23, universiteit, maar m'n uiterlijk is niet premium genoegquote:Op vrijdag 10 juni 2016 13:36 schreef Toto69 het volgende:
[..]
U zit in 6 vwo? 18 jaar? Heb dan wel interesse als je heel knap bent en een premium girl.
Zal echt blij zijn als ik niet meer naar de bibliotheek moet en gewoon lekker buiten kan zitten op een terras.quote:
Wie weet wie je mis loopt in die biebquote:Op vrijdag 10 juni 2016 13:38 schreef Bananenpap het volgende:
[..]
Zal echt blij zijn als ik niet meer naar de bibliotheek moet en gewoon lekker buiten kan zitten op een terras.
Mijn behoefte aan een lekker koud wit wijntje in de zon neemt ook echt exponentieel toequote:Op vrijdag 10 juni 2016 13:38 schreef Bananenpap het volgende:
[..]
Zal echt blij zijn als ik niet meer naar de bibliotheek moet en gewoon lekker buiten kan zitten op een terras.
quote:Op vrijdag 10 juni 2016 13:40 schreef Kevin24 het volgende:
Beste stap van mij was om vorige maand te accepteren dat ik hulp nodig heb en dit in te schakelen! Nog geen psychiater gezien maar voel me al wel een stuk beter. Wacht nog op een intake..
dus deezertje gogogogoog
Anders samen eens een drankje doen? Gezelliger dan alleen.quote:Op vrijdag 10 juni 2016 13:40 schreef MMunkun het volgende:
[..]
Mijn behoefte aan een lekker koud wit wijntje in de zon neemt ook echt exponentieel toe
Sowieso veel te oudquote:Op vrijdag 10 juni 2016 13:37 schreef MMunkun het volgende:
[..]
23, universiteit, maar m'n uiterlijk is niet premium genoeg
gewoon even aanbellenquote:Op vrijdag 10 juni 2016 13:41 schreef Bananenpap het volgende:
[..]
Anders samen eens een drankje doen? Gezelliger dan alleen.
Ja tofquote:Op vrijdag 10 juni 2016 13:41 schreef Bananenpap het volgende:
[..]
Heeft tenminste iemand nog een nieuwe ontmoeting overgehouden aan deze thread.quote:Op vrijdag 10 juni 2016 13:41 schreef Bananenpap het volgende:
[..]
Haha, deal.quote:Op vrijdag 10 juni 2016 13:42 schreef MMunkun het volgende:
[..]
Ja tofJe mag me wel niet spoileren over game of thrones
Duim voor jequote:Op vrijdag 10 juni 2016 13:35 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ja, die rare bomen bijv. een bekende scene uit GoT, die zitten vlakbij ergens bij een dorpje meen ikj
[..]
Ja je kan hier ook een GoT tour doen - nog niet gedaan - en heb me ook ingeschreven bij extra NI (castingbureau, ook voor GoT klusjes etc) maar moet nog even een betere foto uploaden van zeheb in Nederland al acteerwerk gedaan dus dat helpt wel wat mee
Heb je je voor alle GoT gerelateerde pagina's wel afgemeld?quote:Op vrijdag 10 juni 2016 13:45 schreef habitue het volgende:
Kwam laatst op facebook gewoon een dikke GoT spoiler tegen in mn tijdlijn. Dat zouden ze echt moeten verbieden.
I know that feelingquote:Op vrijdag 10 juni 2016 13:45 schreef habitue het volgende:
Kwam laatst op facebook gewoon een dikke GoT spoiler tegen in mn tijdlijn. Dat zouden ze echt moeten verbieden.
Open een topic?quote:Op vrijdag 10 juni 2016 13:36 schreef Bananenpap het volgende:
[..]
[..]
Ik moet eigenlijk ook nog een hoop doen, maar heb er echt de motivatie niet voor.Laatste loodjes.
Jawel johquote:Op vrijdag 10 juni 2016 13:43 schreef MMunkun het volgende:
[..]
Ik heb je m'n voordeur nog niet laten zien toch?
Thanksquote:Op vrijdag 10 juni 2016 13:45 schreef SekwafYug het volgende:
[..]
Duim voor je
Kun je ons ook gelijk spoilers bezorgen van tijdens het filmen
Was van de Ladbible. Had iemand anders geliked,quote:Op vrijdag 10 juni 2016 13:46 schreef SekwafYug het volgende:
[..]
Heb je je voor alle GoT gerelateerde pagina's wel afgemeld?
Oh oepsquote:Op vrijdag 10 juni 2016 13:49 schreef MMunkun het volgende:
[..]
NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO
Ik moest de laatste 2 boeken nog lezen![]()
![]()
Volg je dit seizoen in het algemeen nog wel, of ontwijk je het ook helemaal?quote:Op vrijdag 10 juni 2016 13:48 schreef habitue het volgende:
[..]
Was van de Ladbible. Had iemand anders geliked,
quote:Op vrijdag 10 juni 2016 13:48 schreef habitue het volgende:
[..]
Was van de Ladbible. Had iemand anders geliked,
quote:
quote:Op vrijdag 10 juni 2016 13:18 schreef MMunkun het volgende:
[..]
Hoe zou je het vinden als alle users dit negeren en in dit topic over het weer gaan praten?
DM een foto van je deurquote:
heb alleen melk bij de hand...quote:Op vrijdag 10 juni 2016 13:52 schreef MMunkun het volgende:
[..]
Mag ik een slokje water uit je flesje? Dan hoef ik geen drankje te kopen.
Nice, daarna weer haxballen?quote:Op vrijdag 10 juni 2016 13:53 schreef Anoonumos het volgende:
[..]
Wel oke, nog een weekje als het goed is.
Waarom is hier slowchat
Ik moet nog 2 seizoenen! Maar aangezien ik de komende weken in de ziektewet zit gaat dat wel goedkomen.quote:Op vrijdag 10 juni 2016 13:52 schreef SekwafYug het volgende:
[..]
Volg je dit seizoen in het algemeen nog wel, of ontwijk je het ook helemaal?
Gast de keren dat hij mij heeft gequote is nog geen 10% van de keren dat hij op jou heeft gereageerdquote:Op vrijdag 10 juni 2016 12:53 schreef Bananenpap het volgende:
[..]
Mijn voorspelling is dat hij Samzz of Koral gaat quoten met een of andere gare irrelevante opmerking dat het nu officieel zijn laatste dag in de UB was en dat hem dat heel veel leegte geeft ofzo.
Oh, ik had het idee dat hij je wel mocht, my mistake.quote:Op vrijdag 10 juni 2016 13:57 schreef Koral het volgende:
[..]
Gast de keren dat hij mij heeft gequote is nog geen 10% van de keren dat hij op jou heeft gereageerd
Dat noemt men een topic kaapquote:
Gaat nog goed komen. Mogelijk volgt er wel een spoilergolf na ep 9 (standaard voor ep 9 en 10)quote:Op vrijdag 10 juni 2016 13:56 schreef habitue het volgende:
[..]
Ik moet nog 2 seizoenen! Maar aangezien ik de komende weken in de ziektewet zit gaat dat wel goedkomen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Croce e delizia cor. Misterioso, Misterioso altero, croce e delizia al cor.
Het zal wel eindigen bij die Ramsy.quote:Op vrijdag 10 juni 2016 13:59 schreef SekwafYug het volgende:
[..]
Gaat nog goed komen. Mogelijk volgt er wel een spoilergolf na ep 9 (standaard voor ep 9 en 10)
quote:Op vrijdag 10 juni 2016 14:00 schreef Mathemaat het volgende:
GoT spolier:- wilde niet klikkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
- kon het toch niet weerstaan![]()
- snap gelukkig de spoiler niet![]()
![]()
Ik hoop dat het eindigt met de Brotherhood without Bannersquote:Op vrijdag 10 juni 2016 14:00 schreef Bananenpap het volgende:
[..]
Het zal wel eindigen bij die Ramsy.
Nou, je gaat er wel van janken, als je het zou snappenquote:Op vrijdag 10 juni 2016 14:01 schreef MMunkun het volgende:
[..]
- wilde niet klikken![]()
- kon het toch niet weerstaan![]()
- snap gelukkig de spoiler niet![]()
Ik hoop dat ze KL platbrandt. Geen troon meerquote:Op vrijdag 10 juni 2016 14:03 schreef Bananenpap het volgende:
Wie verwachten jullie op de troon aan het einde van de serie? Ik hoop dat drakenvrouwtje.
Ik verwacht te eindigen met een democratie of een herval tot losse kingdomsquote:Op vrijdag 10 juni 2016 14:03 schreef Bananenpap het volgende:
Wie verwachten jullie op de troon aan het einde van de serie? Ik hoop dat drakenvrouwtje. Maar dat is misschien te voor de hand liggend.
^ dis girl knowsquote:Op vrijdag 10 juni 2016 14:05 schreef MMunkun het volgende:
[..]
Ik verwacht te eindigen met een democratie of een herval tot losse kingdoms
Maar ik hoop op Blackfish(never gonna happen
)
Inderdaad, dit achter je laten...Steeds weer terugblikken op het verleden gaat je geen stap verder brengen. Hoe denk je jezelf te verbeteren in de toekomst?quote:Op vrijdag 10 juni 2016 14:45 schreef Deezertje het volgende:
Die opmerking over laatste dag UB klopt bijna. Het kan haast geen toeval zijn dat de meid die ik maanden tegenkwam in de sportschool en daarna nooit meer (aanstaarmeisje), zojuist tegenkwam. Met een leuke boy aan haar zijde en ja ze herkende me ook nog aan haar blik te zien. En dit vat het wel mooi samen. Ik nog steeds geen stap verder en zij wel aan het feit dat ze hand in hand liepen. Kan ik dat hoofdstuk ook weer afsluiten.
Je kan niet blijven klagen dat alles kut is en niks doen om maar te kunnen klagen om te verwachten dat alles dan goed komt.quote:Op vrijdag 10 juni 2016 14:45 schreef Deezertje het volgende:
Die opmerking over laatste dag UB klopt bijna. Het kan haast geen toeval zijn dat de meid die ik maanden tegenkwam in de sportschool en daarna nooit meer (aanstaarmeisje), zojuist tegenkwam. Met een leuke boy aan haar zijde en ja ze herkende me ook nog aan haar blik te zien. En dit vat het wel mooi samen. Ik nog steeds geen stap verder en zij wel aan het feit dat ze hand in hand liepen. Kan ik dat hoofdstuk ook weer afsluiten.
Waarschijnlijk wel.quote:
En die onderste zin, beste Deezer, hoeft niet per se met dates of relaties te maken te hebben.quote:Op vrijdag 10 juni 2016 14:51 schreef MMunkun het volgende:
[..]
Inderdaad, dit achter je laten...Steeds weer terugblikken op het verleden gaat je geen stap verder brengen. Hoe denk je jezelf te verbeteren in de toekomst?
Of, op korte termijn: wat zou ervoor zorgen dat jij vanavond met een fijn gevoel naar bed gaat?
Uuuuuuuuuh, ja dat vertelt iedereen je hier al maanden, maar fijn dat je het zelf inziet.quote:Op vrijdag 10 juni 2016 14:45 schreef Deezertje het volgende:
Maanden? Het voelt aan als jaren voor mij...quote:Op vrijdag 10 juni 2016 15:16 schreef Bananenpap het volgende:
[..]
Uuuuuuuuuh, ja dat vertelt iedereen je hier al maanden, maar fijn dat je het zelf inziet.
Praktijk komt harder aan.quote:Op vrijdag 10 juni 2016 15:16 schreef Bananenpap het volgende:
[..]
Uuuuuuuuuh, ja dat vertelt iedereen je hier al maanden, maar fijn dat je het zelf inziet.
Godverdommequote:Op vrijdag 10 juni 2016 14:45 schreef Deezertje het volgende:
Ja. En om dat een beetje te verzachten is het wellicht handig gewoon eens wat meer aan te nemen van de mensen die hier wat zeggenquote:
Of haar weer terugwinnen?quote:Op vrijdag 10 juni 2016 17:12 schreef Bananenpap het volgende:
Ergens ook wel hilarisch dat je een halfjaar bij iemand in de UB zit en die persoon helemaal aanbid en analyseer, maar je telkens de stap niet durft te zetten. En je dan net de laatste dag moet toe zien dat ze er met een ander vandoor gaat.Als dit geen levensles is.
Terugwinnen?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |