Ja, lekker op kosten van de belastingbetaler een topsportcentrum voor FC Groningen uit de grond stampen. Wat zogenaamd voor alle sporters is.. En de gemeenteraad slikt het als zoete koekquote:Op woensdag 8 juni 2016 22:31 schreef Ajacied422 het volgende:
Kemkers hangt nu rond in de Euroborg ergens.
Moest ff pissen.quote:
Natuurlijk heeft hij een arrogantie, maar wie heeft dat niet in de tv wereld?quote:Op woensdag 8 juni 2016 22:35 schreef tong80 het volgende:
[..]
Moest ff pissen.
Sorry voor het zuur overkomen. Wilde iets doen tegen de Mart met arrogantie.
Sloeg even door. Nogmaals, sorry.
Lynerd Skynerd.
Jordan nu![]()
![]()
te duur?quote:Op woensdag 8 juni 2016 22:38 schreef PowerLoungen het volgende:
Jezus geen beelden van hem in actie en ook nog eens tering kort
http://nos.nl/video/475121-1990-smeets-in-gesprek-met-jordan.htmlquote:Op woensdag 8 juni 2016 22:38 schreef PowerLoungen het volgende:
Jezus geen beelden van hem in actie en ook nog eens tering kort
Waarschijnlijk. Buiten een paar filmpjes uit de prehistorie en eigen materiaal valt het nogal tegenquote:
Dank u .quote:Op woensdag 8 juni 2016 22:39 schreef Zipportal het volgende:
[..]
http://nos.nl/video/475121-1990-smeets-in-gesprek-met-jordan.html
Mogelijk moet je even F5 doen.
Met die kramp?quote:Op woensdag 8 juni 2016 22:41 schreef Van_Poppel het volgende:
Dit is eigenlijk mooier dan de beelden van die marathonloopster uit 1984. Dat ging er echt over.
Stront langs de benen.quote:
Hij zou je nog kunnen vertellen wat hij die dag aan had, bizar geheugenquote:Op woensdag 8 juni 2016 22:43 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
Tussen Toulouse en Pau, hij weet het gewoon nog allemaal
Hij zou zo zijn 54 ruitjeshemden kunnen onderscheidenquote:Op woensdag 8 juni 2016 22:44 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Hij zou je nog kunnen vertellen wat hij die dag aan had, bizar geheugen
Beetje net als wielrennen. Op de achtergrond aan hebben staan en ondertussen andere dingen doen.quote:
quote:Op woensdag 8 juni 2016 22:51 schreef Frozen-assassin het volgende:
Wel verdiend overigens, hoe je ook over hem denkt
Cor Vriend.quote:
Echt wel verdiend.quote:Op woensdag 8 juni 2016 22:51 schreef Frozen-assassin het volgende:
Hij was ook in een visser.quote:
Ik kan me niets meer herinneren, alleen dat het een groot feest was.quote:Op woensdag 8 juni 2016 22:56 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Genieten inderdaad. Als een echte Martosaurus nam ie de hele uitzending over.
Dank. Morgen terugkijken. Dit was echt geweldig.quote:Op woensdag 8 juni 2016 22:52 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
[..]
Geweldige aflevering was dit
Die heb ik laatst nog eens terug gekeken. Geweldig idd.quote:Op woensdag 8 juni 2016 22:52 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
[..]
Ben ik met je eens. Ik was geen fan van de Avondetappe, want dat vond ik te veel over Mart en te weinig over de tour gaan, maar de wijze waarop hij zonder enig beeld exact 3 minuten weet vol te praten over een wielerwedstrijd was behoorlijk uniek en ook erg mooi in beeld gebracht.quote:Op woensdag 8 juni 2016 22:51 schreef Frozen-assassin het volgende:
quote:Naar het het 'saluut' voor Mart Smeets (NPO 1) hebben woensdagavond 831.000 mensen gekeken.
Het was een speciale aflevering van DWDD vanuit de Apollohal in Amsterdam, van en voor Mart Smeets.
Die houdt ermee op na 44 jaar sportverslaggeving. Het eerbetoon belandde op plek elf van de top 25 van de Stichting KijkOnderzoek. Een plaats hoger staat de finale van Idols. Bijna 885.000 mensen zagen hoe Nina den Hartog de talentenshow van RTL won.
Bron
Iddquote:Op woensdag 8 juni 2016 22:56 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Genieten inderdaad. Als een echte Martosaurus nam ie de hele uitzending over.
Ik ga deze kijken. Dank voor de tip.quote:
Oooh deze aflevering was echt genieton, straks weer eens terugkijkenquote:Op woensdag 8 juni 2016 22:52 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
[..]
Dit dus. Nog een uurtje genieten van geniale fragmenten en een uitstekende Matthijs-bash.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 23:56 schreef Remzz het volgende:
Ga het gewoon nog een keer kijken, hoe baas dat hij daar die samenvatting uit zijn hoofd zit in te spreken op de stoep.
quote:Op donderdag 9 juni 2016 21:06 schreef Stansfield het volgende:
Mart als zomergast lijkt me ook werelds...
Dit ja, hoe die daar ook bij zitquote:Op zondag 24 juli 2016 00:48 schreef Van_Poppel het volgende:
Ik zie dit voor de 2e keer, maar dit blijft geniaal
Vorige keer tot de helft gezien. Echt mooi dit. Wat een vakman en wat een mooier uitzending doen ze in andere landen niet beter, in tegendeel.quote:Op zondag 24 juli 2016 00:32 schreef TheVulture het volgende:
Wat een geweldige uitzending is dit
Mart
Kan nog, wordt alleen maar heroïscher.quote:
Logisch, door die bronzen medaille was z'n verzameling compleet. Hij kon er ook niks aan doen dat Kramer de verkeerde baan pakte.quote:
Vond het zielig voor die man, die is er gewoon in geluisd.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |