Lag volkomen aan haar emoties. Zij wilde niet dat ik de kinderen zag. Dus in eerste instantie was ik bezig via tussenpartij dat voor mekaar te krijgen.quote:Op donderdag 9 juni 2016 21:22 schreef Luxuria het volgende:
Waarom heb je je kinderen 3 maanden niet gezien?
Ik vind jullie vrij onvolwassen overkomen.
Zou kunnen ik weet het zelf ook niet. Weet in ieder geval dat onze relatie nooit meer hetzelfde zal zijn en dat het altijd aan mij zou liggen. Was anders nogmaals als ik haar had leren kennen terwijl ze ontmaagd was. Zij was voor mij heel bijzonder en zelf vind ze dat iedereen zijn eigen principes heeft en dat ik niet zo moet denken.quote:Op donderdag 9 juni 2016 21:43 schreef Vliegbaard het volgende:
Je wil haar gewoon terug omdat je er niet tegen kan dat ze met een ander ligt te ketsen. Gevalletje jaloerse partner.
Is dat heel vreemd? Of ze zijn vroeg begonnen of lekker rap achter elkaar aan t jongen geslagenquote:
Je zou ze de kost moeten geven die het doen... Zeker op die leeftijd.quote:Als je 13 jaar samen bent en je vrouw neukt binnen 2 weken nadat je weg bent een Ander, is ook niet best
Wat?quote:Op donderdag 9 juni 2016 18:43 schreef ruman het volgende:
Ze dacht dat ik een affaire had met een collega wat achteraf niet zo is geweest. Heb ook ontzettend spijt van alles en zoiets zal me nooit meer overkomen.
Ze hadden geen contact op verzoek van haar. Is niet zo dat hij zomaar is weggegaan.quote:Op vrijdag 10 juni 2016 07:17 schreef Luuntje het volgende:
Ik was niet eens meer begonnen aan een relatie met jou, jullie waren uit elkaar en dan heb jij er niks mee te maken met wie zij krikt.
En dan vervolgens doen alsof zij de slet is en ze jou bedonderd heeft.
Je gedraagt je nu erg jaloers en in je ego gekrenkt omdat ze wel een ander kon krijgen.
Als je jullie huwelijk wilt redden dan zou ik daar maar eens over heen komen.
En hoezo gaat het niet om de kinderen?
Zij zitten er midden in, dan kun je je maar beter volwassen gaan gedragen en eruit komen, als stel of als gescheiden ouders.
En waarom hadden ze geen contact?quote:Op vrijdag 10 juni 2016 07:38 schreef Tofuburger het volgende:
[..]
Ze hadden geen contact op verzoek van haar. Is niet zo dat hij zomaar is weggegaan.
Ik neem aan dat dat een soort time out was om na te denken. Ik vind het niet netjes dat je dan gelijk het bed induikt met een andere vent.
Ik ga er trouwens vanuit dat ts niet intiem is geweest met een andere vrouw. Anders is het natuurlijk een beetje dubbel.
Dat is je antwoord toch? Je ziet jezelf eerder in een relatie met een andere vrouw dan met haar. Zegt genieg, denk ik.quote:Op donderdag 9 juni 2016 21:45 schreef ruman het volgende:
[..]
Denk dat ik dan liever zelfs een volledige andere vrouw een relatie mee zou willen hebben dan met haar.
ik blijf me over deze zin verbazen.quote:Op donderdag 9 juni 2016 18:43 schreef ruman het volgende:Ik was de afgelopen 13 jaar haar enige bedpartner geweest.
Zo bijzonder was ze al niet voor je als je al die tijd en aandacht aan een collega gaf.quote:Op donderdag 9 juni 2016 21:48 schreef ruman het volgende:
[..]
Zou kunnen ik weet het zelf ook niet. Weet in ieder geval dat onze relatie nooit meer hetzelfde zal zijn en dat het altijd aan mij zou liggen. Was anders nogmaals als ik haar had leren kennen terwijl ze ontmaagd was. Zij was voor mij heel bijzonder en zelf vind ze dat iedereen zijn eigen principes heeft en dat ik niet zo moet denken.
Als het echt definitief uit was, dan heeft hij inderdaad niets te zeggen. Alhoewel ik het wel heel snel vind, maar dat is mijn mening.quote:Op vrijdag 10 juni 2016 07:44 schreef Luuntje het volgende:
[..]
En waarom hadden ze geen contact?
Hij was een tikkeltje agressief.
Als ze uit elkaar zijn gaat het hem geen moer aan.
Al was TS wel met een andere vrouw geweest, zijn zaak.
Hij gedraagt zich als een jaloers klein kind.
Misschien is het handig het vorige topic ook even te lezen want ja, het was echt definitief uit. Alhoewel hij toch graag er nog energie in wilde steken voor een kans op herstel, als hij maar wist of ze een andere lul had gehad of niet. Obsessief gedrag.quote:Op vrijdag 10 juni 2016 08:32 schreef Tofuburger het volgende:
[..]
Als het echt definitief uit was, dan heeft hij inderdaad niets te zeggen. Alhoewel ik het wel heel snel vind, maar dat is mijn mening.
Als het een soort time-out was om na te denken, dan geef ik ts wel gelijk.
Maar hoe dan ook, dit is nu eenmaal de situatie en ts zal voor zichzelf moeten afwegen wat hij belangrijker vindt. Ik zou in geval 1 een kans wagen, in geval 2 is de relatie over.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |