quote:Op donderdag 9 juni 2016 02:26 schreef THEFXR het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie is dat?quote:
quote:Op donderdag 9 juni 2016 17:24 schreef Nober het volgende:
Luke geeft geen hand.
Vanaf 0:30
[..]Geen ideeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Wie is dat?
Luke gaf waarschijnlijk geen hand omdat Bisping in zijn ogen naar zijn verlies (Luke's) kut deed, daar weer disrespectful was
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Olivier Richters, de op een na langste Nederlander en een bodybuilder van 26 jaar. Een complete nobuddie dus.quote:Op donderdag 9 juni 2016 17:28 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Geen idee
Luke gaf waarschijnlijk geen hand omdat Bisping in zijn ogen naar zijn verlies (Luke's) kut deed, daar weer disrespectful was
Hij heeft heel wat bodyquote:Op donderdag 9 juni 2016 17:31 schreef Nober het volgende:
[..]
Olivier Richters, de op een na langste Nederlander en een bodybuilder van 26 jaar. Een complete nobuddie dus.
Lul niet, hij is eigenaar van musclemeat.quote:Op donderdag 9 juni 2016 17:31 schreef Nober het volgende:
[..]
Olivier Richters, de op een na langste Nederlander en een bodybuilder van 26 jaar. Een complete nobuddie dus.
Groeihormonen en steroids, zo kan ik het ook. Zag trouwens Tate voor Zingano aan in je spoiler.quote:Op donderdag 9 juni 2016 17:33 schreef THEFXR het volgende:
[..]
Lul niet, hij is eigenaar van musclemeat.
HA, casual!quote:Op donderdag 9 juni 2016 17:34 schreef Nober het volgende:
[..]
Groeihormonen en steroids, zo kan ik het ook. Zag trouwens Tate voor Zingano aan in je spoiler.
Die kerel heeft echt een irritante kop.. soort van Thunderbirds 2.0 en dat je weer de touwtjes niet zietquote:Op donderdag 9 juni 2016 17:46 schreef Nober het volgende:
Het begint op boksen te lijken qua bekenden in het publiek.
quote:Op donderdag 9 juni 2016 17:30 schreef THEFXR het volgende:
[ afbeelding ] Op donderdag 9 juni 2016 02:26 schreef THEFXR het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
ja, ik dacht al, hij komt bekend voor.quote:Op donderdag 9 juni 2016 20:11 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Die kerel heeft echt een irritante kop.. soort van Thunderbirds 2.0 en dat je weer de touwtjes niet ziet
Rousey fansquote:
dat is Bambino, manquote:Op vrijdag 10 juni 2016 14:50 schreef Nober het volgende:
[..]
[..]
Bimbo oftewel Baby in het Italiaans, compliment dus voor Paige Sletten.
/carequote:Op vrijdag 10 juni 2016 19:38 schreef Nober het volgende:
Wat vinden jullie van Anthony Pettis als featherweight en van Rodriguez vs Caceres als main event in Salt Lake City?
Tim Means 6 maanden geschorst, 3 augustus weer terug.
Goddamn..quote:
A-sample positief, dat het B-sample negatief terugkomt is nihil.quote:Op zaterdag 11 juni 2016 10:04 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
Goddamn..![]()
Het is vooralsnog potential.. maar het beloofd niet veel goeds!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
dc gaat janken vanwege Rocky, de vader van Rocky is ook afgelopen week overleden.twitter:arielhelwani twitterde op zondag 12-06-2016 om 23:31:17Tomorrow on #themmahour: @bisping @DominickCruz @dc_mma @Rampage4real @markhunt1974 @FrankieEdgar @JoshLBarnett @JaredRyanShaw & you! reageer retweet
gewoon zondag heel de dag slapenquote:
en heel veel foto's makenquote:Op maandag 13 juni 2016 21:26 schreef Tazmaniac het volgende:
Ik ga gewoon 5 title fights op 3 dagen tijd live zien
You know it!!quote:
eens even denken, Vanessa Hanson, Chrissy blair, calderwood,curran,gadelha, Kowalkiewicz, Letourneau, Namajunas, Waterson, elmose, evens-smith, eye, holm, Shevchenko, Zingano,quote:
En een flinke dosis mazzel..quote:Op zondag 12 juni 2016 00:35 schreef Paxlie het volgende:
Volgens mij is Bisping één van de weinige die echt clean vecht en komt hij er daardoor de laatste tijd zo goed uit
Tenzij het tegen Hendo isquote:Op dinsdag 14 juni 2016 13:57 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
En een flinke dosis mazzel..
Tegen Silva was gewoon een draw.. en Luke vocht echt arrogant en stom..
Doet er niets aan af dat hij het toch fliktmaar ik zie hem zijn volgende partij al verliezen.
Bisping vs. Silva een draw?quote:Op dinsdag 14 juni 2016 13:57 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
En een flinke dosis mazzel..
Tegen Silva was gewoon een draw.. en Luke vocht echt arrogant en stom..
Doet er niets aan af dat hij het toch fliktmaar ik zie hem zijn volgende partij al verliezen.
QFTquote:Op dinsdag 14 juni 2016 14:30 schreef bascross het volgende:
Tegen Silva was geen draw. Duidelijk drie rondes voor Bisping.
Dit dus. Met de beste wil van de wereld zie ik er onmogelijk een draw inquote:Op dinsdag 14 juni 2016 14:30 schreef bascross het volgende:
Tegen Silva was geen draw. Duidelijk drie rondes voor Bisping.
Damn sonquote:Op maandag 13 juni 2016 21:26 schreef Tazmaniac het volgende:
Alvarezquote:Op maandag 13 juni 2016 21:26 schreef Tazmaniac het volgende:
10-9 en 10-8 (want KO) Silvaquote:Op dinsdag 14 juni 2016 16:35 schreef Vox_Populi het volgende:
[..]
Dit dus. Met de beste wil van de wereld zie ik er onmogelijk een draw inEn dat zeg ik als (voormalig) groot Silva-fan.
Als je het zo bekijkt, is het inderdaad een drawquote:Op dinsdag 14 juni 2016 20:28 schreef Nober het volgende:
[..]
Alvarez
Claudia
Nunes
Edgar
Jones
#ANDNEW
[..]
10-9 en 10-8 (want KO) Silva
3x 10-9 Bisping
=47-47
Geen KO, want misverstand tussen Bisping en Dean.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 20:28 schreef Nober het volgende:
[..]
10-9 en 10-8 (want KO) Silva
3x 10-9 Bisping
=47-47
quote:Op woensdag 15 juni 2016 00:51 schreef bascross het volgende:
Rory MacDonald ziet er echt uit als een seriemoordenaar.
Ik vond zijn (onofficiële?) moniker 'The Canadian Psycho' altijd wel vetquote:Op woensdag 15 juni 2016 00:51 schreef bascross het volgende:
quote:Op woensdag 15 juni 2016 00:51 schreef bascross het volgende:
En ik ga hem live zien... fucking awesomequote:
ENNNE? heeft ie direct een gevecht?quote:Op woensdag 15 juni 2016 22:54 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
En ik ga hem live zien... fucking awesome
vs. Ross Pearson @ TUF 23 Finale (8 juli)quote:
Silva gedroeg zich overduidelijk als iemand die was omgekocht. Hij mocht winnen met een knockout in ronde x, of moest verliezen by decision. Als je op die twee zaken inzette kon je blijkbaar winst maken. Het sloeg echt helemaal nergens op dat Silva na die vermeende KO / knockdown toch weer passief ging vechtenquote:Op dinsdag 14 juni 2016 14:20 schreef Vox_Populi het volgende:
[..]
Bisping vs. Silva een draw?Silva vocht, net als Luke, óók arrogant en stom. Hij had tegen het einde van het gevecht wat gas bij moeten geven, dan had hij de decision wel kunnen pakken.
was mij opviel dat hij in bursts vocht, dus 10sec per min actief en de rest passief, alsof zijn cardio weg was. Wat best kon gezien de USADA testing op EPO.quote:Op donderdag 16 juni 2016 01:35 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Silva gedroeg zich overduidelijk als iemand die was omgekocht. Hij mocht winnen met een knockout in ronde x, of moest verliezen by decision. Als je op die twee zaken inzette kon je blijkbaar winst maken. Het sloeg echt helemaal nergens op dat Silva na die vermeende KO / knockdown toch weer passief ging vechten
Ik zou zelf niet zo ver gaan om het zo te omschrijven, maar ik snap je manier van denkenquote:Op donderdag 16 juni 2016 01:35 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Silva gedroeg zich overduidelijk als iemand die was omgekocht. Hij mocht winnen met een knockout in ronde x, of moest verliezen by decision. Als je op die twee zaken inzette kon je blijkbaar winst maken. Het sloeg echt helemaal nergens op dat Silva na die vermeende KO / knockdown toch weer passief ging vechten
Dit dus. Af en toe een 'uitbarsting' om vervolgens weer op te laden voor de volgende burst of zo.quote:Op donderdag 16 juni 2016 01:57 schreef THEFXR het volgende:
[..]
was mij opviel dat hij in bursts vocht, dus 10sec per min actief en de rest passief, alsof zijn cardio weg was. Wat best kon gezien de USADA testing op EPO.
het lijkt mij echt een kut filmquote:Op donderdag 16 juni 2016 23:00 schreef irish.joe het volgende:
Lame ass track.... En Tate die Cyborg slaat? Moet het nog zien gebeuren....
quote:
En zijn aandeel is nu hoeveel %? En wie neemt het over?quote:Op vrijdag 17 juni 2016 15:12 schreef THEFXR het volgende:
UFC verkocht, Dana blijft aan als persvoorlieger.
Bron?quote:Op vrijdag 17 juni 2016 15:12 schreef THEFXR het volgende:
UFC verkocht, Dana blijft aan als persvoorlieger.
Bas Rutten terug als commentator.quote:Op vrijdag 17 juni 2016 15:28 schreef Nober het volgende:
[..]
En zijn aandeel is nu hoeveel %? En wie neemt het over?
Toont overigens nog maar eens aan dat Dana een echte fan is.
Rogan stopt in augustus?
Dana heeft 10%, verkoop is 4.1 billion, dus krijgt hij 410 million.quote:Op vrijdag 17 juni 2016 15:28 schreef Nober het volgende:
[..]
En zijn aandeel is nu hoeveel %? En wie neemt het over?
Toont overigens nog maar eens aan dat Dana een echte fan is.
Rogan stopt in augustus?
Nog niet definitief zo te zien. Hopelijk komen er niet teveel Aziatische vechters.quote:Op vrijdag 17 juni 2016 15:32 schreef THEFXR het volgende:
[..]
Dana heeft 10%, verkoop is 4.1 billion, dus krijgt hij 410 million.
dana is niet echt een fan, maar de eigenaren willen geen cold turkey overname maar een fase out, kan zijn dat Dana na 1 of 2 jaar toch nog weg is.
http://www.mmafighting.co(...)in-4-1-billion-range
Rogan stopt idd, dat had hij gezegd als het verkocht werd.
denk dat het nog bekend gemaakt moet worden, daarvoor kiezen ze een geschikt moment of een presser.quote:Op vrijdag 17 juni 2016 15:50 schreef bascross het volgende:
[..]
Nog niet definitief zo te zien. Hopelijk komen er niet teveel Aziatische vechters.
quote:Op vrijdag 17 juni 2016 16:37 schreef Smoofie het volgende:
Ik hoop niet dat een chinese maatschappij het overneemt =\
Dacht dat zijn percentage verdubbelt zou worden als hij zou blijven maar na 1-2 jaar alsnog stoppen kan ook.quote:Op vrijdag 17 juni 2016 15:32 schreef THEFXR het volgende:
[..]
Dana heeft 10%, verkoop is 4.1 billion, dus krijgt hij 410 million.
dana is niet echt een fan, maar de eigenaren willen geen cold turkey overname maar een fase out, kan zijn dat Dana na 1 of 2 jaar toch nog weg is.
http://www.mmafighting.co(...)in-4-1-billion-range
Rogan stopt idd, dat had hij gezegd als het verkocht werd.
NFL teamquote:Op vrijdag 17 juni 2016 21:06 schreef Nober het volgende:
[..]
Dacht dat zijn percentage verdubbelt zou worden als hij zou blijven maar na 1-2 jaar alsnog stoppen kan ook.
Gaan de Fertittas een nieuwe MMA organisatie beginnen?
"Streaming ppv's? That's fucking irregal!"quote:
Ref dacht als Fedor verliest dan gaat ie in een doodskist weg hierquote:Op vrijdag 17 juni 2016 23:22 schreef Kerftminister het volgende:
Dit is geniaalDie commentator, Fabio die niks doet, Fedor die al 3x KO is gegaan maar blijft komen.
Misschien wel als hij overtuigend wint, Aljamain Sterling heeft ook gewacht met een nieuw contract tot na zijn gevecht in december.quote:Op zaterdag 18 juni 2016 00:54 schreef THEFXR het volgende:
Dit is Rory zijn laatste gevecht, de UFC wil hem niet meer hebben tegen zijn vraagprijs.
UFC exec on Rory MacDonald: 'We encourage him' to enter free agencyquote:Op zaterdag 18 juni 2016 00:57 schreef Nober het volgende:
[..]
Misschien wel als hij overtuigend wint, Aljamain Sterling heeft ook gewacht met een nieuw contract tot na zijn gevecht in december.
Rory is wel de beste Canadees dus als ze nog eens naar Canada willen dan is Theodorou of Aubin-Mercier niet interessant als main event.
Daar geloof ik niks van, die tekent gewoon bij.quote:Op zaterdag 18 juni 2016 00:59 schreef THEFXR het volgende:
[..]
UFC exec on Rory MacDonald: 'We encourage him' to enter free agency
http://www.bloodyelbow.co(...)free-agency-mma-news
oftewel, rot op, we willen je niet meer.
Vrouwen he.quote:Op zaterdag 18 juni 2016 01:02 schreef THEFXR het volgende:
Markos 117, heb je 6 uur om je gewicht te halen, verneuk je het nog.
ik heb nog nooit zo'n bericht gezien over een andere vechter, die ze graag wilde hebben.quote:Op zaterdag 18 juni 2016 01:15 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Daar geloof ik niks van, die tekent gewoon bij.
quote:Op zaterdag 18 juni 2016 16:55 schreef THEFXR het volgende:
judges in russiaAl was de judge een aap, Fedor ging sowieso een beslissing winnen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
twitter:arielhelwani twitterde op zaterdag 18-06-2016 om 18:24:22Anthony Johnson is out of the 7/23 fight against Glover Teixeira, per sources. More to come shortly on @MMAFighting. reageer retweet
Als ze Gus maar mooi op Hamburg laten!!quote:Op zaterdag 18 juni 2016 18:28 schreef THEFXR het volgende:
twitter:arielhelwani twitterde op zaterdag 18-06-2016 om 18:24:22Anthony Johnson is out of the 7/23 fight against Glover Teixeira, per sources. More to come shortly on @MMAFighting. reageer retweet
Zou het met USADA te maken hebben?quote:Op zaterdag 18 juni 2016 18:46 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
Als ze Gus maar mooi op Hamburg laten!!
Ga weg Silvanaquote:Op zaterdag 18 juni 2016 19:15 schreef bascross het volgende:
Is het jullie al opgevallen dat er alleen blanken op de maincard staan vanavond? Racistisch!
Canada is alleen maar wit.quote:Op zaterdag 18 juni 2016 19:15 schreef bascross het volgende:
Is het jullie al opgevallen dat er alleen blanken op de maincard staan vanavond? Racistisch!
Misschien moet hij invallen op 200, want de oorzaak is nog steeds niet bekend.quote:Op zaterdag 18 juni 2016 19:12 schreef bascross het volgende:
Keek wel uit naar Teixeira vs Rumble. Zou kut zijn dus.
Jones heeft een court date op 7 juli, bron: THEFXRquote:Op zondag 19 juni 2016 01:27 schreef THEFXR het volgende:
[..]
Misschien moet hij invallen op 200, want de oorzaak is nog steeds niet bekend.
twitter:octagonblog twitterde op zaterdag 18-06-2016 om 18:26:50Octagon Blog: #BREAKING @Anthony_Rumble #TESTED #POSITIVE on #PED! @gloverteixeira vs ? @ufc reageer retweet
Hahaha, dan is Jones dus een HW na UFC 200.quote:Op zondag 19 juni 2016 01:38 schreef THEFXR het volgende:
twitter:octagonblog twitterde op zaterdag 18-06-2016 om 18:26:50Octagon Blog: #BREAKING @Anthony_Rumble #TESTED #POSITIVE on #PED! @gloverteixeira vs ? @ufc reageer retweet
Omgquote:Op zondag 19 juni 2016 01:38 schreef THEFXR het volgende:
quote:
twitter:FurysFightPicks twitterde op zondag 19-06-2016 om 05:08:08You can clearly see the kick pulled her shirt down. So stop saying she was rocked and the ref messed up https://t.co/62m4mcTEnp reageer retweet
Prima gevecht inderdaad.quote:Op zondag 19 juni 2016 05:59 schreef bascross het volgende:
O'Connel en Bosse zou je gewoon ieder evenement tegen elkaar moeten laten vechten. Heerlijk slugfest.
Zou verdomme eens tijd worden dat ze 'm een gevecht gunnen voor de titel, Wonderboy #AndNewquote:Op zondag 19 juni 2016 07:30 schreef bascross het volgende:
Titleshot voor Thompson. Rory naar Bellator denk ik.
Demian Maia eerst maar ja da's een Braziliaan en niet interessant met zijn jiu-jitsu.quote:Op zondag 19 juni 2016 07:38 schreef LacosteUnited het volgende:
[..]
Zou verdomme eens tijd worden dat ze 'm een gevecht gunnen voor de titel, Wonderboy #AndNew
Dit komt totaal niet slecht uit voor Gegard, had het heel lastig gekregen tegen Brunson, onderschatte vechter. Ik zou wel een rematch tegen Uriah Hall willen zien.quote:Op zondag 19 juni 2016 10:46 schreef THEFXR het volgende:
Derek Brunson hurt, out of UFC 200 vs Mousasi
Maia, maar die spreekt geen engels, dus geen trash talking for the sellquote:Op zondag 19 juni 2016 13:44 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Dit komt totaal niet slecht uit voor Gegard, had het heel lastig gekregen tegen Brunson, onderschatte vechter. Ik zou wel een rematch tegen Uriah Hall willen zien.
Verder het event, tja, typisch Canadees event, heel matig. Die Theodorou en Aubin Mercier en al die Canadese saaie worstelaars mogen van mij van de planeet verdwijnen.
Bosse was dan wel geinig, lekkere slugfest. Cowboy was echt ziek indrukwekkend en Wonderboy heel net gevochten, iedereen die vindt dat iemand anders nu een title shot dient te krijgen op WW mogen ze van mij opnemen, want dan gaat het niet helemaal goed.
Anderson Silva vs Mousasi.quote:Op zondag 19 juni 2016 10:46 schreef THEFXR het volgende:
Derek Brunson hurt, out of UFC 200 vs Mousasi
eerst krijgt dikke entitled ringrust woodley hem of hij raakt zomaar ineens geblesseerd.quote:Op zondag 19 juni 2016 16:54 schreef Miauw_Zedong het volgende:
Thomson heeft nu 7 wins waarvan de laatste 2 tegen Johnny Hendricks en Rory Mcdonald, Maia heeft er 5 met Brown als best ranked tegenstander, #6.
Thompson verdient die titleshot, niet Maia.
twitter:bokamotoESPN twitterde op zondag 19-06-2016 om 20:23:38Sources close to Anthony Johnson tell me he pulled from Glover fight due to family matters, not injured and shouldn't be out extended time. reageer retweet
blinde, het is Thiago Santosquote:Op zondag 19 juni 2016 22:01 schreef irish.joe het volgende:
Mousasi vs Thiago Silva in the works for UFC 200.
Bron
Bascross zat in ieder geval met de achternaam goed.
Lol true. Thiago Silva is LHW en vecht bovendien al niet meer in de UFC. Mijn quote was wel gebaseerd op Thiago Santos trouwens.quote:
Een mma vechter tegen een voetballer. Niet echt eerlijk he?quote:Op zondag 19 juni 2016 22:01 schreef irish.joe het volgende:
Mousasi vs Thiago Silva in the works for UFC 200.
Bron
Bascross zat in ieder geval met de achternaam goed.
Amen.quote:Op zondag 19 juni 2016 16:54 schreef Miauw_Zedong het volgende:
Thomson heeft nu 7 wins waarvan de laatste 2 tegen Johnny Hendricks en Rory Mcdonald, Maia heeft er 5 met Brown als best ranked tegenstander, #6.
Thompson verdient die titleshot, niet Maia.
wachttijdquote:
dus langer wachten geeft je meer recht op een titleshot?quote:Op maandag 20 juni 2016 11:04 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:
[..]
wachttijd
hij wacht langer dan Thompson
Thompson moet niet voordringen
beter als Woodley vs Thompson komt
dan zijn we van die gezeik af over wie wat wanneer
niet dan?quote:Op maandag 20 juni 2016 11:05 schreef THEFXR het volgende:
[..]
dus langer wachten geeft je meer recht op een titleshot?
Was een bijna perfect fight, mooi om te zien.quote:Op maandag 20 juni 2016 00:52 schreef Geo4kant het volgende:
Ik dacht echt toen GSP stopte dat Macdonald in no time champ zou zijn.. maar hij komt toch wat tekort de laatste tijd![]()
Cowboy thowat een fight, hij is goed bezig op WW
![]()
Welke wachttijd? Thompson heeft nu 7 wins, zijn laatste loss was in 2013, Woodley heeft 2 wins, zijn laatste loss was in 2014 tegen Rory MacDonald, degene die Thompson net verslagen heeft.quote:Op maandag 20 juni 2016 11:04 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:
[..]
wachttijd
hij wacht langer dan Thompson
Thompson moet niet voordringen
beter als Woodley vs Thompson komt
dan zijn we van die gezeik af over wie wat wanneer
nah, je moet tegenstanders verslaan, als je kijkt wie hij verslagen heeft, met zijn twee win streak, wordt je daar niet blij vanquote:
Maia? Nee joh, heeft geen enkele top 5 win, terwijl Wonderboy de no 1 en no 2 gerankte WW verslagen heeft. Maia heeft Matt Brown en Magny wat net top 10 is en Gunnar is zelfs maar top 15. Plus dat zijn gevechten dood- en doodsaai zijn. Verdient het overigens nog steeds meer dan fucking Woodley, die krijgt m cadeau omdat Hendricks niet kon inwegen, want Hendricks had hem vol gepakt. Krijgt die een title shot met wins over Dong Hyun Kim in zn domste gevecht ooit en een split over een te zware Kelvin Gastelum die top 15 hooguit is.quote:Op zondag 19 juni 2016 13:48 schreef THEFXR het volgende:
[..]
Maia, maar die spreekt geen engels, dus geen trash talking for the sell
Kijk dat vind ik een goede.quote:Op maandag 20 juni 2016 15:31 schreef Nober het volgende:
Maia #4 vs #5 Condit voor een title shot, als Condit tenminste niet echt gestopt is.
Silva & Shelby out, we're in!quote:Op maandag 20 juni 2016 15:37 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Kijk dat vind ik een goede.![]()
Krijg je Lawler vs. Woodley
- Wonderboy next in line
- Maia vs. Condit voor de volgende
- Rory moet eerst zn contractshizzle regelen
- Als Hendricks wint tegen Magny, als Gastelum wint krijg je Magny vs Brown en Gastelum tegen Dong Hyun Kim
- Cowboy tegen Gunnar
Heb je WW goed aan het lopen met een aantal mooie gevechten.
quote:Op maandag 20 juni 2016 19:26 schreef Nober het volgende:
Will Brooks zit te janken en verteld ook nog even dat hij een zelfmoordpoging heeft gedaan voor zijn eerste pro fight tegen J.R. Hines.
quote:The UFC is about to be under new ownership.
On Monday, Zuffa, LLC reportedly accepted a bid worth a reported $4.2 billion to sell the UFC, according to Jeremy Botter of FloSports.
While it's not certain who submitted the winning bid, the leading party was allegedly a group composed of William Morris Endeavor-IMG, the Chinese conglomerate Dalian Wanda, The Kraft Group, and Chinese investment company Tencent Holdings Limited.
Majority owners Frank and Lorenzo Fertitta, UFC president Dana White, and other investors are expected to sell 100 percent of their shares, with White being offered future shares to return and oversee the organizational transition.
The Fertitta brothers and White founded Zuffa in 2001 when they purchased the UFC for $2 million from the Semaphore Entertainment Group.
150 miljoen nettoquote:Op dinsdag 21 juni 2016 07:20 schreef Klaphark het volgende:
Hoeveel winst pakt Ufc zo'n beetje elk jaar wel niet dan?
het zal wel mondeling overeen gekomen zijn,maar nog niet getekend.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 08:41 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Volgens mmajunkie klopt er geen drol van dat de UFC is verkocht.
En Dana blijft het eerste jaar?quote:
Januari 2015 was zijn laatste gevecht (split decision tegen Gastelum), Jon Jones is actiever.quote:
Eerlijk is eerlijk, goed of niet.. je gaat die man missen als de UFC verkocht wordt en hij er niet meer bij isquote:
zeker bang dat ie een punt aftrekt voor eye pokes, aangezien ik dat BJM op twitter hebt gezegd.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 20:14 schreef Vox_Populi het volgende:
Jones' camp heeft blijkbaar moeite met het benoemen van Big John als ref
Gewoon omdat Cormier destijds eens moeite had met Herb Dean...quote:Op dinsdag 21 juni 2016 20:14 schreef Vox_Populi het volgende:
Jones' camp heeft blijkbaar moeite met het benoemen van Big John als ref
Dat is me toen even ontgaan, vrees ikquote:Op woensdag 22 juni 2016 01:41 schreef Nober het volgende:
[..]
Gewoon omdat Cormier destijds eens moeite had met Herb Dean...
Was dat nou een fake nieuwtje gister? Joe Rogan is ook sowieso weg als UFC verkocht wordt. Die gaan we ook wel missen denk ik.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 20:01 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Eerlijk is eerlijk, goed of niet.. je gaat die man missen als de UFC verkocht wordt en hij er niet meer bij is
Rogan zei een paar weken geleden iets in de zin van: "Als UFC verkocht wordt stop ik er 100% mee"quote:Op woensdag 22 juni 2016 15:23 schreef Haunter het volgende:
[..]
Was dat nou een fake nieuwtje gister? Joe Rogan is ook sowieso weg als UFC verkocht wordt. Die gaan we ook wel missen denk ik.
hoezo een fake nieuwtje?quote:Op woensdag 22 juni 2016 15:23 schreef Haunter het volgende:
[..]
Was dat nou een fake nieuwtje gister? Joe Rogan is ook sowieso weg als UFC verkocht wordt. Die gaan we ook wel missen denk ik.
whahaha, ja tuurlijk zeggen ze dat, willen geen onrust in de tent. denk je dat die media gewoon het verzinnen voor clicks? de UFC staat al een tijdje te koop, vandaar die onzinnige title rematches, gewoon voor geld ipv competitie.quote:Op woensdag 22 juni 2016 16:47 schreef Haunter het volgende:
[..]
http://sports.yahoo.com/b(...)false-032402489.html
Is Ariel weer bezig met zijn 'nieuws'? Dana moet hem eens streng toespreken.quote:Op woensdag 22 juni 2016 16:49 schreef THEFXR het volgende:
[..]
whahaha, ja tuurlijk zeggen ze dat, willen geen onrust in de tent. denk je dat die media gewoon het verzinnen voor clicks? de UFC staat al een tijdje te koop, vandaar die onzinnige title rematches, gewoon voor geld ipv competitie.
nee, die zijn stil, het zijn jeremy botter en frontrowbrian van flocombat.quote:Op woensdag 22 juni 2016 23:02 schreef Nober het volgende:
[..]
Is Ariel weer bezig met zijn 'nieuws'? Dana moet hem eens streng toespreken.
Credenties afnemen voor life, dat zijn geen journalisten.quote:Op woensdag 22 juni 2016 23:03 schreef THEFXR het volgende:
[..]
nee, die zijn stil, het zijn jeremy botter en frontrowbrian van flocombat.
zijn ze ook niet en hebben nooit credentials gekregen, dus moeilijk afpakken.quote:Op woensdag 22 juni 2016 23:04 schreef Nober het volgende:
[..]
Credenties afnemen voor life, dat zijn geen journalisten.
Wat is nou precies dana's punt. Het is helwani toch niet onder embargo verteld ofzo ?quote:
persoonlijk heeft dana veel voor ariel gedaan en door de ufc is hij ook zo groot geworden.quote:Op woensdag 22 juni 2016 23:48 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Wat is nou precies dana's punt. Het is helwani toch niet onder embargo verteld ofzo ?
Wat is er mis met huilen als manquote:
dat begrijpen vrouwen niet.quote:Op donderdag 23 juni 2016 09:53 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Wat is er mis met huilen als man
quote:Op donderdag 23 juni 2016 14:39 schreef THEFXR het volgende:
RIP Conor, nice knowing you.
.
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 23 juni 2016 14:39 schreef THEFXR het volgende:
.
[ afbeelding ]
Hopelijk maken ze dan snel een nieuwe websitequote:Op donderdag 23 juni 2016 23:20 schreef THEFXR het volgende:
http://nflnewsandupdates.(...)ow-owner-of-the-ufc/
Holy shit!quote:Op donderdag 23 juni 2016 14:39 schreef THEFXR het volgende:
.
[ afbeelding ]
Hij kan de steroids bash niet meer gebruikenquote:Op donderdag 23 juni 2016 14:39 schreef THEFXR het volgende:
.
[ afbeelding ]
max verstappen krijgt een eigen app (jaloers)quote:Op vrijdag 24 juni 2016 19:45 schreef Klaphark het volgende:
Cees komt lekker snugger over in een interview met ADEn dan doel ik op de uitspraak over Max Verstappen.
http://www.ad.nl/nieuws/a(...)-schrijven~ac3f89f2/
Was die gast niet echt tering dik geworden?quote:Op vrijdag 24 juni 2016 16:46 schreef THEFXR het volgende:
jaja, rampage gaat weer vechten, wel op HW
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 25 juni 2016 00:30 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Was die gast niet echt tering dik geworden?
Brokenquote:
Wordt een mooie avond. Ik ben benieuwd hoeveel embedded afleveringen ze deze keer gaan doen.quote:
twitter:arielhelwani twitterde op zondag 26-06-2016 om 21:08:20Tomorrow on #themmahour: @rampage4real @wonderboymma @tjdillashaw @sagenorthcutt @MikeChandlerMMA @mickeygall in studio & @ChuckMindenhall. reageer retweet
Canadian light heavyweight Ryan Jimmo is dead at 34.twitter:MikeBohnMMA twitterde op maandag 27-06-2016 om 04:17:51I'm sadly able to confirm UFC veteran Ryan Jimmo has passed away at 34 after a Sunday morning hit-and-run accident. https://t.co/zAH7ga75uo reageer retweet
Vecht die lapzwans nog in de UFC?quote:Tim Kennedy says he could 'seriously destroy Michael Bisping in a matter of minutes' if he wanted to
Die is onderweg naar een gekkenhuis.quote:Op maandag 27 juni 2016 17:01 schreef Vox_Populi het volgende:
R.I.P. Ryan Jimmo![]()
In ander nieuws:
[..]
Vecht die lapzwans nog in de UFC?
I wouldn't bet the housequote:
wim hof gaat die belt pakkenquote:Op maandag 27 juni 2016 22:40 schreef rmrt2010 het volgende:
Overeem die ziet zijn terugkeer op het hoogste podium al helemaal zitten. De vraag is of hij nog die dominantie kan zijn zoals in zijn prime. Ik zeg: Gepasseerd station helaas.
Bedankt Hans. Heb je ook argumenten?quote:Op maandag 27 juni 2016 22:40 schreef rmrt2010 het volgende:
Overeem die ziet zijn terugkeer op het hoogste podium al helemaal zitten. De vraag is of hij nog die dominantie kan zijn zoals in zijn prime. Ik zeg: Gepasseerd station helaas.
nate is een inch groter dan nick en zit altijd een klasse lagerquote:Op maandag 27 juni 2016 23:08 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik zie het eigenlijk precies hezelfde gaan en eindigen.
Dat zou een sexy gevecht zijn.quote:Op dinsdag 28 juni 2016 00:49 schreef Nober het volgende:
Michael Chiesa out, een mooie kans voor Poirier tegen Ferguson.
quote:Op dinsdag 28 juni 2016 22:06 schreef Miauw_Zedong het volgende:
Condit vs Maia @ UFC 202. The natural born killer is back
Zit je weer met het probleem dat je Thompson en de winnaar van Maia/Condit een title shot kunt geven.quote:Op dinsdag 28 juni 2016 22:06 schreef Miauw_Zedong het volgende:
Condit vs Maia @ UFC 202. The natural born killer is back
het wordt wonderboy, maia kan geen engels en condit heeft er al een paar gehadquote:Op dinsdag 28 juni 2016 22:45 schreef Nober het volgende:
[..]
Zit je weer met het probleem dat je Thompson en de winnaar van Maia/Condit een title shot kunt geven.
Cerrone vs Story trouwens.
Wat deze man zei.quote:Op dinsdag 28 juni 2016 22:54 schreef Miauw_Zedong het volgende:
Sowieso Thompson met z'n 7 win streak waarvan de laatste 2 Rory en Hendricks waren. De winnaar van Maia en Condit kan er daarna een krijgen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |