Okéquote:Op dinsdag 7 juni 2016 22:50 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
dacht echt even dat arya doodging ;s
Wat probeer je lollig te doen met je spoilersquote:Op dinsdag 7 juni 2016 22:52 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
wat doe jij nou weer kortaf?
Ja dacht ik, want ik heb echt gehuild in dm, mag iedereen hier weten. Was een zware periode in mijn leven.quote:Op dinsdag 7 juni 2016 22:51 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Oh je dacht dat ik srs was
Sry snoepje, je weet toch dat je mijn miniloempiaatje bent.
hoezo? nieuwe aflevering is al 3 dagen uit en jij hebt het toch over aflevering van got wat is nou weer het probleem?quote:Op dinsdag 7 juni 2016 22:52 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Wat probeer je lollig te doen met je spoilers
Ben ik blij om.quote:Op dinsdag 7 juni 2016 22:51 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
niet erg, geef je gerust weer een nieuwe kans
Ik vroeg of ama had gezien, nergens dat ik zelf heb gekeken en je weet prima dat ik nog niet bij ben, dus doe niet zo retardquote:Op dinsdag 7 juni 2016 22:53 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
hoezo? nieuwe aflevering is al 3 dagen uit en jij hebt het toch over aflevering van got wat is nou weer het probleem?
Stuurde je me maar keer dmquote:Op dinsdag 7 juni 2016 22:53 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ja dacht ik, want ik heb echt gehuild in dm, mag iedereen hier weten. Was een zware periode in mijn leven.
Dacht dat je wilde sorry.quote:Op dinsdag 7 juni 2016 22:55 schreef NoelGallagher het volgende:
zosk, tyft op uit m'n dm met die pics van je anus.
wtf? je zei laatst toch dat je er inmiddens ook al was?...quote:Op dinsdag 7 juni 2016 22:55 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik vroeg of ama had gezien, nergens dat ik zelf heb gekeken en je weet prima dat ik nog niet bij ben, dus doe niet zo retard
Ja dat was ook een lastige om te maken omdat ik twee handen nodig had om mijn billetjes te spreiden.quote:
Ben jelly nuquote:Op dinsdag 7 juni 2016 22:56 schreef HPLC het volgende:
[..]
Hij dm't Noel wel, dus waarschijnlijk iemand van de andere kant
volgende keer met mijn handen?quote:Op dinsdag 7 juni 2016 22:57 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ja dat was ook een lastige om te maken omdat ik twee handen nodig had om mijn billetjes te spreiden.
Neequote:Op dinsdag 7 juni 2016 22:56 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
wtf? je zei laatst toch dat je er inmiddens ook al was?...
nou srry hoor
Ja nou heb ik het weer gedaan hoor.quote:
Je bent te gulzig ;squote:Op dinsdag 7 juni 2016 22:58 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ja nou heb ik het weer gedaan hoor.
Wilde gewoon een keer een grotere loempia dan die van mijzelf.
Doe gewoon niet zo raar hele tijd, met je bipolaire stoornisquote:Op dinsdag 7 juni 2016 22:59 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ja nou flikker dan ook maar op
quote:Op dinsdag 7 juni 2016 23:00 schreef Zosk het volgende:
Wie kent er nog goede liedjes over loempia's? Een vriend van mij verzamelt die.
zeg ken jij de loempiamanquote:Op dinsdag 7 juni 2016 23:00 schreef Zosk het volgende:
Wie kent er nog goede liedjes over loempia's? Een vriend van mij verzamelt die.
Deze manquote:Op dinsdag 7 juni 2016 23:01 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
niet specifiek maar hij komt er wel in voor
hjb maak jou ook niet de hele tijd voor van alles uitquote:Op dinsdag 7 juni 2016 23:01 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Doe gewoon niet zo raar hele tijd, met je bipolaire stoornis
Oh god noquote:Op dinsdag 7 juni 2016 23:01 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
niet specifiek maar hij komt er wel in voor
Al een tijdje hoorquote:Op dinsdag 7 juni 2016 23:03 schreef Zosk het volgende:
Rustig hier trouwens, mogen degenen die ramadan doen al eten?
Ik jou ook nietquote:Op dinsdag 7 juni 2016 23:02 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
hjb maak jou ook niet de hele tijd voor van alles uit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |