Hoevaak schijt jij dan?quote:Op woensdag 8 juni 2016 15:42 schreef Twiitch het volgende:
Mensen die meerdere keer per dag moeten schijtenDoe wat aan je dieet.
Als je veel bruin brood eet moet je soms wel meerdere keren per dag. Ik moest een tijdje 2 keer per dag schijten, maar nu maar 1 keer per dag ofzo.quote:Op woensdag 8 juni 2016 15:42 schreef Twiitch het volgende:
Sowieso brood eten, dat spul is overrated.quote:Op woensdag 8 juni 2016 16:10 schreef Firewarrior het volgende:
[..]
Als je veel bruin brood eet moet je soms wel meerdere keren per dag. Ik moest een tijdje 2 keer per dag schijten, maar nu maar 1 keer per dag ofzo.
Ik eet het meestal 1 keer per dag. Wat eet jij dan? Je hebt toch ijzer nodig.quote:Op woensdag 8 juni 2016 16:34 schreef tja77 het volgende:
[..]
Sowieso brood eten, dat spul is overrated.
Oh ja, bij mijn bijbaan kak ik ook niet, omdat ik geen 5 minuten op de wc mag zittenquote:Op woensdag 8 juni 2016 14:01 schreef hemarookworst het volgende:
Ik poep altijd meerdere keren op het werk. Betaald kakken altijd +1
Tevens besparing op mijn waterrekening.
Gewoon blijven doen, die voedingsvezels zijn goed voor je darmen. 2 keer schijten niks mis mee, lekker toch.quote:Op woensdag 8 juni 2016 16:10 schreef Firewarrior het volgende:
[..]
Als je veel bruin brood eet moet je soms wel meerdere keren per dag. Ik moest een tijdje 2 keer per dag schijten, maar nu maar 1 keer per dag ofzo.
En een quickie? Mag dat wel?quote:Op woensdag 8 juni 2016 16:45 schreef Fatoeman het volgende:
[..]
Oh ja, bij mijn bijbaan kak ik ook niet, omdat ik geen 5 minuten op de wc mag zitten
Dat noemen ze dus een badtripquote:Op woensdag 8 juni 2016 17:54 schreef Fer het volgende:
Was ooit niet lekker in een club en het urinoir was ook kapot, dus stond al een hele rij voor het toilet. Maar ik moest gewoon keihard schijten. Dus ik zo bezig, na 10 minuten begonnen ze te bonzen enzo op de deur, dacht dat ze hem open zouden breken.
Daarom liever thuis.
Dan moet je thuis met een stopwatch oefenen om je tijd te verbeteren.quote:Op woensdag 8 juni 2016 17:47 schreef Fatoeman het volgende:
[..]
Ja, 2, 3 minuten. Dat lukt mij dan nooit
Inderdaadquote:Op woensdag 8 juni 2016 18:13 schreef Atak het volgende:
[..]
Dan moet je thuis met een stopwatch oefenen om je tijd te verbeteren.
Gemiddeld 3 keer. 3 keer per dag prima poep, geen gekke kleuren, geen zachte substanties.quote:Op woensdag 8 juni 2016 15:42 schreef Twiitch het volgende:
wazmetjouquote:Op woensdag 8 juni 2016 15:42 schreef Twiitch het volgende:
in het vlaamsquote:
Je moet havermout eten daar krijg je stevige paardenpoep van.quote:Op woensdag 8 juni 2016 16:38 schreef Firewarrior het volgende:
[..]
Ik eet het meestal 1 keer per dag. Wat eet jij dan? Je hebt toch ijzer nodig.
Ik eet 's ochtends vaak muesli/cruesli. Of crackers.quote:Op woensdag 8 juni 2016 19:59 schreef WP8iscool het volgende:
[..]
Je moet havermout eten daar krijg je stevige paardenpoep van.
Ik krijg regelmatig wel faxen binnen uit darmstad, maar ik stuur liever geen dingen terug. Laat staan hele apparaten. Je kan er op rekenen dat ze in darmstad niet zitten te wachten op je apparaten en dat ze de boel terug sturen binnen enkele dagen. Portokosten zijn pijnlijker dan je verwacht !quote:Op woensdag 8 juni 2016 19:01 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
wazmetjou
Vandaag 4(!!) apparaten naar darmstadt gestuurd.
Nu jij weer.
Crackers is niet zo geweldig, vaak veel zout in, en weinig vezels. Beter havermout of goed brood, Cruesli is ook too much sugar meestal. Sowieso heb je chille meusli's met noten erin enzo die zijn chill. Noten zijn sowieso goed, daarom hebben wij mannen ook noten.quote:Op woensdag 8 juni 2016 20:02 schreef Firewarrior het volgende:
[..]
Ik eet 's ochtends vaak muesli/cruesli. Of crackers.
Maar 's middags eet ik wel bijna altijd brood, soms soep of iets anders.
Of cruesli met fruit. Maar ik weet niet of ik havermout lust, ik wil het wel een keer proeven, is het lekker? Pap lust ik niet.quote:Op woensdag 8 juni 2016 20:07 schreef WP8iscool het volgende:
[..]
Crackers is niet zo geweldig, vaak veel zout in, en weinig vezels. Beter havermout of goed brood, Cruesli is ook too much sugar meestal. Sowieso heb je chille meusli's met noten erin enzo die zijn chill. Noten zijn sowieso goed, daarom hebben wij mannen ook noten.
quote:Op woensdag 8 juni 2016 14:49 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
https://play.google.com/s(...).apps.poopcalculator
ik vroeger ook, zo veel mogelijk thuis plassenquote:Op woensdag 8 juni 2016 19:47 schreef Fatoeman het volgende:
Ik ken trouwens mensen die op school geeneens plassen en dat ophouden totdat ze thuis zijn
Ik als man ga zelfs kakken. Ik pakte altijd een wc papier en deed daar zeep op. Ff de bril grondig reinigen en met trots op de schoongemaakte pot gaan zittenquote:Op woensdag 8 juni 2016 20:14 schreef kdricklamar het volgende:
[..]
ik vroeger ook, zo veel mogelijk thuis plassen
maar als je wist hoe goor de wcs bij ons op school zijn en ik te klein ben om over de wc te hangen![]()
![]()
het valt wel in het straatje van pap, maar dat zijn zoveel, rijstepap, gortepap, vanillevla is infeite ook pap. Ik denk dat als je 't niet kent beste vna die quacker zakjes kan doen, met kaneel erbij is wel lekker, zelf gooi er meestal kaneel, en meusli of fruit er doorheen (diepvries fruit zoals mango etc. is ook lekker. )quote:Op woensdag 8 juni 2016 20:08 schreef Firewarrior het volgende:
[..]
Of cruesli met fruit. Maar ik weet niet of ik havermout lust, ik wil het wel een keer proeven, is het lekker? Pap lust ik niet.
HHHAHAHSHS dat doe ik al als ik moet piesen ik vertrouw die wcs echt niet met al die hoeren op mn school straks zit ik ineens met een gekke soaquote:Op woensdag 8 juni 2016 20:22 schreef Fatoeman het volgende:
[..]
Ik als man ga zelfs kakken. Ik pakte altijd een wc papier en deed daar zeep op. Ff de bril grondig reinigen en met trots op de schoongemaakte pot gaan zitten
Zeiken ga ik of staand in een hokje of een urinoirquote:Op woensdag 8 juni 2016 20:24 schreef kdricklamar het volgende:
[..]
HHHAHAHSHS dat doe ik al als ik moet piesen ik vertrouw die wcs echt niet met al die hoeren op mn school straks zit ik ineens met een gekke soa
we hebben niet allemaal die privilege!quote:Op woensdag 8 juni 2016 20:25 schreef Fatoeman het volgende:
[..]
Zeiken ga ik of staand in een hokje of een urinoir
Plastuitquote:Op woensdag 8 juni 2016 20:27 schreef kdricklamar het volgende:
[..]
we hebben niet allemaal die privilege!
As we speak gaat nu apparaat 5 naar Darmstadquote:Op woensdag 8 juni 2016 20:05 schreef WP8iscool het volgende:
[..]
Ik krijg regelmatig wel faxen binnen uit darmstad, maar ik stuur liever geen dingen terug. Laat staan hele apparaten. Je kan er op rekenen dat ze in darmstad niet zitten te wachten op je apparaten en dat ze de boel terug sturen binnen enkele dagen. Portokosten zijn pijnlijker dan je verwacht !
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zal ff in spoiler zettenquote:Op woensdag 8 juni 2016 20:37 schreef kdricklamar het volgende:
[..]
bitch ik heb ramadan en wie weet loopt mn zusje ineens achter me met wtf doe jij nou weer
Doe ik ook, ik had het immers over 'iedereen', niet over "niemand", dus ging sowieso niet over jou.quote:
Alsof er alleen ijzer in brood zit.quote:Op woensdag 8 juni 2016 16:38 schreef Firewarrior het volgende:
[..]
Ik eet het meestal 1 keer per dag. Wat eet jij dan? Je hebt toch ijzer nodig.
Lopen kleien? Op je werk mag ik hopen? Heel je huis onder schijten lijkt me niet zo fris.quote:Op woensdag 8 juni 2016 20:54 schreef VarkensHart het volgende:
Vandaag ook zeker een kwartier betaald lopen kleien. Twee keer
Uiteraard op het werk. Anders is het niet betaald hequote:Op donderdag 9 juni 2016 08:21 schreef tja77 het volgende:
[..]
Lopen kleien? Op je werk mag ik hopen? Heel je huis onder schijten lijkt me niet zo fris.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |