Goedzoquote:Op donderdag 9 juni 2016 10:08 schreef VarkensHart het volgende:
[..]
Uiteraard op het werk. Anders is het niet betaald he
Mag ik u een baas noemen?quote:Op donderdag 9 juni 2016 12:41 schreef tja77 het volgende:
[..]
Goedzo
(Verstuurd vanaf mijn iPhone, tijdens een kaksessie op het werk)
Maar om genoeg ijzer binnen te krijgen moet je ook brood of ontbijt granen eten.quote:Op donderdag 9 juni 2016 08:20 schreef tja77 het volgende:
[..]
Alsof er alleen ijzer in brood zit.
Vlees en vis bevatten ijzer, net als groente.
Vooral rood vlees, appelstroop en eieren zijn een bron van ijzer. Ik eet best veel eieren, maar let daarnaast goed op mijn cholesterol, dus niks aan de hand.
Ik kak steevast op het werk, scheelt in wc papier kosten, water kosten, en ik word er nig voor betaald ook.quote:
Precies. Mijn schema is elke ochtend rond acht uur na de eerste bak koffie. Dan rond twee uur (as we speak zit ik met de broek op de knieën deze reactie te typenquote:Op donderdag 9 juni 2016 13:51 schreef tja77 het volgende:
[..]
Ik kak steevast op het werk, scheelt in wc papier kosten, water kosten, en ik word er nig voor betaald ook.
Het liefst kak ik vrijdagmiddag in het laatste uur van mijn werk, en dan ophouden tot maandagochtend. Maar dat red ik niet.
Nee hoor, er zijn genoeg koolhydraatarme, Paleo of Atkinsdieten die GEEN brood bevatten, waarbij je ruimschoots genoeg ijzer, mineralen, vezels en vitaminen binnen krijgt. Een volwassen man heeft aan 9 milligram ijzer genoeg.quote:Op donderdag 9 juni 2016 13:16 schreef Firewarrior het volgende:
[..]
Maar om genoeg ijzer binnen te krijgen moet je ook brood of ontbijt granen eten.
Vakkenvulslaafquote:Op donderdag 9 juni 2016 00:39 schreef Atak het volgende:
[..]
Wat voor werk doen je dan? Werk je achter de kassa?
Is dat een beetje te doen? Ik heb gesolliciteerd om dat ook maar te gaan doen, dan heb ik weer geld om wat elektronica en games erbij te kopen.quote:
Maar 3 ons rood vlees is te veel, daar krijg je kanker van.quote:Op donderdag 9 juni 2016 14:02 schreef tja77 het volgende:
[..]
Nee hoor, er zijn genoeg koolhydraatarme, Paleo of Atkinsdieten die GEEN brood bevatten, waarbij je ruimschoots genoeg ijzer, mineralen, vezels en vitaminen binnen krijgt. Een volwassen man heeft aan 9 milligram ijzer genoeg.
Als je 3 ons rood vlees eet, zit je al op 10 milligram.
Pak een handje niet geroosterde of niet gebakken amandelen, walnoten, pecanoten enz. en dat scheelt ook weer wat milligram.
Broccoli, spinazie enz. geldt hetzelfde voor.
Een boterham volkoren brood bevat 0,9 milligram ijzer, die zou je dus 10 moeten eten om aan je a.d.h te komen. 1 snee volkoren brood is al 73kcal en 14 gram koolhydraten. Brood is dus totaal niet rendabel.
Ik ben 17 en zit bij ah. Is denk ik ruim 4.50 per uur inclusief vakantiegeld. Is niet bijzonder leuk en af en toe geďrriteerde klauwen van dozen openmaken. Maar voor de rest gaat het wel.quote:Op donderdag 9 juni 2016 16:27 schreef Firewarrior het volgende:
[..]
Is dat een beetje te doen? Ik heb gesolliciteerd om dat ook maar te gaan doen, dan heb ik weer geld om wat elektronica en games erbij te kopen.
Wat koop je er van?quote:Op donderdag 9 juni 2016 16:32 schreef Fatoeman het volgende:
[..]
Ik ben 17 en zit bij ah. Is denk ik ruim 4.50 per uur inclusief vakantiegeld. Is niet bijzonder leuk en af en toe geďrriteerde klauwen van dozen openmaken. Maar voor de rest gaat het wel.
Niks eigenlijk. Maar als ik iets moois zie heb ik al genoeg geld gespaard om het te kunnen kopen. Vorig jaar bijvoorbeeld een stereo gekocht. Als het nodig is ook een nieuwe telefoon. Ik heb mijn s5 er ook van betaaldquote:
Welke?quote:Op donderdag 9 juni 2016 16:39 schreef Fatoeman het volgende:
[..]
Niks eigenlijk. Maar als ik iets moois zie heb ik al genoeg geld gespaard om het te kunnen kopen. Vorig jaar bijvoorbeeld een stereo gekocht
Waarom heb je een Samsung bloatware telefoon gekocht? Ik durf te wedden dat mijn telefoon van 200 euro sneller is dan jouw telefoon die veel meer kost. Die van mij draait stock android.quote:Op donderdag 9 juni 2016 16:39 schreef Fatoeman het volgende:
[..]
Niks eigenlijk. Maar als ik iets moois zie heb ik al genoeg geld gespaard om het te kunnen kopen. Vorig jaar bijvoorbeeld een stereo gekocht. Als het nodig is ook een nieuwe telefoon. Ik heb mijn s5 er ook van betaald
Onkyo tx-nr646 is dat volgens mijquote:
Ik heb volgens mij lollypop op mijn s5. Wilde ook per sé s5quote:Op donderdag 9 juni 2016 16:40 schreef Firewarrior het volgende:
[..]
Waarom heb je een Samsung bloatware telefoon gekocht? Ik durf te wedden dat mijn telefoon van 200 euro sneller is dan jouw telefoon die veel meer kost. Die van mij draait stock android.
Ik heb zelfs op een video gezien dat de iPhone 6 amper sneller is dan mijn mobiel en op een andere video dat hij sneller is dan de S5, zelfs als je op de S5 stock android installeert door hem te modden.
Ok ik heb ook nieuwe speakers besteld laatst (ik heb nu kut PC speakers, ik heb boekenplank speakers besteld) en ik moet helaas een week wachten op de versterker.quote:Op donderdag 9 juni 2016 16:45 schreef Fatoeman het volgende:
[..]
Onkyo tx-nr646 is dat volgens mij
Zo een met de bijbehorende cd-speler erbij (waarvan ik geen plaatje kan vinden
[ afbeelding ]
En twee klipsch b3 speakers
[ afbeelding ]
Ik heb ook dat zwarte gedeelte op de speakers gezet, voor de afwerking
Ik heb Android 5.1 Lollipop en mijn mobiel komt uit 2013, ik hoef eigenlijk ook geen nieuwe, maar als ik een nieuwe koop dan koop ik Motorola Moto X Play of Style of iets in die richting. Anders een Google Nexus. Maar ik zit atm toch thuis dus ik gebruik mijn mobiel alleen als mijn PC uit staat. Alleen als ik ga werken heb ik een nieuwe mobiel echt nodig.quote:Op donderdag 9 juni 2016 16:45 schreef Fatoeman het volgende:
[..]
Ik heb volgens mij lollypop op mijn s5. Wilde ook per sé s5
Is het wel verstandig om een versterker te kopen die veel duurder is dan je speakers? Bij mij is het andersom.quote:Op donderdag 9 juni 2016 16:48 schreef Fatoeman het volgende:
Nooit spijt gehad van die stereo btw. Ik kan er ook een tv op aansluiten en een 5.1 van maken. Ook bluetooth en dan muziek luisteren van je telefoon naar de stereo
Inderdaad beter om bookshelve speakers te kopen. Zo'n pc-setje is niet zo veel.quote:Op donderdag 9 juni 2016 16:50 schreef Firewarrior het volgende:
[..]
Ok ik heb ook nieuwe speakers besteld laatst (ik heb nu kut PC speakers, ik heb boekenplank speakers besteld) en ik moet helaas een week wachten op de versterker.
[..]
Ik heb Android 5.1 Lollipop en mijn mobiel komt uit 2013, ik hoef eigenlijk ook geen nieuwe, maar als ik een nieuwe koop dan koop ik Motorola Moto X Play of Style of iets in die richting. Anders een Google Nexus.
Was bij mij een aanbieding bij correct, maar dat set was iets van 350 euro inclusief cd spelers en die twee speakers waren 140. Twijfelde eerst om zo'n klein setje te kopen van sony ofzo, maar toen die man over 5.1 begon en versterker op tv aansluiten vond ik het wel handig. Dus het zeker goed om eem duurdere versterker dan je speakers te hebben. Ik heb dat ook en het is perfect geluidquote:Op donderdag 9 juni 2016 16:51 schreef Firewarrior het volgende:
[..]
Is het wel verstandig om een versterker te kopen die veel duurder is dan je speakers? Bij mij is het andersom.
Ik sluit ze op mijn PC aan. Maar ik hoop ook dat mijn versterker, ondanks de prijs goed genoeg zal zijn. Anders koop ik een andere keer een nieuwe, als ik een bijbaan heb kan ik na 1 - 2 maanden wel een nieuwe kopen.quote:Op donderdag 9 juni 2016 16:55 schreef Fatoeman het volgende:
[..]
Was bij mij een aanbieding bij correct, maar dat set was iets van 350 euro inclusief cd spelers en die twee speakers waren 140. Twijfelde eerst om zo'n klein setje te kopen van sony ofzo, maar toen die man over 5.1 begon en versterker op tv aansluiten vond ik het wel handig. Dus het zeker goed om eem duurdere versterker dan je speakers te hebben. Ik heb dat ook en het is perfect geluid
Ja eigenlijk wel, anders moet ik later als ik op mezelf ga weer een nieuwe stereo kopen, omdat zo'n somy dan te klein is voor een woonkamer en die kan dan alleen muziek afspelen. Nu heb ik gelijk een goede die ook een woonkamer (en meer) kan vullen met geluid.quote:Op donderdag 9 juni 2016 16:57 schreef Firewarrior het volgende:
[..]
Ik sluit ze op mijn PC aan. Maar ik hoop ook dat mijn versterker, ondanks de prijs goed genoeg zal zijn. Anders koop ik een andere keer een nieuwe, als ik een bijbaan heb kan ik na 1 - 2 maanden wel een nieuwe kopen.
Maar je hebt dus een duurdere versterker genomen zodat die op je TV kan?
En naar wat voor muziek luister je dan?quote:Op donderdag 9 juni 2016 17:13 schreef Fatoeman het volgende:
[..]
Ja eigenlijk wel, anders moet ik later als ik op mezelf ga weer een nieuwe stereo kopen, omdat zo'n somy dan te klein is voor een woonkamer en die kan dan alleen muziek afspelen. Nu heb ik gelijk een goede die ook een woonkamer (en meer) kan vullen met geluid.
Dancehall, incidenteel wat rap en veelal reggaequote:Op donderdag 9 juni 2016 17:17 schreef Firewarrior het volgende:
[..]
En naar wat voor muziek luister je dan?
Wat is dancehall? Gewoon dance?quote:Op donderdag 9 juni 2016 18:01 schreef Fatoeman het volgende:
[..]
Dancehall, incidenteel wat rap en veelal reggae
Net zoals konshens en vybz kartel, sean paul. Bone thugs post weleens iets. Is eigenlijk jamaicaanse dance waarop gerapt wordt.quote:
Nooit van gehoord. Maar ik heb net al een mix gevonden.quote:Op donderdag 9 juni 2016 19:22 schreef Fatoeman het volgende:
[..]
Net zoals konshens en vybz kartel, sean paul. Bone thugs post weleens iets. Is eigenlijk jamaicaanse dance waarop gerapt wordt.
Hier, een stukje leesvoer over het alom geprezen tarwe...quote:Op donderdag 9 juni 2016 16:28 schreef Firewarrior het volgende:
[..]
Maar 3 ons rood vlees is te veel, daar krijg je kanker van.
Is best lekkere muziekquote:Op donderdag 9 juni 2016 19:24 schreef Firewarrior het volgende:
[..]
Nooit van gehoord. Maar ik heb net al een mix gevonden.
Niet gelezen. Ik heb wel onzin gelezen over dat tarwe ongezond zou zijn, maar dat is natuurlijk bullshit. Wat moet je dan 's middags eten?quote:Op donderdag 9 juni 2016 19:26 schreef tja77 het volgende:
[..]
Hier, een stukje leesvoer over het alom geprezen tarwe...
http://www.ahealthylife.n(...)ecte-chronische-gif/
Godverdomme wat ben jij een eigenwijs kreng zeg, je lijkt wel een wijf.quote:Op donderdag 9 juni 2016 19:27 schreef Firewarrior het volgende:
[..]
Niet gelezen. Ik heb wel onzin gelezen over dat tarwe ongezond zou zijn, maar dat is natuurlijk bullshit. Wat moet je dan 's middags eten?
Dat zie je toch?quote:Op donderdag 9 juni 2016 21:03 schreef keci_siken het volgende:
Ik poep niet graag in openbare gelegenheden vanwege de hygiëne. Vaak is de pleebril eronder gepist. Ik wil niet in andermans pis zitten.
Tevens![]()
![]()
![]()
POEPTOPIC!!!!
![]()
![]()
![]()
![]()
En jij denkt dat je met groente, fruit, kip, yoghurt, kwark en salades je maagje vult? Te veel vlees eten is niet goed, dus kip valt af en de rest vult niet. Jij lijkt eerder een wijf, als je je druk maakt omdat een boterhammetje volgens het internet ongezond is.quote:Op donderdag 9 juni 2016 21:00 schreef tja77 het volgende:
[..]
Godverdomme wat ben jij een eigenwijs kreng zeg, je lijkt wel een wijf.
Je kunt zoveel dingen eten, groente, fruit, kip, yoghurt, kwark, salades, of een combinatie hiervan. Sowieso gezonder dan een boterham waar welliswaar vezels en ijzers in zitten, maar tegelijkertijd een bom aan koolhydraten en calorieen is. Die vezels en ijzer haal je al voldoende uit vlees, groente, eieren en dus je andere gerechten op de dag. Daar heb je dus geen boterham voor nodig. Je eet toch vaker dan 1 keer per dag? Het is onzin dat je al je ijzer uit brood moet halen.
Maar blijf jij maar lekker je overrated boterhammetje eten.
Je hebt het over een vervanger van brood, dan eet je toch geen kilo kip of wel soms?quote:Op vrijdag 10 juni 2016 01:33 schreef Firewarrior het volgende:
[..]
En jij denkt dat je met groente, fruit, kip, yoghurt, kwark en salades je maagje vult? Te veel vlees eten is niet goed, dus kip valt af en de rest vult niet. Jij lijkt eerder een wijf, als je je druk maakt omdat een boterhammetje volgens het internet ongezond is.
boeiend.quote:Op vrijdag 10 juni 2016 09:36 schreef VarkensHart het volgende:
Een keer had ik echt aversie vanwege de wc, maar als je moet dan moet je. Dit geval was op de camping van Nature One.
Wacht maar tot je getrouwd bent!quote:Op vrijdag 10 juni 2016 07:57 schreef Helsinki het volgende:
Geen last van want ik ben vrouw en vrouwen poepen niet.
Flinke obstipatie danquote:
Wat een mafkeesquote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |