De vooruitzichten voor zondag geven ook regen aanquote:Op donderdag 9 juni 2016 17:08 schreef franklop het volgende:
Het regent in Montreal!
Helaas paar dagen te vroeg
Gewoon de regendans doen en dan moet het goed komenquote:Op donderdag 9 juni 2016 17:08 schreef franklop het volgende:
Het regent in Montreal!
Helaas paar dagen te vroeg
Heb je zelf groene zeep, of moet ik een blokje zoeken om op te sturen?quote:Op woensdag 8 juni 2016 22:51 schreef MakkieR het volgende:
[..]
Le mans is fucking saai, Formule 1 gebeurt tenminste nog wat
Volgens mij heeft hij het nog geeneens naar de zin als hij in een bubbelbad zit drie playmates.quote:Op donderdag 9 juni 2016 17:29 schreef ChatGirl het volgende:
Kimi heeft het wel naar z'n zin bij de persco zo te zien
Ik wel ja. Ik kijk zo'n beetje alles wat me interessant lijkt en op YT te vinden is rond races.quote:Op donderdag 9 juni 2016 19:35 schreef franklop het volgende:
Kijken jullie ook wel eens naar Paddock pass, met Will Buxton?
Heb het in het nieuwtjes topic gezet.quote:Op donderdag 9 juni 2016 20:23 schreef ChatGirl het volgende:
Heineken gaat 3 races sponsoren, te beginnen met die van Italië. Verder zijn er bij andere races (behalve die van Abu Dhabi) naast de baan ook reclame-uitingen van ze te zien. David Coulthard en Jackie Stewart zijn ambassadeurs van Heineken in de F1.
Ik kijk gewoon op t werk.quote:Op donderdag 9 juni 2016 21:05 schreef SnowOokami het volgende:
Jeuj, ik kan morgen gewoon FP1 en FP2 kijken zonder werk te ditchen![]()
Wat boeit dat dan? Dan kun je ook wel gaan vragen "waarom twee mannen?" of "waarom twee F1 commentators?" Niet overal zit een bewust besluit achter.quote:Op donderdag 9 juni 2016 20:30 schreef Sinister-D- het volgende:
Waarom nou juist 2 Schotse ex-coureurs? Of is dat gewoon toeval?
ja.quote:Op donderdag 9 juni 2016 19:35 schreef franklop het volgende:
Kijken jullie ook wel eens naar Paddock pass, met Will Buxton?
Dit.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |