Geen particulier in ieder geval.quote:Op zaterdag 11 juni 2016 00:25 schreef A_Fortiori het volgende:
[..]
En wie kan voor de familie, alsnog dit ARR rapport aanvragen?
Werk aan de winkel dus, voor een al bestaande of nog op te richten stichting. Ook wat betreft het opvragen van de telefoongegevens, als dat zou kunnen.quote:Op zaterdag 11 juni 2016 00:28 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Geen particulier in ieder geval.
Wat ze daarmee bedoelen is mij niet bekend. OM / politie blijkt me logisch, maar zaak is gesloten en blijft dat volgens droeftoeter Jens.
Neem je het woord particulier letterlijk dan kan een stichting deze gegevens wel opvragen.
Is er een rapport dan?quote:Op zaterdag 11 juni 2016 00:25 schreef A_Fortiori het volgende:
[..]
En wie kan voor de familie, alsnog dit ARR rapport aanvragen?
Met stichtingen ligt het gevaar op de loer dat "expert"Nikki van Passel zich weer komt melden.quote:Op zaterdag 11 juni 2016 00:34 schreef A_Fortiori het volgende:
[..]
Werk aan de winkel dus, voor een al bestaande of nog op te richten stichting. Ook wat betreft het opvragen van de telefoongegevens, als dat zou kunnen.
Beter iets dan niets.quote:Op zaterdag 11 juni 2016 00:39 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Met stichtingen ligt het gevaar op de loer dat "expert"Nikki van Passel zich weer komt melden.
Maar heb je nou werkelijk het vermoeden dat de machinist in een moordcomplot zit?😨😨quote:Op zaterdag 11 juni 2016 00:15 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Je ziet niets in een trein op volle snelheid (130 km/pu) in een donker omgeving tijdens de regen.
Er is een verklaring van een andere machinist, deze bevestigd dit.
Daarnaast kan, indien men echt serieus onderzoek zou doen, gekeken worden naar de ARR.
Hierin staan alle gegevens van de treinreis, soort van zwarte doos.
Hierin staat ook hoe vaak er getyphoneerd was en of er voor de impact geremd was.
Helaas kunnen particulieren dit ARR rapport niet aanvragen en heeft de politie dit niet gedaan.
Foutje nummer zoveel..
waar schrijft ze dat dan ?quote:Op zaterdag 11 juni 2016 01:03 schreef Squadra-macaroni het volgende:
[..]
Maar heb je nou werkelijk het vermoeden dat de machinist in een moordcomplot zit?😨😨
Nee, verre van.quote:Op zaterdag 11 juni 2016 01:03 schreef Squadra-macaroni het volgende:
[..]
Maar heb je nou werkelijk het vermoeden dat de machinist in een moordcomplot zit?😨😨
Ik begrijpt uit je posts dat jij denkt aan een zelfmoord.quote:Op zaterdag 11 juni 2016 01:03 schreef Squadra-macaroni het volgende:
[..]
Als ik antwoorden had, zou ik ze geven. Maar zelfmoord laat zich nu eenmaal niet eenvoudig verklaren.quote:Op zaterdag 11 juni 2016 01:14 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Ik begrijpt uit je posts dat jij denkt aan een zelfmoord.
Hoe zie jij de nacht vanaf 02:07 uur dan?
Waarom liep ze weg uit de LGD en waarom liep ze weer terug?
Hoe kan ze zo snel bij de trein gekomen zijn?
En geloof jij de versie van de machinist?
Het doet denken aan zelfmoord omdat ze er zelf stond.Jonge mensen doen soms rare dingen.quote:Op zaterdag 11 juni 2016 01:14 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Ik begrijpt uit je posts dat jij denkt aan een zelfmoord.
Hoe zie jij de nacht vanaf 02:07 uur dan?
Waarom liep ze weg uit de LGD en waarom liep ze weer terug?
Hoe kan ze zo snel bij de trein gekomen zijn?
En geloof jij de versie van de machinist?
Denken jullie dat ze aan het ronddolen was, die nacht?quote:Op zaterdag 11 juni 2016 01:32 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Het doet denken aan zelfmoord omdat ze er zelf stond.Jonge mensen doen soms rare dingen.
Serieus. Want we hebben al te veel rare dingen geroepen tegen elkaar. Ik denk dat een kind in de war kan raken zeker door een ruzie. En het dan kiezen voor de dood.......slaat voor ons niet ergens op. Wel voor haar.quote:Op zaterdag 11 juni 2016 01:34 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Denken jullie dat ze aan het ronddolen was, die nacht?
denk jij dat ze mogelijk bij die snapchatter is geweest?quote:Op zaterdag 11 juni 2016 01:34 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Denken jullie dat ze aan het ronddolen was, die nacht?
Zonder medewerking van OM wordt het alleen erg lastig om gegevens te achterhalen. Zoals ook dat ARR rapport.quote:Op zaterdag 11 juni 2016 00:24 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
eens met je post.
Naast de ARR, heeft de politie ook geen onderzoek gedaan naar de snapchat en whatsappaccounts van Dascha.
Deze gegevens blijven goddank 7 jaar bewaard bij een provider, dus kunnen nog steeds opgevraagd worden door het OM. Moeten ze natuurlijk wel willen, kost heel veel manuren natuurlijk...
De gewiste berichten kunnen dus teruggehaald worden. Zou ze inderdaad met iemand hebben afgesproken na 02:12?
Nee, over die snapchatter is niet meer bekend dan dat het een man/jongen is.quote:Op zaterdag 11 juni 2016 02:11 schreef FYazz het volgende:
Is trouwens bekend of de snapchatter en de jongen van het messenger-bericht elkaar ook kennen?
en de treindienstleider van dat moment.quote:Op zaterdag 11 juni 2016 07:58 schreef Rica het volgende:
[..]
Zonder medewerking van OM wordt het alleen erg lastig om gegevens te achterhalen. Zoals ook dat ARR rapport.
Misschien is een vorm van civielrechtelijke procedure mogelijk. Dan kun je ook mensen onder ede laten horen. Ik zou bijvoorbeeld, met verplaatsend in de nabestaanden, graag die machinist onder ede zijn verhaal laten doen.
Hier een zaak in de VS, meisje pleegt zelfmoord nadat een vriendin naaktfoto's ongewenst op snapchat zette. Het gebeurt zeker en kan ook bij Dascha zo zijn geweest.quote:Op zaterdag 11 juni 2016 01:38 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Serieus. Want we hebben al te veel rare dingen geroepen tegen elkaar. Ik denk dat een kind in de war kan raken zeker door een ruzie. En het dan kiezen voor de dood.......slaat voor ons niet ergens op. Wel voor haar.
Ook pas nadat een tante het voorval uitgebreid had onderzocht.quote:Op zaterdag 11 juni 2016 09:11 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Hier een zaak in de VS, meisje pleegt zelfmoord nadat een vriendin naaktfoto's ongewenst op snapchat zette. Het gebeurt zeker en kan ook bij Dascha zo zijn geweest.
Verschil met Dascha is dat de politie daar wel onderzoek doet.
http://www.msn.com/nl-nl/(...)BBoPOOe&ocid=SK2MDHP
Hier een wat uitgebreidere link:quote:Op zaterdag 11 juni 2016 09:19 schreef Burdie het volgende:
[..]
Ook pas nadat een tante het voorval uitgebreid had onderzocht.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |