quote:Op maandag 22 augustus 2016 20:29 schreef Karina het volgende:
Op zich is het best een leuk 'kwisje' alleen die Dre is irritant natuurlijk. En de geluiden. Eigenlijk de hele remake is kut
Bij SBS doen ze nooit een echte poging om er iets van te maken.quote:Op maandag 22 augustus 2016 20:29 schreef Karina het volgende:
Op zich is het best een leuk 'kwisje' alleen die Dre is irritant natuurlijk. En de geluiden. Eigenlijk de hele remake is kut
Zo'n 'winkel' toch? Waar ze items uit konden kiezen.quote:Op maandag 22 augustus 2016 20:29 schreef Karina het volgende:
Hoe zat dat ook alweer? Zaten die prijzen ook op het rad?
Jep:quote:Op maandag 22 augustus 2016 20:30 schreef Copycat het volgende:
[..]
Zo'n 'winkel' toch? Waar ze items uit konden kiezen.
Ja dat geluid van het rad...brrrr ik probeer het te blokken. Moet zeggen het lukte nog niet echt hahahaquote:Op maandag 22 augustus 2016 20:29 schreef Karina het volgende:
Oh was dat hier! Dat is wel leuker, zelf uitkiezen. Kan me niet herinneren trouwens.quote:Op maandag 22 augustus 2016 20:30 schreef Copycat het volgende:
[..]
Zo'n 'winkel' toch? Waar ze items uit konden kiezen.
Ja en ook een rad ofzo, en meer afwisselende spellenquote:Op maandag 22 augustus 2016 20:32 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja kon je zelf meedoen en raden wat iets kost. En er superveel naast zitten.
3Labquote:Op maandag 22 augustus 2016 20:32 schreef Joezi het volgende:
Wat gaan we nu kijken met zn allen als echte TV-vrienden en -vriendinnen
Ik ga VI kijken, heb het al opgezet.quote:Op maandag 22 augustus 2016 20:32 schreef Joezi het volgende:
Ben nu overgestapt naar de slimste mens met het zonnetje in huis Maarten van Rossumquote:Op maandag 22 augustus 2016 20:32 schreef Joezi het volgende:
Ken ik niet. Draai lekkere muziek nu even VIquote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |