SPOILER: Bonushulks in ere hersteld: een ode aan RaymondK en Dreamerbulk.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De OP staat hierDeathlift or Die.
Mjah bij deze is het idd hak van de fiets weg bewegen idd dan ga je er zo uit. Werkt opzich prima en wen je denk ik best snel aan. Is alleen eerste keer stoplicht oid misschien beetje engquote:Op dinsdag 7 juni 2016 21:18 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
je moet draaien en als je voeten weten hoe ze eruit moeten hoef je daar ook niet meer bij na te denken
ikquote:Op dinsdag 7 juni 2016 21:24 schreef Ethanolic het volgende:
wie wil er een pic van alle verboden pharmiceuticals in mijn bezit?
Heb je Whey Explode en Ultimate Crea?quote:Op dinsdag 7 juni 2016 21:24 schreef Ethanolic het volgende:
Voor mij niet, maar Ray zou je als zoon afstoten.quote:Op dinsdag 7 juni 2016 22:33 schreef Ethanolic het volgende:
heb nu 2 vails test, 2 vails tren, 2 vails mast, 1 potje winny, 1 potje clomid, 10x 5000ui hcg, 200x5mg efedrine, nog wat cardarine, 50 pillen en 3 gram 4-fmp, 3 pillen xtc, grammetje mdma en 12 doosjes methylfenidaat
ik wacht in gezonde spanningquote:Op dinsdag 7 juni 2016 23:06 schreef clumsy_clown het volgende:
inb4 seto die zegt hoe stoer dit allemaal is
Brotip: oefen even als je stil staat en je je vasthoudt aan bv een muur. En stel ze los af.quote:Op dinsdag 7 juni 2016 21:23 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Mjah bij deze is het idd hak van de fiets weg bewegen idd dan ga je er zo uit. Werkt opzich prima en wen je denk ik best snel aan. Is alleen eerste keer stoplicht oid misschien beetje eng
quote:Op dinsdag 7 juni 2016 21:24 schreef Ethanolic het volgende:
Pics. Van Pauline dan uiteraard.quote:Op woensdag 8 juni 2016 06:09 schreef Deuce92 het volgende:
Tijd voor een ochtendfapje op de MAX Geheugentrainer met onze Pauline.
i call bluffquote:Op dinsdag 7 juni 2016 22:33 schreef Ethanolic het volgende:
heb nu 2 vails test, 2 vails tren, 2 vails mast, 1 potje winny, 1 potje clomid, 10x 5000ui hcg, 200x5mg efedrine, nog wat cardarine, 50 pillen en 3 gram 4-fmp, 3 pillen xtc, grammetje mdma en 12 doosjes methylfenidaat
allemaal naast de koffie
ben ik al bijna dood genoeg voor jou drinky??
De mensen die de dag door komen met het posten in deze topicreeks.quote:
3x in de week naar de gym en 1x per week boulderen Cor. En als ik mijn masturbatiemarathons meetel kun ke dat aantal gemakkelijk verdubbelen.quote:Op woensdag 8 juni 2016 10:39 schreef Eleiko het volgende:
[..]
De mensen die de dag door komen met het posten in deze topicreeks.
4/7quote:Op woensdag 8 juni 2016 10:30 schreef Questular het volgende:
[..]
Vergeleken met. de "gym" mensen hier zal ie vast meer sporten.
hey ouwe internetfapperquote:Op woensdag 8 juni 2016 10:39 schreef Eleiko het volgende:
[..]
De mensen die de dag door komen met het posten in deze topicreeks.
ik hoef niet te vragen naar zijn geaardheidquote:
Tokkie-oorringenquote:
Wat zeur je nou, net nog de gym gesloopt.quote:Op woensdag 8 juni 2016 10:30 schreef Questular het volgende:
[..]
Vergeleken met. de "gym" mensen hier zal ie vast meer sporten.
adaway installeren op je telefoonquote:Op woensdag 8 juni 2016 12:08 schreef Sapstengel het volgende:
Moest echt lachen om de advertentie die ik net kreeg
[ afbeelding ]
Google wordt steeds beter in het vaststellen van doelgroepen.quote:Op woensdag 8 juni 2016 12:08 schreef Sapstengel het volgende:
Moest echt lachen om de advertentie die ik net kreeg
[ afbeelding ]
Vast B&F kwaliteit.quote:Op woensdag 8 juni 2016 12:47 schreef THEFXR het volgende:
leker cheap whey, bij de action deze week.
[ afbeelding ]
schepje extra toch.quote:Op woensdag 8 juni 2016 13:05 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Vast B&F kwaliteit.
Het valt wel op dat zowel de Action als het Kruidvat in de whey, creatine etc. stappen.
Kennelijk is er nog genoeg winst op te maken.
1. Dan is het dus niet goedkoop meer.quote:
Die hebben geen watermeloenquote:Op woensdag 8 juni 2016 13:28 schreef Eleiko het volgende:
[..]
1. Dan is het dus niet goedkoop meer.
2. Ik koop liever bij een bedrijf dat nog iets aan kwaliteitscontrole doet (zoals XXL Nutrition).
Een kunstmatig toegevoegd nepsmaakje belangrijker vinden dan kwaliteitquote:
doe er dan wat limonadesiroop doorquote:Op woensdag 8 juni 2016 14:01 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Een kunstmatig toegevoegd nepsmaakje belangrijker vinden dan kwaliteit
Beetje quality of life mag wel togquote:Op woensdag 8 juni 2016 14:01 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Een kunstmatig toegevoegd nepsmaakje belangrijker vinden dan kwaliteit
Dat is precies wat ik bedoel.quote:
Probeer ket+lachgas op de afterquote:Op woensdag 8 juni 2016 10:26 schreef no1uknow het volgende:
cool heb nog wel wat x of anders lekkers nodig voor festivalseizoen
Dat zie je toch aan je gainsquote:Op woensdag 8 juni 2016 15:06 schreef Faeroer het volgende:
[..]
Heb die whey van Bulkpowders, is die goed?
maar jij traint toch niet meer?quote:Op woensdag 8 juni 2016 15:28 schreef Sapstengel het volgende:
Sowieso is eiwit wel aardig overschat. Ik neem al tijden lang misschien maar 120-150 gram per dag als ik het achteraf nakijk en ik maak ook gewoon gains. 3gr per kilo is misschien wel handig als je aan de juice zit maar als normale lifter is dat echt overkill.
Jawel ben laatst weer begonnen. Merk ook geen verschil tbh in gains nu ik ongeveer 1.5gr per kilo neem, vergeleken met 2.5quote:
Alsof je langer wordt van veel eiwit consumeren.quote:
Mjah ik denk ook niet van, oh shit teveel eiwit gegeten. Eet gewoon wat ik neem op een dag en kom dan ergens rond de 150 uit.quote:Op woensdag 8 juni 2016 16:40 schreef Ethanolic het volgende:
Gewoon 2g/kg man, ben je altijd safe. Daarnaast is dat echt niet moeilijk ofzo.
jij geeft je ring niet zomaar weg hequote:
quote:
hansanders.nlquote:
neukenquote:Op woensdag 8 juni 2016 20:37 schreef BredeBroeder het volgende:
Bois help is wat is leuk om te doen op een 2e date
Anaal.quote:Op woensdag 8 juni 2016 20:37 schreef BredeBroeder het volgende:
Eehm: een ring?quote:Op woensdag 8 juni 2016 20:37 schreef BredeBroeder het volgende:
Ah, thanks voor de infoquote:Op woensdag 8 juni 2016 22:06 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
ja, combi dope en doping deed hem de das om
Hij is gestikt in zijn baard.quote:Op woensdag 8 juni 2016 22:06 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
ja, combi dope en doping deed hem de das om
Kartingquote:Op woensdag 8 juni 2016 20:37 schreef BredeBroeder het volgende:
Opgeruimd staat netjesquote:
Huwelijksaanzoekquote:Op woensdag 8 juni 2016 20:37 schreef BredeBroeder het volgende:
Brotip: wacht even tot je thuis bent i.p.v. het op het schoolplein te vragen.quote:
Ayyyyyyquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |