Doen!quote:Op woensdag 8 juni 2016 22:44 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Ik kan beter gewoon één meet organiseren met alle users hier, scheelt hoop tikwerk.
Altijd doen.quote:Op woensdag 8 juni 2016 22:38 schreef Deezertje het volgende:
[..]
meestal denk ik 't alleen, zeg 't niet
Gewoon oprecht mezelf zijn bij mensen waar ik me op mijn gemak voel. Soort oud-klasgenoten situatie. In feite zit ik nu al maanden tussen mensen waar ik niks mee heb itt de mensen daar die elkaar wél kennen.quote:Op woensdag 8 juni 2016 22:45 schreef Cat22 het volgende:
Quoten uit vorige topic lukt mobiel niet dus maar zo:
Wat zie jij als een ontspannen manier om andere mensen te ontmoeten? Kun je de situatie, ruimte, context beschrijven?
Doe dat gewoonquote:Op woensdag 8 juni 2016 22:44 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Ik kan beter gewoon één meet organiseren met alle users hier, scheelt hoop tikwerk.
Schiet dus niet echt op. Je mist het contact, je hebt eerder in een groep gezeten waar je het wel had. En toch zie ik je helemaal niks doen om aansluiting te vinden bij zo'n groep (hint: vereniging).quote:Op woensdag 8 juni 2016 22:47 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Gewoon oprecht mezelf zijn bij mensen waar ik me op mijn gemak voel. Soort oud-klasgenoten situatie. In feite zit ik nu al maanden tussen mensen waar ik niks mee heb itt de mensen daar die elkaar wél kennen.
Ik heb ook van die sportcursussen gedaan maar daar was ik of heel slecht in de sport, of mensen kenden elkaar onderling al..quote:Op woensdag 8 juni 2016 22:52 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Schiet dus niet echt op. Je mist het contact, je hebt eerder in een groep gezeten waar je het wel had. En toch zie ik je helemaal niks doen om aansluiting te vinden bij zo'n groep (hint: vereniging).
Want losse dates en een keer hallo zeggen tegen wat gezichten die je regelmatig ziet maar verder niks vanaf weet levert je volgens mij niet op wat je wil.
Sommige mensen kunnen zich bij iedereen op hun gemak voelen, of leren zich te conformeren. Dat kan jij ook, in ieder geval het tweede. Die oud-klasgenoten zijn al vrijwel velreden tijd; richt je op de toekomst.quote:Op woensdag 8 juni 2016 22:47 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Gewoon oprecht mezelf zijn bij mensen waar ik me op mijn gemak voel. Soort oud-klasgenoten situatie. In feite zit ik nu al maanden tussen mensen waar ik niks mee heb itt de mensen daar die elkaar wél kennen.
En ik ben bang dat mensen mij veroordelen op het hebben van geen sociaal leven als ik eenmaal contact met ze heb.quote:Op woensdag 8 juni 2016 22:55 schreef Kamina het volgende:
[..]
Sommige mensen kunnen zich bij iedereen op hun gemak voelen, of leren zich te conformeren. Dat kan jij ook, in ieder geval het tweede. Die oud-klasgenoten zijn al vrijwel velreden tijd; richt je op de toekomst.
Dan zoek je een andere cursus.quote:Op woensdag 8 juni 2016 22:55 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Ik heb ook van die sportcursussen gedaan maar daar was ik of heel slecht in de sport, of mensen kenden elkaar onderling al..
En accepteren dat ik gewoon geen stoere boy ben maar een zachte gozer?quote:Op woensdag 8 juni 2016 22:59 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Dan zoek je een andere cursus.
En natuurlijk kennen mensen elkaar onderling al. Maar dat wil niet zeggen dat ze jou niet willen leren kennen.
Maar dan moet jij je eisenpakket wel wat bijstellen. Niet de hele wereld is vrouw en niet de hele wereld is zo 'premium' als jij zo graag zou willen hebben.
Wat vind je zelf? Wat levert jou de contacten die je wil, waarin je oprecht jezelf kunt zijn en waar je je goed bij voelt?quote:Op woensdag 8 juni 2016 23:01 schreef Deezertje het volgende:
[..]
En accepteren dat ik gewoon geen stoere boy ben maar een zachte gozer?
Ik weet niet. Ik denk dat ik op de verkeerde meiden richt, die sowieso niet zo veel hebben met gevoelige jongens maar juist op foute/stoere gozers vallen.quote:Op woensdag 8 juni 2016 23:02 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Wat vind je zelf? Wat levert jou de contacten die je wil, waarin je oprecht jezelf kunt zijn en waar je je goed bij voelt?
Na een bewust isolement wegens zware depressie. heb ik de draad weer op moeten pakken. Veel mensen waren door, anderen afgezwaaid. Ik heb opnieuw banden moeten opbouwen, vanaf nul. Dankzij sociale vaardigheden, en wellicht inherente charme, heb ik weer een groep vrienden om me heen, en zelfs teveel mensen voor mij om diepgaande contacten mee te onderhouden.quote:Op woensdag 8 juni 2016 22:58 schreef Deezertje het volgende:
[..]
En ik ben bang dat mensen mij veroordelen op het hebben van geen sociaal leven als ik eenmaal contact met ze heb.
Als dat zo is, dan is dat zo. Wat niet wil zeggen dat je daarin heel sterk kan zijn. Zelf ben ik ook geen alfa-hond, maar een sterke beta. Daar floreer ik in, en dat zien mensen.quote:Op woensdag 8 juni 2016 23:01 schreef Deezertje het volgende:
[..]
En accepteren dat ik gewoon geen stoere boy ben maar een zachte gozer?
Mensenquote:Op woensdag 8 juni 2016 23:03 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Ik weet niet. Ik denk dat ik op de verkeerde meiden richt, die sowieso niet zo veel hebben met gevoelige jongens maar juist op foute/stoere gozers vallen.
Zeg jij nou eens eerlijk, hoeveel volwassen mensen hebben jou veroordeeld voor je isolement?quote:Op woensdag 8 juni 2016 23:04 schreef Kamina het volgende:
[..]
Na een bewust isolement wegens zware depressie. heb ik de draad weer op moeten pakken. Veel mensen waren door, anderen afgezwaaid. Ik heb opnieuw banden moeten opbouwen, vanaf nul. Dankzij sociale vaardigheden, en wellicht inherente charme, heb ik weer een groep vrienden om me heen, en zelfs teveel mensen voor mij om diepgaande contacten mee te onderhouden.
Wat ik wil zeggen is: het kan altijd. Maar het gaat niet (geheel) vanzelf.
Er is meer aan meiden mensen dan dat.quote:Op woensdag 8 juni 2016 23:07 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Meiden met een extra laagje oogschaduw, leuk rokje en mooie hakjes aan
En iedereen die daarbuiten valt kan een goede vriend worden.quote:Op woensdag 8 juni 2016 23:07 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Meiden met een extra laagje oogschaduw, leuk rokje en mooie hakjes aan
Mensen veroordelen je altijd, dat is mens eigen. Zelf keur je ook mensen en trek je conclusies terwijl je mensen nog niet hebt gesproken. Maak je er niet druk om, je kan niet iedereen tevreden stellen. Sommige zullen je een prima gast vinden, andere een rare vent.quote:Op woensdag 8 juni 2016 22:58 schreef Deezertje het volgende:
[..]
En ik ben bang dat mensen mij veroordelen op het hebben van geen sociaal leven als ik eenmaal contact met ze heb.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |