Een smart heeft als minpunten:quote:Alleen op de snelweg wordt de besturing op hoge snelheid een beetje vaag
Dit is dus ook niet wat we zoeken.quote:Indirecte besturing
(zeer) zijwindgevoelig
quote:Gek genoeg komt de Arosa nog het beste tot z’n recht op de snelweg
Ik zat inderdaad ook te denken aan de Up, of de Citigo/Miiquote:Op donderdag 9 juni 2016 11:56 schreef Karina het volgende:
Volkswagen UP! misschien wat? Ik heb zelf een Lupo, beetje vergelijkbaar denk ik, en die rijdt prima op de snelweg.
quote:Op donderdag 9 juni 2016 12:21 schreef halfway het volgende:
Waarom laat je je vriendin in een zelfmoordauto rijden?
Klopt.quote:Op donderdag 9 juni 2016 12:21 schreef halfway het volgende:
Aahh Joh, als 2e autotje niks mis mee, voor mijn ex kocht ik ook gewoon een simpele my06 swiftjequote:Op donderdag 9 juni 2016 12:21 schreef halfway het volgende:
Ik wilde juist een ouder model clio gaan voorstellenquote:Op donderdag 9 juni 2016 15:41 schreef Piet_Piraat het volgende:
Een Twingo II staat op onderstel van ouder model Clio en rijdt prima op de snelweg wanneer je geen haast hebt.
Oja?quote:Op donderdag 9 juni 2016 15:38 schreef qajariaq het volgende:
Ik ben heel erg tevreden met mn Cuore. Nieuw gekocht en in 4 1/2 jaar ongeveer 140.000 km gereden zonder onverwachte kosten. Zit prima en rijd ook best wel lekker voor een kleine auto. Dit jaar al diverse langere tochten mee gemaakt, Vogezen, Jura en Luxemburg (vanuit kop-NH). Moet wel zeggen dat in bergachtig gebied het ding niets overhoudt voor het mooie maar ik ben erg tevreden met dit ding.
Kleinere auto's zijn minder vaak betrokken bij aanrijdingen dan macho auto's, Daarnaast zijn hedendaagse auto's sowieso veiliger dan oudere auto's. Ook de kleintjes.
Ik ookquote:
Lezen is niet je sterkste kant.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |