Hopelijk kan je het verhalen op Paxcons verzekeringquote:Op dinsdag 7 juni 2016 22:20 schreef HPLC het volgende:
[..]
12 hechtingen, de dokter had nog nooit zoiets gezien
Stegeman?quote:Op dinsdag 7 juni 2016 22:18 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
alberto is er helemaal klaar voor
Gewoon ff een uurtje in de week zetten. Sowieso trouwens.quote:
tour de france kijkenquote:Op dinsdag 7 juni 2016 22:22 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Contador wint tour met 3,14min voorsprong op de nummer 2, Froome.
ben niet zo'n uitzuigerquote:Op dinsdag 7 juni 2016 22:21 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
Hopelijk kan je het verhalen op Paxcons verzekering
moest glimlachenquote:Op dinsdag 7 juni 2016 22:25 schreef HPLC het volgende:
Niet naar 198 zwetende mannen in strakke pakjes kijken
jaquote:Op dinsdag 7 juni 2016 22:29 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
app en praat jij ook over shoppen enzo?
We kijken uit naar je verslag in CUL!quote:Op dinsdag 7 juni 2016 22:27 schreef Amarantha het volgende:
Dan ga ik net als Iwanius 10 dingen bestellen, hapje nemen, foto maken en dan weggooien.
waarom zou ik iets nieuws hebben gekocht als ik erover praat soms?quote:Op dinsdag 7 juni 2016 22:30 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
heb je nog wat nieuws gekocht?
Hmm ik ook wel maar aan de andere kant.. het zijn van die 2 happen en weg gerechtenquote:Op dinsdag 7 juni 2016 22:30 schreef NoelGallagher het volgende:
zou wel eens willen eten bij zo'n sterrenrestaurant
godverdomme kutjuristquote:Op dinsdag 7 juni 2016 22:31 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
waarom zou ik iets nieuws hebben gekocht als ik erover praat soms?
Ja, dat houd mij ook wel een beetje tegenquote:Op dinsdag 7 juni 2016 22:31 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Hmm ik ook wel maar aan de andere kant.. het zijn van die 2 happen en weg gerechten
nee hzaw, het is vanaf hier te ruiken dat het geen interesse isquote:Op dinsdag 7 juni 2016 22:32 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
godverdomme kutjurist
ik vraag toch gewoon ik toon toch gewoon interesse
quote:Op dinsdag 7 juni 2016 22:29 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
We kijken uit naar je verslag in CUL!
Zonde van het geld. Zijn echt van die niksige hap-slik-weg gerechten. Aan het eind van de avond heb je nog honger.quote:Op dinsdag 7 juni 2016 22:30 schreef NoelGallagher het volgende:
En daarna nog honger hebben omdat je zo weinig krijgt :squote:Op dinsdag 7 juni 2016 22:30 schreef NoelGallagher het volgende:
Ja stoned heen zal ik mij niet voldaan voelen denk ikquote:Op dinsdag 7 juni 2016 22:32 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ja, dat houd mij ook wel een beetje tegen![]()
Zou wel nuchter heen gaan
wauw helemaal wel ;squote:Op dinsdag 7 juni 2016 22:32 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
nee hzaw, het is vanaf hier te ruiken dat het geen interesse is
Mwah, lijkt me toch wel keer mooie belevenis.quote:Op dinsdag 7 juni 2016 22:32 schreef MAHL het volgende:
[..]
Zonde van het geld. Zijn echt van die niksige hap-slik-weg gerechten. Aan het eind van de avond heb je nog honger.
maccie is tot 2:00 openquote:Op dinsdag 7 juni 2016 22:33 schreef Zosk het volgende:
[..]
En daarna nog honger hebben omdat je zo weinig krijgt :s
de griekquote:Op dinsdag 7 juni 2016 22:35 schreef Amarantha het volgende:
Maar ga dan toch liever naar de Griek of Indiaas restaurant. Zoveel meer voor minder geld.
een poging tot persoonlijke aanval op iemands seksuele voorkeur, aangezien het over een grap in diezelfde context ging en jij daarop reageert met een relevante vraagquote:Op dinsdag 7 juni 2016 22:33 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
wauw helemaal wel ;s
wat is het dan?
wat een moeilijk leven moet je dan hebben zegquote:Op dinsdag 7 juni 2016 22:36 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
een poging tot persoonlijke aanval op iemands seksuele voorkeur, aangezien het over een grap in diezelfde context ging en jij daarop reageert met een relevante vraag
gehakt met feta er inquote:Op dinsdag 7 juni 2016 22:36 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Dat is zo chill. Goedkoop, lekker, veel eten.
Want je vriend heeft geen wc in huis?quote:Op dinsdag 7 juni 2016 22:36 schreef housesoftheholy het volgende:
Ik heb een laxeerpil genomen vanmiddag, en nu zit ik bij mijn vriend en zijn huisgenoot op de bank en mn darmen maken rare geluiden en ik kan hier niet poepen ;s
idgafquote:Op dinsdag 7 juni 2016 22:36 schreef housesoftheholy het volgende:
Ik heb een laxeerpil genomen vanmiddag, en nu zit ik bij mijn vriend en zijn huisgenoot op de bank en mn darmen maken rare geluiden en ik kan hier niet poepen ;s
quote:Op dinsdag 7 juni 2016 22:36 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
wat een moeilijk leven moet je dan hebben zeg
het is hier super gehorig en ik voel al aan dat dit luidruchtig gaat zijnquote:Op dinsdag 7 juni 2016 22:36 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Want je vriend heeft geen wc in huis?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |