abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_162854790
Met serieuze voortgang.
pi_162854828
Goeie OP
Croce e delizia cor. Misterioso, Misterioso altero, croce e delizia al cor.
pi_162854877
quote:
14s.gif Op woensdag 8 juni 2016 22:43 schreef Mathemaat het volgende:
Goeie OP
Ik kan beter gewoon één meet organiseren met alle users hier, scheelt hoop tikwerk.
pi_162854889
Quoten uit vorige topic lukt mobiel niet dus maar zo:
Wat zie jij als een ontspannen manier om andere mensen te ontmoeten? Kun je de situatie, ruimte, context beschrijven?
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_162854911
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2016 22:44 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Ik kan beter gewoon één meet organiseren met alle users hier, scheelt hoop tikwerk.
Doen! *O*
Croce e delizia cor. Misterioso, Misterioso altero, croce e delizia al cor.
  woensdag 8 juni 2016 @ 22:46:11 #6
456432 Kamina
Tenacious!
pi_162854925
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2016 22:38 schreef Deezertje het volgende:

[..]

meestal denk ik 't alleen, zeg 't niet :P
Altijd doen.
1 + 1 = blauw
pi_162854976
quote:
1s.gif Op woensdag 8 juni 2016 22:45 schreef Cat22 het volgende:
Quoten uit vorige topic lukt mobiel niet dus maar zo:
Wat zie jij als een ontspannen manier om andere mensen te ontmoeten? Kun je de situatie, ruimte, context beschrijven?
Gewoon oprecht mezelf zijn bij mensen waar ik me op mijn gemak voel. Soort oud-klasgenoten situatie. In feite zit ik nu al maanden tussen mensen waar ik niks mee heb itt de mensen daar die elkaar wél kennen.
pi_162855111
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2016 22:44 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Doe dat gewoon :D
No 04
pi_162855214
Deez wordt de nieuwe Lil Kleine
pi_162855227
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2016 22:47 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Gewoon oprecht mezelf zijn bij mensen waar ik me op mijn gemak voel. Soort oud-klasgenoten situatie. In feite zit ik nu al maanden tussen mensen waar ik niks mee heb itt de mensen daar die elkaar wél kennen.
Schiet dus niet echt op. Je mist het contact, je hebt eerder in een groep gezeten waar je het wel had. En toch zie ik je helemaal niks doen om aansluiting te vinden bij zo'n groep (hint: vereniging).
Want losse dates en een keer hallo zeggen tegen wat gezichten die je regelmatig ziet maar verder niks vanaf weet levert je volgens mij niet op wat je wil.
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_162855299
quote:
1s.gif Op woensdag 8 juni 2016 22:52 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Schiet dus niet echt op. Je mist het contact, je hebt eerder in een groep gezeten waar je het wel had. En toch zie ik je helemaal niks doen om aansluiting te vinden bij zo'n groep (hint: vereniging).
Want losse dates en een keer hallo zeggen tegen wat gezichten die je regelmatig ziet maar verder niks vanaf weet levert je volgens mij niet op wat je wil.
Ik heb ook van die sportcursussen gedaan maar daar was ik of heel slecht in de sport, of mensen kenden elkaar onderling al..
  woensdag 8 juni 2016 @ 22:55:35 #12
456432 Kamina
Tenacious!
pi_162855320
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2016 22:47 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Sommige mensen kunnen zich bij iedereen op hun gemak voelen, of leren zich te conformeren. Dat kan jij ook, in ieder geval het tweede. Die oud-klasgenoten zijn al vrijwel velreden tijd; richt je op de toekomst.
1 + 1 = blauw
pi_162855431
Zelfde probleem mobiel.

Maar zie jij in hoe die angst vooraf je hele leven verneukt? En waarvoor, om zogenaamd veilig te zijn of teleurstelling te voorkomen terwijl je jezelf daarmee in een isolement werpt en uiteindelijk ongelukkig bent?

Wanneer is de laatste keer geweest dat goed boos bent geweest, dat je ruzie hebt gemaakt, en voor jezelf bent opgekomen?
Your life is your life: go all the way
https://youtu.be/2lK4LrD8Ii4
pi_162855435
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2016 22:55 schreef Kamina het volgende:

[..]

Sommige mensen kunnen zich bij iedereen op hun gemak voelen, of leren zich te conformeren. Dat kan jij ook, in ieder geval het tweede. Die oud-klasgenoten zijn al vrijwel velreden tijd; richt je op de toekomst.
En ik ben bang dat mensen mij veroordelen op het hebben van geen sociaal leven als ik eenmaal contact met ze heb.
pi_162855478
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2016 22:55 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Ik heb ook van die sportcursussen gedaan maar daar was ik of heel slecht in de sport, of mensen kenden elkaar onderling al..
Dan zoek je een andere cursus.
En natuurlijk kennen mensen elkaar onderling al. Maar dat wil niet zeggen dat ze jou niet willen leren kennen.
Maar dan moet jij je eisenpakket wel wat bijstellen. Niet de hele wereld is vrouw en niet de hele wereld is zo 'premium' als jij zo graag zou willen hebben.
pi_162855526
quote:
1s.gif Op woensdag 8 juni 2016 22:59 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Dan zoek je een andere cursus.
En natuurlijk kennen mensen elkaar onderling al. Maar dat wil niet zeggen dat ze jou niet willen leren kennen.
Maar dan moet jij je eisenpakket wel wat bijstellen. Niet de hele wereld is vrouw en niet de hele wereld is zo 'premium' als jij zo graag zou willen hebben.
En accepteren dat ik gewoon geen stoere boy ben maar een zachte gozer?
pi_162855577
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2016 23:01 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Wat vind je zelf? Wat levert jou de contacten die je wil, waarin je oprecht jezelf kunt zijn en waar je je goed bij voelt?
pi_162855605
quote:
1s.gif Op woensdag 8 juni 2016 23:02 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Wat vind je zelf? Wat levert jou de contacten die je wil, waarin je oprecht jezelf kunt zijn en waar je je goed bij voelt?
Ik weet niet. Ik denk dat ik op de verkeerde meiden richt, die sowieso niet zo veel hebben met gevoelige jongens maar juist op foute/stoere gozers vallen.
  woensdag 8 juni 2016 @ 23:04:25 #19
456432 Kamina
Tenacious!
pi_162855632
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2016 22:58 schreef Deezertje het volgende:

[..]

En ik ben bang dat mensen mij veroordelen op het hebben van geen sociaal leven als ik eenmaal contact met ze heb.
Na een bewust isolement wegens zware depressie. heb ik de draad weer op moeten pakken. Veel mensen waren door, anderen afgezwaaid. Ik heb opnieuw banden moeten opbouwen, vanaf nul. Dankzij sociale vaardigheden, en wellicht inherente charme, heb ik weer een groep vrienden om me heen, en zelfs teveel mensen voor mij om diepgaande contacten mee te onderhouden.

Wat ik wil zeggen is: het kan altijd. Maar het gaat niet (geheel) vanzelf.

quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2016 23:01 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Als dat zo is, dan is dat zo. Wat niet wil zeggen dat je daarin heel sterk kan zijn. Zelf ben ik ook geen alfa-hond, maar een sterke beta. Daar floreer ik in, en dat zien mensen.

Al heb ik wel in de positie van alfa gestaan, op meerdere fronten, maar dat deed ik liever niet. Desondanks maken mijn ambities dat ik die positie weer moet gaan innemen. Wat gevolg is van mijn werkervaring, waar ik heel erg op mijzelf werd aangewezen. Veel druk, veel stress, maar veel voldoening. Je grenzen verleggen en durven falen; alleen zo kom je verder dan je bent.
1 + 1 = blauw
pi_162855699
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2016 23:03 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Ik weet niet. Ik denk dat ik op de verkeerde meiden richt, die sowieso niet zo veel hebben met gevoelige jongens maar juist op foute/stoere gozers vallen.
Mensen
pi_162855758
quote:
1s.gif Op woensdag 8 juni 2016 23:05 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Mensen
Meiden met een extra laagje oogschaduw, leuk rokje en mooie hakjes aan :)
pi_162855784
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2016 23:04 schreef Kamina het volgende:

[..]

Na een bewust isolement wegens zware depressie. heb ik de draad weer op moeten pakken. Veel mensen waren door, anderen afgezwaaid. Ik heb opnieuw banden moeten opbouwen, vanaf nul. Dankzij sociale vaardigheden, en wellicht inherente charme, heb ik weer een groep vrienden om me heen, en zelfs teveel mensen voor mij om diepgaande contacten mee te onderhouden.

Wat ik wil zeggen is: het kan altijd. Maar het gaat niet (geheel) vanzelf.
Zeg jij nou eens eerlijk, hoeveel volwassen mensen hebben jou veroordeeld voor je isolement?

Hoe heb jij je leven omschreven toen je weer begon contact te maken?
Your life is your life: go all the way
https://youtu.be/2lK4LrD8Ii4
  woensdag 8 juni 2016 @ 23:08:52 #23
456432 Kamina
Tenacious!
pi_162855790
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2016 23:07 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Er is meer aan meiden mensen dan dat.
1 + 1 = blauw
  woensdag 8 juni 2016 @ 23:09:24 #24
452518 SekwafYug
Pseudomonas
pi_162855809
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2016 23:07 schreef Deezertje het volgende:

[..]

En iedereen die daarbuiten valt kan een goede vriend worden.
No 04
pi_162855835
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2016 22:58 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Mensen veroordelen je altijd, dat is mens eigen. Zelf keur je ook mensen en trek je conclusies terwijl je mensen nog niet hebt gesproken. Maak je er niet druk om, je kan niet iedereen tevreden stellen. Sommige zullen je een prima gast vinden, andere een rare vent.

Als ze je veroordelen en niet accepteren: prima. Weet je dat je die mensen niet nodig hebt in je leven, ga je op zoek naar anderen. Als dit niet zou gebeuren, dan zou iedereen vrienden zijn met elkaar.
I got two dudes that turned into raspberry slushy and flushed down my toilet. I can't even take a proper dump in there.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')