abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 9 juni 2016 @ 21:22:37 #26
206580 Luxuria
It was love at first bite
pi_162874589
Waarom heb je je kinderen 3 maanden niet gezien? :?
Ik vind jullie vrij onvolwassen overkomen.
All she wants and needs is just a little taste..
pi_162875193
Je wil haar gewoon terug omdat je er niet tegen kan dat ze met een ander ligt te ketsen. Gevalletje jaloerse partner.
pi_162875247
quote:
1s.gif Op donderdag 9 juni 2016 21:22 schreef Luxuria het volgende:
Waarom heb je je kinderen 3 maanden niet gezien? :?
Ik vind jullie vrij onvolwassen overkomen.
Lag volkomen aan haar emoties. Zij wilde niet dat ik de kinderen zag. Dus in eerste instantie was ik bezig via tussenpartij dat voor mekaar te krijgen.

Totdat ze sinds korte tijd eindelijk toegaf dat de kinderen mij miste.

Maar wil het niet continue over kinderen kwestie hebben nu.

Mijn punt is dat ik haar na deze affaire met deze gast nooit meer als voorheen ga zien helaas. Denk dat ik dan liever zelfs een volledige andere vrouw een relatie mee zou willen hebben dan met haar. Kunnen soms mij begrijpen?

Ze heeft namelijk ook geen spijt en dat is toch wel voor mij nog meer van nee het is klaar.
pi_162875332
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juni 2016 21:43 schreef Vliegbaard het volgende:
Je wil haar gewoon terug omdat je er niet tegen kan dat ze met een ander ligt te ketsen. Gevalletje jaloerse partner.
Zou kunnen ik weet het zelf ook niet. Weet in ieder geval dat onze relatie nooit meer hetzelfde zal zijn en dat het altijd aan mij zou liggen. Was anders nogmaals als ik haar had leren kennen terwijl ze ontmaagd was. Zij was voor mij heel bijzonder en zelf vind ze dat iedereen zijn eigen principes heeft en dat ik niet zo moet denken.
pi_162875536
Je bent 29 en hebt al 3 kinderen?

Voor de rest ben je gewoon een watje..en er meer aan de hand dan wat je hier neerzet

Als je 13 jaar samen bent en je vrouw neukt binnen 2 weken nadat je weg bent een Ander, is ook niet best
aandeel Fok! hier te krijgen , pm voor vraagprijs
pi_162875890
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juni 2016 21:55 schreef Thezappa het volgende:
Je bent 29 en hebt al 3 kinderen?
Is dat heel vreemd? Of ze zijn vroeg begonnen of lekker rap achter elkaar aan t jongen geslagen

quote:
Als je 13 jaar samen bent en je vrouw neukt binnen 2 weken nadat je weg bent een Ander, is ook niet best
Je zou ze de kost moeten geven die het doen... Zeker op die leeftijd.
  Redactie Frontpage donderdag 9 juni 2016 @ 22:09:15 #32
21273 JeMoeder
MijnMoeder
pi_162876014
Mijn vriendin (relatie van dik 10 jaar) is vreemd gegaan.

Iedereen moet hierin zijn/haar eigen keuze maken, maar als je er zo kapot van bent, is het dan:
a) slim om nu al te beslissen wat er moet gebeuren? Laat het eerst bezinken en praat er dan over.
b) slim om überhaupt bij haar te blijven, omdat je haar wellicht nooit meer kan vertrouwen? Einde relatie dus.

Dat was mijn dilemma. Ik heb eerst voor a gekozen, maar ben vervolgens toch bij b uitgekomen.
Ta mère
El Coño
ウイスキー
pi_162876150
quote:
1s.gif Op donderdag 9 juni 2016 18:43 schreef ruman het volgende:
Ze dacht dat ik een affaire had met een collega wat achteraf niet zo is geweest. Heb ook ontzettend spijt van alles en zoiets zal me nooit meer overkomen.

Wat? :')
  Redactie Frontpage donderdag 9 juni 2016 @ 22:15:17 #34
21273 JeMoeder
MijnMoeder
pi_162876256
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juni 2016 22:12 schreef Bananenpap het volgende:

[..]

Wat? :')
Dat begrijp ik ook niet zo...

Kan je dat eens uitleggen TS?
Ta mère
El Coño
ウイスキー
pi_162876306
Ik zou er ook een tijdje over nadenken. Maar het gevolg is dat ze dan meer tijd krijgt om te doen wat ze zelf wil.
Wij weten natuurlijk niet hoe jullie uit elkaar zijn gegaan. Als het echt met de intentie is geweest om nooit meer samen te komen snap ik haar wel dat ze lekker de hoer uit gaat hangen. Na 13 jaar bami is een bord nasi ook wel eens lekker.
Als jullie hadden besloten om even een tijdelijke pauze in te lassen zou ik het ook zien als vreemdgaan.
Je moet gewoon op je gevoel af gaan. En van wat ik zo lees is gewoon dat je haar wel wil vertrouwen maar haar gewoon een slet vindt.

De truc is om weer "verliefd" op elkaar te raken. En dat moet echt van 2 kanten komen. Zo niet moet je er gewoon een punt achter zetten en zelf de hoer uit gaan hangen.
pi_162876471
Zorg dat je zelf ook eerst een ander neukt. Misschien dat dat de lucht iets zal klaren tussen jullie :)
pi_162881741
Voor mensen die het vorige topic gemist hebben: R&P / Ex vriendin wel of niet bed gedeeld?

Verder: TS, niet aanstellen. Vrijwel iedereen was het in het vorige topic eens dat ze verdiend bij je weg is gegaan. Je hebt haar zelfs lopen stalken. Logisch dus dat ze niet wou zien. Je vond het toen belangrijker om haar buurman lastig te vallen voor nieuwe updates (in haar dating situatie), dan om genoeg aandacht aan je kinderen te geven. Nu heb je het ook liever niet over de kinderen...maar enkel over haar en een andere man..

Ze heeft letterlijk gezegd dat ze je terug wil? Daar is een uitgebreid gesprek over geweest? En er valt haar niks te vergeven, laat dat duidelijk zijn. Ze is verdiend bij je weg gegaan en ze had al het recht om met iemand anders naar bed te gaan. Daar heeft ze jou toestemming niet voor nodig. Wat zij in haar single tijd (ja, ze was single, want ze had het uitgemaakt, zie vorige topic) uit heeft gespookt is haar ding. Als je daar niet mee kan leven is dat jouw probleem, no offense.
pi_162881808
Iets te agressief geweest?

Zo van het waren geen 2 blauwe ogen maar slechts eentje, dus dat viel zat mee?

Wat moet ik me hierbij voorstellen?

Heb je haar geslagen? Hopelijk komt ze niet bij je terug dan.
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
pi_162882303
Misschien heel raar, aangezien ik een vrouw ben, maar ik snap je volkomen.

Ik kwam erachter dat mijn ex (weliswaar voordat wij elkaar hadden leren kennen), online iemand had leren kennen en na een aantal weken afsprak. Ze kwam bij hem logeren en ze hebben seks gehad. Zij was op dat moment nog niet eens gescheiden en had ook 3 kinderen.
Ondanks dat ik er eigenlijk geen recht op had, heb ik hem dit wel verweten.

Jij moet voor jezelf beslissen waar jij je het beste bij voelt. Sommige dingen voelen aan alsof het nooit vergeven kan worden, maar na verloop van tijd kan je het toch een plekje geven en loslaten.

Al vind ik het wel heel apart dat ze gelijk het bed deelt met iemand.
Ik zou het zelf niet kunnen vergeven, maar ik ben dan ook een beetje moeilijk met dat soort dingen en kan dingen niet makkelijk loslaten.
pi_162882488
Ik was niet eens meer begonnen aan een relatie met jou, jullie waren uit elkaar en dan heb jij er niks mee te maken met wie zij krikt.
En dan vervolgens doen alsof zij de slet is en ze jou bedonderd heeft.
Je gedraagt je nu erg jaloers en in je ego gekrenkt omdat ze wel een ander kon krijgen.
Als je jullie huwelijk wilt redden dan zou ik daar maar eens over heen komen.

En hoezo gaat het niet om de kinderen?
Zij zitten er midden in, dan kun je je maar beter volwassen gaan gedragen en eruit komen, als stel of als gescheiden ouders.
Life is a highway...let's ride it!
pi_162882569
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juni 2016 07:17 schreef Luuntje het volgende:
Ik was niet eens meer begonnen aan een relatie met jou, jullie waren uit elkaar en dan heb jij er niks mee te maken met wie zij krikt.
En dan vervolgens doen alsof zij de slet is en ze jou bedonderd heeft.
Je gedraagt je nu erg jaloers en in je ego gekrenkt omdat ze wel een ander kon krijgen.
Als je jullie huwelijk wilt redden dan zou ik daar maar eens over heen komen.

En hoezo gaat het niet om de kinderen?
Zij zitten er midden in, dan kun je je maar beter volwassen gaan gedragen en eruit komen, als stel of als gescheiden ouders.
Ze hadden geen contact op verzoek van haar. Is niet zo dat hij zomaar is weggegaan.

Ik neem aan dat dat een soort time out was om na te denken. Ik vind het niet netjes dat je dan gelijk het bed induikt met een andere vent.

Ik ga er trouwens vanuit dat ts niet intiem is geweest met een andere vrouw. Anders is het natuurlijk een beetje dubbel.
  vrijdag 10 juni 2016 @ 07:44:10 #42
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_162882594
Dan is het niet een beetje dubbel, dan is ie gewoon hypocriet :D.

Met het licht op het vorige topic blijft maar een ding over, grow up :').
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_162882597
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 juni 2016 07:38 schreef Tofuburger het volgende:

[..]

Ze hadden geen contact op verzoek van haar. Is niet zo dat hij zomaar is weggegaan.

Ik neem aan dat dat een soort time out was om na te denken. Ik vind het niet netjes dat je dan gelijk het bed induikt met een andere vent.

Ik ga er trouwens vanuit dat ts niet intiem is geweest met een andere vrouw. Anders is het natuurlijk een beetje dubbel.
En waarom hadden ze geen contact?
Hij was een tikkeltje agressief.
Als ze uit elkaar zijn gaat het hem geen moer aan.
Al was TS wel met een andere vrouw geweest, zijn zaak.
Hij gedraagt zich als een jaloers klein kind.
Life is a highway...let's ride it!
pi_162882598
quote:
1s.gif Op donderdag 9 juni 2016 21:45 schreef ruman het volgende:

[..]

Denk dat ik dan liever zelfs een volledige andere vrouw een relatie mee zou willen hebben dan met haar.
Dat is je antwoord toch? Je ziet jezelf eerder in een relatie met een andere vrouw dan met haar. Zegt genieg, denk ik.
And the man in the back said Everyone attack and it turned into a ballroomblitz
  vrijdag 10 juni 2016 @ 07:48:53 #45
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_162882626
quote:
1s.gif Op donderdag 9 juni 2016 18:43 schreef ruman het volgende:Ik was de afgelopen 13 jaar haar enige bedpartner geweest.
ik blijf me over deze zin verbazen.
Je hebt het alleen maar over hoeveel bedpartners zij heeft gehad in die 13 jaar.
Hoeveel heb jij er eigenlijk gehad?
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  vrijdag 10 juni 2016 @ 07:52:53 #46
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_162882657
quote:
1s.gif Op donderdag 9 juni 2016 21:48 schreef ruman het volgende:

[..]

Zou kunnen ik weet het zelf ook niet. Weet in ieder geval dat onze relatie nooit meer hetzelfde zal zijn en dat het altijd aan mij zou liggen. Was anders nogmaals als ik haar had leren kennen terwijl ze ontmaagd was. Zij was voor mij heel bijzonder en zelf vind ze dat iedereen zijn eigen principes heeft en dat ik niet zo moet denken.
Zo bijzonder was ze al niet voor je als je al die tijd en aandacht aan een collega gaf.
Ze had niet zomaar het idee dat daar wat speelde natuurlijk, en je bent ook niet zomaar "een beetje agressief geworden" om een klein meningsverschil als het jullie relatie dusdanig verbroken heeft dat je 3 maanden geen contact meer had.

Ze was vanaf dat moment gewoon vrijgezel, en dus kon ze doen wat ze wilde.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_162882975
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 juni 2016 07:44 schreef Luuntje het volgende:

[..]

En waarom hadden ze geen contact?
Hij was een tikkeltje agressief.
Als ze uit elkaar zijn gaat het hem geen moer aan.
Al was TS wel met een andere vrouw geweest, zijn zaak.
Hij gedraagt zich als een jaloers klein kind.
Als het echt definitief uit was, dan heeft hij inderdaad niets te zeggen. Alhoewel ik het wel heel snel vind, maar dat is mijn mening.

Als het een soort time-out was om na te denken, dan geef ik ts wel gelijk.

Maar hoe dan ook, dit is nu eenmaal de situatie en ts zal voor zichzelf moeten afwegen wat hij belangrijker vindt. Ik zou in geval 1 een kans wagen, in geval 2 is de relatie over.
  Moderator vrijdag 10 juni 2016 @ 08:34:08 #48
441859 crew  Lenny77
pi_162882990
Je bent een zeikerd met je gejank van: moet ik haar vergeven...Nu is ze niet meer puur en boehoe! Zo speciaal was ze niet voor je gezien alles wat je schrijft.
Er valt niets te vergeven!
En als ik haar was dan dacht ik er nog niet aan om terug iets met jou te beginnen...
Ze heeft het jaren met je uitgehouden waarvan je zegt dat je haar slecht hebt behandeld. Maar dat telt natuurlijk niet...Nee je bent onzeker en jaloers!
Jullie waren uit elkaar!
Grow up ...
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
  Moderator vrijdag 10 juni 2016 @ 08:35:31 #49
441859 crew  Lenny77
pi_162883006
En tofuburger... Alsjeblieft zeg... Iemand iets niet kunnen vergeven voor iets wat zelfs voor jullie kennismaking heeft plaatsgevonden.
Wat een bekrompen, jaloerse kortzichtigheid hier..
Jullie zijn misschien wel voor elkaar gemaakt!
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_162883093
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 juni 2016 08:32 schreef Tofuburger het volgende:

[..]

Als het echt definitief uit was, dan heeft hij inderdaad niets te zeggen. Alhoewel ik het wel heel snel vind, maar dat is mijn mening.

Als het een soort time-out was om na te denken, dan geef ik ts wel gelijk.

Maar hoe dan ook, dit is nu eenmaal de situatie en ts zal voor zichzelf moeten afwegen wat hij belangrijker vindt. Ik zou in geval 1 een kans wagen, in geval 2 is de relatie over.
Misschien is het handig het vorige topic ook even te lezen want ja, het was echt definitief uit. Alhoewel hij toch graag er nog energie in wilde steken voor een kans op herstel, als hij maar wist of ze een andere lul had gehad of niet. Obsessief gedrag.

Daarnaast is er dus sprake geweest van huiselijk geweld.

Ik denk dat hij haar een enorm plezier doet door haar los te laten.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')