TT Faalquote:Vrijwel direct na het nieuws van Voetbal International heeft Omroep Brabant het PSV-gerucht rondom Ziyech tegengesproken. 'Onzin', zo zou het Eindhovense kamp hebben gereageerd tegenover het regionale medium.
Letschert, de grootste onruststoker die er rond loopt op de NL velden. Bij Groningen en Roda weggegaan met een hoop mot.quote:Op woensdag 8 juni 2016 09:07 schreef tompsv18 het volgende:
Nu wordt Letschert ook genoemd bij PSV. Daar word ik niet vrolijk van.
Een user die wijst op een TT Faal maar vervolgens wel Feyenoord onder zijn naam heeft staan, de grootste faalclub van het land. De ironie.quote:
Jawel, het is daar elk jaar de vraag of de top 3 gehaald wordtquote:Op woensdag 8 juni 2016 09:35 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Weten ze daar in Rotterdam wel wat een vraagteken is?
Sow en Scrummie zien we nooit meer terugquote:Op woensdag 8 juni 2016 09:35 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Jawel, het is daar elk jaar de vraag of de top 3 gehaald wordt
quote:Op woensdag 8 juni 2016 09:35 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
4/10, matig.quote:Op woensdag 8 juni 2016 09:35 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Een user die wijst op een TT Faal maar vervolgens wel Feyenoord onder zijn naam heeft staan, de grootste faalclub van het land. De ironie.
5/10, matig.quote:Op woensdag 8 juni 2016 09:35 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Weten ze daar in Rotterdam wel wat een vraagteken is?
7/10. Goeiequote:Op woensdag 8 juni 2016 09:35 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Het was geen grap maar een serieuze vraag. Maar zo te zien weet je dus niet wat een vraagteken is aangezien je deze ook niet zag.quote:Op woensdag 8 juni 2016 09:43 schreef Scrummie het volgende:
[..]
4/10, matig.
[..]
5/10, matig.
[..]
7/10. Goeie.
quote:Op woensdag 8 juni 2016 09:44 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Het was geen grap maar een serieuze vraag. Maar zo te zien weet je dus niet wat een vraagteken is aangezien je deze ook niet zag.
Altijd geblesseerd, doe maar niet.quote:
Nee, omdat hij op me overkomt als een echte vechter. en dat is fijn als verdedigerquote:Op woensdag 8 juni 2016 10:24 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Omdat het een Nederlander is zeker, razizt
Dat valt ook wel weer mee, maar ik verbaas me er meer over dat PSV hem blijkbaar zo snel wil losweken. Als we naar zijn carrière tot nu toe kijken, kunnen we na een aantal jaar concluderen dat vorig seizoen zijn eerste goede seizoen was. Lekker nog een jaartje laten groeien in plaats van plaats nemen op de bandwagon.quote:Op woensdag 8 juni 2016 10:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Altijd geblesseerd, doe maar niet.
Lijkt me ook. Hij is mij voor dit seizoen echt nog nergens opgevallen. Ja, vanwege het gezeik als hij ergens wegging. Gewoon nog een jaartje laten zitten, dan loop je het risico dat hij nog een jaar piekt en onbetaalbaar wordt, maar dat is dan maar zo.quote:Op woensdag 8 juni 2016 10:32 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat valt ook wel weer mee, maar ik verbaas me er meer over dat PSV hem blijkbaar zo snel wil losweken. Als we naar zijn carrière tot nu toe kijken, kunnen we na een aantal jaar concluderen dat vorig seizoen zijn eerste goede seizoen was. Lekker nog een jaartje laten groeien in plaats van plaats nemen op de bandwagon.
Waarom zou je dat doen? Wat zou Utrecht nou voor hem vragen? Ik heb liever dat hij bij ons piekt dan bij een anderquote:Op woensdag 8 juni 2016 10:56 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Lijkt me ook. Hij is mij voor dit seizoen echt nog nergens opgevallen. Ja, vanwege het gezeik als hij ergens wegging. Gewoon nog een jaartje laten zitten, dan loop je het risico dat hij nog een jaar piekt en onbetaalbaar wordt, maar dat is dan maar zo.
Wat zal hij moeten kosten nu is daarin ook belangrijk. Wil je 4 miljoen uitgeven aan een speler die misschien het niveau aan zal kunnen? Of wacht je nog een jaartje om te kijken of hij zich verder ontwikkelt en betaal je dan 6/7?quote:Op woensdag 8 juni 2016 11:44 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Waarom zou je dat doen? Wat zou Utrecht nou voor hem vragen? Ik heb liever dat hij bij ons piekt dan bij een ander
3 miljoen voor Letschert vind ik een goede deal, mocht PSV het een beetje redelijk doen in de CL, kan je hem daarna makkelijk voor 5-6 verkopen, als het een miskoop blijkt te zijn.quote:Op woensdag 8 juni 2016 12:47 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Wat zal hij moeten kosten nu is daarin ook belangrijk. Wil je 4 miljoen uitgeven aan een speler die misschien het niveau aan zal kunnen? Of wacht je nog een jaartje om te kijken of hij zich verder ontwikkelt en betaal je dan 6/7?
Als je hem nu voor een miljoen kunt oppikken moet je dat natuurlijk doen, maar in Utrecht kennen ze de prijzen inmiddels ook.
Nee.quote:
Heb je een nieuw stopwoordje?quote:Op woensdag 8 juni 2016 10:32 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat valt ook wel weer mee, maar ik verbaas me er meer over dat PSV hem blijkbaar zo snel wil losweken. Als we naar zijn carrière tot nu toe kijken, kunnen we na een aantal jaar concluderen dat vorig seizoen zijn eerste goede seizoen was. Lekker nog een jaartje laten groeien in plaats van plaats nemen op de bandwagon.
quote:
Linkspoot toch ook?quote:Op woensdag 8 juni 2016 13:00 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Ik denk ook dat Letschert helemaal niet beter is dan Isimat.
Vind jij Bruma vijftien miljoen waard?quote:Op woensdag 8 juni 2016 13:00 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik heb al aardig wat koffie op vandaag.
Tuurlijk. Als ik zie dat voor Bartra 8 miljoen wordt betaald, vind ik Bruma zeker ¤ 15 mio waard.quote:Op woensdag 8 juni 2016 13:05 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Vind jij Bruma vijftien miljoen waard?
Het zal vast mijn standaardbeleving zijn dat verdedigers nooit voor enorm veel geld uit de Eredivisie vertrekken.quote:Op woensdag 8 juni 2016 13:10 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Tuurlijk. Als ik zie dat voor Bartra 8 miljoen wordt betaald, vind ik Bruma zeker ¤ 15 mio waard.
Maar serieus, ik vind maar heel weinig spelers zoveel waard. Maar je moet het ijzer smeden als het heet is. In Engeland wordt het betaald voor heel middelmatige spelers.
Hij heeft een topseizoen gedraaid. Ik heb hem eigenlijk niet op een foutje kunnen betrappen. Nu heeft hij met Moreno en Arias ook wel twee goede secondanten naast hem staan, maar heeft Arias juist best wel een matig seizoen gedraaid en heeft hij daar vaak de kastanjes uit het vuur moeten halen.
Daarnaast vind ik ook dat hij buiten het veld stappen heeft gemaakt. Geen swag meer en peacetekens maken naar de camera, maar down-to-earth en logische analyses na de wedstrijd. Feit dat hij gebombardeerd is tot 12e aanvoerder in het Nederlands Elftal betekent dat Dick het ook in hem ziet.
Nouja. Zelfs een extreem matige Martins Indi ging voor 7-8 excl. bonussen.quote:Op woensdag 8 juni 2016 13:13 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Het zal vast mijn standaardbeleving zijn dat verdedigers nooit voor enorm veel geld uit de Eredivisie vertrekken.
Van Beek hoef ik echt niet te zien. Die heeft een half seizoen redelijk gevoetbald en daarna nooit meer een fatsoenlijke wedstrijd laten zien. Gast kan er echt niets van.quote:Op woensdag 8 juni 2016 13:04 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Linkspoot toch ook?
Ik denk overigens ook niet dat hij heel veel bij zou dragen en zie er weinig potentie in.
Ik meen ook dat Isimat zeker niet minder is.
Als opvolging voor Bruma zou ik eventueel St. Juste willen zien of (ik weet dat ik het hier niet mag zeggen, maar ik doe het toch) Van Beek.
Ik vind de bedragen van dit moment belachelijk. Maar als Bruma zijn CL-vorm structureel kan laten zien, dan behoort hij gewoon tot de betere CV's van dit moment, dat blijkt ook uit zijn verkiezingen in het UEFA-elftal. De vraag is of hij dat kan, maar de potentie is er. En dan is 15 miljoen misschien zelfs wel aan de lage kant.quote:Op woensdag 8 juni 2016 13:05 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Brands heeft dat natuurlijk wel in de vingers hè. Strootgod voor 20mio, The Pie voor 35mio, Lens voor 9 mio, Mertens voor 9 mio. Zelfs Marcelo heeft hij met winst verkocht.quote:Op woensdag 8 juni 2016 13:13 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Het zal vast mijn standaardbeleving zijn dat verdedigers nooit voor enorm veel geld uit de Eredivisie vertrekken.
En die had er een WK op zitten en hem werd een grote toekomst voorspeld. Althans; in potentie zou die veel beter zijn dan een Bruma. Dus ik snap Stijn zijn punt wel.quote:Op woensdag 8 juni 2016 13:14 schreef Caland het volgende:
[..]
Nouja. Zelfs een extreem matige Martins Indi ging voor 7-8 excl. bonussen.
Dat bedrag ook, hé. En dat was volgens mij nog rond voor het WK zelf.quote:Op woensdag 8 juni 2016 13:14 schreef Caland het volgende:
[..]
Nouja. Zelfs een extreem matige Martins Indi ging voor 7-8 excl. bonussen.
Maar die kwam natuurlijk bij Feyenoord vandaan. Dan moet je er standaard al rekening mee houden dat zo'n jongen voor 3 a 4 miljoen minder gaat.quote:Op woensdag 8 juni 2016 13:18 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat bedrag ook, hé. En dat was volgens mij nog rond voor het WK zelf.
Huh?quote:Op woensdag 8 juni 2016 13:19 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Maar die kwam natuurlijk bij Feyenoord vandaan. Dan moet je er standaard al rekening mee houden dat zo'n jongen voor 3 a 4 miljoen minder gaat.
Wel bizar hoe dat opeens veranderd is. Eerst zaten we massaal te huilen van het lachen omdat Brands bij ging tekenen.quote:Op woensdag 8 juni 2016 13:17 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Brands heeft dat natuurlijk wel in de vingers hè. Strootgod voor 20mio, The Pie voor 35mio, Lens voor 9 mio, Mertens voor 9 mio. Zelfs Marcelo heeft hij met winst verkocht.
[..]
En die had er een WK op zitten en hem werd een grote toekomst voorspeld. Althans; in potentie zou die veel beter zijn dan een Bruma. Dus ik snap Stijn zijn punt wel.
Feyenoord verkoopt toch nooit voor veel geld de laatste jaren. Die zijn al blij als ze de fooienpot bij de kroketverkoop een keer kunnen vullen.quote:
We hebben het over Martins Indi. Een van de treurigste verdedigers van de laatste jaren en die dan voor 7,7 miljoen euro verpatsen aan nota bene Porto.quote:Op woensdag 8 juni 2016 13:21 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Feyenoord verkoopt toch nooit voor veel geld de laatste jaren. Die zijn al blij als ze de fooienpot bij de kroketverkoop een keer kunnen vullen.
Dat zien we anders. Da's ook niet erg.quote:Op woensdag 8 juni 2016 13:15 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Van Beek hoef ik echt niet te zien. Die heeft een half seizoen redelijk gevoetbald en daarna nooit meer een fatsoenlijke wedstrijd laten zien. Gast kan er echt niets van.
St. Juste zie ik wel zitten, maar vind hem nog niet klaar om Bruma te vervangen. Denk wel dat hij zich naast een Moreno snel kan ontwikkelen.
Dat was helemaal niet zo'n gek bedrag toen, leek gewoon een deal voor Porto. Die gozer had een topseizoen gedraaid en speelde een waanzinnig WK (ook al werden zijn echte kwaliteiten zwaar gemaskeerd door de 3 mans CV achterin).quote:Op woensdag 8 juni 2016 13:22 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
We hebben het over Martins Indi. Een van de treurigste verdedigers van de laatste jaren en die dan voor 7,7 miljoen euro verpatsen aan nota bene Porto.
Ik heb alleen gehuild toen hij tijdens de verkoop van de grond, triomfantelijk de komst van twee spelers aankondigde.quote:Op woensdag 8 juni 2016 13:21 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wel bizar hoe dat opeens veranderd is. Eerst zaten we massaal te huilen van het lachen omdat Brands bij ging tekenen.
Ik vind zoveel spelers zoveel bedragen niet waard. Dus in dat opzicht, ja ik vind Bruma dan ook 15 miljoen waard.quote:Op woensdag 8 juni 2016 13:05 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Verwacht het niet. Heeft nog maar nauwelijks in Jong gespeeld.quote:Op woensdag 8 juni 2016 14:49 schreef Gutanoth het volgende:
Hoe zit het trouwens met die scammacia? Gaat die al uren maken in het eerste?
Ik denk dat we eerst Piroe kunnen gaan bewonderen..beiden binnen 1,5 jaar, verwacht ikquote:Op woensdag 8 juni 2016 14:49 schreef Gutanoth het volgende:
Hoe zit het trouwens met die scammacia? Gaat die al uren maken in het eerste?
Is ondertussen al 17 toch? Begreep dat dat destijds het grootste talent was dat er rondliep?quote:Op woensdag 8 juni 2016 15:18 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Verwacht het niet. Heeft nog maar nauwelijks in Jong gespeeld.
Ik verwacht eerder Beto da Silva. Heeft bij zijn interlanddebuut trouwens gescoord.
Tja, er zijn wel meer grote talenten van 17 in de selectie. Ik weet ook niet of Scamacca wel echt zo goed is, bovendien lopen er meer centrumspitsen rond met potentie.quote:Op woensdag 8 juni 2016 15:22 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Is ondertussen al 17 toch? Begreep dat dat destijds het grootste talent was dat er rondliep?
Waarom heeft hij dan zo weinig uren in Jong gemaakt?
Is Smeets al binnen bij jullie?quote:
Dan weet je dat ie bijna binnen is.quote:Op donderdag 9 juni 2016 07:28 schreef BadderHaring het volgende:
Volgens Brands heeft PSV 0,0 interesse in Ziyech.
Mooi zo.
Nee dat staat/stond er niet. 0,0 interesse getoond zover. PSV niet bereid om het gevraagde bedrag te betalen. Die komt dus.quote:Op donderdag 9 juni 2016 07:28 schreef BadderHaring het volgende:
Mooi zo.
Piroequote:Op woensdag 8 juni 2016 15:18 schreef Ciscus het volgende:
[..]
Ik denk dat we eerst Piroe kunnen gaan bewonderen..beiden binnen 1,5 jaar, verwacht ik
Absoluut. Heeft alleen nog geen contract getekend. Dus is vrij om te gaan en staan waar hij wil.quote:Op donderdag 9 juni 2016 09:02 schreef tja77 het volgende:
[..]
Piroezit volgens mij best veel potentie in die knaap.
Nice die is binnenquote:Op donderdag 9 juni 2016 07:28 schreef BadderHaring het volgende:
Mooi zo.
Lijkt me niet iemand die zomaar weg gaat eigenlijk.quote:Op donderdag 9 juni 2016 09:04 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Absoluut. Heeft alleen nog geen contract getekend. Dus is vrij om te gaan en staan waar hij wil.
Mwah, Is van NEC naar Feyenoord gegaan en binnen een jaartje alweer verkast naar PSV. Zou het niet al te snel roepen in ieder geval..quote:Op donderdag 9 juni 2016 10:42 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Lijkt me niet iemand die zomaar weg gaat eigenlijk.
Dit inderdaad. Is vooral met de BV Piroe bezig. Zijn goed recht natuurlijk, maar zeker niet iemand die loyaliteit hoog in het vaandel heeft staan.quote:Op donderdag 9 juni 2016 10:47 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Mwah, Is van NEC naar Feyenoord gegaan en binnen een jaartje alweer verkast naar PSV. Zou het niet al te snel roepen in ieder geval..
PSV die nooit meer dat soort bedragen zou betalen. Mwah, 6-7 miljoen voor Maher en Pereiro was geen probleem. En die hadden voor hun overgang minder laten zien dan Ziyech.quote:De 23-jarige Ziyech ligt nog vast tot medio 2018, maar deze zomer moeten er zaken worden gedaan in Enschede. FC Twente, dat financieel compleet aan de grond zit, zet in op minimaal acht miljoen euro voor zijn vedette. Het is een transfersom die PSV anno nu nooit zal betalen voor een speler, zeker niet uit de eredivisie.
0,0 lijkt me een tikkeltje overdreven. Natuurlijk houd je als PSV altijd dat soort spelers in de gaten. Maar dat er geen concrete interesse is om hem over te nemen geloof ik meteen.quote:Op donderdag 9 juni 2016 07:28 schreef BadderHaring het volgende:
Mooi zo.
Je moet de artikelen uit het ED nooit zo serieus nemen.quote:Op donderdag 9 juni 2016 15:34 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Opvallende zin uit stukje ED vond ik:
[..]
PSV die nooit meer dat soort bedragen zou betalen. Mwah, 6-7 miljoen voor Maher en Pereiro was geen probleem. En die hadden voor hun overgang minder laten zien dan Ziyech.
Wellicht ten overvloede: niet dat ik nou zo'n voorstander ben van Ziyech bij PSV, maar dat het zeker niet zal gebeuren omdat hij 'te duur' is lijkt me wat kort door de bocht.
HET ED IS DE HEILIGE SCHRIFT VAN BRABANT JA!~!1!!!quote:Op donderdag 9 juni 2016 15:40 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Je moet de artikelen uit het ED nooit zo serieus nemen.
Sowieso is die echt niet voor 8 op te halen. Voor minder dan 10 gaat hij echt niet, of ze moeten tot de laatste dag willen wachten.quote:Op donderdag 9 juni 2016 15:34 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Opvallende zin uit stukje ED vond ik:
[..]
PSV die nooit meer dat soort bedragen zou betalen. Mwah, 6-7 miljoen voor Maher en Pereiro was geen probleem. En die hadden voor hun overgang minder laten zien dan Ziyech.
Wellicht ten overvloede: niet dat ik nou zo'n voorstander ben van Ziyech bij PSV, maar dat het zeker niet zal gebeuren omdat hij 'te duur' is lijkt me wat kort door de bocht.
Wellicht is hij morgen wel voor 0 euro op te halen.quote:Op donderdag 9 juni 2016 16:02 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Sowieso is die echt niet voor 8 op te halen. Voor minder dan 10 gaat hij echt niet, of ze moeten tot de laatste dag willen wachten.
Daar zal de curator het niet mee eens zijn tenzij hij clausules in zijn contract heeft.quote:Op donderdag 9 juni 2016 16:25 schreef Caland het volgende:
[..]
Wellicht is hij morgen wel voor 0 euro op te halen.
Dan nog voor een jodenfooi natuurlijk.quote:Op donderdag 9 juni 2016 16:28 schreef Tarado het volgende:
[..]
Daar zal de curator het niet mee eens zijn tenzij hij clausules in zijn contract heeft.
Sowieso voor de hoogste bieder. De eerste de beste League 1 club die kan PSV 3x overbieden.quote:Op donderdag 9 juni 2016 16:32 schreef Caland het volgende:
[..]
Dan nog voor een jodenfooi natuurlijk.
Ziyech lijkt wel verstandig met zijn toekomstige keuze. Hij kon allang weg zijn.quote:Op donderdag 9 juni 2016 17:24 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Sowieso voor de hoogste bieder. De eerste de beste League 1 club die kan PSV 3x overbieden.
Ja man. Hij dient alleen zijn portemonnee.quote:Op donderdag 9 juni 2016 18:11 schreef zerokil het volgende:
[..]
Ziyech lijkt wel verstandig met zijn toekomstige keuze. Hij kon allang weg zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |