ze durft niet bij anderenquote:Op dinsdag 7 juni 2016 22:36 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Want je vriend heeft geen wc in huis?
Boeiend.quote:Op dinsdag 7 juni 2016 22:37 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
het is hier super gehorig en ik voel al aan dat dit luidruchtig gaat zijn
5 soorten vlees op je bord... Nee, Grieks vind ik niks en op z'n Grieks ook al niet.quote:
Vrouwen kunnen toch ook heel niet poepenquote:Op dinsdag 7 juni 2016 22:36 schreef housesoftheholy het volgende:
Ik heb een laxeerpil genomen vanmiddag, en nu zit ik bij mijn vriend en zijn huisgenoot op de bank en mn darmen maken rare geluiden en ik kan hier niet poepen ;s
is limited edition wortelquote:Op dinsdag 7 juni 2016 22:37 schreef Chloroform het volgende:
Bij een sterrenzaak twintig euro betalen voor een gemarineerde wortel, nee bedankt
Dit somt wel een beetje op hoe Nederlanders tegen uit eten gaan aankijkenquote:Op dinsdag 7 juni 2016 22:36 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Dat is zo chill. Goedkoop, lekker, veel eten.
We hebben hier ook een Griekse corner, maakt ook kapsalon enz. Maar dan met tzatziki saus en gyrosquote:Op dinsdag 7 juni 2016 22:37 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
tzatzikimoeilijk veel, moeilijk stinken uit je bek
Zet de tv heel hard omdat je naar de wc moet en je het op de wc wilt kunnen horenquote:
gayquote:Op dinsdag 7 juni 2016 22:37 schreef Kurovski het volgende:
[..]
5 soorten vlees op je bord... Nee, Grieks vind ik niks en op z'n Grieks ook al niet.
quote:Op dinsdag 7 juni 2016 22:37 schreef Kurovski het volgende:
[..]
5 soorten vlees op je bord... Nee, Grieks vind ik niks en op z'n Grieks ook al niet.
Wat is er mis met 5 soorten vlees op je bord?????quote:Op dinsdag 7 juni 2016 22:37 schreef Kurovski het volgende:
[..]
goeie thanks bbyquote:Op dinsdag 7 juni 2016 22:38 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Zet de tv heel hard omdat je naar de wc moet en je het op de wc wilt kunnen horen
belediging is ook strafbaarquote:Op dinsdag 7 juni 2016 22:38 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
nee laat nu maar zitten met je kutkop ;s
Ja handgeplukt door nonnenquote:
succes in de rechtszaal daarmeequote:Op dinsdag 7 juni 2016 22:39 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
belediging is ook strafbaar
Alles.quote:Op dinsdag 7 juni 2016 22:38 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Wat is er mis met 5 soorten vlees op je bord?????
Of kijk filmpjes op je telefoon terwijl je kakt en dan heel hard lachen op het moment dat je voelt dat het heel luidruchtig gaat wordenquote:
rtl 5quote:Op dinsdag 7 juni 2016 22:39 schreef NoelGallagher het volgende:
hahahaha rtl 5, die kerel houdt al 43 jaar z'n arm omhoog_!!!!!!!
ripquote:Op dinsdag 7 juni 2016 22:41 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
heb zelf zo'n ding, niks meer mee gedaan![]()
inb4 leuk voor je
inb4 hjb
Heb je hier ervaring mee?quote:Op dinsdag 7 juni 2016 22:40 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Of kijk filmpjes op je telefoon terwijl je kakt en dan heel hard lachen op het moment dat je voelt dat het heel luidruchtig gaat worden
zal wel afgestorven zijn ondertussenquote:Op dinsdag 7 juni 2016 22:39 schreef NoelGallagher het volgende:
hahahaha rtl 5, die kerel houdt al 43 jaar z'n arm omhoog_!!!!!!!
Ben gewoon oplossingsgericht.quote:
o okequote:Op dinsdag 7 juni 2016 22:41 schreef -supergirl- het volgende:
Knoflook-eters![]()
Persoon die in de ochtend met een knoflookadem naast je in de bus staat![]()
Horror
Ik ben sowieso niet zo gek op Balkanvoer. Veel te vleesgeorienteerd.quote:
Hoort het pieptquote:Op dinsdag 7 juni 2016 22:41 schreef -supergirl- het volgende:
Knoflook-eters![]()
Horror
Genietenquote:Op dinsdag 7 juni 2016 22:41 schreef -supergirl- het volgende:
Knoflook-eters![]()
Horror
Meeste vrouwen hebben idd issuesquote:Op dinsdag 7 juni 2016 22:43 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
je hebt wel gewoon issues als je niet durft te schijten ergens
ja godkk nou weten we wel dat je een kutbui hebtquote:Op dinsdag 7 juni 2016 22:43 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
je hebt wel gewoon issues als je niet durft te schijten ergens
Daar hou ik wel van.quote:Op dinsdag 7 juni 2016 22:43 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Ik ben sowieso niet zo gek op Balkanvoer. Veel te vleesgeorienteerd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |