Dancehall, incidenteel wat rap en veelal reggaequote:Op donderdag 9 juni 2016 17:17 schreef Firewarrior het volgende:
[..]
En naar wat voor muziek luister je dan?
Wat is dancehall? Gewoon dance?quote:Op donderdag 9 juni 2016 18:01 schreef Fatoeman het volgende:
[..]
Dancehall, incidenteel wat rap en veelal reggae
Net zoals konshens en vybz kartel, sean paul. Bone thugs post weleens iets. Is eigenlijk jamaicaanse dance waarop gerapt wordt.quote:
Nooit van gehoord. Maar ik heb net al een mix gevonden.quote:Op donderdag 9 juni 2016 19:22 schreef Fatoeman het volgende:
[..]
Net zoals konshens en vybz kartel, sean paul. Bone thugs post weleens iets. Is eigenlijk jamaicaanse dance waarop gerapt wordt.
Hier, een stukje leesvoer over het alom geprezen tarwe...quote:Op donderdag 9 juni 2016 16:28 schreef Firewarrior het volgende:
[..]
Maar 3 ons rood vlees is te veel, daar krijg je kanker van.
Is best lekkere muziekquote:Op donderdag 9 juni 2016 19:24 schreef Firewarrior het volgende:
[..]
Nooit van gehoord. Maar ik heb net al een mix gevonden.
Niet gelezen. Ik heb wel onzin gelezen over dat tarwe ongezond zou zijn, maar dat is natuurlijk bullshit. Wat moet je dan 's middags eten?quote:Op donderdag 9 juni 2016 19:26 schreef tja77 het volgende:
[..]
Hier, een stukje leesvoer over het alom geprezen tarwe...
http://www.ahealthylife.n(...)ecte-chronische-gif/
Godverdomme wat ben jij een eigenwijs kreng zeg, je lijkt wel een wijf.quote:Op donderdag 9 juni 2016 19:27 schreef Firewarrior het volgende:
[..]
Niet gelezen. Ik heb wel onzin gelezen over dat tarwe ongezond zou zijn, maar dat is natuurlijk bullshit. Wat moet je dan 's middags eten?
Dat zie je toch?quote:Op donderdag 9 juni 2016 21:03 schreef keci_siken het volgende:
Ik poep niet graag in openbare gelegenheden vanwege de hygiëne. Vaak is de pleebril eronder gepist. Ik wil niet in andermans pis zitten.
Tevens![]()
![]()
![]()
POEPTOPIC!!!!
![]()
![]()
![]()
![]()
En jij denkt dat je met groente, fruit, kip, yoghurt, kwark en salades je maagje vult? Te veel vlees eten is niet goed, dus kip valt af en de rest vult niet. Jij lijkt eerder een wijf, als je je druk maakt omdat een boterhammetje volgens het internet ongezond is.quote:Op donderdag 9 juni 2016 21:00 schreef tja77 het volgende:
[..]
Godverdomme wat ben jij een eigenwijs kreng zeg, je lijkt wel een wijf.
Je kunt zoveel dingen eten, groente, fruit, kip, yoghurt, kwark, salades, of een combinatie hiervan. Sowieso gezonder dan een boterham waar welliswaar vezels en ijzers in zitten, maar tegelijkertijd een bom aan koolhydraten en calorieen is. Die vezels en ijzer haal je al voldoende uit vlees, groente, eieren en dus je andere gerechten op de dag. Daar heb je dus geen boterham voor nodig. Je eet toch vaker dan 1 keer per dag? Het is onzin dat je al je ijzer uit brood moet halen.
Maar blijf jij maar lekker je overrated boterhammetje eten.
Je hebt het over een vervanger van brood, dan eet je toch geen kilo kip of wel soms?quote:Op vrijdag 10 juni 2016 01:33 schreef Firewarrior het volgende:
[..]
En jij denkt dat je met groente, fruit, kip, yoghurt, kwark en salades je maagje vult? Te veel vlees eten is niet goed, dus kip valt af en de rest vult niet. Jij lijkt eerder een wijf, als je je druk maakt omdat een boterhammetje volgens het internet ongezond is.
boeiend.quote:Op vrijdag 10 juni 2016 09:36 schreef VarkensHart het volgende:
Een keer had ik echt aversie vanwege de wc, maar als je moet dan moet je. Dit geval was op de camping van Nature One.
Wacht maar tot je getrouwd bent!quote:Op vrijdag 10 juni 2016 07:57 schreef Helsinki het volgende:
Geen last van want ik ben vrouw en vrouwen poepen niet.
Flinke obstipatie danquote:
Wat een mafkeesquote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |