Stirred zeker nietquote:
dat hoorde ik massa zeggen in de pits tegen de crew. Althans dat maakte ik eruit op, zit met een koptelefoon op dan hoor je het net iets beter allemaalquote:
twitter:F1 twitterde op vrijdag 10-06-2016 om 16:28:39📻 MAS: "I think I had a problem. I cancelled the DRS and lost the rear completely" #FP1 #CanadianGP https://t.co/cin4zjl6Le reageer retweet
Niet echt spannend ofzo.quote:Op vrijdag 10 juni 2016 16:33 schreef franklop het volgende:
Nog even een herhaling aub, kom net pas binnen
crash is een crashquote:
heb je alweer een nieuwe?quote:
Oke, ik verstond wat anders namelijk "when i braked i just locked up the rears" maar het is altijd moelijk te af te luisteren die gesprekken in de pit box.quote:Op vrijdag 10 juni 2016 16:33 schreef Spockjuh_ het volgende:
[..]
dat hoorde ik massa zeggen in de pits tegen de crew. Althans dat maakte ik eruit op, zit met een koptelefoon op dan hoor je het net iets beter allemaal
Alles controleren en zo.quote:Op vrijdag 10 juni 2016 16:40 schreef truedestiny het volgende:
Waarom doet iedereen een outlap en gaan ze weer naar binnen?
Gewoon in dm de volgende keer...quote:Op vrijdag 10 juni 2016 16:41 schreef Angry_Bird het volgende:
[..]
Idd
nieuwe: http://www.vipleague.mobi(...)e-stream-online.html
quote:
ik verstond just got the rears. vind die jou van jou plausibelquote:Op vrijdag 10 juni 2016 16:41 schreef Sjemmert het volgende:
[..]
Oke, ik verstond wat anders namelijk "when i braked i just locked up the rears" maar het is altijd moelijk te af te luisteren die gesprekken in de pit box.
Staat genoeg informatie in het 'voor je reageert'-veld. Dit is niet iets wat op eens niet meer mag.quote:Op vrijdag 10 juni 2016 16:44 schreef Angry_Bird het volgende:
[..]
Anderen kunnen er ook wat aan hebben.
Zoals ik het zie moet ie of een probleem gehad hebben met de remmen rechts achter of de rembalans te ver naar achter gezet. Over start finish wil je je rembalans naar achter schuiven voor sector 1. Vanaf sector 2 weer naar voren voor de zware rempunten. In ieder geval blokkeerde zijn achter wielen bij het aanremmen en bij het corrigeren net iets over het gras en toen was ie hem kwijt.quote:Op vrijdag 10 juni 2016 16:43 schreef Spockjuh_ het volgende:
[..]
ik verstond just got the rears. vind die jou van jou plausibel
Huh was een aantal weken bekend toch ? Was zelfs nog een bericht dat Heineken het jammer vond dat er over de deal gelekt was.quote:Op vrijdag 10 juni 2016 16:54 schreef nils7 het volgende:
Hoe kan dat van Heineken niet eerder echt uitgelekt zijn of hebben ze al die reclame vannacht pas geplaatst?
Sterke geruchten natuurlijk wel.quote:Op vrijdag 10 juni 2016 16:55 schreef Sjemmert het volgende:
[..]
Huh was een aantal weken bekend toch ? Was zelfs nog een bericht dat Heineken het jammer vond dat er over de deal gelekt was.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |