abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_161288736
Hallo iedereen,

Ik zit momenteel in een depressie en vraag om jullie mening betreft het volgende:

Ik en mijn ex hebben een relatie gehad van bijna 13 jaar. Ik was haar 1e vriend en heb haar ook ontmaagd. Uit deze relatie zijn 3 kinderen uit voort gekomen.

Maand geleden zijn we door een tragisch incident uit mekaar gegaan. Sinds een half jaar dacht ze dat ik een affaire had met een collega. Behalve vaak deze collega aandacht te hebben gegeven via de whatsapp en telefoon heb ik nooit iets met deze collega gedaan.

Achteraf gezien heb ik enorme spijt vooral omdat mijn ex de afgelopen half jaar echt door enorme verdriet ging om Hoe ik bezig ben geweest met deze collega en haar o.a. weinig tot geen aandacht meer te hebben gegeven.

Ongeveer een week na het incident heb ik haar voor het laatst gezien samen met de jongste kind. Ze wilde mij nog een kans geven maar omdat ik bleef doorvragen over een andere gozer die zij via internetdating had ontmoet. Ze had bewust zich aangemeld op een datingsite om mij te laten zien hoe pijnlijk het is als je een ander aandacht geeft.

Echter is de situatie nu zo dat ze om onverklaarbare reden geen contact met me wilt. Het pijnlijkste is dat ik de kids niet mag zien. Inmiddels is er een omgangsregeling geregeld en zie ik haar en de kids over 2 weken.

Wat mij vooral dwarszit is dat ik inmiddels vernomen heb dat zij door is gegaan met deze persoon. Hij heeft inmiddels meerdere keren bij der overnacht omdat ze als reden gaf dat ze zich onveilig voelde.

Wat ik heel graag wilde weten is of hun ook intiem zijn geweest. Ik heb hem ook gesproken aan de telefoon en hij heeft tot nu toe alles ontkent en gezegd dat ze alleen vrienden zijn. De reden waarom ik wil weten of zij sex met hem heeft gehad is om haar vergoed uit mijn hoofd te halen.

Ik heb haar ook gevraagd hierna en ze wilt niks vertellen. Terwijl ze eerst toen we een week na het incident contact hadden en zij mij toen nog een kans wilde geven. Dat ze toen zwoor dat er niks was gebeurd nog tussen hun 2.

Wat verder ook raar is is dat ze nog steeds foto's van ons samen op facebook heeft staan. Ondanks dat ze me geblokkeerd heeft op whatsapp zie ik via een andere tel dat ze dagelijks veel met hem bezig is op whatsapp. Hij is online wanneer zij online is en andersom ook.

Ik kan niet vatten dat zij na 13 jaar relatie en eervolle dame is dat ze zo snel met een andere man intiem is geweest en wellicht zelfs sex mee heeft gehad.

Snap ook niet waarom ze dan niet gewoon mij verteld dat ze sex met hem heeft gehad evt zodat ik ook verder kan gaan met mijn leven. Maar nee ik zit tot vandaag in onzekerheid.

Ben ik nou naïef om te willen weten om haar vergoed uit me hoofd te halen? Wie kan mij tips geven evt om deze drama aan te pakken.
Na eerdere telefoons en mails ben ik inmiddels gestopt om met haar te contacten. Zelf vroeg ze of ik haar met rust moest laten.

Dit is overigens niet de 1e keer in onze relatie dat we tijdelijk uit mekaar maar wel de 1e keer waarin ze met iemand anders in contact is gekomen. De betreffende persoon heeft overigens tot 1 week geleden ontkent met haar intiem te zij geweest.
pi_161288836
Ik zou eens beginnen met het los te laten en dat meisje niet zo te stalken, ongeacht wie er nou gelijk had of niet. Het is kapot en het komt niet meer goed, accepteer het.
When government - in pursuit of good intentions - tries to rearrange the economy, legislate morality, or help special interests, the cost come in inefficiency, lack of motivation, and loss of freedom. Government should be a referee, not an active player.
Tiësto Live @ Melkweg 2000
Best pilot in history
pi_161288857
Jullie zijn uit elkaar. Het gaat jou niks aan of zij seks heeft gehad met een ander, of niet. Accepteer dat.
Protège moi de mes désirs.
pi_161289060
Wat maakt het voor je gemoedsrust nu uit of ze gisteren is doorgesmeerd of dat dat morgen gaat gebeuren :?
pi_161289166
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 april 2016 20:54 schreef D.U.M.A.N. het volgende:
Jullie zijn uit elkaar. Het gaat jou niks aan of zij seks heeft gehad met een ander, of niet. Accepteer dat.
Ja dat snap ik. Alleen heb ik een lange historie met haar. We zijn weleens vaker uit mekaar geweest en weer teruggekomen. Ze gaf me in eerste instantie ook het gevoel dat ze contact had of heeft met deze persoon om mij ook te laten zien hoe het voelt om gekwetst te worden.

Echter wil ik gewoon weten of het inderdaad tot sex is gekomen. Om haar echt daadwerkelijk los te laten voor eeuwig. Vind het jammer dat ik tot heden daar geen duidelijkheid over heb.

Zij heeft verder op dit moment nog foto's van mij en haar op facebook. Dat zien vrienden en familie ook nog steeds. Ik denk dan als je iets met een ander doet of je wilt van mij af zet dan in ieder geval ook de foto's weg.
pi_161289175
Ik zou haar met rust laten en die twee weken even afwachten. Het is de moeder van je kinderen, zorg nou niet dat deze situatie nog tragischer wordt. Je geeft aan dat je het zelf verpest hebt, zoek nou niet naar een reden dat dit ook bij haar ligt.
pi_161289215
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 april 2016 21:03 schreef ruman het volgende:

[..]

Ja dat snap ik. Alleen heb ik een lange historie met haar. We zijn weleens vaker uit mekaar geweest en weer teruggekomen. Ze gaf me in eerste instantie ook het gevoel dat ze contact had of heeft met deze persoon om mij ook te laten zien hoe het voelt om gekwetst te worden.

Echter wil ik gewoon weten of het inderdaad tot sex is gekomen. Om haar echt daadwerkelijk los te laten voor eeuwig. Vind het jammer dat ik tot heden daar geen duidelijkheid over heb.

Zij heeft verder op dit moment nog foto's van mij en haar op facebook. Dat zien vrienden en familie ook nog steeds. Ik denk dan als je iets met een ander doet of je wilt van mij af zet dan in ieder geval ook de foto's weg.
Waarom kun je haar alleen los laten als ze inderdaad seks heeft gehad met een ander?
pi_161289265
Contact met een vrouw kan nooit de reden zijn dat er nu 13 jaar weggegooid is; er was al meer aan de hand. Jullie waren misschien jaren geleden uit elkaar gegroeid. Ze zullen heus wel sex gehad hebben en dat was waarschijnlijk hetgeen jjj ook naar opzoek was.

Laat haar voorlopig met rust want je duwt haar alleen maar verder naar die andere kerel.

O ja zorg voor een goed ouderschapsplan!
Everything in the world is about sex except sex. Sex is about power.
pi_161289272
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 april 2016 21:03 schreef Bananenpap het volgende:
Ik zou haar met rust laten en die twee weken even afwachten. Het is de moeder van je kinderen, zorg nou niet dat deze situatie nog tragischer wordt. Je geeft aan dat je het zelf verpest hebt, zoek nou niet naar een reden dat dit ook bij haar ligt.
Ja ik laat haar zeker met rust.
Enige wat ik kan doen is inderdaad wachten tot over 2 weken.

De tijd zal het misschien leren maar heb graag duidelijkheid zodat ik weet of ik haar vergoed uit mijn hoofd moet halen.
pi_161289412
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 april 2016 21:04 schreef Bananenpap het volgende:

[..]

Waarom kun je haar alleen los laten als ze inderdaad seks heeft gehad met een ander?
Omdat dat dat voor mij echt de definitieve grens is met haar. Het is een gevoelige meisje en ik weet op moment dat ze seks met hem zou hebben gehad dat ik haar daarna nooit meer terug wil gewoon.

Dus de intimiteit van seks is allesbepalend. Hij komt trouwens alleen in avond en heeft verder zelf ook een gezin weliswaar als alleenstaand maar toch.

Hoe reëel is de kans dat dit echt alleen een vriendschap is en niks meer dan dat?
pi_161289454
Dussss.. Jullie zijn 13 jaar samen, je hebt ALLEEN whatsapp contact gehad met die collega en ze zet niet alleen jou de deur uit, nee je mag je kinderen ook niet meer zien en ze haalt een andere vreemde vent in huis, waar jullie kinderen ook zijn,omdat ze "zich niet veilig voelt".

Of er is veel meer aan de hand, of ik heb zware vraagtekens bij hoe capabel je ex is als opvoedster.
pi_161289460
Wat was dat tragische incident waardoor jullie uit elkaar zijn gegaan?
pi_161289482
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 april 2016 21:10 schreef ruman het volgende:

[..]

Omdat dat dat voor mij echt de definitieve grens is met haar. Het is een gevoelige meisje en ik weet op moment dat ze seks met hem zou hebben gehad dat ik haar daarna nooit meer terug wil gewoon.

Dus de intimiteit van seks is allesbepalend. Hij komt trouwens alleen in avond en heeft verder zelf ook een gezin weliswaar als alleenstaand maar toch.

Hoe reëel is de kans dat dit echt alleen een vriendschap is en niks meer dan dat?
Je bent behoorlijk hypocriet. Je bent zelf nogal close geweest met die collega, maar dat is uiteindelijk niks geworden, waarschijnlijk omdat het op tijd werd afgekapt. En nu de rollen zijn omgedraaid is er opeens sprake van een grens?
pi_161289502
Waarom mag je inderdaad je kinderen pas over twee weken zien en waarom voelt zij zich niet veilig? Wat is er gebeurd?
pi_161289506
OK.. Klinkt als een crazy chick.

En groei eens wat ruggengraat.
pi_161289605
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 april 2016 21:06 schreef Fukushima het volgende:
Contact met een vrouw kan nooit de reden zijn dat er nu 13 jaar weggegooid is; er was al meer aan de hand. Jullie waren misschien jaren geleden uit elkaar gegroeid. Ze zullen heus wel sex gehad hebben en dat was waarschijnlijk hetgeen jjj ook naar opzoek was.

Laat haar voorlopig met rust want je duwt haar alleen maar verder naar die andere kerel.

O ja zorg voor een goed ouderschapsplan!
Nee dat klopt er was wel meer aan de hand dan alleen contact met een vrouw.

Ik heb helaas de afgelopen jaren haar te weinig liefde en waardering gegeven. Ze heeft me vaak een kans geven en zelfs tot een week na het incident wilde ze mij nog een kans geven totdat ik haar hoofd gek begon te maken over deze persoon.

Ze zei "je blijft denken dat er meer gebeurd is terwijl dat niet zo is je maakt me weer moe en je zoekt het maar uit"

Toen gaf ze ook duidelijk aan dat ze niks met deze persoon wilde en dat het puur om vriendschap ging en dat ze het fijn vond om met iemand te kunnen praten.
pi_161289733
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 april 2016 21:16 schreef ruman het volgende:

[..]

Nee dat klopt er was wel meer aan de hand dan alleen contact met een vrouw.

Ik heb helaas de afgelopen jaren haar te weinig liefde en waardering gegeven. Ze heeft me vaak een kans geven en zelfs tot een week na het incident wilde ze mij nog een kans geven totdat ik haar hoofd gek begon te maken over deze persoon.

Ze zei "je blijft denken dat er meer gebeurd is terwijl dat niet zo is je maakt me weer moe en je zoekt het maar uit"

Toen gaf ze ook duidelijk aan dat ze niks met deze persoon wilde en dat het puur om vriendschap ging en dat ze het fijn vond om met iemand te kunnen praten.
Wat was dat 'incident' nou?! Wat is er gebeurd?
pi_161289772
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 april 2016 21:13 schreef Bananenpap het volgende:
Waarom mag je inderdaad je kinderen pas over twee weken zien en waarom voelt zij zich niet veilig? Wat is er gebeurd?
Dat vraag ik me nou ook af..
pi_161289894
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 april 2016 21:11 schreef Fripsel het volgende:
Dussss.. Jullie zijn 13 jaar samen, je hebt ALLEEN whatsapp contact gehad met die collega en ze zet niet alleen jou de deur uit, nee je mag je kinderen ook niet meer zien en ze haalt een andere vreemde vent in huis, waar jullie kinderen ook zijn,omdat ze "zich niet veilig voelt".

Of er is veel meer aan de hand, of ik heb zware vraagtekens bij hoe capabel je ex is als opvoedster.
Dat was voor mij ook de reden waarom ik helemaal gek werd. Ze haalde een wildvreemde in huis zo dicht bij mij kinderen. Kreeg daarna te horen dat hij alleen komt wanneer de kids in bed liggen maar toch.

Verder ben ik van mening als ze met hem verder wilt dat ze dan o.a. ook foto's van ons weg moet halen op facebook. Ze heeft hem overigens nog niet toegevoegd in haar friendslist maar wel zijn jongere broer.

Verder stelde ze hem voor aan mensen als een normale vriend. Maar is het normaal dat een normale vriend weleens overnacht in huis? Iemand die je pas 1 maand kent en kreeg dan te horen dat hij op een matras of op de bank sliep en s ochtends voordat de kids wakker worden dan weggaat.

Meneer is overigens 7 jaar single geweest en heeft al die jaren drooggestaan. Ik heb haar al gezegd dat ze er zelf achter gaat komen.

Zelf heb ik het met de collega vroegtijdig stopgezet maar het was helaas al te laat. Maar de intimiteit die mij ex doet of deed met deze gozer heb ik zelf nooit gedaan bij deze collega. Vandaar dat ik verbuisterd was na wat er allemaal is gebeurd sinds zij zich had aangemeld bij een datingsite.
  vrijdag 8 april 2016 @ 21:25:58 #20
393893 Hyaenidae
Haaien-idee
pi_161289927
-kssst-

[ Bericht 98% gewijzigd door Copycat op 08-04-2016 21:27:45 ]
pindazakje
pi_161290074
Ach al neukt ze die hele datingsite af, dat gaat jou geen eene donder aan, het is uit! Ga door met je eigen leven.

Ik word altijd zo moe van jou slag mannen, kruip uit die jankrol en leg je er gewoon bij neer, zij is jou never een verklaring schuldig.
  vrijdag 8 april 2016 @ 21:30:40 #22
304004 KaBuf
#teamfriet
pi_161290084
Gast, je komt over als een enge stalker. Denk even rustig na en lees je posts nog eens na. Is dit normaal?
Please consider the environment before printing this post.
Op zaterdag 27 mei 2017 00:36 schreef d4v1d het volgende:
Kabuf is af en toe best een prima kerel.
  vrijdag 8 april 2016 @ 21:37:04 #23
261324 MPC60
Roger Linn Groupie
pi_161290294
Ga omwille van je kinderen alsjeblieft verder met je leven.
Op maandag 8 januari 2018 14:29 schreef BadderHaring het volgende:
Ajax is geen club. Dat is een bedrijf.
pi_161290315
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 april 2016 21:21 schreef madam-april het volgende:

[..]

Dat vraag ik me nou ook af..
Incident was dat ze via me telefoon allemaal chatgesprekken had gelezen tussen mij en collega. Waarop ze in heftige emotie uitbarste en ik ben weggegaan om haar te kalmeren.

Vervolgens mocht ik dus niet meer terugkomen en begon ze te zeggen dat ze ook iemand had ontmoet en dat ze contact met mij wilde verbreken en ik de kinderen ook niet meer zou zien. Je bent mij en de kids kwijt.

Inmiddels heb ik na dreiging met stappen voor mekaar gekregen in bijzijn van andere de kids te gaan zien.

Blijf jammer vinden dat ik niet weet of zij inmiddels bed heeft gedeeld met hem. Ook omdat ze nog foto's van ons op Facebook heeft staan.

Geloof me ik ben een man en ga zowiezo door. Alleen heb ik het gevoel alsof hun spelletjes met mij aan het spellen zijn. Wees dan volwassen en zeg het me gewoon.

Want krijg het gevoel alsof zij hiervan geniet dat ik het nu ff moet voelen ofzo. Ook ten aanzien dat ik de kids niet mag zien.
pi_161290335
Tijd om jezelf een schop onder je achterwerk te geven. Het gaat je geen ene moer aan of zij wel of geen seks met die vriend heeft gehad en waarschuwingen als 'je gaat er nog wel achterkomen' zijn volkomen misplaatst en een tikje creepy.

Het is niet haar verantwoordelijkheid om jou te helpen om verder te gaan met je leven, dat moet je zelf doen. Het zal vast niet meevallen om dit te accepteren na 13 jaar, maar ze is jouw partner niet meer. Klaar. Punt. Uit.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')