Houd je bek eens, loempiavouwerquote:
Ben het wel met hem eensquote:Op dinsdag 7 juni 2016 22:43 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
ja godkk nou weten we wel dat je een kutbui hebt
hjb dan gewoon jankerdquote:Op dinsdag 7 juni 2016 22:43 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
ja godkk nou weten we wel dat je een kutbui hebt
mensen die naar knoflook stinken hebben tenminste wel genotenquote:Op dinsdag 7 juni 2016 22:41 schreef -supergirl- het volgende:
Knoflook-eters![]()
Persoon die in de ochtend met een knoflookadem naast je in de bus staat![]()
Horror
haha echt hèquote:Op dinsdag 7 juni 2016 22:45 schreef McGrath het volgende:
[..]
mensen die naar knoflook stinken hebben tenminste wel genoten
Dat heb ik een hele tijd gedaan en toen bleef je janken in dmquote:Op dinsdag 7 juni 2016 22:45 schreef Zosk het volgende:
[..]
Reageer dan ook gewoon niet op mij aub :s
ja lekker man, al die mensen maar stilletjes in zichzelf zeuren dat je zo stinkt, maar je hebt wel lekker gegeten.quote:
ja zo jammer he boe hoequote:Op dinsdag 7 juni 2016 22:47 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
jammer dat jij je altijd moet verlagen tot zulks
Heb liever vieze saladequote:Op dinsdag 7 juni 2016 22:47 schreef Kurovski het volgende:
Morgen maar 'ns een lekkere salade maken.
Heeft zijn vruchten afgeworpenquote:Op dinsdag 7 juni 2016 22:46 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Dat heb ik een hele tijd gedaan en toen bleef je janken in dm
Het blijktquote:
Ik zal je niet verder in verlegenheid brengen.quote:Op dinsdag 7 juni 2016 22:48 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
nog nooit gehoord dus weet me geen raad met deze situatie verder
interesseert me allemaal geen kut eigenlijkquote:Op dinsdag 7 juni 2016 22:47 schreef McGrath het volgende:
[..]
ja lekker man, al die mensen maar stilletjes in zichzelf zeuren dat je zo stinkt, maar je hebt wel lekker gegeten.
Heb je ondertussen al GoT gekekenquote:
raar want je doet het nu alweer ;squote:Op dinsdag 7 juni 2016 22:48 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ik zal je niet verder in verlegenheid brengen.
ahaha jaquote:Op dinsdag 7 juni 2016 22:49 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
komt vast door je onregelmatige stoelgang
Sorryquote:Op dinsdag 7 juni 2016 22:50 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
raar want je doet het nu alweer ;s
half doodquote:Op dinsdag 7 juni 2016 22:49 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
nee leef nog wel is echt superleuk, jij?
Oh je dacht dat ik srs wasquote:Op dinsdag 7 juni 2016 22:49 schreef Zosk het volgende:
[..]
Weet niet wat er met jou aan de hand is vandaag hoor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |