SPOILER: F.A.Q.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Slowchat is toegestaan, maar hou tijdens shows graag wel rekening met de DJ! Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaakSPOILER: de eedOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.DISCLAIMER
Radio49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur, of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ'sWhy am I so differently wired? Am I a martian?
What kind of twisted experiment am I involved in
Cause I don't belong in this world
* knokkels doet een Van Goghjequote:Op woensdag 8 juni 2016 20:32 schreef MaryMouse het volgende:
Charlie Puth – ft. Selena Gomez – We don’t talk anymore
[ afbeelding ]
Tja, als je niet meer met elkaar praat dan flopt het natuurlijk? Of is het rustig en eenzaam aan de Top?
Selena niet jouw type?quote:
Je hakt een oor af?quote:Op woensdag 8 juni 2016 20:33 schreef knokkels het volgende:
[..]
* knokkels doet een Van Goghje![]()
SKIP! I mean.. Flop
Top, ondanks het spontaan vlekken opwekkende gemekker.quote:Op woensdag 8 juni 2016 20:32 schreef MaryMouse het volgende:
[ afbeelding ]
Tja, als je niet meer met elkaar praat dan flopt het natuurlijk? Of is het rustig en eenzaam aan de Top?
Zoietsquote:
Charlie Puth is nogal populair en Selena Gomez ook. Maar het nummer is nogal meh. Ik zet eens in op een flop (maar meestal zit ik er dan naast).quote:Op woensdag 8 juni 2016 20:32 schreef MaryMouse het volgende:
[ afbeelding ]
Hahaquote:
Pfjoehw!quote:Op woensdag 8 juni 2016 20:34 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Zoiets
[..]
Charlie Puth is nogal populair en Selena Gomez ook. Maar het nummer is nogal meh. Ik zet eens in op een flop (maar meestal zit ik er dan naast).
FLOP
* knokkels loopt triomfantelijk lachend met een bloedend oor rond..quote:
Gewoon heet wassen straksquote:Op woensdag 8 juni 2016 20:34 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Top, ondanks het spontaan vlekken opwekkende gemekker.
wie? Flopquote:Op woensdag 8 juni 2016 20:35 schreef MaryMouse het volgende:
Side 2 Side ft. René Froger – Forget my Name
[ afbeelding ]
Ja, vergeten graagOh, Top of Flop?
quote:Op woensdag 8 juni 2016 20:35 schreef knokkels het volgende:
[..]
* knokkels loopt triomfantelijk lachend met een bloedend oor rond..
Topquote:Op woensdag 8 juni 2016 20:35 schreef MaryMouse het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 8 juni 2016 20:36 schreef Sfeermaker het volgende:
Selena Gomez![]()
Cijfer: 6
quote:
Het is genoeg,quote:Op woensdag 8 juni 2016 20:35 schreef MaryMouse het volgende:
[ afbeelding ]
Ow, dan weet ik wat ik moet draaiena als ik weer eens last van mijn darmen hebquote:Op woensdag 8 juni 2016 20:36 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Het is genoeg,
het is een feit,
van dit nummer
raakt een ieder
spontaan aan de schijt.
Als ik Rene Froger was, zou ik ook HARD gaan drinken met deze baggerquote:Op woensdag 8 juni 2016 20:37 schreef Doedezemaar het volgende:
Godver, dit moest toch gewoon niet mogen...
Generiek. Wordt geen hit, zelfs niet als Froger de expertise van Gerard Joling op het gebied van gekochte hits inschakelt.quote:Op woensdag 8 juni 2016 20:35 schreef MaryMouse het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 8 juni 2016 20:37 schreef Doedezemaar het volgende:
Godver, dit moest toch gewoon niet mogen...
quote:Op woensdag 8 juni 2016 20:37 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ow, dan weet ik wat ik moet draaiena als ik weer eens last van mijn darmen heb
de clip ga ik na mijn show bekijkenquote:Op woensdag 8 juni 2016 20:38 schreef Sfeermaker het volgende:
als dit geen top 40 hit wordt weet ik t ook nie meer, bekijk de clip eens zou ik zeggen, hilarisch![]()
Cijfer: 6
TOPPERTJE vd week!!111one!11
De flop die je wist dat komen ging.quote:Op woensdag 8 juni 2016 20:38 schreef knokkels het volgende:
Dit nummer moet levenslang worden opgesloten worden wegens gruwelijke taalverkrachting
Flop, hoor dan toch.quote:Op woensdag 8 juni 2016 20:39 schreef MaryMouse het volgende:
Martin Garrix & Third Party – Lions in the Wild
[ afbeelding ]
Wilden leeuwen in de Top40? of blijven ze gewoon in het wild?
Top welquote:Op woensdag 8 juni 2016 20:39 schreef MaryMouse het volgende:
[ afbeelding ]
Ik wel hoorquote:
ík rap zelfs beter dan Rene Frogerquote:Op woensdag 8 juni 2016 20:40 schreef Doedezemaar het volgende:
Meneer Froger, huur MadMaster in, dan krijg je betere raps
quote:Op woensdag 8 juni 2016 20:41 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
Ik zet een 10tje in op top
Deal. Dan eet ik een pond kaas op.quote:Op woensdag 8 juni 2016 20:41 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
Ik zet een 10tje in op top
quote:Op woensdag 8 juni 2016 20:42 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Deal. Dan eet ik een pond kaas op.
Flop, klaar.quote:Op woensdag 8 juni 2016 20:42 schreef MaryMouse het volgende:
Frans – If I were Sorry
[ afbeelding ]
Eurovisie songpareltje voor de Top40 of een Flop?
Het kabbelde voorbij; ik raakte afgeleid.quote:Op woensdag 8 juni 2016 20:39 schreef MaryMouse het volgende:
[ afbeelding ]
Nog een pondje kaas?quote:
* knokkels krijgt hier verklaarbare bulten van. Flopquote:Op woensdag 8 juni 2016 20:42 schreef MaryMouse het volgende:
Frans – If I were Sorry
[ afbeelding ]
Zoals ik in ESF uitgebreid heb uitgelegd: de morele winnaar van het Songfestival.quote:Op woensdag 8 juni 2016 20:42 schreef MaryMouse het volgende:
Frans – If I were Sorry
[ afbeelding ]
onsje erbij?quote:
Eerlijk?quote:Op woensdag 8 juni 2016 20:44 schreef Elfletterig het volgende:
Het is wél de grootste internationale hit van het Songfestival dit jaar.
Nooit. Flopquote:Op woensdag 8 juni 2016 20:45 schreef MaryMouse het volgende:
Monica Geuze ft. Ruben Annink & Jonna Fraser – Nu of Nooit
[ afbeelding ]
Goeie vraag welNu een Flop of nooit een Top??
quote:
quote:Op woensdag 8 juni 2016 20:45 schreef Sfeermaker het volgende:
Frans - Sorry = Matt Simons - Catch And Release
* Elfletterig zet het volume even op 1%, roept nog snel FLOP en gaat even naar de WC om te kotsenquote:Op woensdag 8 juni 2016 20:45 schreef MaryMouse het volgende:
[ afbeelding ]
Flop, hier heb je snelwerkende antibiotica voor nodig om het uit te luisteren.quote:Op woensdag 8 juni 2016 20:45 schreef MaryMouse het volgende:
[ afbeelding ]
Ja.quote:
Zie de cijfers in de links hierboven.quote:Op vrijdag 3 juni 2016 19:26 schreef Elfletterig het volgende:
Zoals ik gisteren in een ander topic al stelde: Zweden is de morele winnaar van het Songfestival.
Zie: ESF / Welk songfestivallied wordt het meest gedraaid op de radio
en: ESF / Welk songfestivallied wordt het meest gedraaid op de radio
Eerst de voice kids, daarna de beste singer/songwriter?quote:
Onbegrijpelijk.quote:Op woensdag 8 juni 2016 20:48 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ja.
[..]
Zie de cijfers in de links hierboven.
Nog drie nummers te gaanquote:Op woensdag 8 juni 2016 20:48 schreef spijkerbroek het volgende:
Zoon van een teef! Het meeste gemist wegens op de bank in slaap vallen.
Dit is een flop trouwens.
NOOIT meer draaienquote:
Simpel. Omdat het nog kleine kinderen zijnquote:Op woensdag 8 juni 2016 20:49 schreef Elfletterig het volgende:
Waarom praten/zingen die lui altijd net zoals kleine kinderen doen? Ze kunnen niet eens normaal articuleren.
PSIES!quote:
Wéér een flop. Zou het aardig doen op de kleuterschool, dat wel.quote:Op woensdag 8 juni 2016 20:49 schreef MaryMouse het volgende:
Red One ft. Enrique Iglesias, R. City, Seraya & Shaggy – Don’t you need somebody
[ afbeelding ]
Top40 materiaal of toch maar niet?
* MaryMouse snel duim uit mond haaltquote:Op woensdag 8 juni 2016 20:51 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Wéér een flop. Zou het aardig doen op de kleuterschool, dat wel.
Het zoveelste generieke nummer dat leunt op de tropical house-sound van Kygo. Ik word zelf altijd een beetje moe van dit soort voorspelbare liedjes, met de standaard akkoordenschema's. Toch zie ik dit (helaas) de Top 40 wel halen.quote:Op woensdag 8 juni 2016 20:49 schreef MaryMouse het volgende:
Red One ft. Enrique Iglesias, R. City, Seraya & Shaggy – Don’t you need somebody
[ afbeelding ]
Top40 materiaal of toch maar niet?
quote:Op woensdag 8 juni 2016 20:51 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
* MaryMouse snel duim uit mond haalt
Donker keldertje, sleutel weggooienquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |