Ja dat snap ik. Alleen heb ik een lange historie met haar. We zijn weleens vaker uit mekaar geweest en weer teruggekomen. Ze gaf me in eerste instantie ook het gevoel dat ze contact had of heeft met deze persoon om mij ook te laten zien hoe het voelt om gekwetst te worden.quote:Op vrijdag 8 april 2016 20:54 schreef D.U.M.A.N. het volgende:
Jullie zijn uit elkaar. Het gaat jou niks aan of zij seks heeft gehad met een ander, of niet. Accepteer dat.
Waarom kun je haar alleen los laten als ze inderdaad seks heeft gehad met een ander?quote:Op vrijdag 8 april 2016 21:03 schreef ruman het volgende:
[..]
Ja dat snap ik. Alleen heb ik een lange historie met haar. We zijn weleens vaker uit mekaar geweest en weer teruggekomen. Ze gaf me in eerste instantie ook het gevoel dat ze contact had of heeft met deze persoon om mij ook te laten zien hoe het voelt om gekwetst te worden.
Echter wil ik gewoon weten of het inderdaad tot sex is gekomen. Om haar echt daadwerkelijk los te laten voor eeuwig. Vind het jammer dat ik tot heden daar geen duidelijkheid over heb.
Zij heeft verder op dit moment nog foto's van mij en haar op facebook. Dat zien vrienden en familie ook nog steeds. Ik denk dan als je iets met een ander doet of je wilt van mij af zet dan in ieder geval ook de foto's weg.
Ja ik laat haar zeker met rust.quote:Op vrijdag 8 april 2016 21:03 schreef Bananenpap het volgende:
Ik zou haar met rust laten en die twee weken even afwachten. Het is de moeder van je kinderen, zorg nou niet dat deze situatie nog tragischer wordt. Je geeft aan dat je het zelf verpest hebt, zoek nou niet naar een reden dat dit ook bij haar ligt.
Omdat dat dat voor mij echt de definitieve grens is met haar. Het is een gevoelige meisje en ik weet op moment dat ze seks met hem zou hebben gehad dat ik haar daarna nooit meer terug wil gewoon.quote:Op vrijdag 8 april 2016 21:04 schreef Bananenpap het volgende:
[..]
Waarom kun je haar alleen los laten als ze inderdaad seks heeft gehad met een ander?
Je bent behoorlijk hypocriet. Je bent zelf nogal close geweest met die collega, maar dat is uiteindelijk niks geworden, waarschijnlijk omdat het op tijd werd afgekapt. En nu de rollen zijn omgedraaid is er opeens sprake van een grens?quote:Op vrijdag 8 april 2016 21:10 schreef ruman het volgende:
[..]
Omdat dat dat voor mij echt de definitieve grens is met haar. Het is een gevoelige meisje en ik weet op moment dat ze seks met hem zou hebben gehad dat ik haar daarna nooit meer terug wil gewoon.
Dus de intimiteit van seks is allesbepalend. Hij komt trouwens alleen in avond en heeft verder zelf ook een gezin weliswaar als alleenstaand maar toch.
Hoe reëel is de kans dat dit echt alleen een vriendschap is en niks meer dan dat?
Nee dat klopt er was wel meer aan de hand dan alleen contact met een vrouw.quote:Op vrijdag 8 april 2016 21:06 schreef Fukushima het volgende:
Contact met een vrouw kan nooit de reden zijn dat er nu 13 jaar weggegooid is; er was al meer aan de hand. Jullie waren misschien jaren geleden uit elkaar gegroeid. Ze zullen heus wel sex gehad hebben en dat was waarschijnlijk hetgeen jjj ook naar opzoek was.
Laat haar voorlopig met rust want je duwt haar alleen maar verder naar die andere kerel.
O ja zorg voor een goed ouderschapsplan!
Wat was dat 'incident' nou?! Wat is er gebeurd?quote:Op vrijdag 8 april 2016 21:16 schreef ruman het volgende:
[..]
Nee dat klopt er was wel meer aan de hand dan alleen contact met een vrouw.
Ik heb helaas de afgelopen jaren haar te weinig liefde en waardering gegeven. Ze heeft me vaak een kans geven en zelfs tot een week na het incident wilde ze mij nog een kans geven totdat ik haar hoofd gek begon te maken over deze persoon.
Ze zei "je blijft denken dat er meer gebeurd is terwijl dat niet zo is je maakt me weer moe en je zoekt het maar uit"
Toen gaf ze ook duidelijk aan dat ze niks met deze persoon wilde en dat het puur om vriendschap ging en dat ze het fijn vond om met iemand te kunnen praten.
Dat vraag ik me nou ook af..quote:Op vrijdag 8 april 2016 21:13 schreef Bananenpap het volgende:
Waarom mag je inderdaad je kinderen pas over twee weken zien en waarom voelt zij zich niet veilig? Wat is er gebeurd?
Dat was voor mij ook de reden waarom ik helemaal gek werd. Ze haalde een wildvreemde in huis zo dicht bij mij kinderen. Kreeg daarna te horen dat hij alleen komt wanneer de kids in bed liggen maar toch.quote:Op vrijdag 8 april 2016 21:11 schreef Fripsel het volgende:
Dussss.. Jullie zijn 13 jaar samen, je hebt ALLEEN whatsapp contact gehad met die collega en ze zet niet alleen jou de deur uit, nee je mag je kinderen ook niet meer zien en ze haalt een andere vreemde vent in huis, waar jullie kinderen ook zijn,omdat ze "zich niet veilig voelt".
Of er is veel meer aan de hand, of ik heb zware vraagtekens bij hoe capabel je ex is als opvoedster.
Incident was dat ze via me telefoon allemaal chatgesprekken had gelezen tussen mij en collega. Waarop ze in heftige emotie uitbarste en ik ben weggegaan om haar te kalmeren.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |