abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_162886156
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 juni 2016 11:25 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Dat snap ik wel hoor. Ik vind het vaak ook niet chill om onbekende mensen aan te spreken (als ik niet met een dringende vraag oid zit dan).

Via Tinder kan je elkaar toch eerst aftasten online en daarna kijken of het klikt. Maar dan wel snel ecjt afspreken en echt contact want dat is vele malen leuker.
Ik begrijp dit niet zo.. via Tinder weet je van tevoren wat het doel is. Het is allemaal zo geforceerd en voelt niet natuurlijk aan. Kom je spontaan iemand tegen, indien hij ooit van zijn zolderkamer afkomt zonder tranen in zijn ogen, bij een vereniging of iets, heb je iets om over te praten, kan je kijken of het klikt en eventueel doorgaan met de vraag of ze een keer wat wilt gaan doen.

En zomaar iemand op straat aanspreken is ook niet de manier..
  vrijdag 10 juni 2016 @ 11:32:06 #92
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_162886241
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juni 2016 11:27 schreef HulkHeld het volgende:

[..]

Ik begrijp dit niet zo.. via Tinder weet je van tevoren wat het doel is. Het is allemaal zo geforceerd en voelt niet natuurlijk aan. Kom je spontaan iemand tegen, indien hij ooit van zijn zolderkamer afkomt zonder tranen in zijn ogen, bij een vereniging of iets, heb je iets om over te praten, kan je kijken of het klikt en eventueel doorgaan met de vraag of ze een keer wat wilt gaan doen.

En zomaar iemand op straat aanspreken is ook niet de manier..
Irl leren kennen is natuurlijk altijd beter, maar er is ook niks mis mee om dat via Tinder te leren kennen. Het hoeft ook niet meteen een date te zijn als je dat allebei maar duidelijk uitspreekt, kan je wel iets van vriendschappelijk contact houden.
Oh.
pi_162886305
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 juni 2016 11:32 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Irl leren kennen is natuurlijk altijd beter, maar er is ook niks mis mee om dat via Tinder te leren kennen. Het hoeft ook niet meteen een date te zijn als je dat allebei maar duidelijk uitspreekt, kan je wel iets van vriendschappelijk contact houden.
Je zit op Tinder om iets van een relatie proberen te krijgen door te daten. Ik heb niet het idee dat het werkt om 'vriendschappelijk' contact te houden voor hem omdat ik haast wel zeker weet dat hij meer van haar zou willen en het dus niet gaat werken.

Maargoed hij heeft al wel 2 miljoen mogelijkheden gehoord hier, hij doet er niks aan en gaat zichzelf maar zielig zitten vinden. Mensen moeten zich eens niet zo aanstellen en begrijpen dat ze er wat aan moeten doen, willen ze een keer echt iets veranderen aan hun leven. De eerste stap zal jezelf moeten nemen en daarbij ook de tips die je worden aangereikt gebruiken.
  vrijdag 10 juni 2016 @ 11:36:34 #94
452518 SekwafYug
Pseudomonas
pi_162886337
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juni 2016 11:20 schreef HulkHeld het volgende:

[..]

Deezertje die het moeilijk vindt om op onbekende personen af te stappen en dan wel gaat daten via Tinder :')

Meld je aan bij een vereniging, leer mensen kennen waaronder ook vast dames en ga dan eens een gesprek in real met iemand aan.
Maar op Tinder zit je eerst te chatten. Thuis. Terwijl je die ander niet ziet en na kunt denken over je zinnen. Das toch wel wat anders dan direct op een vreemde af te stappen.

----------------------------------------------------
Deezer, tis mooi weer. Ga gewoon buiten wandelen zonder verwachtingen en wie weet... :)
No 04
pi_162886386
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juni 2016 11:36 schreef SekwafYug het volgende:

[..]

Maar op Tinder zit je eerst te chatten. Thuis. Terwijl je die ander niet ziet en na kunt denken over je zinnen. Das toch wel wat anders dan direct op een vreemde af te stappen.
Ik zeg toch ook niet dat hij direct op een onbekende af moet stappen op straat? Meld je aan bij een vereniging, je komt in aanraking met mensen waaronder ook vast dames en je kan rustig een praatje maken. Wie weet komt er wat van.

Ik ben werkelijk benieuwd wat TS zegt als hij de vraag krijgt van degene waarmee hij via Tinder chat; wat doe jij in het dagelijks leven?

Zichzelf zielig vinden en hopen dat er ooit iemand zoveel medelijden met hem krijgt dat diegene een relatie met hem wil aangaan, zoiets?
pi_162886487
Bestaan er geen apps die werken zoals Tinder, maar gericht zijn op vriendschappelijk contact / een gezellig dagje uit zonder verwachtingen?

Misschien meer iets voor Deezer, dan hoeft hij niet steeds met torenhoge verwachtingen met iemand af te spreken :) Is natuurlijk wel iets waar hij voor open moet staan ;)
  vrijdag 10 juni 2016 @ 11:45:08 #97
452518 SekwafYug
Pseudomonas
pi_162886528
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juni 2016 11:38 schreef HulkHeld het volgende:

[..]

Ik zeg toch ook niet dat hij direct op een onbekende af moet stappen op straat? Meld je aan bij een vereniging, je komt in aanraking met mensen waaronder ook vast dames en je kan rustig een praatje maken. Wie weet komt er wat van.

Ik ben werkelijk benieuwd wat TS zegt als hij de vraag krijgt van degene waarmee hij via Tinder chat; wat doe jij in het dagelijks leven?

Zichzelf zielig vinden en hopen dat er ooit iemand zoveel medelijden met hem krijgt dat diegene een relatie met hem wil aangaan, zoiets?
Hij heeft een (verkeerd) beeld dat iedereen elkaar al kent en hechte groepjes gevormd heeft.
Dus bij een vereniging zou t Deezertje vs x-aantal mensen zijn, wat het allemaal enger maakt. Natuurlijk moet hij zijn gedachtegang aanpassen, maar ik snap wel waarom hij nog op Tinder kan communiceren (min of meer?).

Studeren is trouwens wss zijn antwoord.

quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juni 2016 11:42 schreef MMunkun het volgende:
Bestaan er geen apps die werken zoals Tinder, maar gericht zijn op vriendschappelijk contact / een gezellig dagje uit zonder verwachtingen?

Misschien meer iets voor Deezer, dan hoeft hij niet steeds met torenhoge verwachtingen met iemand af te spreken :) Is natuurlijk wel iets waar hij voor open moet staan ;)
Was er niet hier op FOK ergens een groep om af te spreken met mensen uit je omgeving?
No 04
pi_162886595
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juni 2016 11:45 schreef SekwafYug het volgende:

[..]

Hij heeft een (verkeerd) beeld dat iedereen elkaar al kent en hechte groepjes gevormd heeft.
Dus bij een vereniging zou t Deezertje vs x-aantal mensen zijn, wat het allemaal enger maakt. Natuurlijk moet hij zijn gedachtegang aanpassen, maar ik snap wel waarom hij nog op Tinder kan communiceren (min of meer?).

Studeren is trouwens wss zijn antwoord.

[..]

Was er niet hier op FOK ergens een groep om af te spreken met mensen uit je omgeving?
Ach wat een onzin zeg. Alsof die mensen die zich op Tinder begeven niet op een vereniging actief zouden kunnen zijn. Deze horen dus ook al bij een groep, maar zitten er op om iemand te treffen die op zoek is naar een relatie.

En kom op zeg.. studeren. Dat is 80% van de week je tijd aan iets anders besteden en dat weet de persoon aan de andere kant ook. Alsof je leven alleen maar uit studeren bestaat. Verder geen andere sociale activiteiten? Nee.

Van de buitenkant kan je niet aan personen zien of ze deel uitmaken van een groep, dan maar niemand meer aanspreken? Als je wat wilt bereiken zal je je een beetje moeten laten zien en niet wachten tot ze naar jou toekomen want dat gebeurt gewoonweg niet.
  vrijdag 10 juni 2016 @ 11:51:52 #99
335650 Flylib
Obdewl'l X
pi_162886698
quote:
1s.gif Op donderdag 9 juni 2016 23:33 schreef Deezertje het volgende:
Ervaringen van anderen die moeite hebben met de overgang van student naar volwassenheid ook welkom.
Daarvoor kijk je in het vorige en je andere 777 topics. Kijk niet terug maar kijk vooruit. Kijk niet naar je zwaktes maar hoe je ze kunt omzetten in iets positiefs. Heeft die boost van afgelopen week je niet doen inzien dat het ook anders kan? Genoeg succesverhalen die de revue zijn gepasseerd, waaronder die van mij. En geloof me, ik was ooit zoals jij nu bent. Je wilt dit niet op je 30e nog voelen, echt niet. Maar de kern van de oplossing zit toch echt in jezelf, en niet in de ander. Als je dat pas echt inziet ga je resultaten boeken.

Ga sowieso maar eerst eens naar buiten!
diseased rhinoceros pizzle
  vrijdag 10 juni 2016 @ 11:52:03 #100
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_162886702
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juni 2016 11:35 schreef HulkHeld het volgende:

[..]

Je zit op Tinder om iets van een relatie proberen te krijgen door te daten. Ik heb niet het idee dat het werkt om 'vriendschappelijk' contact te houden voor hem omdat ik haast wel zeker weet dat hij meer van haar zou willen en het dus niet gaat werken.

Maargoed hij heeft al wel 2 miljoen mogelijkheden gehoord hier, hij doet er niks aan en gaat zichzelf maar zielig zitten vinden. Mensen moeten zich eens niet zo aanstellen en begrijpen dat ze er wat aan moeten doen, willen ze een keer echt iets veranderen aan hun leven. De eerste stap zal jezelf moeten nemen en daarbij ook de tips die je worden aangereikt gebruiken.
Luisteren doet hij toch niet nee. Maar naar tips als dat hij bij een vereniging moet is een veel te grote stap voor hem, dus je kan beter kleine stapjes aanraden die hij nog wel kan maken. Komt hij tenminste nog een beetje vooruit
Oh.
pi_162886858
Kleiner stapje dan: meedoen aan een cursus (fotografie, mindfulness, koken... you name it).

Hier komen mensen vaak alleen op af, ze hebben een gemeenschappelijke passie en je ziet deze mensen gedurende een iets langere periode en kunt een contact dus uitbouwen :)
pi_162886887
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juni 2016 11:52 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Luisteren doet hij toch niet nee. Maar naar tips als dat hij bij een vereniging moet is een veel te grote stap voor hem, dus je kan beter kleine stapjes aanraden die hij nog wel kan maken. Komt hij tenminste nog een beetje vooruit
Wat is daar nou zo'n grote stap aan? Er is vast wel een sport of een denksport waar hij goed in is, wat hij leuk vindt om te doen. Je gaat een keer kijken, desnoods bel je van tevoren eens met de vereniging, om te kijken of er een persoon is die je die avond wilt rondleiden of bij wil staan. Je doet een spelletje mee (ervan uitgaande dat je iets van een sport/denksport gaat doen) en je neemt rustig in je op of het wat voor de volgende keer is. Mensen gaan je echt niet laten zitten in je eentje als je daar bent hoor.

Als voorbeeld neem ik mijzelf, niet vergelijkbaar met de situatie van Deezer, want ik heb genoeg sociale contacten en ben elke dag onder de mensen. Een bekende van mij doet tafeltennissen. Ik kan dat ook redelijk goed en vroeg me of ik eens zin had om mee te gaan. Nou is het daar traditie dat er een vast groepje na een uurtje te hebben gespeeld gaat zitten pokeren. Diegene die mij meevroeg ging pokeren en dus was ik alsware 'alleen'. Ik ben daar dan weer niet zo heel goed in dus ik besloot om mee te blijven tafeltennissen.
Je wordt gewoon als lid behandeld en meegenomen op die avond. Leert mensen kennen, lacht ermee, je geeft hun wat complimenten over de manier waarop ze spelen en ik kon ze behoorlijk tegenstand bieden dus kreeg die complimenten ook terug. Achteraf ga je wat drinken in de kantine en je hebt een gezellige avond gehad.

Is dat nou echt teveel gevraagd?
pi_162886933
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 juni 2016 09:05 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Roddelen heb ik een hekel aan. Mensen die aardig tegen je zijn maar achter je rug j belachelijk maken.. mensen roddelen nou eenmaal graag.
Gebeurd soms. Fijn is het niet. Maar gelukkig gaan we er niet dood van toch. Is het vaak bij jou gebeurd dat ze je achter je rug om gingen belachelijk maken?
Your life is your life: go all the way
https://youtu.be/2lK4LrD8Ii4
pi_162886948
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 juni 2016 12:01 schreef Koral het volgende:

[..]

Gebeurd soms. Fijn is het niet. Maar gelukkig gaan we er niet dood van toch. Is het vaak bij jou gebeurd dat ze je achter je rug om gingen belachelijk maken?
Verwacht je hier serieus het antwoord 'nee' op? :') Hij vindt zichzelf zielig, natuurlijk zegt hij dat het zo is.
  vrijdag 10 juni 2016 @ 12:03:11 #105
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_162886971
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juni 2016 11:59 schreef HulkHeld het volgende:

[..]

Wat is daar nou zo'n grote stap aan? Er is vast wel een sport of een denksport waar hij goed in is, wat hij leuk vindt om te doen. Je gaat een keer kijken, desnoods bel je van tevoren eens met de vereniging, om te kijken of er een persoon is die je die avond wilt rondleiden of bij wil staan. Je doet een spelletje mee (ervan uitgaande dat je iets van een sport/denksport gaat doen) en je neemt rustig in je op of het wat voor de volgende keer is. Mensen gaan je echt niet laten zitten in je eentje als je daar bent hoor.

Als voorbeeld neem ik mijzelf, niet vergelijkbaar met de situatie van Deezer, want ik heb genoeg sociale contacten en ben elke dag onder de mensen. Een bekende van mij doet tafeltennissen. Ik kan dat ook redelijk goed en vroeg me of ik eens zin had om mee te gaan. Nou is het daar traditie dat er een vast groepje na een uurtje te hebben gespeeld gaat zitten pokeren. Diegene die mij meevroeg ging pokeren en dus was ik alsware 'alleen'. Ik ben daar dan weer niet zo heel goed in dus ik besloot om mee te blijven tafeltennissen.
Je wordt gewoon als lid behandeld en meegenomen op die avond. Leert mensen kennen, lacht ermee, je geeft hun wat complimenten over de manier waarop ze spelen en ik kon ze behoorlijk tegenstand bieden dus kreeg die complimenten ook terug. Achteraf ga je wat drinken in de kantine en je hebt een gezellige avond gehad.

Is dat nou echt teveel gevraagd?
Maar Deezertje heeft geen hobby's, dus vind daar maar een vereniging voor.

Natuurlijk moet hij die zoeken, maar dat doet hij toch niet.
Oh.
pi_162887000
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juni 2016 12:03 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Maar Deezertje heeft geen hobby's, dus vind daar maar een vereniging voor.

Natuurlijk moet hij die zoeken, maar dat doet hij toch niet.
Tafeltennissen is ook helemaal geen hobby van mij. Het feit dat ik het redelijk kan, wil niet zeggen dat ik ervoor naar een vereniging ga.

Misschien is het maar een goed idee om een einde te maken aan deze topics.
pi_162887046
Zijn ondertitel ook :')

Altijd in voor iets leuks! |:(
  vrijdag 10 juni 2016 @ 12:07:11 #108
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_162887047
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juni 2016 12:04 schreef HulkHeld het volgende:

[..]

Tafeltennissen is ook helemaal geen hobby van mij. Het feit dat ik het redelijk kan, wil niet zeggen dat ik ervoor naar een vereniging ga.

Misschien is het maar een goed idee om een einde te maken aan deze topics.
Interesses dan. Zijn enige interesses zijn films en series kijken (maar dan niet erover willen praten want andere mensen geven geen nieuwe inzichten! ofzo)
Oh.
  vrijdag 10 juni 2016 @ 12:07:45 #109
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_162887064
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juni 2016 12:07 schreef HulkHeld het volgende:
Zijn ondertitel ook :')

Altijd in voor iets leuks! |:(
Die snap ik ook niet helemaal

Want hij heeft iedereen hier al afgewezen toen ze hem wilden meeten.
Oh.
pi_162887150
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juni 2016 12:07 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Die snap ik ook niet helemaal

Want hij heeft iedereen hier al afgewezen toen ze hem wilden meeten.
Waarom in godsnaam besteden we nog aandacht aan deze verloren knul.
pi_162887156
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juni 2016 23:34 schreef Bananenpap het volgende:
Wat ik ga zeggen is misschien hard, maar ik zal het lief proberen te verwoorden. Ik denk dat je simpelweg gewoon nog niet klaar bent voor het dateleven. Volgens mij weet je dat zelf ook wel een beetje maar wil je kosten wat het kost 'meedraaien' met de rest. Je weet niet hoe je overkomt op mensen en dat moet je zien te beheersen. Je generaliseert en stopt mensen in hokjes, ook dat moet je zien te beheersen. Daarnaast ben je denk ik gewoon niet interessant genoeg; je hebt geen passies, je onderneemt weinig en hebt een vrij negatieve kijk op het leven. Ik probeer je nu niet in de grond te trappen, maar ik zou aan dat soort punten werken als ik jou was. Ik geloof niet dat je als een zuurpruim op zo'n date aankomt, maar ik denk wel dat er snel door je pessimisme heen wordt geprikt.

Of mensen je er op afrekenen dat je geen sociale kring hebt; de één misschien wel, de ander misschien niet. Als ik iemand zou treffen zonder vrienden, maar ik kan er wel mee lachen zie ik het probleem niet. Tegelijkertijd zou ik wel mijn vraagtekens zetten bij zo'n iemand. Klinkt misschien lullig, maar bij iemand van 25 zonder vrienden weet je wel dat er ergens iets niet klopt. Sorry, maar dat is gewoon zo.

Over die Franse; ze was ontzettend impulsief. Wie weet heeft ze gewoon die app verwijderd zonder er verder bij na te denken, je weet het niet. Je hoeft niet meteen van het negatieve uit te gaan. Het meest verkeerde wat je nu kan doen is doordat ze je een vinger heeft gegeven nu heel haar arm te pakken. Na drie dagen voor haar deur te staan vind ik echt heel raar en echt niet chill, ik denk dat zo'n vrij iemand dat niet kan waarderen. Je had eigenlijk haar nummer moeten vragen toen je haar afzette bij haar deur, les voor de volgende keer. Ik zou het gewoon laten varen, ze trekt toch de wereld rond. Je hebt een leuke middag gehad en je spontaniteit werd beloond. Verpest dat moment nou niet voor jezelf.

Als ik jou was zou ik gewoon wat meer ondernemen en de contacten komen (als je daar voor openstaat) aangewaaid. In januari zat ik ook in een dalletje; m'n leven was een sleur en ik begon het contact met mijn vrienden steeds oppervlakkiger te vinden. Ik was echt toe aan een frisse wind in mijn leven. Ik heb een andere bijbaan genomen waar veel leeftijdsgenoten zaten en heb weer tientallen nieuwe contacten opgedaan. Van de zomer staan er al allerlei feestjes gepland met die mensen, echt een contrast met hoe ik er in januari voor stond. Alles kan heel snel veranderen, zolang je er maar voor open staat. Je concentreert je teveel op dat dategebeuren terwijl je die tijd eigenlijk beter in jezelf kunt stoppen. Je wilt toch niet op je dertigste spijt hebben dat je nooit wat aan jezelf hebt laten doen gast, werk aan jezelf!
Ik kan me vergissen, maar ik heb me ook veel afgevraag waarom hij niet op mijn en andere berichten reageert.

De gemeenschappelijke deler van waar hij geen reactie op geeft, zijn allemaal berichten waar zijn zelfbeeld nog verder verwijderd raakt van zijn ideaal beeld.

Berichten waar dat niet het geval is is hij best wel reactief. Helemaal sinds Samzz hem daarin motiveert.

Dan nog is het niet leuk voor jou, maar misschien scheelt het wat frustraties (of wat het juiste woord ook mag zijn)?
  vrijdag 10 juni 2016 @ 12:13:49 #112
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_162887213
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juni 2016 12:11 schreef HulkHeld het volgende:

[..]

Waarom in godsnaam besteden we nog aandacht aan deze verloren knul.
Stille hoop dat hij toch ooit eens de signalen oppikt
Oh.
pi_162887240
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juni 2016 12:13 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Stille hoop dat hij toch ooit eens de signalen oppikt
Verloren hoop zolang er geen hulp wordt gezocht.
pi_162887305
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juni 2016 12:02 schreef HulkHeld het volgende:

[..]

Verwacht je hier serieus het antwoord 'nee' op? :') Hij vindt zichzelf zielig, natuurlijk zegt hij dat het zo is.
Een paar mensen hadden het over dat hij hier zijn date ging afbranden. Waar, maar wel eenmalig naar deze dame.

Als hij zelf in zijn leven structureel achter zijn rug om (en hier in zijn gezicht soms) belachelijk wordt gemaakt, vind ik dat wel een groot verschil.

Van eenmalig wordt je niet direct buiten gesloten, van structureel in een groep wel.
pi_162887317
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 juni 2016 12:18 schreef Koral het volgende:

[..]

Een paar mensen hadden het over dat hij hier zijn date ging afbranden. Waar, maar wel eenmalig naar deze dame.

Als hij zelf in zijn leven structureel achter zijn rug om (en hier in zijn gezicht soms) belachelijk wordt gemaakt, vind ik dat wel een groot verschil.

Van eenmalig wordt je niet direct buiten gesloten, van structureel in een groep wel.
Hij komt nooit in een groep want bang om afgewezen te worden en dus maar lekker in zijn bed huilend series kijken.
pi_162887584
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juni 2016 12:19 schreef HulkHeld het volgende:

[..]

Hij komt nooit in een groep want bang om afgewezen te worden en dus maar lekker in zijn bed huilend series kijken.
Ik denk dat het een deel ook gewoon arrogantie is hoor, niemand is goed genoeg om zijn vriend te zijn. Hij is te dik, zij is te dom, hij is echt typisch zo'n foute boooooyyyy, zij is onverzorgd, zij spuit graffiti, zij is een introvert die extrovert wil doen want ze loopt over een brug, etc.

quote:
3s.gif Op vrijdag 10 juni 2016 12:11 schreef Koral het volgende:

[..]

Ik kan me vergissen, maar ik heb me ook veel afgevraag waarom hij niet op mijn en andere berichten reageert.

De gemeenschappelijke deler van waar hij geen reactie op geeft, zijn allemaal berichten waar zijn zelfbeeld nog verder verwijderd raakt van zijn ideaal beeld.

Berichten waar dat niet het geval is is hij best wel reactief. Helemaal sinds Samzz hem daarin motiveert.

Dan nog is het niet leuk voor jou, maar misschien scheelt het wat frustraties (of wat het juiste woord ook mag zijn)?
Heeft ook een deel met volwassenheid te maken. Laten we eerlijk zijn, als we niet hadden geweten dat hij 25 jaar was had iedereen gedacht dat het om een jongen van 14 jaar gaat. Hij leeft nog erg onder de geest van 'waar ik geen zin in heb doe ik lekker niet'. Ik denk niet zozeer dat het met zijn zelfbeeld te maken heeft. Daarnaast zal het ook wel zijn omdat hij mij niet zo mag, omdat ik niet met hem mee praat. :')

Het scheelt dat hij op geen enkele 'spiegel' reageert, anders had ik het inderdaad persoonlijk moeten opvatten. Maar goed, het is natuurlijk niet leuk om moeite voor iemand te doen en jezelf bloot te geven om vervolgens compleet genegeerd te worden. Als hij dat in het echt ook doet hoop ik dat hij nooit vrienden zal krijgen, ik wens niemand zo'n vriend toe.
pi_162887693
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juni 2016 12:34 schreef Bananenpap het volgende:

[..]

Ik denk dat het een deel ook gewoon arrogantie is hoor, niemand is goed genoeg om zijn vriend te zijn. Hij is te dik, zij is te dom, hij is echt typisch zo'n foute boooooyyyy, zij is onverzorgd, zij spuit graffiti, zij is een introvert die extrovert wil doen want ze loopt over een brug, etc.

[..]

Heeft ook een deel met volwassenheid te maken. Laten we eerlijk zijn, als we niet hadden geweten dat hij 25 jaar was had iedereen gedacht dat het om een jongen van 14 jaar is. Hij leeft nog erg onder de geest van 'waar ik geen zin in heb doe ik lekker niet'. Ik denk niet zozeer dat het met zijn zelfbeeld te maken heeft. Daarnaast zal het ook wel zijn omdat hij mij niet zo mag, omdat ik niet met hem mee praat. :')

Het scheelt dat hij op geen enkele 'spiegel' reageert, anders had ik het inderdaad persoonlijk moeten opvatten. Maar goed, het is natuurlijk niet leuk om moeite voor iemand te doen en jezelf bloot te geven om vervolgens compleet genegeerd te worden. Als hij dat in het echt ook doet hoop ik dat hij nooit vrienden zal krijgen, ik wens niemand zo'n vriend toe.
Amen.

Dat hele kijk-mij-eens-zielig-zijn-omdat-ik-niemand-heb gedoe houdt hij zelf in stand. Zichzelf de schuld geven of een kritische blik op werpen is er niet bij. Ik zou ook zeker geen vrienden willen zijn met zo'n type.
pi_162887712
Hij leest nu ook gewoon mee zonder te reageren _O-

Het is echt een zielig hoopje.
  vrijdag 10 juni 2016 @ 12:47:44 #119
452518 SekwafYug
Pseudomonas
pi_162887879
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juni 2016 12:40 schreef HulkHeld het volgende:
Hij leest nu ook gewoon mee zonder te reageren _O-

Het is echt een zielig hoopje.
Erg hard overkomen kan hem mogelijk eindelijk doen reflecteren. Maar het kan ook zo zijn dat wij hem hier alleen maar meer reden geven om zielig te doen.
No 04
  vrijdag 10 juni 2016 @ 12:50:57 #120
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_162887937
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juni 2016 12:47 schreef SekwafYug het volgende:

[..]

Erg hard overkomen kan hem mogelijk eindelijk doen reflecteren. Maar het kan ook zo zijn dat wij hem hier alleen maar meer reden geven om zielig te doen.
Of hij blijft weer een week weg van FOK! en komt dan terug met precies hetzelfde verhaal als altijd
Oh.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')