Ik besteed liever al mijn tijd aan jou.quote:Op dinsdag 7 juni 2016 22:18 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ik ben voor Ajax, maar voor geen goud dat ik die 34 wedstrijden live ga volgen. Liever mijn tijd verkwisten met mijn FOK!vrienden.
Ik denk dat ie net zo groot was als mijn onderarmquote:Op dinsdag 7 juni 2016 22:17 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
Jeetje. Was die grootgeschapen?
haha van ajax zou ik ook geen wedstrijd kijkenquote:Op dinsdag 7 juni 2016 22:18 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ik ben voor Ajax, maar voor geen goud dat ik die 34 wedstrijden live ga volgen. Liever mijn tijd verkwisten met mijn FOK!vrienden.
weet er alles van manquote:Op dinsdag 7 juni 2016 22:18 schreef McGrath het volgende:
[..]
supporter van een club zijn is ook niet altijd leuk
Ben ik ook wat bang voorquote:Op dinsdag 7 juni 2016 22:18 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Tour gaat zo saai worden dit jaar gok ik, nog gecontroleerder door Skybots
Da's wel heftig. Was het een bloedbad?quote:Op dinsdag 7 juni 2016 22:18 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ik denk dat ie net zo groot was als mijn onderarm
quote:Op dinsdag 7 juni 2016 22:18 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
Ik besteed liever al mijn tijd aan jou.
begrijpelijkquote:Op dinsdag 7 juni 2016 22:18 schreef HPLC het volgende:
[..]
12 hechtingen, de dokter had nog nooit zoiets gezienquote:Op dinsdag 7 juni 2016 22:19 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
Da's wel heftig. Was het een bloedbad?
Dat is ook mijn enige hoop. Aru reed weer geen deuk in pak boter eergisteren in proloog van Dauphine. En anders hebben we nog Nairo Quintanaquote:Op dinsdag 7 juni 2016 22:18 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
alberto is er helemaal klaar voor
Hopelijk kan je het verhalen op Paxcons verzekeringquote:Op dinsdag 7 juni 2016 22:20 schreef HPLC het volgende:
[..]
12 hechtingen, de dokter had nog nooit zoiets gezien
Stegeman?quote:Op dinsdag 7 juni 2016 22:18 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
alberto is er helemaal klaar voor
Gewoon ff een uurtje in de week zetten. Sowieso trouwens.quote:
tour de france kijkenquote:Op dinsdag 7 juni 2016 22:22 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Contador wint tour met 3,14min voorsprong op de nummer 2, Froome.
ben niet zo'n uitzuigerquote:Op dinsdag 7 juni 2016 22:21 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
Hopelijk kan je het verhalen op Paxcons verzekering
moest glimlachenquote:Op dinsdag 7 juni 2016 22:25 schreef HPLC het volgende:
Niet naar 198 zwetende mannen in strakke pakjes kijken
jaquote:Op dinsdag 7 juni 2016 22:29 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
app en praat jij ook over shoppen enzo?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |