volgens mij zijn dit geen ramptoeristen maar meer de eerste bezoekers van de luchtmachtdagen die de komende vrijdag en zaterdag van start gaan.quote:
juistquote:Op donderdag 9 juni 2016 20:38 schreef MakkieR het volgende:
[..]
volgens mij zijn dit geen ramptoeristen maar meer de eerste bezoekers van de luchtmachtdagen die de komende vrijdag en zaterdag van start gaan.
http://www.lc.nl/frieslan(...)tsteun-21413201.html
Ik at vandaag nog een paprika die waarschijnlijk in die kas is gekweekt...komt wel heel erg dichtbij zoquote:Op donderdag 9 juni 2016 21:35 schreef Mr.J het volgende:
Ik was deze week nog in Zwitserland. Komt wel heel erg dichtbij zo.
Gisterochtend ja. Waar dat op sloegquote:Op donderdag 9 juni 2016 17:12 schreef Patroon het volgende:
Volgens mij vliegen die vliegtuigen niet over Leeuwarden zelf tijdens de LMD, al kwamen zij vanochtend met zijn 6en ofzo in formatie over mijn huis (ik woon op 2min lopen van het station)
lolwutquote:Op vrijdag 10 juni 2016 07:50 schreef Rica het volgende:
Gisterochtend ja. Waar dat op sloegSinds ze die JSFs hebben zijn ze een beetje losgeslagen lijkt het. Nachtvluchten die niet op het programma staan, door de geluidsbarrière, eventjes leuk over de daken scheren.
Wat dat betreft is deze crash misschien een goede reality check.
Vandaar dat ze allemaal ook naar Bitgum komen fietsen.quote:Op donderdag 9 juni 2016 20:38 schreef MakkieR het volgende:
[..]
volgens mij zijn dit geen ramptoeristen maar meer de eerste bezoekers van de luchtmachtdagen die de komende vrijdag en zaterdag van start gaan.
http://www.lc.nl/frieslan(...)tsteun-21413201.html
Nee joh, misschien een bezoeker of 200.000, helemaal niemand die er op zit te wachten.quote:Op donderdag 9 juni 2016 17:57 schreef hooibaal het volgende:
[..]
Maar beter schaffen ze dit soort showprojecten gewoon helemaal af. Er is werkelijk niemand mee gediend.
Dat zijn er maximaal 100.000.quote:Op vrijdag 10 juni 2016 12:06 schreef Nobu het volgende:
[..]
Als Leeuwarder moet je daar toch mee om kunnen gaan lijkt me.
Dat maakt het nog niet ineens nuttig.quote:Op vrijdag 10 juni 2016 11:57 schreef Nobu het volgende:
[..]
Nee joh, misschien een bezoeker of 200.000, helemaal niemand die er op zit te wachten.
quote:Op donderdag 9 juni 2016 17:01 schreef bascross het volgende:
Wel een goede reden om de luchtmachtdagen te schrappen.
quote:Op donderdag 9 juni 2016 17:57 schreef hooibaal het volgende:
[..]
Dit geval lijkt me juist het gelijk te bewijzen van de veiligheidsmaatregelen\. Als de straaljager boven de stad had mogen vliegen en neer was gestort op een buitenwijk van Leeuwarden, dan was het leed niet te overzien geweest.
Maar beter schaffen ze dit soort showprojecten gewoon helemaal af. Er is werkelijk niemand mee gediend.
quote:Op donderdag 9 juni 2016 17:36 schreef Patroon het volgende:
[..]
Klopt. Rond die tijd idd. Wel mooi gezicht. Maar ook onverantwoord over een stad.
quote:Op donderdag 9 juni 2016 17:29 schreef hooibaal het volgende:
[..]
Nogal ja.
Klagen dat je te weinig geld hebt en dan je materiaal slopen bij een spelletje.
Gelukkig is het een Zwitsers toestel.
quote:
quote:Op vrijdag 10 juni 2016 13:43 schreef hooibaal het volgende:
[..]
Dat maakt het nog niet ineens nuttig.
quote:
De vergrijzing slaat toe op Fok...quote:Op vrijdag 10 juni 2016 07:50 schreef Rica het volgende:
[..]
Gisterochtend ja. Waar dat op sloegSinds ze die JSFs hebben zijn ze een beetje losgeslagen lijkt het. Nachtvluchten die niet op het programma staan, door de geluidsbarrière, eventjes leuk over de daken scheren.
Wat dat betreft is deze crash misschien een goede reality check.
Sinds wanneer worden evenementen georganiseerd omdat ze nuttig zijn?quote:Op vrijdag 10 juni 2016 13:43 schreef hooibaal het volgende:
[..]
Dat maakt het nog niet ineens nuttig.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |