Omdat ajaxpyjama!!!!quote:Op woensdag 8 juni 2016 09:43 schreef Caland het volgende:
Geweldig nieuws ja. Waarom zou je een kwalitatief goede spits willen als je ook gewoon Santos voor een prikkie op kan halen.
Geelgod
Dat klopt deels, maar kan jij dan verklaren waarom er nu ineens, de laatste pakweg 2 jaar, wel van alles word gedaan om het te verbeteren?quote:Op woensdag 8 juni 2016 09:39 schreef Caland het volgende:
[..]
Nee. De Kuip is door haar constructie gewoon uiterst beperkt in de mogelijkheden.
Om wat te verbeteren? Men kijkt naar nieuwbouw. Verbouwing heeft enkel voor de formaliteit op de planning gestaan. Het enige noemenswaardige dat er de afgelopen jaren gebouwd is, is dat fucking hek voor het maasgebouwquote:Op woensdag 8 juni 2016 09:47 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Dat klopt deels, maar kan jij dan verklaren waarom er nu ineens, de laatste pakweg 2 jaar, wel van alles word gedaan om het te verbeteren?
Valt ook wel mee. Sowieso een beetje water naar de zee brengen.quote:Op woensdag 8 juni 2016 09:47 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Dat klopt deels, maar kan jij dan verklaren waarom er nu ineens, de laatste pakweg 2 jaar, wel van alles word gedaan om het te verbeteren?
In het Maasgebouw is ook van alles opgeleukt. Waar het home of history zat zit nu een 'boardroom' en de brasserie is ook weer eens aangepakt dacht ik.quote:Op woensdag 8 juni 2016 09:49 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Om wat te verbeteren? Men kijkt naar nieuwbouw. Verbouwing heeft enkel voor de formaliteit op de planning gestaan. Het enige noemenswaardige dat er de afgelopen jaren gebouwd is, is dat fucking hek voor het maasgebouw
Oh ja, en de kantines zijn opgeleukt.
Ja eens, maar allerlei faciliteiten worden verbeterd. Nu er allang beslist is dat we gaan nieuwbouw, dat hadden ze toch ook jaren eerder kunnen (moeten) doen?quote:Op woensdag 8 juni 2016 09:52 schreef Caland het volgende:
[..]
Valt ook wel mee. Sowieso een beetje water naar de zee brengen.
Faciliteiten, daar heeft de Kuip aardig wat keren over bericht. Los van nieuwbouw, want dat dat er komt is alleen maar goed.quote:Op woensdag 8 juni 2016 09:49 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Om wat te verbeteren? Men kijkt naar nieuwbouw. Verbouwing heeft enkel voor de formaliteit op de planning gestaan. Het enige noemenswaardige dat er de afgelopen jaren gebouwd is, is dat fucking hek voor het maasgebouw
Oh ja, en de kantines zijn opgeleukt.
Dat werd eerder ook gewoon gedaan. Maar neem aan dat jij je info van een frfc-achtig account hebt.quote:Op woensdag 8 juni 2016 09:53 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ja eens, maar allerlei faciliteiten worden verbeterd. Nu er allang beslist is dat we gaan nieuwbouw, dat hadden ze toch ook jaren eerder kunnen (moeten) doen?
Nee, van de Kuip site. FRFC en al die kneuzen volg ik niet meer.quote:Op woensdag 8 juni 2016 09:56 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat werd eerder ook gewoon gedaan. Maar neem aan dat jij je info van een frfc-achtig account hebt.
Ik vind allerlei faciliteiten wel meevallen eigenlijk. Her en der wordt de boel anders ingericht of gemoderniseerd zoals eerder ook wel gebeurde.quote:Op woensdag 8 juni 2016 09:57 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Nee, van de Kuip site. FRFC en al die kneuzen volg ik niet meer.
Neem aan dat jij de info dat het eerder ook werd gedaan ook ergens vandaan haalt?
Frans had het erover dat ie tussen de 8 en 10 miljoen op moest leveren of zoquote:Op woensdag 8 juni 2016 12:32 schreef Tomatenboer het volgende:
Over spitsen gesproken, hoeveel zal die Haller van FC Utrecht moeten kosten eigenlijk?
Ik vind het een behoorlijk goede spits, maar ook weer niet dusdanig goed dat hij 8 miljoen waard zou moeten zijn. Zou hij voor 5 a 6 miljoen over te nemen zijn wellicht?
Al is dat nog steeds een sloot geld voor Feyenoord. Wij vissen meer in de vijver 1,5 tot 3,5 miljoen. Conclusie; ook voor Feyenoord onhaalbaar dus.
Speelt ook bij jong oranje al geloof ik. Volgens mij wel talentvolle verdediger.quote:Op woensdag 8 juni 2016 13:58 schreef Tomatenboer het volgende:
Op diverse sites is nu het gerucht geplaatst dat Feyenoord interesse zou hebben in de 19 jarige verdediger St Juste van SC Heerenveen als Kongolo vertrekt.
Die St Juste is me nog nooit opgevallen. Is dat wat? Hij heeft nog een langlopend contract dus zal wel minimaal 2 tot 3 miljoen moeten kosten denk ik.
Allerlei mensen waren lyrisch toen ie vorig jaar doorbrak, maar volgens mij heeft ie zich dit seizoen niet echt spectaculair doorontwikkeld. Kan wel een leuke speler worden, maar voor hetzelfde geld volgt ie hetzelfde pad als Bilal.quote:Op woensdag 8 juni 2016 13:58 schreef Tomatenboer het volgende:
Op diverse sites is nu het gerucht geplaatst dat Feyenoord interesse zou hebben in de 19 jarige verdediger St Juste van SC Heerenveen als Kongolo vertrekt.
Die St Juste is me nog nooit opgevallen. Is dat wat? Hij heeft nog een langlopend contract dus zal wel minimaal 2 tot 3 miljoen moeten kosten denk ik.
Dit seizoen ook een beetje hier en een beetje daar gebruikt door Foppe. Die had hem een tijdje als verdedigende middenvelder gebruikt. Dat vond Foppe fantastisch maar Jeremiah toch niet zo.quote:Op woensdag 8 juni 2016 14:03 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Allerlei mensen waren lyrisch toen ie vorig jaar doorbrak, maar volgens mij heeft ie zich dit seizoen niet echt spectaculair doorontwikkeld. Kan wel een leuke speler worden, maar voor hetzelfde geld volgt ie hetzelfde pad als Bilal.
Een van je beste spelers uit eigen jeugd willen verkopen en dan de oude waarschijnlijk dure EL Ahmadi verlengen ik snap de logica niet hoor.quote:Feyenoord beschikt door de contractverlengingen van Karim El Ahmadi, Dirk Kuyt en Kenneth Vermeer ook komend seizoen over een ervaren basis. De Rotterdammers willen de ploeg nu verder versterken, maar het budget blijft een probleem.
Voetbal International weet dat de investeerdersgroep Vrienden van Feyenoord (VvF) technisch directeur Martin van Geel niet zal voorzien van extra budget. ''Van Geel moet dus zijn eigen budget creëren'', stelt het wekelijkse voetbalmagazine dan ook. ''Het lijkt een kwestie van tijd of Feyenoord zal gaan verkopen.''
Directe versterkingen uit de categorie Bas Dost kosten nu eenmaal meer. ''Terence Kongolo geldt nu als de speler met de hoogste transferwaarde. Voor de 22-jarige verdediger is er al lange tijd interesse vanuit Duitsland en Engeland. Met de miljoenen van Kongolo heeft Van Geel speelruimte op de markt.''
Valt reuze mee met die leeftijd van KEA. Ik maak me vooral zorgen over wat er wordt gehaald met die evt. miljoenen voor Kongolo, als daar weinig doorverkoopwaarde aan zit gaan we weer een diep dal tegemoet.quote:Op woensdag 8 juni 2016 14:06 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Een van je beste spelers uit eigen jeugd willen verkopen en dan de oude waarschijnlijk dure EL Ahmadi verlengen ik snap de logica niet hoor.
Dat is een prima verdediger, zou een goeie vervanger zijn.quote:Op woensdag 8 juni 2016 13:58 schreef Tomatenboer het volgende:
Wie had jij dan willen zien uit de jeugd? Zo'n vervanger moet er meteen staan, zodat we niet met Botteghin in de basis hoeven te spelen.quote:Op woensdag 8 juni 2016 14:17 schreef satecl het volgende:
[..]
Dat is een prima verdediger, zou een goeie vervanger zijn.
Maar ik vind het jammer dat je het niet gaat opvangen vanuit de jeugd.
Zo sta ik er ook in, hopelijk verscheur ik aan het eind van de zomer niet m'n seizoenskaart.quote:Op woensdag 8 juni 2016 14:19 schreef Scrummie het volgende:
Ik ga me helemaal nergens meer druk om maken. Ik zie het wel straks aan het eind van de zomer wat er dan staat.
Ik ga toch zuur en negatief doen over elk mogelijk gerucht, dus dan heeft het maar weinig zin.
Ik begin bijna in de herhaling te vallen maar dat is ook wel eens leuk. Als we naar zijn carrière tot nu toe kijken, kunnen we na een aantal jaar concluderen dat vorig seizoen zijn eerste goede seizoen was. Lekker nog een jaartje laten groeien in plaats van plaats nemen op de bandwagon.quote:Op woensdag 8 juni 2016 14:39 schreef Akilla het volgende:
Prima als die st. juste komt, maar heb liever dat als ze geld uitgeven, ze Letschert ofzo halen. Linksback is wel prima bezet met woudenberg en (op het laatst goed spelende) nelom..
Botteghin gaat de basis niet uit. Dat is denk ik het probleem.quote:Op woensdag 8 juni 2016 14:19 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Wie had jij dan willen zien uit de jeugd? Zo'n vervanger moet er meteen staan, zodat we niet met Botteghin in de basis hoeven te spelen.
Ja oke, maar of je dan Letschert of st juste haalt maakt ook niet meer uit. Dan liever Letschert...quote:Op woensdag 8 juni 2016 14:42 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik begin bijna in de herhaling te vallen maar dat is ook wel eens leuk. Als we naar zijn carrière tot nu toe kijken, kunnen we na een aantal jaar concluderen dat vorig seizoen zijn eerste goede seizoen was. Lekker nog een jaartje laten groeien in plaats van plaats nemen op de bandwagon.
Letschert is inmiddels alweer 23. St Juste is 19. Dat is al best een verschilquote:Op woensdag 8 juni 2016 14:48 schreef Akilla het volgende:
[..]
Ja oke, maar of je dan Letschert of st juste haalt maakt ook niet meer uit. Dan liever Letschert...
Hij heeft wel al 1,5 seizoen Eredivisie in de benen, dat is wel wat anders dan een jeugdspeler promoveren. Ik heb goede dingen gehoord over Knoester, dus die moeten we zeker koesteren. Maar Van Beek is over 2 jaar wel weg en het lijkt me realistischer dat Knoester hém opvolgt.quote:Op woensdag 8 juni 2016 14:43 schreef satecl het volgende:
[..]
Botteghin gaat de basis niet uit. Dat is denk ik het probleem.
En welke garantie heb je dat St. Juste er wel meteen kan staan? Die gast is 19.
Het zal mij benieuwen wat er met Mats Knoester gaat gebeuren. Ook jeugdinternational en een centrale verdediger.
'De Knoest' is linksbenig....quote:Op woensdag 8 juni 2016 15:03 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Hij heeft wel al 1,5 seizoen Eredivisie in de benen, dat is wel wat anders dan een jeugdspeler promoveren. Ik heb goede dingen gehoord over Knoester, dus die moeten we zeker koesteren. Maar Van Beek is over 2 jaar wel weg en het lijkt me realistischer dat Knoester hém opvolgt.
Laat maar daar. Feyenoord heeft over het algemeen heel weinig geluk met spelers van Heerenveen. Ik zou me er niet aan wagen.quote:Op woensdag 8 juni 2016 13:58 schreef Tomatenboer het volgende:
Wat een onzin. De laatste 10 jaar zijn Rob van Dijk, Daryl Janmaat en Bilal gekomen. Van Dijk was een nuttige toevoeging, Janmaat een hele goeie en Bilal een mislukte gok.quote:Op woensdag 8 juni 2016 22:17 schreef yvette1982 het volgende:
[..]
Laat maar daar. Feyenoord heeft over het algemeen heel weinig geluk met spelers van Heerenveen. Ik zou me er niet aan wagen.
Kansloze redenatie.quote:Op woensdag 8 juni 2016 22:17 schreef yvette1982 het volgende:
[..]
Laat maar daar. Feyenoord heeft over het algemeen heel weinig geluk met spelers van Heerenveen. Ik zou me er niet aan wagen.
Die Dammers was inderdaad een grote grap bij Cambuur.quote:Op donderdag 9 juni 2016 00:39 schreef Maastoren het volgende:
[ afbeelding ]
Via fr12.nl
Was Dammers helemaal vergeten. Die heeft er niet zoveel van gebakken bij Cambuur toch?
Het wordt weer een gigantisch kut seizoen. Hopelijk zit er een leuke Europese uitwedstrijd tussen.
Soms moet je 1 topper verkopen om er meerdere voor terug te kunnen halenquote:Op donderdag 9 juni 2016 00:40 schreef Oldground het volgende:
Wat bezielt ze nu weer om Kongolo te willen verkopen?
Wel Gronsveld noemen die constant geblesseerd is en nooit basisspeler gaat worden en geen Fernandes, Robertha en Hamer?quote:Op donderdag 9 juni 2016 00:39 schreef Maastoren het volgende:
[ afbeelding ]
Via fr12.nl
Was Dammers helemaal vergeten. Die heeft er niet zoveel van gebakken bij Cambuur toch?
Het wordt weer een gigantisch kut seizoen. Hopelijk zit er een leuke Europese uitwedstrijd tussen.
quote:Op donderdag 9 juni 2016 00:54 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Soms moet je 1 topper verkopen om er meerdere voor terug te kunnen halen
Aldus Geel. Nu al zin in de volgende serie middelmatige kneuzen om het hele seizoen op te kankeren.quote:Op donderdag 9 juni 2016 00:54 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Niet zo somber. Martin gokt dit seizoen weer een keer goéd met een speler. Verder gaat Gustafson doorbreken. Een paar sterkhouders zijn langer vastgelegd. En aangezien we allemaal wel zo reëel zijn dat de "The best of the rest" het hoogst haalbare is, wordt het vast weer een mooi seizoen. 3e en beker? Ik teken er voor. Doe er overwinteren in Europa bij en we maken nog progressie ook.quote:Op donderdag 9 juni 2016 10:42 schreef H.FR het volgende:
[..]
Aldus Geel. Nu al zin in de volgende serie middelmatige kneuzen om het hele seizoen op te kankeren.
Hoe moet Gustafson doorbreken als de dorpspastoor op z'n plek staat?quote:Op donderdag 9 juni 2016 10:59 schreef Gert het volgende:
[..]
Niet zo somber. Martin gokt dit seizoen weer een keer goéd met een speler. Verder gaat Gustafson doorbreken. Een paar sterkhouders zijn langer vastgelegd. En aangezien we allemaal wel zo reëel zijn dat de "The best of the rest" het hoogst haalbare is, wordt het vast weer een mooi seizoen. 3e en beker? Ik teken er voor.
Not sure if...quote:Op donderdag 9 juni 2016 10:59 schreef Gert het volgende:
[..]
Niet zo somber. Martin gokt dit seizoen weer een keer goéd met een speler. Verder gaat Gustafson doorbreken. Een paar sterkhouders zijn langer vastgelegd. En aangezien we allemaal wel zo reëel zijn dat de "The best of the rest" het hoogst haalbare is, wordt het vast weer een mooi seizoen. 3e en beker? Ik teken er voor. Doe er overwinteren in Europa bij en we maken nog progressie ook.
Laat dat maar aan tactisch meesterbrein Gio over.quote:Op donderdag 9 juni 2016 11:00 schreef MPC60 het volgende:
[..]
Hoe moet Gustafson doorbreken als de dorpspastoor op z'n plek staat?
Dacht even dat je serieus wasquote:Op donderdag 9 juni 2016 11:10 schreef Gert het volgende:
[..]
Laat dat maar aan tactisch meesterbrein Gio over.![]()
p.s. even los van wat Kuyt zegt en of hij zijn kinderen meeneemt naar het stadion: een speler die bijna elke wedstrijd tot de besten van het veld behoorde blijf je gewoon opstellen. Alleen zal hij nog vaker gewisseld worden ergens in de tweede helft (die tendens was eind vorig seizoen al ingezet).
Bagger.quote:Op donderdag 9 juni 2016 00:39 schreef Maastoren het volgende:
[ afbeelding ]
Via fr12.nl
Jij denkt werkelijk nog steeds elk seizoen dat Feyenoord dit jaar écht mee gaat doen om het kampioenschap?quote:Op donderdag 9 juni 2016 11:10 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Not sure if...
Met zo'n mentaliteit zou ik geeneens naar het stadion gaan.
Bah bah bah
Als de hoop er niet meer is kan je beter gewoon stoppen. 3e worden is geen schande, maar ik kan er ook niet echt blij van worden.quote:Op donderdag 9 juni 2016 13:16 schreef Gert het volgende:
[..]
Jij denkt werkelijk nog steeds elk seizoen dat Feyenoord dit jaar écht mee gaat doen om het kampioenschap?
Sterkte.
Tuurlijk, onmogelijk is het niet, maar de kans is m.i. gewoon erg klein.quote:Op donderdag 9 juni 2016 13:28 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Als de hoop er niet meer is kan je beter gewoon stoppen. 3e worden is geen schande, maar ik kan er ook niet echt blij van worden.
Je hoeft niet te verwachten dat we kampioen worden, maar waarom zou het niet kunnen? Er zijn in Europa genoeg verrassende winnaars ieder seizoen.
Weer een prijs.quote:Op donderdag 9 juni 2016 15:37 schreef Slobeend het volgende:
Feyenoord mag zich dit jaar de populairste sportploeg van Nederland noemen. Dat concludeert Hendrik Beerda Brand Consultancy naar aanleiding van het Sportsector Merkenonderzoek dat vandaag in Metro is gepubliceerd.
JAAAAAAAA
WZFWZDBquote:Op donderdag 9 juni 2016 15:37 schreef Slobeend het volgende:
Feyenoord mag zich dit jaar de populairste sportploeg van Nederland noemen. Dat concludeert Hendrik Beerda Brand Consultancy naar aanleiding van het Sportsector Merkenonderzoek dat vandaag in Metro is gepubliceerd.
JAAAAAAAA
JAAAAAJAJAJAJAJA!!!!quote:Op donderdag 9 juni 2016 15:37 schreef Slobeend het volgende:
JAAAAAAAA
Ging de stemming via de site van voetbal inside?quote:Op donderdag 9 juni 2016 15:37 schreef Slobeend het volgende:
JAAAAAAAA
NIETS IS STERKER DAN DAT ENE WOOOOORDquote:Op donderdag 9 juni 2016 15:37 schreef Slobeend het volgende:
JAAAAAAAA
ff vrij nemen, wanneer is de huldiging?quote:Op donderdag 9 juni 2016 15:37 schreef Slobeend het volgende:
JAAAAAAAA
En soms heet je Feyenoord, en verkoop je elk jaar je beste jeugdspelers om er talentloze oude bagger voor terug te halen.quote:Op donderdag 9 juni 2016 00:54 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Een TD zonder netwerk die op zoek moet naar spelers die niets kosten terwijl de nieuwe lichting talenten stagneertquote:Voetbal International weet dat de investeerdersgroep Vrienden van Feyenoord (VvF) technisch directeur Martin van Geel niet zal voorzien van extra budget. ''Van Geel moet dus zijn eigen budget creëren'', stelt het wekelijkse voetbalmagazine dan ook. ''Het lijkt een kwestie van tijd of Feyenoord zal gaan verkopen.''
De berichtgeving hierover is wel nogal dubbel / tegenstrijdig. Want enige tijd geleden heb ik ook in één of meerdere berichten gelezen dat Feyenoord over voldoende budget zou beschikken meen ik.quote:Op donderdag 9 juni 2016 23:29 schreef eight het volgende:
[..]
Een TD zonder netwerk die op zoek moet naar spelers die niets kosten terwijl de nieuwe lichting talenten stagneert![]()
Oh, wat heb ik toch ongelooflijk veel zin in het nieuwe seizoen.![]()
Yellow zal nu wel weer Zapata gaan benaderen nu dat Dost heeft bedankt
quote:‘Feyenoord bereikt akkoord: transfer is aanstaande’
Feyenoord haalde Bilal Basacikoglu voor circa 3,5 miljoen euro naar Rotterdam, maar veel indruk maakte de vleugelaanvaller nog niet in De Kuip. De kans is groot dat Basacikoglu ook niet meer definitief gaat doorbreken: Trabzonspor wil hem naar Turkije halen.
Dat Trabzonspor interesse heeft was al even bekend, maar volgens Turkse media als Fanatik en Sporcope is de transfer van Basacikoglu nu bijna rond. Er zou overeenstemming zijn bereikt over een huur van een jaar met een optie tot koop.
De 21-jarige Basacikoglu werd door Feyenoord in de zomer van 2014 naar Rotterdam gehaald. De jeugdinternational van Turkije speelde, mede door concurrentie van onder anderen Dirk Kuyt en Eljero Elia, in totaal slechts 27 competitiewedstrijden.
Die is dus binnen 2 jaar 10 miljoen waard.quote:Op vrijdag 10 juni 2016 12:41 schreef Jorwol het volgende:
Gronsveld naar Emmen:
Feyenoord neemt per direct afscheid van Stef Gronsveld. De twintigjarige verdediger vervolgt zijn loopbaan bij FC Emmen, waar hij zijn handtekening zet onder een verbintenis voor twee seizoenen met een optie voor nog een jaar.
Gronsveld speelde sinds zijn elfde in de jeugdopleiding van Feyenoord en werd eind april 2014 beloond met zijn eerste profcontract. De vleugelverdediger sloot afgelopen zomer aan bij de selectie van coach Giovanni van Bronckhorst, maar liep al snel een zware knieblessure op. Omdat hij nu speelminuten wil gaan maken, verkiest hij Emmen boven een langer verblijf in Rotterdam.
"Na het seizoen wat ik achter de rug heb, wil ik maar één ding. Dat is speelminuten maken in een voetballende ploeg", reageert Gronsveld op de website van zijn nieuwe werkgever. "FC Emmen is een mooie subtopper waar de zaken prima geregeld zijn. Ik heb onder andere gesproken met de trainer en die heeft mij enthousiast gemaakt voor deze club."
Manager voetbalzaken Jan Korte is verheugd met de komst van Gronsveld, die uitkwam voor Oranje onder 17 en 18. "Aangezien hij overal in de defensie zijn mannetje staat, en dus multi-inzetbaar is, gaat hij ongetwijfeld minuten maken. Wij zien Stef absoluut als een kwalitatieve impuls en zijn zeer tevreden met het langdurig vastleggen van dit talent."
Zal ik hem dan maar maken??quote:Op vrijdag 10 juni 2016 12:48 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Die is dus binnen 2 jaar 10 miljoen waard.
Jij moet niet aanraken!quote:Op vrijdag 10 juni 2016 13:06 schreef Scrummie het volgende:
http://www.fr-fans.nl/nie(...)s-een-crimineel-ofzo
Ik vind Vermeer een sympathieke vent, maar beetje jammer dat hij nu ook al meegaat in dat 'etnisch profileren' gezeik.quote:Op vrijdag 10 juni 2016 13:06 schreef Scrummie het volgende:
http://www.fr-fans.nl/nie(...)s-een-crimineel-ofzo
Ik ook niet, maar idd, kansloze discussiequote:Op vrijdag 10 juni 2016 13:14 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Ik vind Vermeer een sympathieke vent, maar beetje jammer dat hij nu ook al meegaat in dat 'etnisch profileren' gezeik.
Had ik niet achter hem gezocht.
Maar laten we die kansloze discussie hier maar niet voeren.
En wat als het waar is? Dat hij echt iedere dag weer wordt staande gehouden? Ik zou pislink worden. Kan je wel zeggen we voeren die discussie niet maar ik vind je opmerking echtquote:Op vrijdag 10 juni 2016 13:14 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Ik vind Vermeer een sympathieke vent, maar beetje jammer dat hij nu ook al meegaat in dat 'etnisch profileren' gezeik.
Kan niet bevestigen of dat waar is natuurlijk, het lijkt me sterk dat hij letterlijk dagelijks wordt aangehouden.quote:Op vrijdag 10 juni 2016 13:24 schreef MPC60 het volgende:
[..]
En wat als het waar is? Dat hij echt iedere dag weer wordt staande gehouden? Ik zou pislink worden. Kan je wel zeggen we voeren die discussie niet maar ik vind je opmerking echt
quote:Op vrijdag 10 juni 2016 13:14 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Lekker makkelijk om als blanke (?) Nederlander te stellen dat het een kansloze discussie is.quote:Op vrijdag 10 juni 2016 13:16 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar idd, kansloze discussie
Nee hoor, ik word zo moe van dat wentelen in die slachtofferrol.quote:Op vrijdag 10 juni 2016 13:26 schreef Typisch het volgende:
[..]
[..]
Lekker makkelijk om als blanke (?) Nederlander te stellen dat het een kansloze discussie is.
Hoe ontaard deze discussie dan?quote:Op vrijdag 10 juni 2016 13:28 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Nee hoor, ik word zo moe van dat wentelen in die slachtofferrol.
Er is in Nederland echt geen sprake van geïnstitutionaliseerd racisme of wat dan ook. Daar geloof ik echt niet in.
Verder was ik al bang dat deze non-discussie zou ontaarden.
Het plaatsen van het filmpje (en mijn reactie) ontaard in deze discussie, dat bedoel ik, en daar is dit inderdaad het topic niet voor.quote:Op vrijdag 10 juni 2016 13:31 schreef Typisch het volgende:
[..]
Hoe ontaard deze discussie dan?
Is hier niet het topic voor inderdaad, maar het is nogal kortzichtig om een discussie daarover als onzinnig of kansloos te bestempelen.
Waarom is dat in godsnaam makkelijk?quote:Op vrijdag 10 juni 2016 13:26 schreef Typisch het volgende:
[..]
[..]
Lekker makkelijk om als blanke (?) Nederlander te stellen dat het een kansloze discussie is.
Daar zal jij ongetwijfeld ook ervaring mee hebben.quote:Op vrijdag 10 juni 2016 13:56 schreef BadderHaring het volgende:
Je moet als blank jochie met een petje op eens in een Cayenne rond gaan rijden. Dan word je ook om de haverklap staande gehouden.
Nee, ik rijd een Lexus die bij mijn leeftijd past. Maar vraag het maar eens rond bij dik verdienende jeugdspelers.quote:Op vrijdag 10 juni 2016 13:58 schreef nostra het volgende:
[..]
Daar zal jij ongetwijfeld ook ervaring mee hebben.
Uh, jawel.quote:Op vrijdag 10 juni 2016 13:46 schreef Scrummie het volgende:
Jij bent niet zwart, dus mag je geen mening hebben.
Dat is pas racisme.quote:Op vrijdag 10 juni 2016 13:46 schreef Scrummie het volgende:
Jij bent niet zwart, dus mag je geen mening hebben.
Dat doe ik toch ook?quote:Op vrijdag 10 juni 2016 14:14 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Laat mij het dan lekker een kansloze discussie vinden.
Oh. Sorry dan. Ik vatte het op alsof dat niet mocht van jou.quote:
quote:Op vrijdag 10 juni 2016 15:14 schreef Gert het volgende:
Twente
Ziyech alsnog aantrekken voor 8 miljoen?
Een beetje Vriend van Feyenoord legt dat wel op tafel.
Dit inderdaad. Ongeacht huidskleur wordt je dan regelmatig aangehouden.quote:Op vrijdag 10 juni 2016 15:28 schreef satecl het volgende:
Jammer dat Vermeer ook zo kansloos doet. Je rijdt in een Mercedes AMG van bijna ¤ 200.000,- en je ziet eruit als een jochie van 22. Dan moet je er niet gek van op kijken als je aangehouden wordt.
En dat is wel wenselijk?quote:Op vrijdag 10 juni 2016 15:31 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Dit inderdaad. Ongeacht huidskleur wordt je dan regelmatig aangehouden.
Om eerlijk te zijn lijkt het mij dat spelers als Basacikoglu of Ziyech vaker worden aangehouden in hun bolides dan Nederlands uitziende jongens als Karsdorp, Van Beek of Schuurman. Zie ik ook regelmatig in mijn vriendenkring gebeuren.quote:Op vrijdag 10 juni 2016 15:31 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Hij vraagt er gewoon om. Net zoals vrouwen in korte rokjes erom vragen.quote:Op vrijdag 10 juni 2016 15:28 schreef satecl het volgende:
Jammer dat Vermeer ook zo kansloos doet. Je rijdt in een Mercedes AMG van bijna ¤ 200.000,- en je ziet eruit als een jochie van 22. Dan moet je er niet gek van op kijken als je aangehouden wordt.
Nee jooooooh, echt niet! Die liggen zich alleen maar lekker in hun slachtofferrol te wentelen.quote:Op vrijdag 10 juni 2016 15:35 schreef IkBenNietFries het volgende:
[..]
Om eerlijk te zijn lijkt het mij dat spelers als Basacikoglu of Ziyech vaker worden aangehouden in hun bolides dan Nederlands uitziende jongens als Karsdorp, Van Beek of Schuurman. Zie ik ook regelmatig in mijn vriendenkring gebeuren.
Als daar vaak boeven mee worden gevangen moeten ze dat vooral doen ja. Zoiets kost je 3 minuten, een beetje raar om daar moeilijk over te gaan doen.quote:
Niet wenselijk, maar wel begrijpelijk toch?quote:
Ik ben er geen fan van.quote:Op vrijdag 10 juni 2016 15:45 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Niet wenselijk, maar wel begrijpelijk toch?
Hij mag verkocht worden wanneer hij zich niet aansluit bij Denk?quote:Op vrijdag 10 juni 2016 15:47 schreef Dr.Mikey het volgende:
Zolang Vermeer zich maar niet aansluit bij Denk dan mag hij van mij gelijk verkocht worden.
Eng clubje dat denk met Sylvana en die autistische turk.
Ze kenne geeneens fatsoenlijk nederlands, die lijers van denkquote:Op vrijdag 10 juni 2016 15:48 schreef IkBenNietFries het volgende:
[..]
Hij mag verkocht worden wanneer hij zich niet aansluit bij Denk?
Zet ik een petje scheef op me kop met m'n puber kop en rij in een Aston Martin wordt ik ook aan de kant gezet. Het is gewoon niet normaal dat er dat soort jongens(blank of zwart) in zo'n auto kijken.quote:Op vrijdag 10 juni 2016 15:39 schreef Gert het volgende:
[..]
Hij vraagt er gewoon om. Net zoals vrouwen in korte rokjes erom vragen.
Sowieso hebben kleurlingen minder kans op de arbeidsmarkt. Dus de kans dat eenlegaal aan zo'n dure auto is gekomen, is heel klein. Volkomen terecht dat de politie hem dan zonder enige verdere aanleiding aan de kant zet. Daar wordt Nederland weer een stukje veiliger van, alle kleine beetjes helpen.
Ja, zoveel mega rijke 22 jarigen zijn er niet, dus dat is verdacht. Letten ze van de pliesie eens een keer goed op... krijgen ze dit gezeik.quote:
En maar roepen "Niet aanraken, niet aanraken, niet aanraken".quote:Op vrijdag 10 juni 2016 15:28 schreef satecl het volgende:
In Friesland word je misschien niet rechtstreeks aangehouden. Maar je staat wel gelijk op de FIOD-lijst genoteerd, en je wordt gevolgd naar de loodsen waar je naar toe rijdt.quote:Op vrijdag 10 juni 2016 15:35 schreef IkBenNietFries het volgende:
[..]
Om eerlijk te zijn lijkt het mij dat spelers als Basacikoglu of Ziyech vaker worden aangehouden in hun bolides dan Nederlands uitziende jongens als Karsdorp, Van Beek of Schuurman. Zie ik ook regelmatig in mijn vriendenkring gebeuren.
Tja, als je elke dag daar aangehouden word zou ik me ook lopen irriteren. Ik snap het wel. Dat geneuzel over geld moet ie achterwege laten.quote:Op vrijdag 10 juni 2016 16:24 schreef Maastoren het volgende:
Vermeer zet ook wel gelijk de toon door te roepen wat nou weer de reden is dat hij staande wordt gehouden. Wat heeft het voor zin om in discussie te gaan met een agent?
Als het dezelfde agent is zou ik ook boos worden, maar dat was niet zo toch?quote:Op vrijdag 10 juni 2016 16:28 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Tja, als je elke dag daar aangehouden word zou ik me ook lopen irriteren. Ik snap het wel. Dat geneuzel over geld moet ie achterwege laten.
Dat slaat nergens op. Ik ben verbaasd hoeveel mensen dit normaal vinden. Het is NIET normaal.quote:Op vrijdag 10 juni 2016 15:31 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Waar zegt hij dat hij dit normaal vindt? Misschien is dit de harde realiteit.quote:Op vrijdag 10 juni 2016 16:41 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Dat slaat nergens op. Ik ben verbaasd hoeveel mensen dit normaal vinden. Het is NIET normaal.
Dat vind ik geen reden om iemand staande te houden.quote:Op vrijdag 10 juni 2016 16:46 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Waar zegt hij dat hij dit normaal vindt? Misschien is dit de harde realiteit.
Eerlijk is eerlijk, als ik een jonge vent in een dikke bak zie rijden - ongeacht huidskleur of wat dan ook - vraag ik me ook af hoe hij dat heeft weten te fixen.
Ja, eigenlijk wel. Het is deel van het beleid om criminelen aan te pakken waar het pijn doen: aan hun bling, dus ook dure auto's. Het gebeurt overigens niet alleen bij donkere mensen, maar bij iedereen die iets lijkt te rijden wat niet past bij hun leeftijd en/of sociale klasse. In snap wel dat het ontiegelijk irritant is als je zo'n bak dus wel hebt kunnen betalen van eerlijk geld.quote:
Dit dus.quote:Op vrijdag 10 juni 2016 16:48 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Dat vind ik geen reden om iemand staande te houden.
Grote vent die zich ergert dat hij aan de kant wordt gehouden. Helemaal flippen om dit soort first world problemsquote:Op vrijdag 10 juni 2016 16:24 schreef Maastoren het volgende:
Vermeer zet ook wel gelijk de toon door te roepen wat nou weer de reden is dat hij staande wordt gehouden. Wat heeft het voor zin om in discussie te gaan met een agent?
Tsja, het is een stukje preventief beleid. Volgens mij wordt er 'gewoon' een controle gehouden zoals te zien is op dat filmpje, dan hoort dit er gewoon bij. Wie weet vangen ze wel iets.quote:Op vrijdag 10 juni 2016 16:48 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Dat vind ik geen reden om iemand staande te houden.
Snap het ook niet. Als je gewoon meewerkt duurt het toch hooguit een paar minuten ofzo. Tenminste, dat leerde de praktijk mij, ook wel een paar keer meegemaakt.quote:Op vrijdag 10 juni 2016 16:24 schreef Maastoren het volgende:
Zonde dat dat viswijf naast 'm stopt met filmen, of dat in ieder geval het filmpje stopt. Het stopt op het moment dat het leuk wordt.quote:Op vrijdag 10 juni 2016 15:28 schreef satecl het volgende:
Jongen, jij weet niet hoe het is om de neef te zijn van iemand wiens overgrootvader iemand kende die de slavernij heeft meegemaakt hoor.quote:Op vrijdag 10 juni 2016 16:57 schreef Keyos het volgende:
Volgens mij werd hij staande gehouden bij een controle die er juist op is gericht elke dure auto aan de kant te zetten om te kijken of er geen potentiele drugsdealertjes tussen zitten of mensen met belastingachterstanden.
Ga eens naar de stranden in de zomer, krijg je dit ook. Beetje overdreven om altijd de race-card te spelen.
Precies. Ik snap juist niet dat mensen dit niet willen ondergaan als ze niets te verbergen hebben. Als er criminelen mee gepakt worden is het alleen maar goed.quote:Op vrijdag 10 juni 2016 16:57 schreef Keyos het volgende:
Volgens mij werd hij staande gehouden bij een controle die er juist op is gericht elke dure auto aan de kant te zetten om te kijken of er geen potentiele drugsdealertjes tussen zitten of mensen met belastingachterstanden.
Ga eens naar de stranden in de zomer, krijg je dit ook. Beetje overdreven om altijd de race-card te spelen.
Daar zijn de meningen over verdeeld.quote:Op vrijdag 10 juni 2016 17:21 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Precies. Ik snap juist niet dat mensen dit niet willen ondergaan als ze niets te verbergen hebben. Als er criminelen mee gepakt worden is het alleen maar goed.
Stellen dat iets goed is 'omdat er criminelen mee gepakt kunnen worden' ben ik het niet mee eens.quote:Op vrijdag 10 juni 2016 17:24 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Jij bent het niet eens met iedereen die wel gezond verstand heeft?
Moet je anders doen op klaarlichte dag?quote:Op vrijdag 10 juni 2016 17:27 schreef Typisch het volgende:
[..]
Stellen dat iets goed is 'omdat er criminelen mee gepakt kunnen worden' ben ik het niet mee eens.![]()
Er zijn imo veel meer dingen om rekening mee te houden.
oh jawel.quote:Op vrijdag 10 juni 2016 18:29 schreef IkBenNietFries het volgende:
Nu denk ik ook niet dat een beetje crimineel die voor langere tijd onvindbaar is voor de politie, een auto koopt van pak-hem-beet ¤200.000.
Niet relevant, het is de realiteit.quote:
Het is inderdaad niet normaal dat crimineel Nederland massaal in patserbakken rijdt.quote:Op vrijdag 10 juni 2016 16:41 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Dat slaat nergens op. Ik ben verbaasd hoeveel mensen dit normaal vinden. Het is NIET normaal.
quote:Op vrijdag 10 juni 2016 15:28 schreef satecl het volgende:
quote:Op vrijdag 10 juni 2016 17:21 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Precies. Ik snap juist niet dat mensen dit niet willen ondergaan als ze niets te verbergen hebben. Als er criminelen mee gepakt worden is het alleen maar goed.
Edit: als het op basis van etniciteit gebeurt is het een ander verhaal, daar ben ik geen fan van.
Jaja, deze topper mag nu 4e official zijn in een heuse EK pot.quote:Op vrijdag 10 juni 2016 19:37 schreef Dekatria het volgende:
Best wel interessante beelden van Kuipers tijdens de bekerfinale nu op Ned1.
Zou het wel leuk vinden als we er daar eentje van halen. Of het wat is hebben wij toch geen zicht op.quote:Op zondag 12 juni 2016 17:31 schreef hhh38 het volgende:
De Poolse talentjes op onze scoutinglijst zitten op de bank zometeen.
Als er 1 invalt zometeen en 2 goals maakt staan er gelijk 10 clubs in de rij.quote:Op zondag 12 juni 2016 17:46 schreef Typisch het volgende:
[..]
Zou het wel leuk vinden als we er daar eentje van halen. Of het wat is hebben wij toch geen zicht op.
Lekker op de bank laten dusquote:Op zondag 12 juni 2016 17:50 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Als er 1 invalt zometeen en 2 goals maakt staan er gelijk 10 clubs in de rij.
Heb je even?quote:Op zondag 12 juni 2016 18:20 schreef Pascalus het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ]
zoek de verschillen
1 overeenkomst.quote:Op zondag 12 juni 2016 18:20 schreef Pascalus het volgende:
zoek de verschillen
Ierland had niet eens rekening gehouden met plaatsing voor het EK. Gelukkig had Adidas nog was afgekeurde feyenoord uit-shirts liggen.quote:Op zondag 12 juni 2016 19:43 schreef MPC60 het volgende:
Ik vind die van Noord Ierland mooier want geen tyfus groot Opel logo.
De Taaptwitter:Feyenoord twitterde op maandag 13-06-2016 om 01:40:12.@renatotapiac start in de basis bij Peru tegen Brazilië tijdens de Copa America. Aftrap om 2:30 uur Nl tijd. https://t.co/NQTQ1L0C4o reageer retweet
Ergens te zien?quote:Op maandag 13 juni 2016 02:06 schreef Pascalus het volgende:
De Taaptwitter:Feyenoord twitterde op maandag 13-06-2016 om 01:40:12.@renatotapiac start in de basis bij Peru tegen Brazilië tijdens de Copa America. Aftrap om 2:30 uur Nl tijd. https://t.co/NQTQ1L0C4o reageer retweet
De Ierse is wel oké zonder belachelijk balkje en die van ons pure aids?quote:Op zondag 12 juni 2016 18:20 schreef Pascalus het volgende:
zoek de verschillen
Zoek op de term Predictive Policing.quote:Op vrijdag 10 juni 2016 16:41 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Nee. De man die normaal gesproken op zijn plek staat was net op tijd weer fit voor deze wedstrijd.quote:Op maandag 13 juni 2016 10:45 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Was geblesseerd naar het schijnt, en net niet op tijd fit voor deze pot.
Dus dat heeft fr12 ook alweer mis?quote:Op maandag 13 juni 2016 10:48 schreef Caland het volgende:
[..]
Nee. De man die normaal gesproken op zijn plek staat was net op tijd weer fit voor deze wedstrijd.
Dacht trouwens dat ie daar altijd wel basis speelde.quote:Renato Tapia kwam in de 90ste minuut als invaller in het veld. Tapia liep in het vorige duel tegen een blessure op. Hij leek op tijd klaargestoomd om te kunnen spelen, maar de bondscoach besloot uiteindelijk toch hem niet te laten starten. Peru treft in de kwartfinale op 17 juni Colombia in een plaats om de halve finale.
Neuh. Uit de krant van eergisteren:quote:
quote:Durante los entrenamientos se pudo apreciar que Renato Tapia y Alberto Rodríguez no estuvieron al lado de los demás jugadores, puesto que todavía se recuperan de los golpes sufridos en el partido ante Ecuador del miércoles último.
En el caso específico del volante del Feyenoord, el cuerpo médico de la Selección Peruana indicó que su evolución deberá estar completa en 48 horas (contando desde el jueves), por lo que su presencia debería estar segura ante la pentacampeona.
AnassGodquote:Mo El Hankouri heeft maandagochtend in de Fred Blankemeijerzaal in De Kuip zijn handtekening gezet onder zijn eerste profcontract bij Feyenoord. De 18-jarige aanvallende middenvelder, die afgelopen seizoen uitkwam voor Feyenoord Onder 19, tekende voor twee jaar met een optie voor een extra seizoen.
‘Ik heb mijn hele leven al uitgekeken naar deze dag’, vertelde El Hankouri. ‘Het tekenen van mijn contract is een heel bijzonder moment voor mij en mijn ouders, die me altijd gesteund hebben.’
El Hankouri, een middenvelder met veel diepgang, creativiteit en scorend vermogen, trainde afgelopen seizoen al een aantal keer mee met de eerste selectie van Feyenoord. ‘Voor mij waren die trainingen heel mooi om mee te maken. Karim El Ahmadi is een voorbeeld voor mij, terwijl Anass Achahbar mij heel goed hielp.’
Feyenoord en Mo El Hankouri zullen in onderling overleg bekijken welke vervolgstap het beste is voor zijn ontwikkeling. ‘Het is belangrijk dat Mo veel minuten gaat maken’, vertelde technisch directeur Martin van Geel. ‘Hij is een speler met veel talent en doorzettingsvermogen. Wij hebben er alle vertrouwen in dat hij zich de komende jaren verder kan ontwikkelen, daar gaan we met z’n allen keihard aan werken. Wie weet hoe snel er dan een debuut in De Kuip volgt.’
In verband met de ramadan ontbrak het traditionele toostmoment na het tekenen van het contract. ‘Maar vanavond zullen we het thuis absoluut gaan vieren dat ik mijn contract heb mogen tekenen’, zei El Hankouri. ‘Dat komt helemaal goed.’
El Hankouri speelt al acht jaar in de opleiding van Feyenoord. Voorheen speelde hij voor Overmaas en Spartaan ’20.
Uitstekende uitleg, geen speld tussen te krijgen.quote:Op maandag 13 juni 2016 08:07 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Zoek op de term Predictive Policing.
Als de ambulancezorg bij een evenement met 100.000 mensen een ambulance neerzet omdat de aannemelijkheid groot is dat hij daar functioneel gepositioneerd is, vinden we dat dan raar? Nee. We vinden het een slimme efficiëntieslag.
Als de politie in een bepaalde wijk extra surveilleert omdat de kans op woninginbraken door verscheidene variabelen hoger ligt, vinden we dat dan daar? Nee, we vinden het een slimme efficiëntieslag.
Als de variabele "dure auto's" statistisch bovengemiddeld gekoppeld is aan criminaliteit, vinden we dat dan wel ineens raar? Welnee, ook dát is een efficiëntieslag.
Zelfs als je de variabele "etniciteit" toevoegt, zie je - helaas - een statistische piek in het criminaliteitscijfer m.b.t. dure auto's en hoe men aan die auto's komt.
Het is extreem vervelend voor wel goedwillende allochtonen, maar zo'n controle filtert gestoord veel onraad.
Het wordt tijd dat de politie dat verhaal eens goed uit gaat leggen.
De goeden lijden onder de kwaden. Maar statistieken zeggen een hoop. We moeten af van de angst om etniciteit, welstand et cetera in statistieken te vatten omdat de uitkomsten pijnlijke representatie van de werkelijkheid bewerkstelligen.
"Als het zo is, dan is het zo". Doe nog een aantal mooie verklaringen bij elke grafiek hoe het resultaat mogelijk tot stand gekomen is cq. welke correlaties waarneembaar zijn en je doet als onderzoeker je plicht.
Anyway, dat zijn mijn twee centen
Iets voor HMF?quote:Op maandag 13 juni 2016 12:06 schreef Scrummie het volgende:
En:
https://vacature.onlinevacatures.nl/?vid=64996
Feyenoord Rotterdam N.V. zoekt een:
Fanbasemarketeer Het Legioen
quote:Op maandag 13 juni 2016 08:07 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Als de ambulancezorg bij een evenement met 100.000 mensen een ambulance neerzet omdat de aannemelijkheid groot is dat hij daar functioneel gepositioneerd is, vinden we dat dan raar? Nee. We vinden het een slimme efficiëntieslag.
Als de politie in een bepaalde wijk extra surveilleert omdat de kans op woninginbraken door verscheidene variabelen hoger ligt, vinden we dat dan daar? Nee, we vinden het een slimme efficiëntieslag.
Als de variabele "dure auto's" statistisch bovengemiddeld gekoppeld is aan criminaliteit, vinden we dat dan wel ineens raar? Welnee, ook dát is een efficiëntieslag.
Zelfs als je de variabele "etniciteit" toevoegt, zie je - helaas - een statistische piek in het criminaliteitscijfer m.b.t. dure auto's en hoe men aan die auto's komt.
Het is extreem vervelend voor wel goedwillende allochtonen, maar zo'n controle filtert gestoord veel onraad.
De goeden lijden onder de kwaden. Maar statistieken zeggen een hoop. We moeten af van de angst om etniciteit, welstand et cetera in statistieken te vatten omdat de uitkomsten pijnlijke representatie van de werkelijkheid bewerkstelligen.
"Als het zo is, dan is het zo". Doe nog een aantal mooie verklaringen bij elke grafiek hoe het resultaat mogelijk tot stand gekomen is cq. welke correlaties waarneembaar zijn en je doet als onderzoeker je plicht.
HMF is best wel een slimme baas.quote:Op maandag 13 juni 2016 08:07 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Iets voor Onno Jacobs?quote:Op maandag 13 juni 2016 12:06 schreef Scrummie het volgende:
En:
https://vacature.onlinevacatures.nl/?vid=64996
Feyenoord Rotterdam N.V. zoekt een:
Fanbasemarketeer Het Legioen
Misschien denk je dat vanwege je blanke oogkleppen.quote:Op maandag 13 juni 2016 13:39 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Uitstekende uitleg, geen speld tussen te krijgen.
Ik kan je volgen.quote:Op maandag 13 juni 2016 08:07 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Dit ja.quote:Op maandag 13 juni 2016 16:21 schreef MPC60 het volgende:
Er wordt echt veel te makkelijk over gedacht door mensen hier maar ik zie allang dat de meeste mensen het gewoonweg niet willen zien in dit topic.
Hoe bedoel je dit?quote:Op maandag 13 juni 2016 16:21 schreef MPC60 het volgende:
Er wordt echt veel te makkelijk over gedacht door mensen hier maar ik zie allang dat de meeste mensen het gewoonweg niet willen zien in dit topic.
En in het echt schijt je 10 kleuren in je broek als er een neger langs je loopt, net als die dumpert en telegraaf mensenquote:Op maandag 13 juni 2016 16:32 schreef Boma het volgende:
[..]
Dit ja.
Al zijn we natuurlijk wel héél tolerant met z'n allen.
Alleen als zo'n roetmop aan onze 'eeuwen oude' traditie van zwarte piet durft te komen moet je die katoenplukkers natuurlijk wel weer eventjes op hun plaats achterin de bus wijzen.
Als je keer op keer uit de rij wordt gehaald omdat je een kleurtje hebt dan ben je het op een gegeven moment gewoon zat. Dan kan je het wel gooien op het kleine percentage van de mensen met een kleurtje die het fout doen maar daar heb je dan echt geen boodschap meer aan. Je wil gewoon behandelt worden als ieder ander maar blijkbaar vinden mensen het normaal dat dat niet zo is.quote:
Cynisme lag er blijkbaar niet dik genoeg bovenop. Volgende keer maar iets meer met aanhalingstekens smijten dan.quote:Op maandag 13 juni 2016 16:42 schreef Henrys het volgende:
[..]
En in het echt schijt je 10 kleuren in je broek als er een neger langs je loopt, net als die dumpert en telegraaf mensen
Ik kan me heel goed voorstellen hoe vervelend dat moet zijn, en dat is ook vervelend. Heb 't zelf ook van dichtbij mee gemaakt (zelf geen kleurtje) maar Feyenoord kameraadje werd bij bekerfinale in 2008 ook opgepakt uit een groep blanken, hij was de enige met kleurtje en bewijs voor waar hij voor aangeklaagd werd was er niet.quote:Op maandag 13 juni 2016 16:43 schreef MPC60 het volgende:
[..]
Als je keer op keer uit de rij wordt gehaald omdat je een kleurtje hebt dan ben je het op een gegeven moment gewoon zat. Dan kan je het wel gooien op het kleine percentage van de mensen met een kleurtje die het fout doen maar daar heb je dan echt geen boodschap meer aan. Je wil gewoon behandelt worden als ieder ander maar blijkbaar vinden mensen het normaal dat dat niet zo is.
Probeer je het gewoon eens voor te stellen, dat je er bij iedere controle uitgepikt wordt met je goede gedrag.
Uhm... Jíj werd dus niet uit de groep gehaald. Substantieel verschil.quote:Op maandag 13 juni 2016 16:52 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik kan me heel goed voorstellen hoe vervelend dat moet zijn, en dat is ook vervelend. Heb 't zelf ook van dichtbij mee gemaakt (zelf geen kleurtje) maar Feyenoord kameraadje werd bij bekerfinale in 2008 ook opgepakt uit een groep blanken, hij was de enige met kleurtje en bewijs voor waar hij voor aangeklaagd werd was er niet.
Maar ik heb er ook wel weer begrip voor. Jij?
Heb je die goal gezien?quote:Op maandag 13 juni 2016 10:44 schreef onlogisch het volgende:
[..]
En FR12 opent met "Peru & Tapia verslaan Brazilië"
Was ook gewoon een 100% penalty voor Peru niet gegeven hoorquote:Op maandag 13 juni 2016 21:30 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Heb je die goal gezien?
0-1
Brazilië was door geweest met een gelijkspel.
![]()
![]()
![]()
Jij mag blij zijn dat je hier überhaupt nog mag posten, dus houd verder maar je mond over dit soort dingen.quote:Op maandag 13 juni 2016 21:55 schreef BadderHaring het volgende:
Hey wacht, dit is niet het Copa America topic.
Zou hier best passen.quote:
quote:Op maandag 13 juni 2016 22:54 schreef Irritatie100 het volgende:
Leuk hoor Graziano, maar ik had 1-0 voor Italië ingevuld in m'n poule
Lijkt me buitengewoon vervelend.quote:Op maandag 13 juni 2016 16:12 schreef DonRaja het volgende:
Leuk verhaal hoor van HMF. Totdat je het zelf een aantal keer meemaakt.
Allicht een ander perspectief dan jij gezien mijn werkachtergrond.quote:Op maandag 13 juni 2016 16:21 schreef MPC60 het volgende:
Werkelijk elk festival, elke keer als ik de kuip betreed et cetera.quote:Op maandag 13 juni 2016 16:43 schreef MPC60 het volgende:
Probeer je het gewoon eens voor te stellen, dat je er bij iedere controle uitgepikt wordt met je goede gedrag.
Wat een manquote:Op dinsdag 14 juni 2016 00:54 schreef Caland het volgende:
http://nos.nl/ek2016/arti(...)koeman-bedanken.html
Mooie woorden. Bijzondere Italiaan.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 00:54 schreef Caland het volgende:
Pellegod. Technisch goeie goal overigens.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 00:54 schreef Caland het volgende:
Faal.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 07:45 schreef onlogisch het volgende:
Conceptspeelschema 2016/2017
[ afbeelding ]
7 Augustus Euroborg-meet?quote:Op dinsdag 14 juni 2016 08:32 schreef Scrummie het volgende:
Lekkere start van de competitie met Vitesse en AZ uit.
kk Sjaakbauer deelde 'm in de Feyenoord-appquote:Op dinsdag 14 juni 2016 08:39 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Oh die klopt weer 's niet? Volstrekt logisch.
je bent geSjaakt.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 08:41 schreef onlogisch het volgende:
[..]
kk Sjaakbauer deelde 'm in de Feyenoord-app
Ok ok. Dit schijnt 'm dus te zijn :
-knip-
2 potjes eerderquote:
Beter dan de Real Mallorca's van deze wereld. Mooie tegenstander, misschien ga ik voor het eerst ook eens.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 14:12 schreef Tomatenboer het volgende:
Valencia de tegenstander in de traditionele openingswedstrijd van het seizoen.
Die EL-data op dat schema van onlogisch kloppen gewoon, dus dat betekent na Europese wedstrijden:quote:Op dinsdag 14 juni 2016 12:53 schreef Tomatenboer het volgende:
Competitieschema ziet er wel redelijk gunstig uit qua planning toch?
Geen hele zware start na de zomer en winterstop, en er zit nergens een hele reeks wedstrijden achter elkaar waar je op voorhand al zou moeten vrezen voor 0 uit 5 ofzo.
Wel schijnen er een aantal topwedstrijden direct na Europese wedstrijden gepland te staan (dit weet ik niet helemaal zeker).
Ajax (en PEC) thuis en de rest alleen maar uitwedstrijden, waaronder PSV en AZquote:6. PSV - Feyenoord (zondag 18 september)
8. Willem II - Feyenoord (zondag 2 oktober)
10. Feyenoord - Ajax ( zondag 23 oktober)
12. Go Ahead Eagles - Feyenoord (zondag 6 november)
13. Feyenoord - PEC Zwolle (zondag 20 november)
16. AZ - Feyenoord (zondag 11 december)
Wel bijzonder slecht rekening mee gehouden zeg.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 14:20 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Die EL-data op dat schema van onlogisch kloppen gewoon, dus dat betekent na Europese wedstrijden:
[..]
Ajax (en PEC) thuis en de rest alleen maar uitwedstrijden, waaronder PSV en AZ
0 uit 7 ook goed?quote:Op dinsdag 14 juni 2016 12:53 schreef Tomatenboer het volgende:
Competitieschema ziet er wel redelijk gunstig uit qua planning toch?
Geen hele zware start na de zomer en winterstop, en er zit nergens een hele reeks wedstrijden achter elkaar waar je op voorhand al zou moeten vrezen voor 0 uit 5 ofzo.
Wel schijnen er een aantal topwedstrijden direct na Europese wedstrijden gepland te staan (dit weet ik niet helemaal zeker).
Het is waar dat die reeks op voorhand ook geen rijtje was waarop je veel puntverlies zou hebben ingeschat vooraf.quote:
Vraag me af of men nu ook zo overdreven reageert als toen bleek dat die andere Spaanse club niet door ging.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 14:12 schreef Tomatenboer het volgende:
Valencia de tegenstander in de traditionele openingswedstrijd van het seizoen.
'De trainer, Erwin van de Looi, speelde een belangrijke rol in mijn keuze voor Willem II.'quote:
quote:Op dinsdag 14 juni 2016 17:35 schreef Slobeend het volgende:
[..]
'De trainer, Erwin van de Looi, speelde een belangrijke rol in mijn keuze voor Willem II.'
HMF laat nu een paar traantjes.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 17:35 schreef Slobeend het volgende:
[..]
'De trainer, Erwin van de Looi, speelde een belangrijke rol in mijn keuze voor Willem II.'
Maar wel goed voor Jari. Uitblinken bij Willem II.
Welke zou dat zijn?quote:Op dinsdag 14 juni 2016 15:28 schreef Typisch het volgende:
[..]
Vraag me af of men nu ook zo overdreven reageert als toen bleek dat die andere Spaanse club niet door ging.
Dat is toch die kneus die zich te goed vond voor Groningen en dacht wel even hogerop te kunnen? Is die nu bij fuck sake willem 2 beland? ;')quote:Op dinsdag 14 juni 2016 17:35 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Maar wel goed voor Jari. Uitblinken bij Willem II.
quote:Op dinsdag 14 juni 2016 17:52 schreef BoxeurDesRues het volgende:
[..]
Dat is toch die kneus die zich te goed vond voor Groningen en dacht wel even hogerop te kunnen? Is die nu bij fuck sake willem 2 beland? ;')
Waterreus begon z'n gal te spuwen over Gerbrands, dat PSV geen AZ-tje was en dat-ie daar te licht voor was. Net zoals Brands, Schaars en Maher mislukt waren bij PSV. Waarop Co zei dat hij vond dat Brands het prima deed.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 18:53 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Wat zei Co eigenlijk in dat fragment?
Inmiddels heeft Co toch gelijk gekregen.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 20:03 schreef nostra het volgende:
[..]
Waterreus begon z'n gal te spuwen over Gerbrands, dat PSV geen AZ-tje was en dat-ie daar te licht voor was. Net zoals Brands, Schaars en Maher mislukt waren bij PSV. Waarop Co zei dat hij vond dat Brands het prima deed.
Als je de loting bedoelt: die is op 26 augustus.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 21:12 schreef Antaris het volgende:
En wanneer gaat het bekend worden betreft UEFA cup?
Ah thanks. Wat een kneus, die Waterreus.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 20:03 schreef nostra het volgende:
[..]
Waterreus begon z'n gal te spuwen over Gerbrands, dat PSV geen AZ-tje was en dat-ie daar te licht voor was. Net zoals Brands, Schaars en Maher mislukt waren bij PSV. Waarop Co zei dat hij vond dat Brands het prima deed.
Denk de uitslag van het beroep.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 21:17 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Als je de loting bedoelt: die is op 26 augustus.
Dat mag even duren ja. Trage trollen.quote:
Zolang het hoger beroep loopt wordt de straf ook opgeschort toch? Dus ik neem aan dat de UEFA voor het begin van het seizoen uitspraak doet.quote:
Misschien doet hij het graag op zijn Grieks.quote:Op woensdag 15 juni 2016 17:30 schreef Ludachrist het volgende:
Vilhena gespot bij Olympiakos volgens nu.nl . Dat zou wel opvallend zijn, had gedacht dat er wel grotere clubs voor hem zouden komen (en dat hij daar open voor zou staan).
Fixedquote:Op woensdag 15 juni 2016 16:17 schreef Tomatenboer het volgende:
Het zou mijn ding niet zijn, trouwen met dat ding in De Kuip.
Geelgod zal wel met vakantie zijnquote:Op woensdag 15 juni 2016 23:04 schreef Tomatenboer het volgende:
Ik wil ondertussen inmiddels wat transfernieuws.
Desnoods nieuws dat Vilhena bij één of andere 3de rangs kutclub tekent, als het maar transfernieuws is verdomme.
Gelukkig duurt de zomerstop nog maar een dag of 10.
Nee hoor, vandaag nog een jeugdspeler gecontracteerd.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.VBL SC influencer
Left, right, behind
quote:Op woensdag 15 juni 2016 23:25 schreef Caland het volgende:
[..]
WAARSCHUWING: DE VOLGENDE AFBEELDING BEVAT SCHOKKENDE INHOUD. KLIKKEN OP EIGEN RISICO.Damn, zo erg had ik het niet verwacht.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Feyenoord Rotterdam
[..]
Nee hoor, vandaag nog een jeugdspeler gecontracteerd.
WAARSCHUWING: DE VOLGENDE AFBEELDING BEVAT SCHOKKENDE INHOUD. KLIKKEN OP EIGEN RISICO.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
BFF met GGMM
[..]
WAARSCHUWING: DE VOLGENDE AFBEELDING BEVAT SCHOKKENDE INHOUD. KLIKKEN OP EIGEN RISICO.Normaal gesproken kijkt de man rechts altijd de andere kant opSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Never argue with idiots. First they will lower you to their level then beat you with experience.
Wat een totaalmongool ben je dan ook zegquote:
quote:Feyenoord-aanvoerder Dirk Kuyt heeft fors geld verloren door in zee te gaan met de zogeheten 'Noordwijkse roofbutler'. De 35-jarige routinier ging bijna voor 200.000 euro het schip in, zo meldt De Telegraaf hedenochtend.
Kuyt was ingegaan op een voorstel van butler Marcel J. om een peperdure en exclusieve diamant aan te schaffen. Die zouden ze vervolgens samen met winst verkopen. De voetballer vertrouwde Marcel J., aangezien hij tien jaar butler was bij de bevriende familie Noorlander.
Kort nadat Kuyt het geld over had gemaakt kreeg hij al spijt. ''Dirk eiste daarop zijn geld terug bij Marcel, maar toen was het al te laat. Die had het geld inmiddels aan enkele andere uitgaven besteed'', zegt een ingewijde in de krant. Een deel kreeg hij uiteindelijk nog terug, maar een deel is dus verdwenen. ''En dat is een zeer fors bedrag.'' Het OM in Den Haag onderzoekt de kwestie.
Ik zit echt al de hele ochtend zoquote:Op donderdag 16 juni 2016 08:46 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wat een totaalmongool ben je dan ook zeg
[..]
Jezus man. Dan heb je miljoenen en ga je nog zoiets doms doen.quote:Op donderdag 16 juni 2016 08:46 schreef onlogisch het volgende:
[..]
[..]
quote:Op donderdag 16 juni 2016 08:46 schreef onlogisch het volgende:
[..]
[..]
[..]
WAARSCHUWING: DE VOLGENDE AFBEELDING BEVAT SCHOKKENDE INHOUD. KLIKKEN OP EIGEN RISICO.Ik las... dat er een plan is gemaaktSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het kan geen kwaad af en toe je mond te houden, zelfs al weet je waarover je het hebt
[..]
WAARSCHUWING: DE VOLGENDE AFBEELDING BEVAT SCHOKKENDE INHOUD. KLIKKEN OP EIGEN RISICO.Damn gast dit is echt sick!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.
Het zou nog veel dommer zijn als je géén miljoenen had.quote:Op donderdag 16 juni 2016 09:00 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Jezus man. Dan heb je miljoenen en ga je nog zoiets doms doen.
precies, zal waarschijnlijk nog minder dan een procent van zijn vermogen zijn, dus eigenlijk gewoon vergelijkbaar met een marktplaats oplichting voor de normale sterveling.quote:Op donderdag 16 juni 2016 12:02 schreef Gert het volgende:
[..]
Het zou nog veel dommer zijn als je géén miljoenen had.
Volgens een Feyenoord fan ja. Goede bron.quote:Op donderdag 16 juni 2016 16:23 schreef Dr.Mikey het volgende:
https://www.fr12.nl/nieuw(...)van-wolfswinkel.html
Jazeker. Zat ook goed met Elia, Vejinovic en Kuyt.quote:Op donderdag 16 juni 2016 16:28 schreef H.FR het volgende:
[..]
Volgens een Feyenoord fan ja. Goede bron.
Aha.quote:Op donderdag 16 juni 2016 19:06 schreef PIETR het volgende:
[..]
Jazeker. Zat ook goed met Elia, Vejinovic en Kuyt.
quote:Op donderdag 16 juni 2016 19:25 schreef heiden6 het volgende:
Hier moest ik wel zo'n 40-45 minuten hard om lachen.
Is dat zeker? Dan is het gerucht wellicht serieus te nemen.quote:Op donderdag 16 juni 2016 19:06 schreef PIETR het volgende:
[..]
Edit; nvm.quote:Op donderdag 16 juni 2016 19:06 schreef PIETR het volgende:
[..]
Ja maar het is de eredivisie bla bla bla.quote:Op vrijdag 17 juni 2016 08:32 schreef onlogisch het volgende:
Afgelopen 3 jaar slechts in 53 wedstrijden in actie gekomen. Waarin ie 6 keer heeft gescoord.
Deze man gaat Kramer wel doen vergeten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[17-6 09:08] Hmf: Ik ben niet per se tegen Wolfswinkelquote:Op vrijdag 17 juni 2016 08:32 schreef onlogisch het volgende:
Afgelopen 3 jaar slechts in 53 wedstrijden in actie gekomen. Waarin ie 6 keer heeft gescoord.
Deze man gaat Kramer wel doen vergeten
Lul niet.quote:Op vrijdag 17 juni 2016 09:22 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
[17-6 09:08] Hmf: Ik ben niet per se tegen Wolfswinkel
[17-6 09:09] Hmf: Tenminste een meevoetballende spits die bewezen heeft 2 op 3 te kunnen lopen
[17-6 09:09] Hmf: In Portugal absoluut niet door het ijs zakte, sterker nog
[17-6 09:09] Hmf: Gewoon goed was
[17-6 09:09] Hmf: Bijna nooit blessures heeft
[17-6 09:09] Hmf: Kramer naar de zandbak
[17-6 09:09] Hmf: Ik zie voordelen
[17-6 09:10] Hmf: Het wordt niet de nieuwe pelle maar met veel vertrouwen wordt het iig een meevoetballende spits die er echt wel meer dan een paar gaat maken
Verder wil ik erop wijzen dat kuyt ook ruim tien jaar niet gescoord had en in de eredivisie 23 goals maakte terwijl die man niet eens een logische plek in het elftal gegeven kan worden. Statistieken zeggen dus echt geen reet. Verder kan je dus na tien jaar droogte en een andere positie gespeeld te hebben momenteel lopend op een roltrap ook nog steeds compleet los in de eredivisie.
Wolfswinkel redde het niet in Engeland maar dat deed bv. kuyt ook niet als spits. Die had door zijn andere positie ook geen denderende statistieken. Statistieken zeggen mij dus ook weinig. Er is zoveel meer om naar te kijken in een voetballer.
Maar,: ben je er dan toch geil van: Ricky scoorde wel in Portugal. Dat staat en stond echt wel iets hoger aangeschreven dan de eredivisie toen. Laat staan de huidige eredivisie.
Zoek verder de statistieken van De Jong eens op als je wil. Verder blijft pelle natuurlijk altijd een enorm zaaddodend voorbeeld
Ik heb er eigenlijk best wel vertrouwen in. Wel kansloos natuurlijk dat men weer bij voetballers uitkomt die de gemiddelde kneus op fr12 ook op had kunnen lepelen
haha een vrouw die denkt dat ze recht heeft op een meningquote:Op vrijdag 17 juni 2016 09:32 schreef yvette1982 het volgende:
[..]
Lul niet.
Doe nu niet alsof die paar goals in Portugal zo indrukwekkend is. Daar zijn drie goede ploegen, de rest is van niveau Helmond. Bovendien waren de helft van zijn goals pingels.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |