ik denk dat je bij nader inzien gelijk hebt:quote:Op woensdag 8 juni 2016 16:15 schreef Mariposas het volgende:
Ik vind het een beetje twijfelachtig wat nu precies de nub is (ik denk dat meest witte streepje), maar ik zeg jongen.
Hint: een van jullie heeft gelijkquote:Op woensdag 8 juni 2016 15:45 schreef Svane het volgende:
Burdie, wat fijn van je goede SEO! En wat ben je opeens al ver in je zwangerschap! Ik gok echt heel erg op een meisje bij jou, geef eens een hint.![]()
quote:
Alleen denk ik dat de nub het streepje daarboven is.quote:Op woensdag 8 juni 2016 16:26 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik denk dat je bij nader inzien gelijk hebt:
[ afbeelding ]
Haha, ja dat sowiesoquote:Op woensdag 8 juni 2016 16:28 schreef Burdie het volgende:
[..]
Hint: een van jullie heeft gelijk.
[..]
Of een meisjequote:Op woensdag 8 juni 2016 16:35 schreef Mienepien het volgende:
Ik gok ook op een jongen, Ooi!
Burdie, een jongen dus?
Hoe dan ook: een baby!quote:Op woensdag 8 juni 2016 16:37 schreef Burdie het volgende:
[..]
Of een meisje.
Maar wel één van die twee, ja.
Da's dan toch ook een jongen?quote:Op woensdag 8 juni 2016 16:36 schreef Mariposas het volgende:
[..]
Alleen denk ik dat de nub het streepje daarboven is.
quote:Op woensdag 8 juni 2016 16:57 schreef sprotje het volgende:
Snelle melding om 14:09 is onze Bram geboren een flinke jongen van 4300 gram! Het was heftig en intens en mooi en
Jaaaaaaaaa daar is hij dan!quote:Op woensdag 8 juni 2016 16:57 schreef sprotje het volgende:
Snelle melding om 14:09 is onze Bram geboren een flinke jongen van 4300 gram! Het was heftig en intens en mooi en
Jaaaa gefeliciteerd Sprotje met je zoonquote:Op woensdag 8 juni 2016 16:57 schreef sprotje het volgende:
Herkenbaar. Vervelend gevoel is dat als de druk in je buik niet klopt.quote:Op woensdag 8 juni 2016 15:40 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Oh gets.. hier waren ze idd op tijd , was al wel aan het lekken. Nu vooral last vh gas..
Amersfoort? klinkt als Amersfoort iig 😀quote:Op woensdag 8 juni 2016 12:25 schreef Sull het volgende:
[..]
Slimme combi, zeg! Maar 't is ook wel een mooie prenatal (incl grote koopjeshoek boven)
Da's toch slim van ze he 😉 fijn dat alles goed is!quote:Op woensdag 8 juni 2016 11:52 schreef Burdie het volgende:
Wij hadden net een prachtige SEO. Helemaal blij! Het was in de Prénatal, dus heb gelijk nog een pakje voor de kleine meegenomen
.
Stukje teruglezen. Omdat ze ook met de fiets heen gingquote:Op woensdag 8 juni 2016 17:43 schreef Ooi86 het volgende:
Waarom zou Sprotje op de fiets naar huis gaan?!![]()
En hoera voor Bram
Een gedeelde 3e plaats is dat, hoor!quote:
Uhuhquote:Op woensdag 8 juni 2016 18:11 schreef Arja het volgende:
[..]
Een gedeelde 3e plaats is dat, hoor!
Benieuwd wie er eerder bevalt. Ik gok op jou. Al zaten jouw vriendinnen er wel naast met hun maandag.
Mijn man begint er ook al gek van te worden van al die collega's die vragen of de baby er al is.quote:Op woensdag 8 juni 2016 18:13 schreef Molo het volgende:
[..]
Uhuh
Vandaag 5 appjes al binnen van mensen die vroegen of de boel al begonnen was, waar gaat dit heen lieve mensen
Gefeliciteerd met jullie zoon!quote:Op woensdag 8 juni 2016 16:57 schreef sprotje het volgende:
En ik op 5quote:
Grapjas, nee we moeten nog even blijven! En dan wordt ik thuisgebracht door mn moeder met autoquote:Op woensdag 8 juni 2016 17:38 schreef Quoi het volgende:
Bram is geboren![]()
Gefeliciteerd Sprotje! En idd... nu weer op de fiets naar huis?
Rustig aan maarquote:Op woensdag 8 juni 2016 20:51 schreef sprotje het volgende:
[..]
Grapjas, nee we moeten nog even blijven! En dan wordt ik thuisgebracht door mn moeder met auto
We moeten nog even blijven ik ivm mn bloeddruk, de onderdruk is prima maar die bovendruk blijft wisselen. Bram had een wat moeizame start, had ook erg last van de weeen, en wordt af en toe bleek en had vanmiddag verhoging. Eerst eens kijken hoe t morgenochtend gaat.
Jaaaaaaaaaa je staat op 1! BA-REN BA-REN!quote:Op woensdag 8 juni 2016 21:32 schreef Nouk84 het volgende:
Gefeliciteerd sprotje! Leuke naam!![]()
Hoera voor de goede echo's en welkom aan de nieuwe zwangeren![]()
En dan sta ik ineens op 1![]()
![]()
Kom maar kleintje
![]()
![]()
Vanmorgen mocht ik weer even oefenen met m'n nichtje van 9 mnd, die ging zwemmen en ik mocht d'r achteraf ff aankleden enz.. Was leuk
Als het aan mij lag, haha!quote:Op woensdag 8 juni 2016 21:42 schreef Svane het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaaa je staat op 1! BA-REN BA-REN!
Goed bezig! Ik had dat plan ook dit verlof maar vraag me af of het nog gaat gebeurenquote:Op woensdag 8 juni 2016 21:42 schreef Quoi het volgende:
Ik heb trouwens pas net gegeten en zit nu even op mijn kont. Was weer zo'n alles of niks actieDe héle (alhoewel: mijn kant van de) kledingkast uitgeplozen. Ik heb toch best veel kleding die ik nu en komende tijd waarschijnlijk (er vanuitgaand dat ik nog ca 3-4 kg aankom) nog wel aan kan. Maar liefst 6 dozen met overig om op te bergen & 2 zakken met 'oude kleding' & 2 zakken afval
![]()
Zo komt er wat ruimte in de slaapkamer, waardoor de kleine man incl wiegje er zo bij kan
Hoe bedoel je nesteldrang?
Al het sjouwwerk staat netjes klaar om te worden uitbesteed. Ondanks dat best klaar nu.
Voel me nog steeds goed! Steeds meer gerommel in m'n buik maar nog niet het echte werk denk ik.. Hond moet ik inderdaad nog steeds doen, maar gaat gelukkig goed.. Iets minder last van maagzuur ook, dat is wel fijn.quote:Op woensdag 8 juni 2016 23:47 schreef Arja het volgende:
Nouk nr 1!
Hoe voel je je? Moet je de hond nog uitlaten?
Ze heeft er niet echt een reden voor gegeven, maar ik denk dat het met mijn bmi te maken heeft. Over 4 weken krijg ik nog een echo.quote:Op donderdag 9 juni 2016 06:43 schreef Quoi het volgende:
Koeien en kikkersDie hebben we hier helaas niet.
Groei echo. Ik dacht: dan zul je wel tegen het eind aan zitten, maar je bent twee weken vóór mij uitgerekend. Is er een reden voor die echo of is het bij jouw vk standaard?
Winkelwagens zijn dan ook ondingenquote:Op donderdag 9 juni 2016 00:26 schreef Arja het volgende:
Hoewel ik vandaag wel kapot was en het bijsturen van de winkelwagen al te zwaar was
Hier doen ze hem standaard met 32 weken. Verloskundigenpraktijk is volledig samengevoegd met ziekenhuis en bij 32 weken wordt je hier standaard door de gyn gezien met groeiecho.quote:Op donderdag 9 juni 2016 06:43 schreef Quoi het volgende:
Groei echo. Ik dacht: dan zul je wel tegen het eind aan zitten, maar je bent twee weken vóór mij uitgerekend. Is er een reden voor die echo of is het bij jouw vk standaard?
Ook 3! Eén keer een vervanger gehad en verder plannen ze het zo dat je met iedere vk kennismaakt. Ik vond de eerste (een oude rot ih vak, deed fijne counceling over prenatale screening) het fijnst en die heb ik volgende week weer. Misschien komt het wel vanzelf iddquote:Op donderdag 9 juni 2016 07:35 schreef Miezziej het volgende:
Hoeveel verloskundigen heeft jouw praktijk Quoi? Mijne heeft er 3 en zie de een wat vaker dan de ander. Straks moeten we natuurlijk vaker langskomen, dus misschien dat je dan wat meer een band opbouwd?
Ik vind mezelf al enorm jahaha benieuwd waar het eindigd! Ik ben natuurlijk niet zo lang (1,60) dus misschien lijkt het dan al snel groter ofzo. Het blijft wel apart vind ik, dat dat gewoon allemaal kan in mijn buik enzo
heel mensje bouwen!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |