En dat bevestig je ook nog eens dubbel en dwars door te denken dat dat een schrijffout was.quote:
Gewoon.quote:Op woensdag 8 juni 2016 12:50 schreef matthias24 het volgende:
[..]
waarom maak je je druk over dit topic.
klopt, en al die spelfouten die ik heb gemaakt zijn ook expres gedaan, nou goed.quote:Op woensdag 8 juni 2016 12:51 schreef Mr.Galaxy. het volgende:
[..]
En dat bevestig je ook nog eens dubbel en dwars door te denken dat dat een schrijffout was.
Dat weten we allang, daarom schijt iedereen vierkant op je.quote:Op woensdag 8 juni 2016 12:52 schreef matthias24 het volgende:
[..]
klopt, en al die spelfouten die ik heb gemaakt zijn ook expres gedaan, nou goed.
Is die kneus nog te nieuw en te kneuzig voorquote:Op woensdag 8 juni 2016 12:57 schreef Mr.Galaxy. het volgende:
[..]
Dat weten we allang, daarom schijt iedereen vierkant op je.![]()
Maar 'peop' staat hier op Fok! toch echt gelijk aan "garpje", snap jij toch niet.
Wat een vent johquote:Op woensdag 8 juni 2016 12:58 schreef Goedzooi het volgende:
Ik snap ook niet waarom sommige mensen niet durven te kakken op openbare WC's. Ik had zelfs een leraar die niet durfde te kakken op het schooltoilet.
jij bent ook nog niet zo lang hier hoor. en ik zit hier al een half jaar......vind je het erg?quote:Op woensdag 8 juni 2016 13:10 schreef Fatoeman het volgende:
[..]
Is die kneus nog te nieuw en te kneuzig voor
Spreek voor jezelf boellerquote:Op woensdag 8 juni 2016 12:57 schreef Mr.Galaxy. het volgende:
[..]
Dat weten we allang, daarom schijt iedereen vierkant op je.![]()
https://play.google.com/s(...).apps.poopcalculatorquote:Op woensdag 8 juni 2016 14:01 schreef hemarookworst het volgende:
Ik poep altijd meerdere keren op het werk. Betaald kakken altijd +1
Tevens besparing op mijn waterrekening.
Alleen in noodgevallen ja!quote:Op woensdag 8 juni 2016 15:55 schreef NobodyKerz het volgende:
Ligt er aan hoe nodig ik moet schijten. Ik moet vrijwel nooit zo nodig dat het openbaar moet.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |