ze durft niet bij anderenquote:Op dinsdag 7 juni 2016 22:36 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Want je vriend heeft geen wc in huis?
Boeiend.quote:Op dinsdag 7 juni 2016 22:37 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
het is hier super gehorig en ik voel al aan dat dit luidruchtig gaat zijn
5 soorten vlees op je bord... Nee, Grieks vind ik niks en op z'n Grieks ook al niet.quote:
Vrouwen kunnen toch ook heel niet poepenquote:Op dinsdag 7 juni 2016 22:36 schreef housesoftheholy het volgende:
Ik heb een laxeerpil genomen vanmiddag, en nu zit ik bij mijn vriend en zijn huisgenoot op de bank en mn darmen maken rare geluiden en ik kan hier niet poepen ;s
is limited edition wortelquote:Op dinsdag 7 juni 2016 22:37 schreef Chloroform het volgende:
Bij een sterrenzaak twintig euro betalen voor een gemarineerde wortel, nee bedankt
Dit somt wel een beetje op hoe Nederlanders tegen uit eten gaan aankijkenquote:Op dinsdag 7 juni 2016 22:36 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Dat is zo chill. Goedkoop, lekker, veel eten.
We hebben hier ook een Griekse corner, maakt ook kapsalon enz. Maar dan met tzatziki saus en gyrosquote:Op dinsdag 7 juni 2016 22:37 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
tzatzikimoeilijk veel, moeilijk stinken uit je bek
Zet de tv heel hard omdat je naar de wc moet en je het op de wc wilt kunnen horenquote:
gayquote:Op dinsdag 7 juni 2016 22:37 schreef Kurovski het volgende:
[..]
5 soorten vlees op je bord... Nee, Grieks vind ik niks en op z'n Grieks ook al niet.
quote:Op dinsdag 7 juni 2016 22:37 schreef Kurovski het volgende:
[..]
5 soorten vlees op je bord... Nee, Grieks vind ik niks en op z'n Grieks ook al niet.
Wat is er mis met 5 soorten vlees op je bord?????quote:Op dinsdag 7 juni 2016 22:37 schreef Kurovski het volgende:
[..]
goeie thanks bbyquote:Op dinsdag 7 juni 2016 22:38 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Zet de tv heel hard omdat je naar de wc moet en je het op de wc wilt kunnen horen
belediging is ook strafbaarquote:Op dinsdag 7 juni 2016 22:38 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
nee laat nu maar zitten met je kutkop ;s
Ja handgeplukt door nonnenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |