quote:Op woensdag 8 juni 2016 22:44 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
even iets anders, zijn er werkelijk mensen die nog niet door hebben dat die man humberto heet?
Ze hadden beter op de cavia van Eva kunnen springenquote:Op woensdag 8 juni 2016 22:45 schreef MissJ het volgende:
Aha, ze is nu onderweg naar Humberto samen met Martijn
ja jaquote:Op woensdag 8 juni 2016 22:46 schreef Maraca het volgende:
[..]Het is de schuld van degene die ik quote
Had al schuld bekendquote:Op woensdag 8 juni 2016 22:46 schreef Maraca het volgende:
[..]Het is de schuld van degene die ik quote
Om één positieve noot aan te voeren: ze hebben in ieder geval een nieuw nummer als single. Niet dat oeverloze 'we laten ze wel een cover doen' van andere talentenjachten.quote:Op woensdag 8 juni 2016 22:39 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik had er na al die jaren en na het verneuken van The Voice wel echt weer zin in... maar had niet verwacht dat RTL het concept zo zou verneuken
- Een jury waarbij de helft niet op die stoel had mogen zitten (Martijn en Eva)
- Een afbreuk van het originele concept met de workshops omdat de sponsor ze liever voor 2
optredens naar een fucking kutresort in Indonesie vliegt
- 3 liveshows ipv 9 zodat je niet eens de tijd krijgt om een Idool te creëren
- Een presentatieduo dat geen liveshow kan dragen
Idols is dood!
Dat is toch ook zo met Holland's Got Talent? In Nederland slagen ze er altijd in om van een prachtig idee een complete boerenklucht te maken.quote:Op woensdag 8 juni 2016 22:39 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik had er na al die jaren en na het verneuken van The Voice wel echt weer zin in... maar had niet verwacht dat RTL het concept zo zou verneuken
- Een jury waarbij de helft niet op die stoel had mogen zitten (Martijn en Eva)
- Een afbreuk van het originele concept met de workshops omdat de sponsor ze liever voor 2
optredens naar een fucking kutresort in Indonesie vliegt
- 3 liveshows ipv 9 zodat je niet eens de tijd krijgt om een Idool te creëren
- Een presentatieduo dat geen liveshow kan dragen
Idols is dood!
Gelukkig is 'World Idols', waarbij winnaars uit vele landen het tegen elkaar opnamen, destijds maar eenmalig geweest.quote:Op woensdag 8 juni 2016 22:38 schreef Pheno het volgende:
Ik hoor niet meer in Nederland als dit een idol is. Wat gruwelijk saai
eens.quote:Op woensdag 8 juni 2016 22:38 schreef Guanabana het volgende:
Verder heb ik dit seizoen niet meer gevolgd vanaf de liveshows, trok het niet. Man man wat een slecht seizoen.
chipmunkquote:
aub niet zegquote:
wie is Nina ook alweer?quote:
Ik hoop dat het nieuwe idool net zo succesvol wordt als ... *start google op*.. Ninaquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 14:09 schreef iBenny het volgende:
Er komt dus zeker een nieuw seizoen. De vraag is alleen of de jury-samenstelling hetzelfde blijft
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |