Okéquote:Op dinsdag 7 juni 2016 22:50 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
dacht echt even dat arya doodging ;s
Wat probeer je lollig te doen met je spoilersquote:Op dinsdag 7 juni 2016 22:52 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
wat doe jij nou weer kortaf?
Ja dacht ik, want ik heb echt gehuild in dm, mag iedereen hier weten. Was een zware periode in mijn leven.quote:Op dinsdag 7 juni 2016 22:51 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Oh je dacht dat ik srs was
Sry snoepje, je weet toch dat je mijn miniloempiaatje bent.
hoezo? nieuwe aflevering is al 3 dagen uit en jij hebt het toch over aflevering van got wat is nou weer het probleem?quote:Op dinsdag 7 juni 2016 22:52 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Wat probeer je lollig te doen met je spoilers
Ben ik blij om.quote:Op dinsdag 7 juni 2016 22:51 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
niet erg, geef je gerust weer een nieuwe kans
Ik vroeg of ama had gezien, nergens dat ik zelf heb gekeken en je weet prima dat ik nog niet bij ben, dus doe niet zo retardquote:Op dinsdag 7 juni 2016 22:53 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
hoezo? nieuwe aflevering is al 3 dagen uit en jij hebt het toch over aflevering van got wat is nou weer het probleem?
Stuurde je me maar keer dmquote:Op dinsdag 7 juni 2016 22:53 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ja dacht ik, want ik heb echt gehuild in dm, mag iedereen hier weten. Was een zware periode in mijn leven.
Dacht dat je wilde sorry.quote:Op dinsdag 7 juni 2016 22:55 schreef NoelGallagher het volgende:
zosk, tyft op uit m'n dm met die pics van je anus.
wtf? je zei laatst toch dat je er inmiddens ook al was?...quote:Op dinsdag 7 juni 2016 22:55 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik vroeg of ama had gezien, nergens dat ik zelf heb gekeken en je weet prima dat ik nog niet bij ben, dus doe niet zo retard
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |