Nu weet ik m ook ja!quote:Op maandag 22 augustus 2016 20:07 schreef FredvZ het volgende:
[..]
Iedereen die ooit Kuifje heeft gelezen wel.
Niet? Kan me niet eens meer herinneren eigenlijk. Toen mocht het zeker nog alleen tussen programmas door.quote:Op maandag 22 augustus 2016 20:17 schreef Zipportal het volgende:
Vroeger had je ook nooit reclames op RTL4.
Ik weet wel dat je eerst Prijzenslag had met Hans Kazan en daarna het Rad met Hans vd Togt. Een uur lang spelletjesgenot.quote:Op maandag 22 augustus 2016 20:18 schreef Karina het volgende:
[..]
Niet? Kan me niet eens meer herinneren eigenlijk. Toen mocht het zeker nog alleen tussen programmas door.
The Bold and Beautiful zat er nog voor.quote:Op maandag 22 augustus 2016 20:19 schreef Martinello het volgende:
[..]
Ik weet wel dat je eerst Prijzenslag had met Hans Kazan en daarna het Rad met Hans vd Togt. Een uur lang spelletjesgenot.
Ik vond het altijd wel leuk. Volgens mij was het ook vroeger, zo rond etenstijd. Is beter, dan zou ik gewoon dag kijkenquote:Op maandag 22 augustus 2016 20:19 schreef Martinello het volgende:
[..]
Ik weet wel dat je eerst Prijzenslag had met Hans Kazan en daarna het Rad met Hans vd Togt. Een uur lang spelletjesgenot.
En de camera kwijt als ze de categorie heeft gezegd.quote:Op maandag 22 augustus 2016 20:24 schreef Phoenix_Caii het volgende:
Monique is wel beetje een zeikerd...
Niet als het over vier weken van de buis isquote:Op maandag 22 augustus 2016 20:25 schreef Karina het volgende:
je kunt je opgeven he als je het een keertje wil doen
Opgeven kan altijd natuurlijkquote:Op maandag 22 augustus 2016 20:25 schreef KoningPils het volgende:
[..]
Niet als het over vier weken van de buis is
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |