Dat kan ik ook wel maken uit losse stenen die ik heb hier of mag dat nietquote:Op dinsdag 7 juni 2016 21:59 schreef Kurovski het volgende:
Weer eentje compleet.
Uit 1975.
[ afbeelding ]
en mirror, metro, expressquote:Op dinsdag 7 juni 2016 22:01 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
is bij de daily fail ook gewoon een bron hoor
kloptquote:Op dinsdag 7 juni 2016 22:01 schreef NoelGallagher het volgende:
wel lekker nummer uit op hoor moeten jullie ff luisteren
Als je ook die gele propellerunit hebt kan dat misschien wel.quote:Op dinsdag 7 juni 2016 22:01 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dat kan ik ook wel maken uit losse stenen die ik heb hier of mag dat niet
zie em lachen als boer met kiespijnquote:Op dinsdag 7 juni 2016 22:04 schreef Le_Professeur het volgende:
en wenger maar wachten op vardy haha
zou driehoekje met jou en tardis doenquote:Op dinsdag 7 juni 2016 22:04 schreef Oberkullie het volgende:
WAAR IS HERMAN OMG HET IS HIER NET DE BERMUDA DRIEHOEK
gebeurtquote:Op dinsdag 7 juni 2016 22:06 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
wat was er gister gebeurt dan?
jaquote:Op dinsdag 7 juni 2016 22:05 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
zie em lachen als boer met kiespijn
ik had je niet om 22:23 geroepen dat je iets moest doen ofzoquote:Op dinsdag 7 juni 2016 22:06 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
wat was er gister gebeurt dan?
rooney had als die hele leven in spits had gestaan echt top 3 spits kunnen wordenquote:Op dinsdag 7 juni 2016 22:07 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
nee het is city, united heeft rooney al proest
eend112 is er nog wel hoor snoezepoes niet huilenquote:Op dinsdag 7 juni 2016 22:07 schreef Oberkullie het volgende:
Haywood
Die ene mod waarvan ze zijn zus gingen bellen
WCH
Eend112
Der_mann
Rip
klopt, shrek is een geldwolf.quote:Op dinsdag 7 juni 2016 22:07 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
rooney had als die hele leven in spits had gestaan echt top 3 spits kunnen worden
ik ben niet rancuneus en vergeef iedereen, iedereen verdiend een tweede kansquote:Op dinsdag 7 juni 2016 22:07 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
ik had je niet om 22:23 geroepen dat je iets moest doen ofzo
waar heb je het over?quote:Op dinsdag 7 juni 2016 22:08 schreef xcachet het volgende:
Alsof mensen Chantal nu niet herkennen ook
Spekmans was hier gisteren nogquote:Op dinsdag 7 juni 2016 22:07 schreef Oberkullie het volgende:
Haywood
Die ene mod waarvan ze zijn zus gingen bellen
WCH
Eend112
Der_mann
Rip
Zou der wel doenquote:Op dinsdag 7 juni 2016 22:08 schreef xcachet het volgende:
''hey chantal jij bent toch die pijpslet''quote:Op dinsdag 7 juni 2016 22:08 schreef xcachet het volgende:
Wel een goeiequote:Op dinsdag 7 juni 2016 22:09 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
is verzonnen om hier stoer te doen
''HOEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEER''quote:Op dinsdag 7 juni 2016 22:09 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
''hey chantal jij bent toch die pijpslet''
Goed hoor, daar?quote:Op dinsdag 7 juni 2016 22:09 schreef HPLC het volgende:
[..]
Lang niet meer van achter gevoeld. Hoe is het?
Waar dan??quote:Op dinsdag 7 juni 2016 22:08 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
eend112 is er nog wel hoor snoezepoes niet huilen
Ga je vrijdag kijken?quote:Op dinsdag 7 juni 2016 22:12 schreef HPLC het volgende:
Vrijdag begint EK, ik gok dat ik 2 wedstrijden ga kijken
Heb je aambeien op je aars hahaquote:Op dinsdag 7 juni 2016 22:14 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ik heb een beetje zitproblemen, maar voor de rest gaat het goed
ruitenquote:Op dinsdag 7 juni 2016 22:13 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ben je meer van de vierkanten of van de ruiten?
Zelden zo'n goede grap gelezenquote:Op dinsdag 7 juni 2016 22:14 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Heb je aambeien op je aars haha
waarom 2quote:Op dinsdag 7 juni 2016 22:12 schreef HPLC het volgende:
Vrijdag begint EK, ik gok dat ik 2 wedstrijden ga kijken
Geen probleem vriendquote:
Wel lage quotum. Ik zal wel heel veel gaan kijkenquote:Op dinsdag 7 juni 2016 22:14 schreef HPLC het volgende:
[..]
Nee, want dan zit ik al op de helft van mijn quotum
Heeft hzaw weer z'n werk gedaan?quote:Op dinsdag 7 juni 2016 22:14 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ik heb een beetje zitproblemen, maar voor de rest gaat het goed
Waarom wil je dat weten?quote:Op dinsdag 7 juni 2016 22:14 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Heb je aambeien op je aars haha
Geen idee, is gewoon gok. Het boeit me ook helemaal geen reet meer dat voetbal de laatste jaren. In 2010 had ik nog bijna elke wedstrijd gekekenquote:
Jij denkt echt veel te ver door :squote:Op dinsdag 7 juni 2016 22:16 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
Waarom wil je dat weten?
Vies ventje.
Ja, altijd die Frass hequote:Op dinsdag 7 juni 2016 22:16 schreef Le_Professeur het volgende:
dit soort dingen is altijd leuk, totdat er echt een homo verschijnt
Nee, het was Paxconquote:Op dinsdag 7 juni 2016 22:15 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
Heeft hzaw weer z'n werk gedaan?
had je maar supporter moeten worden van een club.quote:Op dinsdag 7 juni 2016 22:17 schreef HPLC het volgende:
[..]
Geen idee, is gewoon gok. Het boeit me ook helemaal geen reet meer dat voetbal de laatste jaren. In 2010 had ik nog bijna elke wedstrijd gekekenOp een paar groepswedstrijden na
Tour gaat zo saai worden dit jaar gok ik, nog gecontroleerder door Skybotsquote:Op dinsdag 7 juni 2016 22:17 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
had je maar supporter moeten worden van een club.
op naar de tour
Ik ben voor Ajax, maar voor geen goud dat ik die 34 wedstrijden live ga volgen. Liever mijn tijd verkwisten met mijn FOK!vrienden.quote:Op dinsdag 7 juni 2016 22:17 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
op naar de tour
supporter van een club zijn is ook niet altijd leukquote:Op dinsdag 7 juni 2016 22:17 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
op naar de tour
alberto is er helemaal klaar voorquote:Op dinsdag 7 juni 2016 22:18 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Tour gaat zo saai worden dit jaar gok ik, nog gecontroleerder door Skybots
Ik besteed liever al mijn tijd aan jou.quote:Op dinsdag 7 juni 2016 22:18 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ik ben voor Ajax, maar voor geen goud dat ik die 34 wedstrijden live ga volgen. Liever mijn tijd verkwisten met mijn FOK!vrienden.
Ik denk dat ie net zo groot was als mijn onderarmquote:Op dinsdag 7 juni 2016 22:17 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
Jeetje. Was die grootgeschapen?
haha van ajax zou ik ook geen wedstrijd kijkenquote:Op dinsdag 7 juni 2016 22:18 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ik ben voor Ajax, maar voor geen goud dat ik die 34 wedstrijden live ga volgen. Liever mijn tijd verkwisten met mijn FOK!vrienden.
weet er alles van manquote:Op dinsdag 7 juni 2016 22:18 schreef McGrath het volgende:
[..]
supporter van een club zijn is ook niet altijd leuk
Ben ik ook wat bang voorquote:Op dinsdag 7 juni 2016 22:18 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Tour gaat zo saai worden dit jaar gok ik, nog gecontroleerder door Skybots
Da's wel heftig. Was het een bloedbad?quote:Op dinsdag 7 juni 2016 22:18 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ik denk dat ie net zo groot was als mijn onderarm
quote:Op dinsdag 7 juni 2016 22:18 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
Ik besteed liever al mijn tijd aan jou.
begrijpelijkquote:Op dinsdag 7 juni 2016 22:18 schreef HPLC het volgende:
[..]
12 hechtingen, de dokter had nog nooit zoiets gezienquote:Op dinsdag 7 juni 2016 22:19 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
Da's wel heftig. Was het een bloedbad?
Dat is ook mijn enige hoop. Aru reed weer geen deuk in pak boter eergisteren in proloog van Dauphine. En anders hebben we nog Nairo Quintanaquote:Op dinsdag 7 juni 2016 22:18 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
alberto is er helemaal klaar voor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |