Dan heb je ze hoogst waarschijnlijk ook niet nodig, zijn technieken die op het circuit gebruikt worden en die je op de openbare weg vrijwel geen voordeel opleveren. Het zal je in het normale verkeer toch redelijk een worst moeten zijn of je normaal schakelt of een paar milliseconden sneller schakelt door die technieken te gebruiken.quote:Op donderdag 21 juli 2016 07:38 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik weet niet eens wat die termen betekenen.
ANWB. De regels veranderen niet elk jaarquote:Op zaterdag 23 juli 2016 15:11 schreef Xaryna het volgende:
Welk theorieboek raden jullie aan? Mijn rijschool biedt alleen een online pakket wat ik te duur vind. Heb liever een papieren boek.
Wat ik op Bol zie staan is ook voornamelijk oude boeken, niet van 2016...
Ik weet niet wanneer ze wel veranderen, daarom vraag ik hetquote:Op zaterdag 23 juli 2016 15:13 schreef Catch22- het volgende:
[..]
ANWB. De regels veranderen niet elk jaar
Ik heb de 2014 versie van dat ANWB boek+cd met oefenexamens wel te koop voor je, heeft zowel Catch als ik door het examen geloodstquote:Op zaterdag 23 juli 2016 15:29 schreef Xaryna het volgende:
[..]
Ik weet niet wanneer ze wel veranderen, daarom vraag ik hetIk bedoel, is een boek uit 2012/2013 nog up to date?
Maar goed, ANWB dus. Dank je.
Dank je wel, maar nee. Ik ben een boek-o-fiel en wil ze nieuw hebben.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 16:06 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Ik heb de 2014 versie van dat ANWB boek+cd met oefenexamens wel te koop voor je, heeft zowel Catch als ik door het examen geloodstLaat maar weten als je interesse hebt.
Lokquotequote:Op zaterdag 23 juli 2016 16:12 schreef Xaryna het volgende:
[..]
Dank je wel, maar nee. Ik ben een boek-o-fiel en wil ze nieuw hebben.
Hmm? Ik had je post gezien, alleen ik wilde voor ANWB gaan. Maar die is niet meer leverbaar... Vekabest gaat het waarschijnlijk worden, ja.quote:
O, m'n bericht was niet helder. Je mag hem zo overnemenquote:Op dinsdag 26 juli 2016 08:58 schreef Xaryna het volgende:
[..]
Hmm? Ik had je post gezien, alleen ik wilde voor ANWB gaan. Maar die is niet meer leverbaar... Vekabest gaat het waarschijnlijk worden, ja.
Je hebt DM.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 10:05 schreef Mathijz het volgende:
[..]
O, m'n bericht was niet helder. Je mag hem zo overnemen
van harte! Al wat op het oog?quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 16:45 schreef Daywalk3r het volgende:
Net een nagenoeg perfecte rit gereden!![]()
En dus geslaagd!!
M'n instructeur moest zo lachen omdat hij vrijdag zei van morgen moet het beter, en zaterdag progressie zag en dus zei dat als ik het vandaag nog beter zou doen het goed zou komen.. en ik reed echt goed! Niet altijd even vlot, maar juist daardoor wel heel veilig en goed geanticipeerd.
Mijn mede-lesser die het uur voor mij was (wat een spanning had ik) had zichzelf een beetje voorbij gereden qua vlotheid, waardoor hij geen fout-marge meer had en dus wat fouten had gemaakt.
Morgen naar het gemeentehuis!
Niet echt. Bij m'n vaste autogarage (achter-oom en m'n broer werkt er) staat een diversion 600. Die wil ik sowieso even meenemen voor een testrit. Maar ik heb gelezen dat een bandit of een fazer ofzo al een stukje meer fun-factor heeft. Maar kom maar met tips mensen, altijd leuk om uit te zoeken.quote:
Diversion is wel echt een goede en betrouwbare fiets om het op te leren. Die kopen en leren rijden is echt geen slecht plan hoor.quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 22:24 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Niet echt. Bij m'n vaste autogarage (achter-oom en m'n broer werkt er) staat een diversion 600. Die wil ik sowieso even meenemen voor een testrit. Maar ik heb gelezen dat een bandit of een fazer ofzo al een stukje meer fun-factor heeft. Maar kom maar met tips mensen, altijd leuk om uit te zoeken.
Gefeliciteerdquote:Op dinsdag 2 augustus 2016 16:45 schreef Daywalk3r het volgende:
Net een nagenoeg perfecte rit gereden!![]()
En dus geslaagd!!
M'n instructeur moest zo lachen omdat hij vrijdag zei van morgen moet het beter, en zaterdag progressie zag en dus zei dat als ik het vandaag nog beter zou doen het goed zou komen.. en ik reed echt goed! Niet altijd even vlot, maar juist daardoor wel heel veilig en goed geanticipeerd.
Mijn mede-lesser die het uur voor mij was (wat een spanning had ik) had zichzelf een beetje voorbij gereden qua vlotheid, waardoor hij geen fout-marge meer had en dus wat fouten had gemaakt.
Morgen naar het gemeentehuis!
Heb zowel voor auto- en motortheorie een boek van Vekabest gebruikt en vond het prettig opgestelde boeken. Mijn auto instructeur raadde het mij destijds ook aan. Of andere boeken echt zoveel minder zijn weet ik niet, maar denk dat je hier prima mee uit de voeten kuntquote:Op dinsdag 2 augustus 2016 22:44 schreef Xaryna het volgende:
Mocht het iemand nog interesseren, Vekabest boek gekocht. Instructeur raadde ANWB boek om wat voor reden dan ook af.
Ja nu heb je even geproefd aan het echte werkquote:Op woensdag 10 augustus 2016 23:30 schreef nattermann het volgende:
Vandaag eerste les op de weg gehad. Wat leukEindelijk beetje gassen ipv op het besloten terrein.
Haha, schattigquote:Op donderdag 11 augustus 2016 16:04 schreef Verbodsbord het volgende:
Gister eerste les gehad! Mocht meteen de weg op, twee uur lang door de polders/duinen gereden, wat 60 wegen en alles.
Wat vet zegRij op een ktm duke 390, ding trekt flink door
Spannond. Wat denk je zelf van het examen?quote:Op maandag 22 augustus 2016 00:20 schreef nattermann het volgende:
Inmiddels 3x2 uur les op de weg gehad. Gaat goed. Morgenmiddag weer 2 uurtjes rijden en dan bijna examen.
Ktm 390, dat is de motor die ik heb gekocht!quote:Op donderdag 11 augustus 2016 16:04 schreef Verbodsbord het volgende:
Gister eerste les gehad! Mocht meteen de weg op, twee uur lang door de polders/duinen gereden, wat 60 wegen en alles.
Wat vet zegRij op een ktm duke 390, ding trekt flink door
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |