abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_162883490
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 juni 2016 09:04 schreef Luuntje het volgende:

[..]

Lees zijn andere topic, op dat moment was het zijn EX.
Topic gelezen en nu van gedachten veranderd :P
pi_162883495
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juni 2016 09:15 schreef Lavenderr het volgende:
Ik begrijp de TT niet. Tenzij TS met vergeven vergiftigen bedoelt.
Hij vind dat zij iets fout heeft gedaan, en hij twijfelt of hij haar daar voor moet vergeven. Nou is natuurlijk de hamvraag in deze of er überhaupt iets te vergeven is, en in hoeverre TS zich zelf (ook) als een debiel heeft gedragen.
  Moderator vrijdag 10 juni 2016 @ 09:23:27 #63
249559 crew  Lavenderr
pi_162883582
quote:
2s.gif Op vrijdag 10 juni 2016 09:16 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Hij vind dat zij iets fout heeft gedaan, en hij twijfelt of hij haar daar voor moet vergeven. Nou is natuurlijk de hamvraag in deze of er überhaupt iets te vergeven is, en in hoeverre TS zich zelf (ook) als een debiel heeft gedragen.
Naar mijn bescheiden mening hoeft er niets vergeven te worden. Als je uit elkaar bent zijn er geen verplichtingen dus al **** je heel je stad en omstreken dan is dat je eigen zaak.
  vrijdag 10 juni 2016 @ 09:24:49 #64
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_162883614
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 juni 2016 09:14 schreef Tofuburger het volgende:

[..]

Het was niet zo zeer niet vergeven, nadat ik erachter kwam is het niet uitgegaan.

Ik vond het idee alleen afschuwelijk dat hij intiem is geweest met een getrouwde vrouw met 3 kinderen. Dat heb ik hem ook verteld en hij was er trouwens ook niet trots op.
Afschuwelijk was geweest als hij haar drie kinderen had misbruikt. Kom, het was maar seks en ze waren allebei volwassen.
The love you take is equal to the love you make.
  vrijdag 10 juni 2016 @ 09:25:32 #65
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_162883625
quote:
2s.gif Op vrijdag 10 juni 2016 09:16 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Uitgaande van zijn andere topic, is TS absoluut niet zonder blaam :').

TS, wat wil je nou met dit topic? Bevestiging dat je ex een vuige slet is? Dat is ze niet. Niemand kan je hier tips over geven, grow up en praat het goed uit met je ex omwille van je kinderen. Zij zijn belangrijker dan dat gekissebis tussen jullie als ouders.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_162883690
quote:
1s.gif Op donderdag 9 juni 2016 21:48 schreef ruman het volgende:

[..]

Zou kunnen ik weet het zelf ook niet. Weet in ieder geval dat onze relatie nooit meer hetzelfde zal zijn en dat het altijd aan mij zou liggen. Was anders nogmaals als ik haar had leren kennen terwijl ze ontmaagd was. Zij was voor mij heel bijzonder en zelf vind ze dat iedereen zijn eigen principes heeft en dat ik niet zo moet denken.
Ben je wel goed?
pi_162883718
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juni 2016 05:09 schreef Tofuburger het volgende:
Misschien heel raar, aangezien ik een vrouw ben, maar ik snap je volkomen.

Ik kwam erachter dat mijn ex (weliswaar voordat wij elkaar hadden leren kennen), online iemand had leren kennen en na een aantal weken afsprak. Ze kwam bij hem logeren en ze hebben seks gehad. Zij was op dat moment nog niet eens gescheiden en had ook 3 kinderen.
Ondanks dat ik er eigenlijk geen recht op had, heb ik hem dit wel verweten.

Jij moet voor jezelf beslissen waar jij je het beste bij voelt. Sommige dingen voelen aan alsof het nooit vergeven kan worden, maar na verloop van tijd kan je het toch een plekje geven en loslaten.

Al vind ik het wel heel apart dat ze gelijk het bed deelt met iemand.
Ik zou het zelf niet kunnen vergeven, maar ik ben dan ook een beetje moeilijk met dat soort dingen en kan dingen niet makkelijk loslaten.
Dit gebeurde voordat jullie elkaar kenden?
pi_162883751
Ik heb een beetje het idee dat een beetje een relatie is in bepaalde allochtone sferen zoals je die vaker ziet. Wordt me vast niet in dank afgenomen dit, maar zo te horen mag hij alles, zich als een debiel gedragen, geweld, weet ik wat, maar zodra zij na 13 jaar (!) terwijl het 'uit' is een andere piemel heeft gehad is ineens het dramatisch en z'n prinsesje verpest en wat al niet meer :')
pi_162884139
TS, jij bent op geen enkel niveau het slachtoffer in deze situatie. Hoe durf je te spreken over 'vergeven'? Houd jezelf eens een spiegel voor man. Jullie waren uit elkaar omdat jij een zak was. Daarvan ben jij geen slachtoffer. Zij had een andere bedpartner omdat ze single was en dat haar goed recht is. Daarvan ben jij geen slachtoffer. Dat jij een vrouw alleen 'bijzonder' vindt als ze maagd was voor jou zegt iets over jouw narcisme en kromme idealen, en is onzin.

Ze verdient beter. Hopelijk ziet ze dat ook in.
pi_162884922
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juni 2016 10:00 schreef koffiehagedis het volgende:
TS, jij bent op geen enkel niveau het slachtoffer in deze situatie. Hoe durf je te spreken over 'vergeven'? Houd jezelf eens een spiegel voor man. Jullie waren uit elkaar omdat jij een zak was. Daarvan ben jij geen slachtoffer. Zij had een andere bedpartner omdat ze single was en dat haar goed recht is. Daarvan ben jij geen slachtoffer. Dat jij een vrouw alleen 'bijzonder' vindt als ze maagd was voor jou zegt iets over jouw narcisme en kromme idealen, en is onzin.

Ze verdient beter. Hopelijk ziet ze dat ook in.
Amen.
  vrijdag 10 juni 2016 @ 10:43:23 #71
449054 vincenzo78
Yu lafu no e kori mi
pi_162885052
quote:
14s.gif Op donderdag 9 juni 2016 18:58 schreef IkStampOpTacos het volgende:
Ze zocht gewoon een goed excuus om haar nieuwe paar schoenen te proberen voor een tijdje, dat beviel toch niet helemaal dus nu laat ze slappe zak A weer terug in haar leven die verder wel genoeg geld in het laatje brengt om comfortabel te leven.
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juni 2016 19:00 schreef IkStampOpTacos het volgende:

[..]

Dit. TS laat over zich heenlopen.
pi_162885056
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 juni 2016 09:24 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Afschuwelijk was geweest als hij haar drie kinderen had misbruikt. Kom, het was maar seks en ze waren allebei volwassen.
Ik vind het best afschuwelijk als je iemand helpt met vreemdgaan, maar meningen verschillen natuurlijk daarin ;)
  vrijdag 10 juni 2016 @ 10:46:04 #73
449054 vincenzo78
Yu lafu no e kori mi
pi_162885119
OT:

Wat de fukk is 3 maanden op heel leven samen? Perspectief vriend.
pi_162885133
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 juni 2016 09:33 schreef Wimperkruller het volgende:

[..]

Dit gebeurde voordat jullie elkaar kenden?
Ja klopt, was voordat we elkaar kenden. Daarom was er ook niets aan de hand, ik had niet het recht om er echt iets over te zeggen.

Als het tijdens was geweest, was het zeker uitgegaan. Het is uiteindelijk ook uitgegaan, maar om andere redenen ;)
  vrijdag 10 juni 2016 @ 10:47:56 #75
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_162885157
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 juni 2016 10:43 schreef Tofuburger het volgende:

[..]

Ik vind het best afschuwelijk als je iemand helpt met vreemdgaan, maar meningen verschillen natuurlijk daarin ;)
'Afschuwelijk' is zo'n beetje het allerergste. Ben dan wel benieuwd met welke woorden je écht erge dingen kwalificeert.
pi_162885211
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juni 2016 10:43 schreef vincenzo78 het volgende:

[..]

[..]

[ afbeelding ]
Oh maar als ze een man was geweest dan hadden jullie het gewoon rebound genoemd :')

vrijdag 10 juni 2016 @ 10:54:20 #77
449054 vincenzo78
Yu lafu no e kori mi
pi_162885314
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juni 2016 10:50 schreef viceversa het volgende:

[..]

Oh maar als ze een man was geweest dan hadden jullie het gewoon rebound genoemd :')

[ afbeelding ]
Ten eerste jij begrijpt niet waarom ik hem een compliment dmv gif. Ik vond juist dat hij TS ff op zijn plaats zette na zijn jank-OP.

Ten tweede niet jouw ervaringen op mij projecteren.

Ten derde jij bent een vrouw dus je bijdrages moeten sowieso met een zak zout genomen worden :P
pi_162885362
quote:
10s.gif Op vrijdag 10 juni 2016 10:54 schreef vincenzo78 het volgende:

[..]

Ten eerste jij begrijpt niet waarom ik hem een compliment dmv gif. Ik vond juist dat hij TS ff op zijn plaats zette na zijn jank-OP.

Ten tweede niet jouw ervaringen op mij projecteren.

Ten derde jij bent een vrouw dus je bijdrages moeten sowieso met een zak zout genomen worden :P
Deze hele post :')
  vrijdag 10 juni 2016 @ 11:01:33 #79
452947 frietenstamp
Thierry! Thierry! Thierry!
pi_162885502
Kinderen zijn niet gebaat bij dit drama.
  vrijdag 10 juni 2016 @ 11:02:49 #80
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_162885536
Afkappen die handel.

- Niet omdat ze met een ander heeft geneukt
- Maar omdat ze het je doodleuk komt vertellen om haar eigen geweten te sussen zonder met jouw gevoelens rekening te houden. Je houdt dat soort relatievernielende info voor je tot de dag dat je sterft.
Health In Harmony is een non-profitorganisatie die regenwoudgemeenschappen helpt met gezondheidszorg en duurzame inkomens in ruil voor bosbescherming, en zo tegelijk klimaatverandering en armoede aanpakt. - https://www.healthinharmony.org/
pi_162885606
quote:
7s.gif Op vrijdag 10 juni 2016 11:02 schreef SpecialK het volgende:
Afkappen die handel.

- Maar omdat ze het je doodleuk komt vertellen om haar eigen geweten te sussen zonder met jouw gevoelens rekening te houden. Je houdt dat soort relatievernielende info voor je tot de dag dat je sterft.
Of TS heeft er naar gevraagd en ze heeft er eerlijk antwoord op gegeven.
  vrijdag 10 juni 2016 @ 11:09:35 #82
449054 vincenzo78
Yu lafu no e kori mi
pi_162885696
quote:
7s.gif Op vrijdag 10 juni 2016 11:05 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Dus dat
  vrijdag 10 juni 2016 @ 11:13:46 #83
285174 Evienne
never odd or even
pi_162885810
quote:

[..]

Of TS is de eerste geweest die grenzen overschreed met betrekking tot buitenechtelijke relaties, heeft zijn ex daarna gestalked, bleef obsederen over haar nieuwe lover en heeft zich via de buren op de hoogte laten houden. Ofwel, zichzelf gediskwalificeerd, maar blijft janken over háár eerbaarheid. :')

R&P / Ex vriendin wel of niet bed gedeeld?
think for yourself, question authority
while it is always possible to wake a person who's sleeping, no amount of noise will wake a person who is pretending to be asleep
pi_162886599
Om het 'vriendin nooit vertrouwen' topic aan te halen:

"Echter, iedereen gaat nog steeds vreemd. Mensen zijn zwak. Vertrouwen gaat tot de deur. 'Vertrouwen' dat iemand niet vreemdgaat blijft naïef. Ons kent ons. Ik, ik, en de aarde kan stikken."

Daar kan je het mee doen TS.

quote:
'Vertrouwen in de partner' is ook een wezenlijk probleem wat al eeuwen lang speelt - Waarom denk je dat er überhaupt religies zijn bedacht?

• Christendom - Huwelijk
• Katholiek - Huwelijk
• Islam - Huwelijk & bedekking van lichaam

Naast religie is het ook wetenschappelijk dat zowel mannen en vrouwen het instinctief voelen om het met zo veel mogelijk anderen te willen doen - drang naar voortbestaan van de soort. Alles om dat te voorkomen is per definitie tegen je instinct. Je gevoel wilt dat je vreemdgaat.

Vertrouwen? Laat me niet lachen
Doe gewoon wat je de afgelopen 13 jaar al doet: 'verstand op nul', zoals de meeste mensen, en gewoon lekker leven, de aarde vervuilen & hypocriet zijn.

Ps. Ik betwijfel of je je vrouw de laatste jaren een leuk leven hebt gegeven - Terwijl ze 24/7 bezig is met haar onbetaalde job (ook al waren kinderen haar keuze). Ten slotte, niemand, en dan ook niemand, wil toch zijn hele leven maar 1 bedpartner hebben gehad? Kom op man!! (en kiest ze zelfs netjes een moment tijdens de break-up).
Waarheid wordt eerst belachelijk gemaakt, daarna bevochten en uiteindelijk als evident aangenomen
pi_162886616
quote:
7s.gif Op vrijdag 10 juni 2016 11:02 schreef SpecialK het volgende:
Afkappen die handel.

Na agressief gedrag vertonen en de buren stalken voor informatie, zal het inderdaad vast voor haar geruststelling zijn geweest dit eerlijk te vertellen op de hamvraag die ts vooral had ja. Nog meer dan het zien van de kinderen kennelijk..
pi_162886644
quote:

[..]

Niet alleen dat. Hij heeft er een heel drama van gemaakt om maar zekerheid te krijgen of ze nu wel of niet seks had met die man. Stalken, social media bijhouden, bij buren navragen, een topic plaatsen daarover op Fok!
Dat is wel wat meer dan 'er naar vragen'. Wie weet heeft ze gewoon gezegd dat ze seks heeft gehad om van het gezeik af te zijn.
pi_162886679
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juni 2016 11:50 schreef Ouder1 het volgende:

[..]

Niet alleen dat. Hij heeft er een heel drama van gemaakt om maar zekerheid te krijgen of ze nu wel of niet seks had met die man. Stalken, social media bijhouden, bij buren navragen, een topic plaatsen daarover op Fok!
Dat is wel wat meer dan 'er naar vragen'. Wie weet heeft ze gewoon gezegd dat ze seks heeft gehad om van het gezeik af te zijn.
Ja echt hé, bijhouden wanneer ze allebei online zijn (geweest) op WhatsApp enzo. Herhaaldelijk je ex de vraag stellen of ze met hem ligt te neuken. Wat de neuk.
pi_162886700
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juni 2016 11:13 schreef Evienne het volgende:

[..]

Of TS is de eerste geweest die grenzen overschreed met betrekking tot buitenechtelijke relaties, heeft zijn ex daarna gestalked, bleef obsederen over haar nieuwe lover en heeft zich via de buren op de hoogte laten houden. Ofwel, zichzelf gediskwalificeerd, maar blijft janken over háár eerbaarheid. :')

R&P / Ex vriendin wel of niet bed gedeeld?
Je vergeet even het huiselijk geweld dat hij gepleegd heeft tegen haar en de uiteindelijke druppel was om die relatie te verbreken. (Zijn eigen woorden: "Een beetje te agressief.")
En dat hij het raar vond dat ze daarna bang voor hem was en geen contact wilde.
  vrijdag 10 juni 2016 @ 11:53:08 #89
449054 vincenzo78
Yu lafu no e kori mi
pi_162886725
Voordat we allemaal 'haasje over' gaan spelen, reageert TS zelf nog wel?
  vrijdag 10 juni 2016 @ 11:59:39 #90
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_162886889
Prima wijf TS wat een beest in bed. Veel lol gehad afgelopen 3 maanden *O*
  vrijdag 10 juni 2016 @ 12:16:35 #91
452518 SekwafYug
Pseudomonas
pi_162887274
rantrant:
quote:
1s.gif Op donderdag 9 juni 2016 18:43 schreef ruman het volgende:
Mensen ik zit met iets behoorlijk in mijn maag.

Ik heb een relatie van 13 jaar met de moeder van mijn 3 kinderen. In maart van dit jaar hebben wij grote ruzie gehad en heb ik 3 maanden geen contact met haar gehad.
Zelfs als zij het niet wou, kon je nog altijd eisen je kinderen te zien als je dat echt had gewild.

quote:
Ze dacht dat ik een affaire had met een collega wat achteraf niet zo is geweest. Heb ook ontzettend spijt van alles en zoiets zal me nooit meer overkomen.
Dus je hebt iets gedaan met je collega, maar je vindt t niet serieus genoeg om t een affaire te noemen?

quote:
Ik was de afgelopen 13 jaar haar enige bedpartner geweest.
Maar zij ook die van jou?

Wat is deze gedoe over bevoorrechting om de enige bedpartner te zijn? Zij is geen trofee.
Jullie waren uit elkaar, dus zij is niet vreemd gegaan. waarom zo snel met iemand anders de lakens delen? wss omdat ze gekwetst was én mogelijk jou zo ook wou terugpakken.
Wat wil jij haar precies vergeven als ze jou niets schuldig is.

TS, je zou bij je partner willen blijven omdat je haar liefhebt. Als haar intimiteit in jullie tussenperiode (je hebt haar zelfs ex vriendin genoemd) jou zo dwarszit, moet je je afvragen of je wel van haar houdt. Het leek er eerder op dat je gwn trots was dat je als enige bij haar binnen mocht, en je ego nu gekrenkt is. Zij is niet meer "bijzonder", dus wat nu, hè?

quote:
15s.gif Op vrijdag 10 juni 2016 11:53 schreef vincenzo78 het volgende:
Voordat we allemaal 'haasje over' gaan spelen, reageert TS zelf nog wel?
Hij komt wel online :)
No 04
  vrijdag 10 juni 2016 @ 12:25:57 #92
17979 MissMSX
Knightmare
pi_162887442
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juni 2016 12:16 schreef SekwafYug het volgende:
rantrant:

[..]

Hij komt wel online :)
En zegt dan dat hij weet dat hij ook (?) fout zat en dat het hem spijt, MAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAR................
Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+
  vrijdag 10 juni 2016 @ 15:00:36 #93
110057 AgLarrr
Merck toch hoe sterck!
pi_162891059
Als die drie maanden 'pauze' inderdaad zijn ingelast omdat jij je handjes niet thuis kan houden (zowel qua geweld in huis als qua seks buitenshuis) moet je je grote smoel houden TS.

Ga maar ergens anders zielig lopen doen. Misschien dat je bij vrienden of familie vruchtbare grond vindt als je je eigen falen projecteert op een vrouw wiens enige fout is dat ze ooit met jou is getrouwd.
"Ill fares the land, to hastening ills a prey;
Where wealth accumulates, and men decay"

- Oliver Goldsmith, The Deserted Village
pi_162892280
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juni 2016 19:00 schreef IkStampOpTacos het volgende:

[..]

Dit. TS laat over zich heenlopen.
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juni 2016 18:58 schreef Tja..1986 het volgende:
Waarom heb je 3 maanden je kinderen niet gezien? Alleen omdat je vrouw dacht dat je iets met je collega had wat niet zo was? Dat laat je toch niet gebeuren.
  vrijdag 10 juni 2016 @ 16:10:59 #95
441440 aquawoman
Bitch please
pi_162892583
quote:
1s.gif Op donderdag 9 juni 2016 19:15 schreef ruman het volgende:

[..]

Ter aanvulling ik ben geen lieverdje geweest in afgelopen 13 jaar. Heb haar vaak slecht behandeld in diverse periodes o.a. en ondanks soms ellende bleef ze toch altijd bij me.

3 maanden geleden ben ik iets te agressief geweest bij de ruzie om evt affaire. Vervolgens uit mekaar

OK. Mijns inziens mag je blij zijn dat ze überhaupt overweegt om nog met je verder te gaan. Zij heeft niets fout gedaan - jullie waren niet samen toen ze toenadering tot die andere man zocht.

Je twijfelt omdat je mannelijke ego niet kan hebben dat je niet meer de enige bent die echt seks met haar heeft gehad. Terwijl je blij mag zijn dat je een vrouw hebt die kennelijk door dik en dun voor je is gegaan, zelfs terwijl jij haar slecht behandelde. Stop met haar naar beneden halen door te doen of zij nu beschadigd is en kijk daarvoor in de plaats eens heel goed naar jezelf - welke vrouw neemt een agressieve nare man terug?
Frankly, my dear, I don't give a damn.
pi_162892691
Even offtopic, is ts niet iemand die constant van dit soort bijzondere verhalen post?
  vrijdag 10 juni 2016 @ 16:26:19 #97
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_162892887
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juni 2016 16:17 schreef WP8iscool het volgende:
Even offtopic, is ts niet iemand die constant van dit soort bijzondere verhalen post?
Waarom denk je dat?
pi_162892911
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 juni 2016 16:26 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Waarom denk je dat?
Nevermind, ik dacht dat het iemand was die constant steeds met hetzelfde verhaal kwam in een andere vorm ofzoiets.
pi_162893072
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juni 2016 18:58 schreef Tja..1986 het volgende:
Waarom heb je 3 maanden je kinderen niet gezien? Alleen omdat je vrouw dacht dat je iets met je collega had wat niet zo was? Dat laat je toch niet gebeuren.
Zoek de vorige topic van hem eens op...

Omdat hij liep te stalken en te doen, waardoor zelfs buren e.d. hem hebben verteld de politie te bellen als hij niet weg bleef. Hij liep te briezen en te doen omdat zij omdat hij zo deed een vriend in huis haalde om zich veilig te kunnen voelen.

Hij heeft haar hoogstpersoonlijk in de armen van die ander gedreven en al vanaf moment 1 is hij gaan gillen (en verhaal gaan halen bij haar en bij hem) dat ze vast en zeker seks zouden hebben.
Toen mocht hij zijn kinderen alleen onder begeleiding zien, maar in de topic hier gaf hij voornamelijk om het idee dat zij misschien wel seks met hem zou hebben en had hij het amper over zijn kinderen.
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
  vrijdag 10 juni 2016 @ 16:41:40 #100
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_162893237
Aangezien dit topic toch maar verzand in een herhaling van zetten en aangezien TS toch niet wil luisteren, gaat dit topic op slot.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')