende:

[..]

Dat lijkt me wel creepy als een meisje dat zou vragen.
Ja, er zit een dude iedere keer te staren maar dat meisje is the creepy one ... :')
pi_162896659
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 juni 2016 19:05 schreef the85mc het volgende:

[..]

Ja, er zit een dude iedere keer te staren maar dat meisje is the creepy one ... :')
That escalated quickly _O- Maargoed.. D kan beter gewoon vaker zulke matches via Tinder fixen als met die ene Française. Heeft ie leuke momenten en hoe meer van zulke momenten hoe meer ervaring ie op doet. Werkt iig beter dan de andere pogingen.
mag het weten
pi_162896985
quote:

[..]

Ohja :')
pi_162897013
Was dit nou Deezer zijn laatste dag in de UB? :o
pi_162897137
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 juni 2016 19:22 schreef Bananenpap het volgende:

[..]

Ohja :')
Dat deel heb ik gemist _O-
pi_162898475
quote:

[..]

Dit is niet ooit echt gebeurd, toch? :')

quote:
1s.gif Op vrijdag 10 juni 2016 19:13 schreef Joosie200 het volgende:

[..]

That escalated quickly _O- Maargoed.. D kan beter gewoon vaker zulke matches via Tinder fixen als met die ene Française. Heeft ie leuke momenten en hoe meer van zulke momenten hoe meer ervaring ie op doet. Werkt iig beter dan de andere pogingen.
Ik weet niet... blijkbaar vond dat Franse meisje de ontmoeting/Deezertje helemaal niet zo leuk, want anders had ze echt nog wel op zijn minst één berichtje (terug)gestuurd...

Ik ben van mening dat hij eerst maar eens echt aan zijn ASS moet gaan werken... dit soort 'dates' hebben volgens mij (nog) geen enkele zin...
Tails tell tales
pi_162898512
quote:

[..]

Is dit echt?
pi_162898579
quote:
9s.gif Op vrijdag 10 juni 2016 20:11 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Is dit echt?
Als ik het me goed herinner wel.
pi_162898598
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juni 2016 20:10 schreef Forbry het volgende:
want anders had ze echt nog wel op zijn minst één berichtje (terug)gestuurd...
Vergis je daar niet in....
pi_162898684
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juni 2016 20:13 schreef DoubleDip het volgende:

[..]

Als ik het me goed herinner wel.
Damn, hoe intens moet zijn gestaar dan wel niet geweest zijn.
pi_162898715
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juni 2016 20:14 schreef Faxie het volgende:

[..]

Als je het echt leuk vond met iemand ga je die persoon niet zomaar verwijderen.
pi_162898728
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juni 2016 20:14 schreef Faxie het volgende:

[..]

Ze heeft niks meer van zich laten horen, reageerde ook niet meer op een berichtje/vraag van hem en de match was opeens zelfs opgeheven, toch? In dat geval lijkt de kans mij toch erg groot dat ze het niet zo'n leuke ontmoeting vond...
Tails tell tales
pi_162898752
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juni 2016 20:17 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Als je het echt leuk vond met iemand ga je die persoon niet zomaar verwijderen.
Wel als je op doorreis bent en toch al weet dat je de meeste mensen nooit meer tegenkomt.

Was leuk, delete, op naar de volgende.
pi_162898919
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juni 2016 20:18 schreef Forbry het volgende:

[..]

Ze heeft niks meer van zich laten horen, reageerde ook niet meer op een berichtje/vraag van hem en de match was opeens zelfs opgeheven, toch? In dat geval lijkt de kans mij toch erg groot dat ze het niet zo'n leuke ontmoeting vond...
Dat ze geen behoefte meer heeft aan contact betekent nog niet dat ze het niet leuk vond. Ze was toch een behoorlijk impulsief type?

Tuurlijk is de kans er, maar dan heeft ze de boel behoorlijk staan belazeren...

Of Deezer heeft het wat mooier laten klinken dan het was...
pi_162898968
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juni 2016 20:23 schreef Faxie het volgende:
Ding ding ding.

Of hij heeft zelf bepaalde signalen verkeerd gelezen.
pi_162898986
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juni 2016 20:18 schreef Faxie het volgende:

[..]

Wel als je op doorreis bent en toch al weet dat je de meeste mensen nooit meer tegenkomt.

Was leuk, delete, op naar de volgende.
Nee, niet echt. Zo snel deleten is dan onnodig.
pi_162899002
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juni 2016 20:24 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Ding ding ding.

Of hij heeft zelf bepaalde signalen verkeerd gelezen.
Tja we zullen het nooit weten.
pi_162899021
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juni 2016 20:25 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Nee, niet echt. Zo snel deleten is dan onnodig.
Laten staan is ook nutteloos dan
pi_162899081
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juni 2016 20:23 schreef Faxie het volgende:

[..]

Dat ze geen behoefte meer heeft aan contact betekent nog niet dat ze het niet leuk vond. Ze was toch een behoorlijk impulsief type?

Tuurlijk is de kans er, maar dan heeft ze de boel behoorlijk staan belazeren...

Tja, ik zie dat toch anders. Als ze het echt een leuke ontmoeting had gevonden, had er ook in zo'n geval op zijn minst nog wel een antwoord op zijn berichtje/vraag vanaf gekund...

Wat je laatste zin betreft... ik denk niet dat Deezer het doelbewust mooier heeft laten klinken dan het was... ik acht de kans echter wel óntzettend groot dat Deezer de ontmoeting heel anders heeft ervaren (veel positiever) dan zij heeft gedaan...
Tails tell tales
pi_162899134
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juni 2016 20:10 schreef Forbry het volgende:

Ik weet niet... blijkbaar vond dat Franse meisje de ontmoeting/Deezertje helemaal niet zo leuk, want anders had ze echt nog wel op zijn minst één berichtje (terug)gestuurd...

Ik ben van mening dat hij eerst maar eens echt aan zijn ASS moet gaan werken... dit soort 'dates' hebben volgens mij (nog) geen enkele zin...
Nou.. als je op doorreis bent zie je degene toch niet meer terug. Dus waarom meer energie in stoppen de day after? Zij heeft de stad kunnen zien en D heeft daarbij als gids gefunctioneerd. Meer niet, c'est ça, c'est tous.

D heeft wel geleerd waar spontaniteit naar toe kan leiden. Dus het heeft wel zin gehad. Maar je moet er niet meer in gaan zien dan er is gebeurd.
mag het weten
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')