SPOILER: F.A.Q.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Slowchat is toegestaan, maar hou tijdens shows graag wel rekening met de DJ! Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaakSPOILER: de eedOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.DISCLAIMER
Radio49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur, of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ'sWhy am I so differently wired? Am I a martian?
What kind of twisted experiment am I involved in
Cause I don't belong in this world
* knokkels doet een Van Goghjequote:Op woensdag 8 juni 2016 20:32 schreef MaryMouse het volgende:
Charlie Puth – ft. Selena Gomez – We don’t talk anymore
[ afbeelding ]
Tja, als je niet meer met elkaar praat dan flopt het natuurlijk? Of is het rustig en eenzaam aan de Top?
Selena niet jouw type?quote:
Je hakt een oor af?quote:Op woensdag 8 juni 2016 20:33 schreef knokkels het volgende:
[..]
* knokkels doet een Van Goghje![]()
SKIP! I mean.. Flop
Top, ondanks het spontaan vlekken opwekkende gemekker.quote:Op woensdag 8 juni 2016 20:32 schreef MaryMouse het volgende:
[ afbeelding ]
Tja, als je niet meer met elkaar praat dan flopt het natuurlijk? Of is het rustig en eenzaam aan de Top?
Zoietsquote:
Charlie Puth is nogal populair en Selena Gomez ook. Maar het nummer is nogal meh. Ik zet eens in op een flop (maar meestal zit ik er dan naast).quote:Op woensdag 8 juni 2016 20:32 schreef MaryMouse het volgende:
[ afbeelding ]
Hahaquote:
Pfjoehw!quote:Op woensdag 8 juni 2016 20:34 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Zoiets
[..]
Charlie Puth is nogal populair en Selena Gomez ook. Maar het nummer is nogal meh. Ik zet eens in op een flop (maar meestal zit ik er dan naast).
FLOP
* knokkels loopt triomfantelijk lachend met een bloedend oor rond..quote:
Gewoon heet wassen straksquote:Op woensdag 8 juni 2016 20:34 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Top, ondanks het spontaan vlekken opwekkende gemekker.
wie? Flopquote:Op woensdag 8 juni 2016 20:35 schreef MaryMouse het volgende:
Side 2 Side ft. René Froger – Forget my Name
[ afbeelding ]
Ja, vergeten graagOh, Top of Flop?
quote:Op woensdag 8 juni 2016 20:35 schreef knokkels het volgende:
[..]
* knokkels loopt triomfantelijk lachend met een bloedend oor rond..
Topquote:Op woensdag 8 juni 2016 20:35 schreef MaryMouse het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 8 juni 2016 20:36 schreef Sfeermaker het volgende:
Selena Gomez![]()
Cijfer: 6
quote:
Het is genoeg,quote:Op woensdag 8 juni 2016 20:35 schreef MaryMouse het volgende:
[ afbeelding ]
Ow, dan weet ik wat ik moet draaiena als ik weer eens last van mijn darmen hebquote:Op woensdag 8 juni 2016 20:36 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Het is genoeg,
het is een feit,
van dit nummer
raakt een ieder
spontaan aan de schijt.
Als ik Rene Froger was, zou ik ook HARD gaan drinken met deze baggerquote:Op woensdag 8 juni 2016 20:37 schreef Doedezemaar het volgende:
Godver, dit moest toch gewoon niet mogen...
Generiek. Wordt geen hit, zelfs niet als Froger de expertise van Gerard Joling op het gebied van gekochte hits inschakelt.quote:Op woensdag 8 juni 2016 20:35 schreef MaryMouse het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 8 juni 2016 20:37 schreef Doedezemaar het volgende:
Godver, dit moest toch gewoon niet mogen...
quote:Op woensdag 8 juni 2016 20:37 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ow, dan weet ik wat ik moet draaiena als ik weer eens last van mijn darmen heb
de clip ga ik na mijn show bekijkenquote:Op woensdag 8 juni 2016 20:38 schreef Sfeermaker het volgende:
als dit geen top 40 hit wordt weet ik t ook nie meer, bekijk de clip eens zou ik zeggen, hilarisch![]()
Cijfer: 6
TOPPERTJE vd week!!111one!11
De flop die je wist dat komen ging.quote:Op woensdag 8 juni 2016 20:38 schreef knokkels het volgende:
Dit nummer moet levenslang worden opgesloten worden wegens gruwelijke taalverkrachting
Flop, hoor dan toch.quote:Op woensdag 8 juni 2016 20:39 schreef MaryMouse het volgende:
Martin Garrix & Third Party – Lions in the Wild
[ afbeelding ]
Wilden leeuwen in de Top40? of blijven ze gewoon in het wild?
Top welquote:Op woensdag 8 juni 2016 20:39 schreef MaryMouse het volgende:
Martin Garrix & Third Party – Lions in the Wild
[ afbeelding ]
Wilden leeuwen in de Top40? of blijven ze gewoon in het wild?
Ik wel hoorquote:
ík rap zelfs beter dan Rene Frogerquote:Op woensdag 8 juni 2016 20:40 schreef Doedezemaar het volgende:
Meneer Froger, huur MadMaster in, dan krijg je betere raps
quote:Op woensdag 8 juni 2016 20:41 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
Ik zet een 10tje in op top
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |