Mijn voorspelling is dat hij Samzz of Koral gaat quoten met een of andere gare irrelevante opmerking dat het nu officieel zijn laatste dag in de UB was en dat hem dat heel veel leegte geeft ofzo.quote:Op vrijdag 10 juni 2016 12:50 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Of hij blijft weer een week weg van FOK! en komt dan terug met precies hetzelfde verhaal als altijd
Of dat hij ging staren naar een meisje in de UB die met haar hand door haar haar streek, wat volgens Deezertje natuurlijk een hint was dat ze een relatie met hem wil.quote:Op vrijdag 10 juni 2016 12:53 schreef Bananenpap het volgende:
[..]
Mijn voorspelling is dat hij Samzz of Koral gaat quoten met een of andere gare irrelevante opmerking dat het nu officieel zijn laatste dag in de UB was en dat hem dat heel veel leegte geeft ofzo.
quote:Op vrijdag 10 juni 2016 12:53 schreef Bananenpap het volgende:
[..]
Mijn voorspelling is dat hij Samzz of Koral gaat quoten met een of andere gare irrelevante opmerking dat het nu officieel zijn laatste dag in de UB was en dat hem dat heel veel leegte geeft ofzo.
En het kwijl bij hem al op zijn shirt was gedrupt.quote:Op vrijdag 10 juni 2016 12:56 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Of dat hij ging staren naar een meisje in de UB die met haar hand door haar haar streek, wat volgens Deezertje natuurlijk een hint was dat ze een relatie met hem wil.
Of hij opent na een paar dagen een topic met een nieuwe account en hetzelfde verhaal, waarin hij alleen doet alsof hij een andere opleiding volgt.quote:Op vrijdag 10 juni 2016 12:50 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Of hij blijft weer een week weg van FOK! en komt dan terug met precies hetzelfde verhaal als altijd
Doe even normaal joh.quote:Op vrijdag 10 juni 2016 12:40 schreef HulkHeld het volgende:
Hij leest nu ook gewoon mee zonder te reageren![]()
Het is echt een zielig hoopje.
Nee, dat is de harde waarheid. Doet zeer voor sommige mensen, misschien eens een keer de manier waarop hij voor de spiegel komt te staan en denkt: verrek, ze hadden gelijk, waar de fuck ben ik mee bezig geweest.quote:
Nee dat is gewoon onnodig iemand proberen de grond in te trappen.quote:Op vrijdag 10 juni 2016 13:00 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Nee, dat is de harde waarheid. Doet zeer voor sommige mensen, misschien eens een keer de manier waarop hij voor de spiegel komt te staan en denkt: verrek, ze hadden gelijk, waar de fuck ben ik mee bezig geweest.
Je zegt het alsof het makkelijk is.quote:Op vrijdag 10 juni 2016 12:54 schreef HulkHeld het volgende:
Met dit soort mensen moet je helemaal geen medelijden hebben.. ze willen zelf niet uit de cirkel stappen die ze zelf creëren.
Door hem belachelijk te maken? Ja uh nee, ik denk niet dat het die uitwerking gaat hebben...quote:Op vrijdag 10 juni 2016 13:00 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Nee, dat is de harde waarheid. Doet zeer voor sommige mensen, misschien eens een keer de manier waarop hij voor de spiegel komt te staan en denkt: verrek, ze hadden gelijk, waar de fuck ben ik mee bezig geweest.
En probeer nu eens op de rest te reageren.quote:Op vrijdag 10 juni 2016 13:11 schreef Deezertje het volgende:
Bang voor afwijzing is ook dat je dan nog steeds alleen blijft.
Hoe zou je het vinden als alle users dit negeren en in dit topic over het weer gaan praten?quote:Op vrijdag 10 juni 2016 13:11 schreef Deezertje het volgende:
Bang voor afwijzing is ook dat je dan nog steeds alleen blijft. Je bent al met niets namelijk.
Ik keek tot afgelopen seizoen, nu niet meer omdat ik iets liever eerst lees dan zie (en dus op het nieuwe boek wacht). Maar topserie =]quote:Op vrijdag 10 juni 2016 13:19 schreef Bananenpap het volgende:
Iemand die een beetje Game of Thrones volgt? De laatste aflevering vond ik wat minder.
Ik heb dat nooit gezien terwijl ik in het land van GoT woonquote:Op vrijdag 10 juni 2016 13:19 schreef Bananenpap het volgende:
Iemand die een beetje Game of Thrones volgt? De laatste aflevering vond ik wat minder.
Echt een aanrader! Toch wel een van de betere series.quote:Op vrijdag 10 juni 2016 13:23 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ik heb dat nooit gezien terwijl ik in het land van GoT woonerghe
Pffff, dat je de verleiding kunt weerstaan.quote:Op vrijdag 10 juni 2016 13:23 schreef MMunkun het volgende:
[..]
Ik keek tot afgelopen seizoen, nu niet meer omdat ik iets liever eerst lees dan zie (en dus op het nieuwe boek wacht). Maar topserie =]
Welk van de landen? :pquote:Op vrijdag 10 juni 2016 13:23 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ik heb dat nooit gezien terwijl ik in het land van GoT woonerghe
toch maar eens doen dan... beetje staren naar die premium actricesquote:Op vrijdag 10 juni 2016 13:25 schreef Bananenpap het volgende:
[..]
Echt een aanrader! Toch wel een van de betere series.
Noord-Ierland!quote:
Is moeilijjk, maar tot nu toe gaat het redelijkquote:Op vrijdag 10 juni 2016 13:25 schreef Bananenpap het volgende:
[..]
Pffff, dat je de verleiding kunt weerstaan.
Gaaf! En zeker kijken, misschien zie je nog herkenbare stukjes grond voorbij komenquote:Op vrijdag 10 juni 2016 13:26 schreef Toto69 het volgende:
[..]
toch maar eens doen dan... beetje staren naar die premium actrices
[..]
Noord-Ierland!
Dan weet je voor (binnenkort al) welke acteurs je daar kunt verwachten.quote:Op vrijdag 10 juni 2016 13:26 schreef Toto69 het volgende:
[..]
toch maar eens doen dan... beetje staren naar die premium actrices
[..]
Noord-Ierland!
Ik heb maandag en woensdag examens, dus moet het hele weekend studerenquote:Op vrijdag 10 juni 2016 13:31 schreef Bananenpap het volgende:
Verder nog plannen voor dit weekend? Ik heb vanavond een feestje van een vriend en de rest van dit weekend moet ik werken.
Ja, die rare bomen bijv. een bekende scene uit GoT, die zitten vlakbij ergens bij een dorpje meen ikquote:Op vrijdag 10 juni 2016 13:28 schreef MMunkun het volgende:
[..]
Gaaf! En zeker kijken, misschien zie je nog herkenbare stukjes grond voorbij komen
Ja je kan hier ook een GoT tour doen - nog niet gedaan - en heb me ook ingeschreven bij extra NI (castingbureau, ook voor GoT klusjes etc) maar moet nog even een betere foto uploaden van zequote:Op vrijdag 10 juni 2016 13:31 schreef SekwafYug het volgende:
[..]
Dan weet je voor (binnenkort al) welke acteurs je daar kunt verwachten.
Verder hebben ze vaak lokale mensen nodig als side-actors of hulpkracht ofz. Ben je gelijk ook op de set van GoT geweest
U zit in 6 vwo? 18 jaar? Heb dan wel interesse als je heel knap bent en een premium girl.quote:Op vrijdag 10 juni 2016 13:34 schreef MMunkun het volgende:
[..]
Ik heb maandag en woensdag examens, dus moet het hele weekend studerenNa woensdag maar weer eens terugkeren naar de rest van de wereld
quote:Op vrijdag 10 juni 2016 13:34 schreef MMunkun het volgende:
[..]
Ik heb maandag en woensdag examens, dus moet het hele weekend studerenNa woensdag maar weer eens terugkeren naar de rest van de wereld
Ik moet eigenlijk ook nog een hoop doen, maar heb er echt de motivatie niet voor.quote:Op vrijdag 10 juni 2016 13:34 schreef MMunkun het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |