SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.OP naar de 300!
Maar eerst deze nog even vullen met van alles en nog wat.![]()
quote:Op dinsdag 7 juni 2016 23:10 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Mooi dat het goed gaat. Hier ook alles prima.
Wat is een opso?
Die genetica-meid! Sjongejongejongequote:Op dinsdag 7 juni 2016 23:17 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Datkenniknie.
Oh wacht, postte zij hier?
Oh ik weet al ja, ja ja.quote:Op dinsdag 7 juni 2016 23:22 schreef Divje het volgende:
[..]
Die genetica-meid! Sjongejongejonge![]()
Maarreh, ik moet slapen, morgen 6:00 gaat wekkertje.
Slaap lekker Scrummie
quote:Op dinsdag 7 juni 2016 23:08 schreef Divje het volgende:
Goed ScrumGod
Wel even afwachten hoe lang deze gehijackte wifi 't volhoudt, verder alles oké
Sorry dat jullie in spanning zatenwel superlieff van jullie zorgzame skattepetattekes
LOVE U GUYS & GODIN
Nu, waar is Opso? Las dat zij een superintelligent vrouw-wezen is. Geil.
jammer dat je nog leefquote:Op dinsdag 7 juni 2016 23:08 schreef Divje het volgende:
Goed ScrumGod
Wel even afwachten hoe lang deze gehijackte wifi 't volhoudt, verder alles oké
Sorry dat jullie in spanning zatenwel superlieff van jullie zorgzame skattepetattekes
LOVE U GUYS & GODIN
Nu, waar is Opso? Las dat zij een superintelligent vrouw-wezen is. Geil.
lokquotequote:Op woensdag 8 juni 2016 00:07 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Er bestond een club bedroom hier maar die is dus failliet
Maar trusten he
lokquotequote:Op dinsdag 7 juni 2016 19:45 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
http://www.activistpost.c(...)s-tech-takeover.html
Agendapunt 9. The useless eaters
lokquotequote:Op zaterdag 4 juni 2016 13:55 schreef Tingo het volgende:
[..]
Ik kijk wel wat op TV news om de algemene officiele MSM verhaaltje te kennen.
Als 't niet voor 'youtube' researchers/beeld verzamelaars zal ik deze soort figuren missen:
Brussels Hoax. Do Not Let The MUMMY Drive Home
“How are you feeling?”
“I feel quite good cos I'm going home”
Phew! Gelukkig!![]()
Sometimes the only thing left to do is laugh at the whole pile of steaming, stinking BS.
Jijquote:Op woensdag 8 juni 2016 12:06 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Halleu?
Oh jeetje ik las een paar posts terug hier ..![]()
![]()
jijquote:
Sowwquote:Op woensdag 8 juni 2016 13:15 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Dat is waar. En jij bent er wel weer. Dus dat is +10.
Oh youuquote:
ben nu stage doe ik vanavondquote:
http://www.metrolyrics.com/elfida-lyrics-haluk-levent.htmlquote:Op woensdag 8 juni 2016 13:55 schreef Nouri het volgende:
[..]
ben nu stage doe ik vanavond
heb je ook lyrics
bedanktquote:Op woensdag 8 juni 2016 14:00 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
http://www.metrolyrics.com/elfida-lyrics-haluk-levent.html
Lekker handig, kon ook LMGTFY gebruiken.quote:Op woensdag 8 juni 2016 14:01 schreef Nouri het volgende:
[..]
bedankt
ik weet namelijk niet hoe google werkt
ben je nog verliefd op erdogans
ben ook al in fobo bezigquote:Op woensdag 8 juni 2016 14:07 schreef Opsonisatie het volgende:
Nouri zit in zn trollmood jongens, neem afstand. Hide yo kids hide yo wife
Nou nou nouquote:Op woensdag 8 juni 2016 14:43 schreef Opsonisatie het volgende:
Omg is die blaadjes ook alweer terug,
Haha. Ik ben er altijd hoor. Pak weg de helft van de BNW users zijn mijn kloons. Het wat drukker laten worden in BNW is een beetje uit de hand gelopen.quote:Op woensdag 8 juni 2016 14:43 schreef Opsonisatie het volgende:
Wat.quote:Op woensdag 8 juni 2016 14:46 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Haha. Ik ben er altijd hoor. Pak weg de helft van de BNW users zijn mijn kloons.
Oh god jij bent lambiekje dus?quote:Op woensdag 8 juni 2016 14:46 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Haha. Ik ben er altijd hoor. Pak weg de helft van de BNW users zijn mijn kloons. Het wat drukker laten worden in BNW is een beetje uit de hand gelopen.
Als ik erachter kom dat je de waarheid spreekt kom ik je petsen.quote:Op woensdag 8 juni 2016 14:48 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Ik geniet intens als ik mijn kloons ruzie laat maken in FB
quote:
quote:Op woensdag 8 juni 2016 14:52 schreef Blaadjes het volgende:
[..]![]()
Maar daarmee post ik alleen als ik aan de experimentele drugs zit. Ik heb gemerkt dat dat het beste werkt voor de rol.
Mag ik ook een beetje van wat je inneemt?quote:Op woensdag 8 juni 2016 14:52 schreef Blaadjes het volgende:
[..]![]()
Maar daarmee post ik alleen als ik aan de experimentele drugs zit. Ik heb gemerkt dat dat het beste werkt voor de rol.
dat is echt een debieltje jaquote:Op woensdag 8 juni 2016 14:43 schreef Opsonisatie het volgende:
hij spaced op mijn zaadquote:Op woensdag 8 juni 2016 14:56 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Mag ik ook een beetje van wat je inneemt?
Dat is dus elke dagquote:Op woensdag 8 juni 2016 14:52 schreef Blaadjes het volgende:
[..]![]()
Deze week is er nog even een dipje in het aantal toeristen maar dat zal snel veranderen. Lekker hoor doe mij die drukte maar.quote:Op woensdag 8 juni 2016 15:32 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Hey B
Ja goed hier. Lekker druk.
Bij jou zeker ook topdrukte met het prachtige weer?
Dan slaat je pedo-meter vast weer op hol.quote:Op woensdag 8 juni 2016 15:34 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Deze week is er nog even een dipje in het aantal toeristen maar dat zal snel veranderen. Lekker hoor doe mij die drukte maar.
Ja kut ding. lekker handig op een kindvriendelijk familieparkquote:Op woensdag 8 juni 2016 16:14 schreef Dance99Vv het volgende:
[..]
Dan slaat je pedo-meter vast weer op hol.![]()
Watch your steps
grapje hoorquote:Op woensdag 8 juni 2016 15:15 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Dat ik speciaal ben maakt me nog geen debieltje.
Weet ikquote:
Ja ik vind die donderdropje ook op guyvie lijken qua grapjes. Lijkt mij een leuke jonge die Tjackaquote:Op woensdag 8 juni 2016 17:07 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Weet ikVan jou kan ik het hebben. We hadden hier ook wel eens een tjacka rondlopen die ook zulke geintjes maakte....van hem kon ik dat dus echt niet hebben he!!
Schattebol is het.quote:Op woensdag 8 juni 2016 17:15 schreef Nouri het volgende:
[..]
Ja ik vind die donderdropje ook op guyvie lijken qua grapjes. Lijkt mij een leuke jonge die Tjacka
Dank Family-manquote:
Lavjeeequote:
kutkindquote:
En het zal goffetomme rustig blijven ookquote:Op woensdag 8 juni 2016 14:37 schreef Blaadjes het volgende:
Bah is die weer terug. Was net zo lekker rustig.
Wut?quote:
Haha, de ophef niet mee gekregen?quote:Op woensdag 8 juni 2016 21:30 schreef Divje het volgende:
[..]
Wut?Da's levensgevaarlijk. Ik train wel gewoon in de sportschool
#rippeddry
Geen idee, what happened?quote:Op woensdag 8 juni 2016 21:30 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Haha, de ophef niet mee gekregen?
En goed bezig met die sportschool. Ik moet dat ook ooit doen. Zit hier tegenover.
Ja zeg. Neem m'n hashtag niet zo serieus. Ben nu nog superdry. Wel iets breder dan t wasquote:
Aye.quote:Op woensdag 8 juni 2016 21:35 schreef Divje het volgende:
[..]
Geen idee, what happened?
Gewoon doen! Uitstel is afstel ditdat
Een echte vent rent gewoon 10km naar de sportschool.quote:Op woensdag 8 juni 2016 21:30 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Haha, de ophef niet mee gekregen?
En goed bezig met die sportschool. Ik moet dat ook ooit doen. Zit hier tegenover.
Zo fijn dat je er weer bent. We hebben je gemistquote:Op woensdag 8 juni 2016 21:35 schreef Divje het volgende:
[..]
Geen idee, what happened?
Gewoon doen! Uitstel is afstel ditdat
Haha dikke ectoquote:Op woensdag 8 juni 2016 21:38 schreef Divje het volgende:
[..]
Ja zeg. Neem m'n hashtag niet zo serieus. Ben nu nog superdry. Wel iets breder dan t was
In sommige landen is het heel normaal om op de trein te liggen en te hangen aan alle kanten. Heb zo snel geen foto maar daar kijkt niemand er van op.quote:Op woensdag 8 juni 2016 21:38 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Aye.
Maar een YouTube gozertje uit NL heeft op een trein mee gereisd en gefilmd en geplaatst. Nu allemaal ophef dit dat foei, NOS nieuws, aangeklaagd door de trein maatschappij. Dat was het wel zo'n beetje.
Indiaquote:Op woensdag 8 juni 2016 21:42 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
In sommige landen is het heel normaal om op de trein te liggen en te hangen aan alle kanten. Heb zo snel geen foto maar daar kijkt niemand er van op.
Eens. Al vind ik het niet goed wat ie doet, want hij heeft een erg jong publiek, vaste volgers van zijn kanaal. Beetje verantwoordelijkheidsgevoel zou niet vreemd zijn.quote:Op woensdag 8 juni 2016 21:42 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
In sommige landen is het heel normaal om op de trein te liggen en te hangen aan alle kanten. Heb zo snel geen foto maar daar kijkt niemand er van op.
Ik jullie ookkquote:Op woensdag 8 juni 2016 21:40 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Zo fijn dat je er weer bent. We hebben je gemist
Idd. Ze weten dat dat hier geen usance is en tevens dat het levensgevaarlijk is. Maar ja, alles om te scoren met hun vlog.quote:Op woensdag 8 juni 2016 21:43 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Eens. Al vind ik het niet goed wat ie doet, want hij heeft een erg jong publiek, vaste volgers van zijn kanaal. Beetje verantwoordelijkheidsgevoel zou niet vreemd zijn.
Poequote:Op woensdag 8 juni 2016 21:38 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Aye.
Maar een YouTube gozertje uit NL heeft op een trein mee gereisd en gefilmd en geplaatst. Nu allemaal ophef dit dat foei, NOS nieuws, aangeklaagd door de trein maatschappij. Dat was het wel zo'n beetje.
quote:
En ofquote:Op woensdag 8 juni 2016 21:49 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Kijk, dat is pas een flinke groep vloggers
quote:
quote:Op donderdag 9 juni 2016 12:34 schreef Nouri het volgende:
hoi bad blue boys
wie weet wat deze groep is krijgt van mij een pijp of befbeurt
quote:
was grapje hoor lolquote:Op donderdag 9 juni 2016 13:12 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Die postte hier poosje terug heel veel.
jaaaquote:
mooi scrumquote:Op donderdag 9 juni 2016 20:12 schreef Scrummie het volgende:
Echt, deze stem. Man, ik kan hier uren naar luisteren.
Ik laat het afhangen hoe enthousiast de rest is, zoals ik al zei in PMquote:Op donderdag 9 juni 2016 13:29 schreef Nouri het volgende:
zullen we echt een keer bnw sc meet doen
of niet?
quote:Op woensdag 8 juni 2016 22:29 schreef theguyver het volgende:
[..]rustig?
niks er van, btw hadden we maandje of wat geleden ook moeten doen toen jij ons weken in spanning liet zitten
Ik doe geen enkele theorie-examen rijbewijs B meer tot januari 2017.quote:Op donderdag 9 juni 2016 12:29 schreef Dance99Vv het volgende:
[..]
Ben benieuwd of je je theorie nou al een keer gehaald hebt.
Ik vind alles prima, ik moet ook nog steeds een keer een borrel doen met demolay!quote:Op donderdag 9 juni 2016 21:13 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik laat het afhangen hoe enthousiast de rest is, zoals ik al zei in PM. In principe doe ik niet aan meets, maar jullie wil ik inderdaad wel eens zien.
Wrom niet?>quote:Op donderdag 9 juni 2016 21:19 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
hoi
[..]
[..]
Ik doe geen enkele theorie-examen rijbewijs B meer tot januari 2017.
Jaaaaquote:Op donderdag 9 juni 2016 13:29 schreef Nouri het volgende:
zullen we echt een keer bnw sc meet doen
of niet?
Jarenlang collega's geweest, in dezelfde rookruimtes gerookt en nog nooit een woord gewisseld.. Denk dat er maar weinig Fok'ers dat kunnen zeggenquote:Op donderdag 9 juni 2016 21:37 schreef theguyver het volgende:
[..]
Ik vind alles prima, ik moet ook nog steeds een keer een borrel doen met demolay!
BNW meet vind ik wel een goed idee!
Ik heb nog nooit jou de hand geschud haha
Zolang Nouri z'n broekje aan houdt vind k alles goedquote:Op donderdag 9 juni 2016 21:13 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik laat het afhangen hoe enthousiast de rest is, zoals ik al zei in PM. In principe doe ik niet aan meets, maar jullie wil ik inderdaad wel eens zien.
iedereen lijkt wel te willen even wachten op divjequote:Op donderdag 9 juni 2016 21:13 schreef Scrummie het volgende:
[..]
I'M INquote:Op vrijdag 10 juni 2016 09:15 schreef Nouri het volgende:
[..]
iedereen lijkt wel te willen even wachten op divje
ja maar dat ging niet doorquote:Op vrijdag 10 juni 2016 09:28 schreef Dance99Vv het volgende:
Er waren ooit plannen om het bij lavje te doen met een BBQ en bier
nee jullie nodigen mij gewoon niet uitquote:Op vrijdag 10 juni 2016 09:30 schreef Dance99Vv het volgende:
[..]
Ik dacht dat je alleen van de prullenbak af moest blijven
ik heb geen reputatiequote:Op vrijdag 10 juni 2016 09:33 schreef Dance99Vv het volgende:
[..]
Das niks nieuws haha
Maar denk jij maar aan je eigen reputatie![]()
hoe meer keuzes hoe moeilijker het wordt.quote:Op vrijdag 10 juni 2016 09:42 schreef Nouri het volgende:
1. Ik zei tegen je dat ik je mag?
2. Ik je zoende?
3. Ik naast je woonde?
4. Ik iets had gestolen?
5. Ik zou zeggen dat ik je haatte?
6. Ik naast je zat?
7. Ik begin te roken?
8. Ik in het ziekenhuis lag?
9. Ik dronken was?
10. Ik dood zou gaan?
ZOU JIJ..
12. Mijn vriendin zijn?
13. Liegen om me beter te laten voelen?
14. Verkering met me nemen?
15. Me wat geld lenen?
16. Mijn hand vast houden?
17. Proberen mijn problemen op te lossen?
18. Van me houden?
19. Met me uitgaan?
even invullen jongens
je moet ze gewoon beantwoordenquote:Op vrijdag 10 juni 2016 09:44 schreef Dance99Vv het volgende:
[..]
hoe meer keuzes hoe moeilijker het wordt.
combinaties ook mogelijk?
Hebben ze jou nooit verteld dat je geen vragen moet stellen waarvan je het antwoord eigenlijk niet wil weten?quote:Op vrijdag 10 juni 2016 09:44 schreef Nouri het volgende:
[..]
je moet ze gewoon beantwoorden
daarboven moet nog wat zou je doen staan
ik wil altijd het antwoord wetenquote:Op vrijdag 10 juni 2016 10:19 schreef Dance99Vv het volgende:
[..]
Hebben ze jou nooit verteld dat je geen vragen moet stellen waarvan je het antwoord eigenlijk niet wil weten?
Ga naar het COC johquote:Op vrijdag 10 juni 2016 09:42 schreef Nouri het volgende:
ZOU JIJ..
12. Mijn vriendin zijn?
15. Me wat geld lenen?
18. Van me houden?
19. Met me uitgaan?
even invullen jongens
Slaan, op alle vragen.quote:WAT ZOU JE DOEN ALS
1. Ik zei tegen je dat ik je mag?
2. Ik je zoende?
3. Ik naast je woonde?
4. Ik iets had gestolen?
5. Ik zou zeggen dat ik je haatte?
6. Ik naast je zat?
7. Ik begin te roken?
8. Ik in het ziekenhuis lag?
9. Ik dronken was?
10. Ik dood zou gaan?
NEE op alles.quote:ZOU JIJ..
12. Mijn vriendin zijn?
15. Me wat geld lenen?
18. Van me houden?
19. Met me uitgaan?
quote:Op vrijdag 10 juni 2016 09:42 schreef Nouri het volgende:
1. Ik zei tegen je dat ik je mag? prima
2. Ik je zoende? ik zal oe een paar likken aan de bek geeeeem
3. Ik naast je woonde? mijn prullenbak naar binnen zetten
4. Ik iets had gestolen? ligt er aan wat
5. Ik zou zeggen dat ik je haatte? care
6. Ik naast je zat? dan is dat waarschijnlijk in de kroeg
7. Ik begin te roken? peuk bietsen
8. Ik in het ziekenhuis lag? kaartje sturen
9. Ik dronken was? stoppen met bier geven
10. Ik dood zou gaan? kaartje sturen
ZOU JIJ..
12. Mijn vriendin zijn? ik laat mij niet ombouwen, plus ben al getrouwd
13. Liegen om me beter te laten voelen? sure
14. Verkering met me nemen? ik ben getrouwd
15. Me wat geld lenen? ligt er aan waarvoor
16. Mijn hand vast houden? ligt er aan waarom
17. Proberen mijn problemen op te lossen? ligt er aan wat voor problemen
18. Van me houden? na 20 pils
19. Met me uitgaan? naar de kroeg
even invullen jongens
Moggequote:Op zaterdag 11 juni 2016 10:58 schreef Scrummie het volgende:
Goeiemorgen.
Ik ga croissantjes kopen. En op eten. Tot straks.
Jij durftquote:Op zaterdag 11 juni 2016 10:58 schreef Scrummie het volgende:
Goeiemorgen.
Ik ga croissantjes kopen. En op eten. Tot straks.
quote:
Op zaterdag gaan alle remmen losquote:
quote:Op zaterdag 11 juni 2016 11:20 schreef Scrummie het volgende:
[..]
gewoon de standaard, geen rare troep in mijn croissant
quote:
Werd net al Anoniem gebeld. Ging er al vanuit dat het Q music was of ik geen spijt had van mijn daden, dus maar niet opgenomen.quote:
Landelijke bekendheid is niet aan jou besteedt?quote:Op zaterdag 11 juni 2016 11:29 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Werd net al Anoniem gebeld. Ging er al vanuit dat het Q music was of ik geen spijt had van mijn daden, dus maar niet opgenomen.
Nee, ik doe mijn dingen anoniem in de ondergrondse wereld van spanning en croissants.quote:Op zaterdag 11 juni 2016 11:31 schreef Divje het volgende:
[..]
Landelijke bekendheid is niet aan jou besteedt?
quote:Op zaterdag 11 juni 2016 11:35 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Nee, ik doe mijn dingen anoniem in de ondergrondse wereld van spanning en croissants.
Nee, sinds jij niet meer postte hier had ik het plezier niet meer. De grote leegte die jij achterliet kon niet opgevuld worden met pixelbrei. Helaas.quote:Op zaterdag 11 juni 2016 11:50 schreef Divje het volgende:
Scrum speel jij Stardew Valley nog?
Na getrouwd te zijn met Haley was de lol er voor mij wel af
quote:Op zaterdag 11 juni 2016 11:54 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Nee, sinds jij niet meer postte hier had ik het plezier niet meer. De grote leegte die jij achterliet kon niet opgevuld worden met pixelbrei. Helaas.
Maar serieus, nee, niet meer aangeraakt haha. Raar eigenlijk, zo ineens was ik erop uitgekeken.
Ja eens, maar het was wel leuk voor zolang het duurdequote:Op zaterdag 11 juni 2016 11:57 schreef Divje het volgende:
[..]![]()
Het werd wel heel repetitief op een gegeven moment.
Dat welquote:Op zaterdag 11 juni 2016 12:01 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ja eens, maar het was wel leuk voor zolang het duurde.
Ja, daar zat ik ook aan te denken maar weet nog niet. Ene kant wel zin in om met unlimited geld iets moois te maken. Andere kant, draait mijn laptop het niet lekker genoeg om echt lang te spelen. Blijft een bazenspelquote:Op zaterdag 11 juni 2016 12:04 schreef Divje het volgende:
[..]
Dat wel
Straks weer eens beginnen met Skylines. Had al m'n assets en mods verwijderd () en nu weer ff het broodnodige toegevoegd. Bijna een jaar niet gespeeld denk ik.
Ja idd, unlimited money en alle tiles kopen en gewoon iets moois maken. Fuck het functionelequote:Op zaterdag 11 juni 2016 12:05 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ja, daar zat ik ook aan te denken maar weet nog niet. Ene kant wel zin in om met unlimited geld iets moois te maken. Andere kant, draait mijn laptop het niet lekker genoeg om echt lang te spelen. Blijft een bazenspel
Zo'n gast op YouTube is daar echt meester in. Nederlandse gozer, ken je vast wel. Oog voor detail en alles, echt magisch wat die gozer maakt. En dan doet ie hetzelfde met Planet Coaster, schitterende dingen maakt ie.quote:Op zaterdag 11 juni 2016 12:07 schreef Divje het volgende:
[..]
Ja idd, unlimited money en alle tiles kopen en gewoon iets moois maken. Fuck het functionele
Het draait hier ook niet lekker, haal met moeite de 20 fps
Silvarretquote:Op zaterdag 11 juni 2016 12:10 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Zo'n gast op YouTube is daar echt meester in. Nederlandse gozer, ken je vast wel. Oog voor detail en alles, echt magisch wat die gozer maakt. En dan doet ie hetzelfde met Planet Coaster, schitterende dingen maakt ie.
Die nieuwe filmpjes van Planet Coaster zijn ook weer episch magistraal.quote:
Zit net deze te kijken:quote:Op zaterdag 11 juni 2016 12:15 schreef Divje het volgende:
[..]
Die nieuwe filmpjes van Planet Coaster zijn ook weer episch magistraal.
quote:Op zaterdag 11 juni 2016 12:17 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Zit net deze te kijken:
Echt een meesterwerk weer
Nee true, hij steekt er zoveel tijd en moeite in en is heel creatief. Jacksepticeye had ook een aflevering over Planet Coaster, maar dat ging me gewoon storen dat ie niets deed aan scenery en alle ongeinquote:Op zaterdag 11 juni 2016 12:18 schreef Divje het volgende:
[..]![]()
Vind het leuker om z'n filmpjes te kijken dan zelf het spel op te starten. Het wordt toch nooit zo mooi![]()
Jack mist volgens mij ook de creativiteit daar voorquote:Op zaterdag 11 juni 2016 12:21 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Nee true, hij steekt er zoveel tijd en moeite in en is heel creatief. Jacksepticeye had ook een aflevering over Planet Coaster, maar dat ging me gewoon storen dat ie niets deed aan scenery en alle ongein.
Idd, zelfde als toen hij Cities ging spelen, hetzelfde euvelquote:Op zaterdag 11 juni 2016 12:24 schreef Divje het volgende:
[..]
Jack mist volgens mij ook de creativiteit daar voordie moet het gewoon bij indie games houden waarbij hij lekker kan schreeuwen.
quote:Op zaterdag 11 juni 2016 12:27 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Idd, zelfde als toen hij Cities ging spelen, hetzelfde euvel.
Kijk je nog Orphan Black trouwens?
quote:Op zaterdag 11 juni 2016 12:33 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ah bijna bij dus. Ik ga zo de nieuwe van gister kijken
.
Yes. Prima chick. En dat keer heel veelquote:Op zaterdag 11 juni 2016 12:35 schreef Divje het volgende:
[..]
Verslavende serie wel. De eerste 3 seizoenen gingen als een speer. Tof wijf ook trouwens.
Welke vind jij het leukste?quote:Op zaterdag 11 juni 2016 12:37 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Yes. Prima chick. En dat keer heel veel
Samequote:Op zaterdag 11 juni 2016 12:44 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Cosima, the beauty with the brains. Jij?
Die soccermom waar ik de naam van kwijt ben vind ik ook wel leukquote:
Allisonquote:Op zaterdag 11 juni 2016 12:56 schreef Divje het volgende:
[..]
Die soccermom waar ik de naam van kwijt ben vind ik ook wel leuk
Hier gaat het uitstekend. Ik ben nu in Kuala Lumpur. Een FANTASTISCHE stad. En met de kleinste gaat het ook goed, buiten gebruikelijke perikelen van babys met darmkrampen.quote:Op zaterdag 11 juni 2016 19:01 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Hoi Inso. Hoe gaat het met jou en met de jongste aanwinst van de familie?
Kuala Lumpur! Jeetje. You are going places Insoquote:Op zaterdag 11 juni 2016 19:05 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Hier gaat het uitstekend. Ik ben nu in Kuala Lumpur. Een FANTASTISCHE stad. En met de kleinste gaat het ook goed, buiten gebruikelijke perikelen van babys met darmkrampen.
In Juli doop.
Daar alles in orde?
Ik hoef niet over. Want doop in Southampton, anglicaanse kerk. Net zoals ik en de rest. Een van de dingen die vaders heeft gewonnen in de opvoeding. Anglicaanse doop ipv katholiekquote:Op zaterdag 11 juni 2016 19:33 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Kuala Lumpur! Jeetje. You are going places Inso
Ja, darmkrampjes zijn heel normaal op die leeftijd he? Wel zielig als zo'n kleintje zo huilt.
Ga je over voor de doop?
Heel veel plezier nog daar en doe voorzichtig![]()
Ja, hier alles goed, dankje
Dat zal best indrukwekkend zijn. Maar eigenlijk ook weer hetzelfde. Het geloof heeft overal dezelfde oorsprong.quote:Op zaterdag 11 juni 2016 19:49 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik hoef niet over. Want doop in Southampton, anglicaanse kerk. Net zoals ik en de rest. Een van de dingen die vaders heeft gewonnen in de opvoeding. Anglicaanse doop ipv katholiek
En ook praktisch want dan kan de kant van de familie in engeland op kraambezoek
Morgen overigens naar een dienst in een kathedraal in Kuala Lumpur. Altijd leuk ver van huis mee maken hoe het is
ik zuig met alles.quote:Op vrijdag 10 juni 2016 21:20 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Wat is er gebeurd BPN? Wil je het delen?
Gentleman, uw naam is Blaadjesquote:Op zaterdag 11 juni 2016 22:23 schreef Blaadjes het volgende:
Hey de sc meet kan ook gewoon op de zeeuwse kust hoor. Ik regel wel slaap plekken in de vorm van tent. Behalve L die mag wel in mijn caravan...ja andere kamer nouri
Helemaal niet BPN. Dat moet je niet denken hoorquote:
Je vriend mag ook mee maar geen gedonder in caravan. Dat doe je maar gewoon in duinen zoals gebruikelijk in renessequote:
Nee joh dat doet niemand. Soms zuig je in wat maar geeft niet. Lees wat L schrijft.quote:
ik ookquote:Op zondag 12 juni 2016 23:34 schreef theguyver het volgende:
oke wanneer en waar?
Ik dacht zelf aan Utrecht lekker centraal
Ik kan denk ik wel week 29 alleen op 23 juli zit ik op Nova Scotia zoals elk jaarquote:
Zoiets jaquote:Op dinsdag 14 juni 2016 08:44 schreef Scrummie het volgende:
Werkze Div. Denk ik. Of veel plezier. Anyway, tot vanavond!
Klinkt goedquote:Op dinsdag 14 juni 2016 11:06 schreef Dance99Vv het volgende:
Morgen allen![]()
Vandaag de camper weer optuigen , bandjes oppompen , accu's laden en proviand inslaan.
Deze week nog shitweer maar volgende week ziet veelbelovend uit op de 15 daagse weervoorspelling.
Zeevissen in vlissingen en lekker uitwaaien aan het strand, wandelen op de veluwe en de heuvels in in limburg.Ik heb er zin in
Beter op schiermonnikoog dan in het zuiden van het land,quote:Op dinsdag 14 juni 2016 11:13 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Klinkt goedIk zit nu net de verkeerde week op Schiermonnikoog vrees ik. Maar zo veel mogelijk op pad gaan tussen de buien door.
Eten dan!quote:Op dinsdag 14 juni 2016 20:34 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Sorry Div maar beetje buik vol . Nee niet letterlijk
Nog steeds 1-1. Goed hoor van IJsland. Had dat niet verwacht.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 20:58 schreef Scrummie het volgende:
Zo, mijn eten is weer op. Eindelijk. Kutwerkleef.
Nu ff douchen en nog wat voetbal meepikken.
Ik ook niet! Had 2-0 voor Portugal ingevuld in de pool. Maar dat ik wat fout had was te verwachten, sta bijna laatstequote:Op dinsdag 14 juni 2016 22:27 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nog steeds 1-1. Goed hoor van IJsland. Had dat niet verwacht.
Deed ik bij de WK-poule dan beter twee jaar geleden op ons werk. Tweede van veertig of zo. Scheelde dat ik de halve finalisten allevier goed gokte, en de finale en winnaar ook.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 22:27 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik ook niet! Had 2-0 voor Portugal ingevuld in de pool. Maar dat ik wat fout had was te verwachten, sta bijna laatste. 79e van 89 ofzo
Ik vond hun volkslied ook al zo geweldig, dus ik hoopte dat hun voetbalkwaliteiten ook zo goed warenquote:Op dinsdag 14 juni 2016 22:30 schreef Ferdo het volgende:
Op IJsland als EK-deelnemer kon je vooraf überhaupt al vast veel geld winnen.
Nicole-en-Hugoland is minder goed begonnen.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 22:27 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nog steeds 1-1. Goed hoor van IJsland. Had dat niet verwacht.
Dat is lekker scoren jaquote:Op dinsdag 14 juni 2016 22:32 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Deed ik bij de WK-poule dan beter twee jaar geleden op ons werk. Tweede van veertig of zo. Scheelde dat ik de halve finalisten allevier goed gokte, en de finale en winnaar ook.
Dat was geen Goedenavond avond voor zequote:Op dinsdag 14 juni 2016 22:33 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Nicole-en-Hugoland is minder goed begonnen.
Miljaar!quote:Op dinsdag 14 juni 2016 22:44 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat was geen Goedenavond avond voor ze
Natuurlijk nog niet genoeg om CR7 te doen janken. Maar heul veel scheelt het niet.quote:
Dat zal wel volgen bij de uitschakelingquote:Op dinsdag 14 juni 2016 22:54 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Natuurlijk nog niet genoeg om CR7 te doen janken. Maar heul veel scheelt het niet.
quote:Op woensdag 15 juni 2016 14:15 schreef Blaadjes het volgende:
Alles goed? Kan hier beter. Heb me echt misdragen afgelopen 2 dagen. Klein wonder dat ik thuis zit en niet in arrestanten cel.heb aan 1 of ander feans drankje gezeten wat blijkbaar zelfde effect op mij heeft als jenever. Ben gewoon 24 uur kwijt en ben knock out bij mn ouders voor op stoep gevonden. Man man. Echt sneu voor mn moedertje...
Haha ach ja. Ik had feestje maar dat werd feestje van 48 uur. Gewoon doorgaan ook he. Geen idee wat ik bij mn ouders ging doen eigenlijk haha. Nou ja ik zit nu de fotos en filmpjes te bekijken. Ik krijg het idee alsof ik in elk plekje in zeeland ben geweest en elk plekje wist ook dat ik er was.quote:Op woensdag 15 juni 2016 14:22 schreef Scrummie het volgende:
[..]![]()
Waarom drink je dan ook. Klinkt als een leuk verhaal voor later
.
Hier alles prima verder.
Hij was zeer onsportief over IJsland. Wat laat die zich kennen zeg. Dat wordt wat als ze nog een keer een wedstrijd verliezen ipv gelijk te spelenquote:Op dinsdag 14 juni 2016 22:54 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Natuurlijk nog niet genoeg om CR7 te doen janken. Maar heul veel scheelt het niet.
Als je zo'n team hebt en je wint nóg niet van IJsland (met alle respect) moet je het toch echt bij jezelf zoeken, denk ik dan. Maar ja, dat werkt in de grotemensenwereld zo, niet in die van Cristiano Ronaldo.quote:Op woensdag 15 juni 2016 14:48 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Hij was zeer onsportief over IJsland. Wat laat die zich kennen zeg. Dat wordt wat als ze nog een keer een wedstrijd verliezen ipv gelijk te spelen
Je had eigenlijk een Lost Weekend B? Maar dan door de weeksquote:Op woensdag 15 juni 2016 14:27 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Haha ach ja. Ik had feestje maar dat werd feestje van 48 uur. Gewoon doorgaan ook he. Geen idee wat ik bij mn ouders ging doen eigenlijk haha. Nou ja ik zit nu de fotos en filmpjes te bekijken. Ik krijg het idee alsof ik in elk plekje in zeeland ben geweest en elk plekje wist ook dat ik er was.
Zou je denken maar nee, dit trekt zijn ego niet. Gelijkspelen tegen IJslandquote:Op woensdag 15 juni 2016 14:52 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Als je zo'n team hebt en je wint nóg niet van IJsland (met alle respect) moet je het toch echt bij jezelf zoeken, denk ik dan. Maar ja, dat werkt in de grotemensenwereld zo, niet in die van Cristiano Ronaldo.
In plaats van dat hij nou op zijn blote knieën God dankt dat Pepe het eindsignaal haalde...
Albanie thuis in de kwalificatie zal hij ook al niet leuk hebben gevonden. Werd 0-1.quote:Op woensdag 15 juni 2016 14:55 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Zou je denken maar nee, dit trekt zijn ego niet. Gelijkspelen tegen IJsland
Au!quote:Op woensdag 15 juni 2016 14:57 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Albanie thuis in de kwalificatie zal hij ook al niet leuk hebben gevonden. Werd 0-1.
Ik geniet hiervan net zoals ik genoot van chelsea die cl wint. Je moet toch zelf bepalen werlke tacktiek je gebruikt. Het gaat om de punten en niet om het mooie spel. Precies waarin nederland lang verwijtbaar was. Mooi spelen maar niet winnen.quote:Op woensdag 15 juni 2016 14:55 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Zou je denken maar nee, dit trekt zijn ego niet. Gelijkspelen tegen IJsland
Shqiptar thuis, altijd lastig.quote:
Denk dat je daar helemaal gelijk in hebt.quote:Op woensdag 15 juni 2016 15:00 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Ik geniet hiervan net zoals ik genoot van chelsea die cl wint. Je moet toch zelf bepalen werlke tacktiek je gebruikt. Het gaat om de punten en niet om het mooie spel. Precies waarin nederland lang verwijtbaar was. Mooi spelen maar niet winnen.
Oeh! Nou misschien is Rusland er snel uit want als de supporters ook maar iets fout doen kunnen ze naar huis.quote:Op woensdag 15 juni 2016 15:03 schreef Ferdo het volgende:
Inmiddels is het alweer tijd voor de volgende oorlog voetbalmatch. Rusland-Slowakije.
Wel oppassen dat je daarin niet de man met de hamer tegenkomt, hé?quote:Op woensdag 15 juni 2016 15:03 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Denk dat je daar helemaal gelijk in hebt.
Ronaldo verwijt de IJslanders dat ze te veel verdedigden en in de counter zaten maar ze hebben toch gewoon gelijk? Zij weten dat ze anders verliezen dus denken en spelen ze praktisch.
Voor mooi spel ga je maar op kunstschaatsen.
Oh ja, drama was datquote:Op woensdag 15 juni 2016 15:05 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Wel oppassen dat je daarin niet de man met de hamer tegenkomt, hé?
In de aanloop naar de Spelen van Lillehammer ook echt.quote:
Hij had naar MC Hammer moeten luisteren.quote:Op woensdag 15 juni 2016 15:07 schreef Ferdo het volgende:
[..]
In de aanloop naar de Spelen van Lillehammer ook echt.
Misschien had zij hem wel toegezongen:quote:Op woensdag 15 juni 2016 15:10 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Hij had naar MC Hammer moeten luisteren.
Dan wel ja. En dacht hijquote:Op woensdag 15 juni 2016 15:13 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Misschien had zij hem wel toegezongen:
In dat geval was het uitlokking, natuurlijk.
Hij nam zijn Hammerfest.quote:
Hahaquote:Op woensdag 15 juni 2016 15:07 schreef Ferdo het volgende:
[..]
In de aanloop naar de Spelen van Lillehammer ook echt.
Alleen je rechterarm? Hing je uit een autoraam?quote:Op woensdag 15 juni 2016 17:16 schreef Insomnia_ het volgende:
Mijn rechterarm is verbrand door onzorgvuldig smeren
Nee de rest was netjes ingesmeerd maar was rechterarm vergetenquote:Op woensdag 15 juni 2016 18:58 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Alleen je rechterarm? Hing je uit een autoraam?
Auquote:Op woensdag 15 juni 2016 19:02 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Nee de rest was netjes ingesmeerd maar was rechterarm vergeten
Ging je bewust in zon liggen?quote:Op woensdag 15 juni 2016 19:02 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Nee de rest was netjes ingesmeerd maar was rechterarm vergeten
hoi lavquote:
Masseren danquote:Op donderdag 16 juni 2016 16:03 schreef Nouri het volgende:
[..]
hoi lav
ik had tip van iemand gekregen om minder te fappen
vandaag voor het eerst sinds twee dagen gedaan
mijn ballen doen pijn
doe jij het? en sorry dat ik nog niet op je pm had gereageerdquote:
Geeft niks hoor. Is al goed.quote:Op donderdag 16 juni 2016 16:10 schreef Nouri het volgende:
[..]
doe jij het? en sorry dat ik nog niet op je pm had gereageerd
quote:Op donderdag 16 juni 2016 16:03 schreef Nouri het volgende:
[..]
hoi lav
mijn ballen doen pijn
awwww. kusje op?quote:Op donderdag 16 juni 2016 16:03 schreef Nouri het volgende:
[..]
hoi lav
mijn ballen doen pijn
Heyquote:Op donderdag 16 juni 2016 23:19 schreef oompaloompa het volgende:
Hoi! Ik dacht ik kom even kijken maar er is niets veranderd
Ik verveel me en moet werken maar alles dat ik moet doen is stom :/quote:
Dat is dom jaquote:Op donderdag 16 juni 2016 23:41 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Ik verveel me en moet werken maar alles dat ik moet doen is stom :/
Op de universiteit, kutte is geen deadlines voor nu wel boel voor over paar weken dus slim zou zijn nu dingen te doen maar loop alleen maar youtube videos te kijkenquote:
Ooh niet gek. Je moet wander kijken.quote:Op donderdag 16 juni 2016 23:54 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Op de universiteit, kutte is geen deadlines voor nu wel boel voor over paar weken dus slim zou zijn nu dingen te doen maar loop alleen maar youtube videos te kijken
Een YouTube-kanaal. Ik ben erg op reizen verliefd. Dus ik vind het te gekquote:
thanks ik ga het checken (alhoewel nog meer afleiding niet per se een goed iets is atmquote:Op vrijdag 17 juni 2016 00:03 schreef Nouri het volgende:
[..]
Een YouTube-kanaal. Ik ben erg op reizen verliefd. Dus ik vind het te gek
Same :pquote:Op donderdag 16 juni 2016 23:19 schreef oompaloompa het volgende:
Hoi! Ik dacht ik kom even kijken maar er is niets veranderd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |