Ah zo gister hebben ze het officieel aangekondigd en denk ook de borden opgehangen dan.quote:Op vrijdag 10 juni 2016 16:58 schreef nils7 het volgende:
[..]
Sterke geruchten natuurlijk wel.
Maar heb geen foto gezien van de reclame borden die er lijk mij al ff hingen.
Klopt ja.quote:Op vrijdag 10 juni 2016 17:08 schreef Abdus18 het volgende:
Max op soft toch en de ferrari's op SS?
ziet er leuk uit....al is de baan natuurlijk nog erg groen
Ja goede tijd hoor op de softs.quote:Op vrijdag 10 juni 2016 17:08 schreef Abdus18 het volgende:
Max op soft toch en de ferrari's op SS?
ziet er leuk uit....al is de baan natuurlijk nog erg groen
die blauwe bikini heeft geen nutquote:Op vrijdag 10 juni 2016 17:13 schreef franklop het volgende:
Max zijn vriendin heeft een zwaar dagje
[ afbeelding ]
Ze draagt de wittequote:
Wel goed insmeren hequote:Op vrijdag 10 juni 2016 17:13 schreef franklop het volgende:
[ afbeelding ]
Ik denk dat die vent juist een zware dag heeft.quote:Op vrijdag 10 juni 2016 17:13 schreef franklop het volgende:
[ afbeelding ]
Laatste ronden is max weer 3-5 tienden sneller. Ligt ook aan het verkeer natuurlijk.quote:Op vrijdag 10 juni 2016 17:27 schreef VacaLoca het volgende:
Ricci en Max allebei met lange runs bezig nu. Ricciardo is drie tienden sneller op oudere banden
Max gaat laatste rondjes inderdaad halve seconde sneller dan toen ik poste dus nu juist snellerquote:Op vrijdag 10 juni 2016 17:27 schreef VacaLoca het volgende:
Ricci en Max allebei met lange runs bezig nu. Ricciardo is drie tienden sneller op oudere banden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |